Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

+4
Tania
Bacio
Marin
Arwyn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Arwyn zo 20 jan 2013 - 5:02

Wij gaan in juli naar Robbie Williams in de Arena en zijn nu op zoek naar een hotel.
Hebben eerst gekeken voor in de buurt, maar dat zijn niet zo veel opties.
Weet iemand toevallig een netjes, niet te duur hotel dat goed bereikbaar is naar en van de Arena? We zijn er totaal niet bekend..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Marin zo 20 jan 2013 - 5:12

Wil je met de auto naar de Arena of met het OV? En wil je persé in Amsterdam centrum zitten of is er om heen ook goed?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Bacio zo 20 jan 2013 - 5:16

Ik zou kijken rondom metrostation weesperplein.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Arwyn zo 20 jan 2013 - 5:20

We gaan met de auto naar Amsterdam, dus het zou in ieder geval wel zo handig zijn als we bij het hotel kunnen parkeren om dan met het OV verder te gaan naar de Arena.
We hoeven niet perse in het centrum, als we er na het concert nog maar goed kunnen komen.

Bacio: Dank je, ik zal daar eens naar kijken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Marin zo 20 jan 2013 - 5:24

Nou, ik dacht namelijk aan dit hotel:

http://www.fletcher.nl/#hotelfotos

Het nieuwe Fletcher hotel aan de A9/A2. Niet in Amsterdam zelf dus, maar wel makkelijk en dichtbij de Arena. Ziet er uit als een blauwe dildo Wink
Is misschien niet de meest sfeervolle plek, maar wel heel praktisch als je naar de Arena wilt en niet zelf Amsterdam echt in hoeft.

En anders rondom WTC, Amstel station of RAI proberen een hotel te krijgen, vanaf daar gaan de metro's ook naar de Arena.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Arwyn zo 20 jan 2013 - 5:27

Dat Fletcher hotel hadden we inderdaad gezien, maar die kost toch alweer 180,-..
Vind ik voor 1 nachtje nogal prijzig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Marin zo 20 jan 2013 - 5:31

Zijn er geen goede groupon deals ofzo te vinden misschien?

Of zoek eens op NH hotels, die zijn vaak ook prima.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Arwyn zo 20 jan 2013 - 9:06

Kan zo nog niks vinden nee, maar wel bedankt voor de tips!

We zitten inmiddels te twijfelen tussen Casa 400 en Bastion Amstel..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Tania zo 20 jan 2013 - 9:11

Het Botel misschien, daar kun je volgens mij ook bij parkeren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  love ma 21 jan 2013 - 3:53

En anders misschien wachten tot de hotelbonnen bij de kruidvat en dan boeken bij het fletcher hotel ? Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Toet ma 21 jan 2013 - 4:07

Op vakantieveilingen staan bijna altijd wel bonnen voor fletcher of NH! Dat zou ik even een paar dagen in de gaten houden als ik jou was.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 4:14

Toet schreef:Op vakantieveilingen staan bijna altijd wel bonnen voor fletcher of NH! Dat zou ik even een paar dagen in de gaten houden als ik jou was.

Ja, precies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  loura ma 21 jan 2013 - 5:40

love schreef:En anders misschien wachten tot de hotelbonnen bij de kruidvat en dan boeken bij het fletcher hotel ? Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) 561177

Die zijn er pas in september toch? Ik heb die twee weken geleden gebruikt. Wel een super aanbieding.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Arwyn ma 21 jan 2013 - 7:26

Ik heb gelijk even op Vakantieveilingen gekeken, maar het hotel in Amsterdam staat er helaas niet tussen..
Zal het in de gaten houden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  kajaka88 ma 21 jan 2013 - 9:29

In mei naar de toppers geweest en toen in het tulip inn riverside hotel geslapen. Metro redelijk dichtbij, al hebben wij een taxi genomen, waren met z'n 5-en. Vriendin van me was er een jaar eerder ook geweest(ook concert robbie) en is toen wel met metro gegaan. Was prima te doen. En genoeg (gratis) parkeermogelijkheden bij het hotel.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena) Empty Re: Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum