Iemand bekent in de Arena Amsterdam?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand bekent in de Arena Amsterdam?
IK heb tickets voor een voetbal wedstrijd vak 126 rij 7. Is rij 7 nou onderin of juist erg boven in?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Iemand bekent in de Arena Amsterdam?
Ik weet niet hoeveel rijen er in een vak zitten, maar lijkt me dat je dan sowieso niet slecht zit. Ik gok dat het van beneden naar boven wordt geteld.
Gast- Gast
die plattegrond had ik ook al gevonden. Ga er gewoon maar vanuit dat we dan redelijk onderin zitten
Sarah1985- Ratel
Dan zit je vrij onderin ja. Best goede plaatsen vind ik
Gast- Gast
Dat is op de F-side (zit ik zelf ook... welke wedstrijd ga je?)
1e ring, achter het doel.
Even een kleine opmerking daar heeft niemand vaste plaatsen, iedereen gaat zitten / staan waar die elke wedstrijd staat / zit / wil staan.
Er zijn voor die vakken geen vaste plaatsen (ook al staat er op de kaarten wel een plaats / rij), je kan in de vakken 125 tm 129 zitten waar je wilt zitten
1e ring, achter het doel.
Even een kleine opmerking daar heeft niemand vaste plaatsen, iedereen gaat zitten / staan waar die elke wedstrijd staat / zit / wil staan.
Er zijn voor die vakken geen vaste plaatsen (ook al staat er op de kaarten wel een plaats / rij), je kan in de vakken 125 tm 129 zitten waar je wilt zitten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:
Dat wou ik inderdaad ook al zeggen ja, volgens mij komt dat niet zo nauw met voetbal wedstrijden. Wat zijn de uitvakken eigenlijk in de ArenA Inge?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
In bijna alle andere vakken wel, deze vakken nietToet schreef:Inge schreef:
Dat wou ik inderdaad ook al zeggen ja, volgens mij komt dat niet zo nauw met voetbal wedstrijden. Wat zijn de uitvakken eigenlijk in de ArenA Inge?
416 en 417 is het uitvak
Inge- Ratel
Hoop voor je onderon,bovenin is t mij te stijl zekers als je last heb van hoogtevrees
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ik ga naar Nederlands elftal.
Sarah1985- Ratel
Dan is het denk wel plaats gebonden :-)Sarah1985 schreef:Ik ga naar Nederlands elftal.
Bij wedstrijden van Ajax niet, nl elftal wel dacht ik
Inge- Ratel
Inge schreef:Dan is het denk wel plaats gebonden :-)Sarah1985 schreef:Ik ga naar Nederlands elftal.
Bij wedstrijden van Ajax niet, nl elftal wel dacht ik
Ja ik ben laatst ook naar Nederlands elftal geweest, moest de plaatsen aanhouden die op het kaartje stonden.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» iemand bekent met tropische spinnen? (foto!)
» Iemand bekent met PTSS?
» Iemand bekent in Nijmegen ?
» Iemand bekent bij radboud nijmegen
» Camera mee de arena in
» Iemand bekent met PTSS?
» Iemand bekent in Nijmegen ?
» Iemand bekent bij radboud nijmegen
» Camera mee de arena in
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: