Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Ga naar beneden

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald? Empty Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Bericht  Ringling di 26 apr 2011 - 23:53

Ongeveer eind vorig jaar heb ik een creditfactuur van een paar honderd euro ontvangen van een bedrijf. Tot op heden heb ik dat geld echter nog steeds niet binnen na meerdere keren gebeld te hebben. Ze beloven het over te maken maar dat gebeurd niet. Nu heb ik (via via) gehoord dat het financieel slecht gaat met het bedrijf en dat ze daarom waarschijnlijk niet betalen... Maar ik wil gewoon m'n geld terug. Wie weet hoe ik dat aan moet pakken?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald? Empty Re: Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:55

Oooeh, als het echt slecht gaat dan sta je ergens op een lijst die op volgorde meestal behandeld word....
Dan vrees ik het ergste.

Ik heb geen idee of er een instantie is die je zeg maar kunt inschakelen.
Misschien de reschtsbijstand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald? Empty Re: Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:00

Hetzelfde als met een gewone factuur.. Na tig keer bellen een brief sturen waarin je vermeldt dat je de factuur doorstuurt naar het incassobureau indien zij niet betalen voor *datum* en dat de bijkomende kosten voor zijn/haar rekening zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald? Empty Re: Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:22

Volgens mij kan elk bedrijf een incassobureau inschakelen, omdat het meestal 'no cure, no pay' is. Dus ik zou een incassobureau inschakelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald? Empty Re: Wat te doen als bedrijf creditfactuur niet betaald?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum