Goedkoop hotel Amsterdam gezocht.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedkoop hotel Amsterdam gezocht.
Ik heb binnenkort een feest van mijn werk, en aangezien het ruim 2 uur van onze woonplaats vandaan is, zoek ik dus een goedkoop hotel in Amsterdam voor 2 personen en 1 nachtje.
Het liefst tot €100.
Het meeste wat ik vind is op een slaapzaal, gemengde badkamer etc. En mijn vriend en ik zien dat absoluut niet zitten.
Dus iemand een goede tip?
Het liefst tot €100.
Het meeste wat ik vind is op een slaapzaal, gemengde badkamer etc. En mijn vriend en ik zien dat absoluut niet zitten.
Dus iemand een goede tip?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedkoop hotel Amsterdam gezocht.
Update gedaan, heb met mijn vriend overlegd. Ipv €50, is het €100 geworden.
Linnie1985- Kletskop
Voor 50 zou je niet verder dan een hostel komen idd.
Maar voor 100 kom je wel een heel eind. Zoek op booking.com zou ik zeggen. Ik heb even voor de goede orde op 30 nov-1 dec gekeken, want ik had geen idee wanneer je wilt, maar je had het op binnenkort en kwam deze deal van het Wyndham Apollo tegen, een viersterren hotel, voor nog geen 100 euro, is een mega deal dus als je die wilt, gauw reageren.
http://www.booking.com/hotel/nl/apollo.nl.html?sid=9624822de79bd51c74b7c1faffa02e07;dcid=1;checkin=2012-11-30;checkout=2012-12-01
Ik fiets daar altijd langs, mooie locatie
Maar er zijn vast nog veel meer hotels.
Maar voor 100 kom je wel een heel eind. Zoek op booking.com zou ik zeggen. Ik heb even voor de goede orde op 30 nov-1 dec gekeken, want ik had geen idee wanneer je wilt, maar je had het op binnenkort en kwam deze deal van het Wyndham Apollo tegen, een viersterren hotel, voor nog geen 100 euro, is een mega deal dus als je die wilt, gauw reageren.
http://www.booking.com/hotel/nl/apollo.nl.html?sid=9624822de79bd51c74b7c1faffa02e07;dcid=1;checkin=2012-11-30;checkout=2012-12-01
Ik fiets daar altijd langs, mooie locatie
Maar er zijn vast nog veel meer hotels.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het moet iig niet ver van de piet heinkade zijn. Ik heb al een aantal hotels gevonden
Dat feest is 14 december, we zoeken dus een hotel van 14 tot 15 december. En natuurlijk wel een 2-persoonsbed .
Ik laat het topic sluiten, heb al zat hotels gevonden, die aan onze eisen voldoen (en dat voor 1 nachtje )
Dat feest is 14 december, we zoeken dus een hotel van 14 tot 15 december. En natuurlijk wel een 2-persoonsbed .
Ik laat het topic sluiten, heb al zat hotels gevonden, die aan onze eisen voldoen (en dat voor 1 nachtje )
Linnie1985- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht; goedkoop hotel in/bij Oberhausen!
» Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!
» Goedkoop ho(s)tel in Amsterdam
» Goedkoop hotel/hostel in Stockholm
» Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)
» Gezocht: Goedkoop/leuk hotel voor 1 of 2 nachtjes weg!
» Goedkoop ho(s)tel in Amsterdam
» Goedkoop hotel/hostel in Stockholm
» Goed bereikbaar hotel Amsterdam (Arena)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: