Huilen bij het aankleden
+5
Pien
CCC
Amber-
Annemie
Jezzie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huilen bij het aankleden
Mijn dochter begint al een paar dagen te huilen als ik haar aan of uit ga kleden. Vooral als ik haar romper of truitje over haar hoofd doe gaat ze huilen.
Vannavond begon ze zo hard te brullen, dat mijn vriend zelfs boven kwam kijken wat er aan de hand was Uiteindelijk heeft hij haar getroost en toen was het goed, maar ze bleef nog wel een tijdje na snikken.
Iemand die dit herkend? Of een idee heeft waar dit ineens vandaan komt?
Ze is verder altijd heel vrolijk, ik vind het zo zielig als ze ineens zo verdrietig is.
Vannavond begon ze zo hard te brullen, dat mijn vriend zelfs boven kwam kijken wat er aan de hand was Uiteindelijk heeft hij haar getroost en toen was het goed, maar ze bleef nog wel een tijdje na snikken.
Iemand die dit herkend? Of een idee heeft waar dit ineens vandaan komt?
Ze is verder altijd heel vrolijk, ik vind het zo zielig als ze ineens zo verdrietig is.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Huilen bij het aankleden
Mijn zoontje heeft dat ook een poos gehad, volgens mij ook rond die leeftijd.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Luuk heeft dit ook vaak. Maar het gekke is dat hij dit alleen 's avonds heeft. ' s ochtends vind hij het uit en aankleden geen probleem.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Ik denk ook dat ze gewoon heel moe was vannavond en dat het net allemaal even te veel was of zo.
Was echt zo zielig vanavond, ik had zelf ook de tranen in mijn ogen
Was echt zo zielig vanavond, ik had zelf ook de tranen in mijn ogen
Jezzie- Ratel
Hier ook sinds een maand of 3, misschien wel langer. N. vind er niks aan en word flink boos en verdrietig.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ook hier een huilende e bij het omkleden. Vooral als ze net uit bed is. Ik laat haar nu tegenwoordig een kwartier wakker worden in haar bedje en dan gaat het beter.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Heel herkenbaar... Dat is echt een welk bekende faaaaaassssseee (hihi). Gaat vanzelf weer over. Hier hielp het wel heel goed om te vertellen wat je ging doen. Het was niet over, maar wel minder.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
L. Heeft het ook even gehad. Nu vind ze het af en toe ook niet leuk, maar ik vertel dan wat ik aan doen ben en en zeg dan als bijv haar arm erdoor is heel blij jeeej goed zo! Dat vind ze leuk
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier is dat al van haar geboorte, vooral idd bij haar tshirt, romper.
Wij hebben stretch rompers dus de rompers doe ik als ze erg moe is van onderen aan.
Vooral als ze moe is in het drama, maar ze heeft ook dagen dat het haar nauwelijks deert.
Ik geef haar wat om mee te spelen, en voor de rest moet ze het er maar mee doen.
Wij hebben stretch rompers dus de rompers doe ik als ze erg moe is van onderen aan.
Vooral als ze moe is in het drama, maar ze heeft ook dagen dat het haar nauwelijks deert.
Ik geef haar wat om mee te spelen, en voor de rest moet ze het er maar mee doen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Onze dochter vind er ook niks aan.
Als we alleen de luier verschonen gaat het goed, maar zodra de bovenkant verschoond moet worden, dus als haar romer of trui uit moet dan is het huilen geblazen.
Ik probeer haar af te leiden door bijv te zingen.
Als we alleen de luier verschonen gaat het goed, maar zodra de bovenkant verschoond moet worden, dus als haar romer of trui uit moet dan is het huilen geblazen.
Ik probeer haar af te leiden door bijv te zingen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Fijn dat ze niet de enige is die er last van heeft!
Ik was al bang dat ik wat verkeerd deed ofzo of haar pijn deed. Maar waarschijnlijk vindt ze het dus gewoon niet zo leuk!
Afleiden probeer ik idd ook altijd wel, door te vertellen wat ik aan het doen ben of een liedje te zingen.
Ik was al bang dat ik wat verkeerd deed ofzo of haar pijn deed. Maar waarschijnlijk vindt ze het dus gewoon niet zo leuk!
Afleiden probeer ik idd ook altijd wel, door te vertellen wat ik aan het doen ben of een liedje te zingen.
Jezzie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Huilen bij aankleden (baby)
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Hoe zouden jullie dit verder aankleden
» Huilen
» Huilen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Hoe zouden jullie dit verder aankleden
» Huilen
» Huilen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: