Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

+3
Eponine
SarahKey
Fortissimo
7 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Fortissimo wo 20 feb 2013 - 21:45

Over een week of 3 gaan wij naar Barcelona. Omdat wij om 7:30 al vliegen en wij uit het noorden van het land komen, wilden we overnachten in Amsterdam. Dit mag (uiteraard, ben niet voor niets een Nederlander Wink) niet te veel kosten. Nu kwamen we uit bij dat Ibis hotel en nu was ik benieuwd of je voor die 4 dagen dat je weg bent, de auto daar kan laten staan? En hoe zit het met je auto weer ophalen? Even ons schemaatje, om het wat te verduidelijken.

Vrijdag: Richting Ibis hotel
Zaterdag: 7:30 vliegen, dus 5:30 aanwezig op vliegveld (Shuttlebus vanaf het hotel)
t/m Dinsdag in Barcelona: 23:15 landen we weer op Schiphol. De shuttledienst rijdt tot 00:57.
Zijn we nu ook verplicht een overnachting te nemen bij dat hotel, of kan je gewoon de auto halen en naar huis gaan?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  SarahKey do 21 feb 2013 - 0:19

Ik zou gewoon even bellen naar dat hotel. Ik heb alleen ervaring met een andere Ibis hotel en daar waren we goed over te spreken. Dus als ze allemaal zo goed/fijn zijn dan zit je daar goed al is het maar voor 1 nachtje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Eponine do 21 feb 2013 - 8:14

Waarschijnlijk zijn er wel mogelijkheden om je auto te laten staan. Ik heb dit wel eens gedaan bij een ander hotel (Hilton), maar in die tijd had ik daar connecties, dus vandaar dat we ook konden parkeren zonder overnachting aan het begin.
Maar wij zijn toen ook laat teruggekomen en konden toen gewoon de auto meenemen, was verder geen probleem, hoefde ook niet te blijven slapen.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Japie za 23 feb 2013 - 5:55

Welke datum gaan jullie precies? Wij gaan ook van zaterdag t/m dinsdag en vliegen ook om 7.30 uur.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  luisa za 23 feb 2013 - 9:29

Ik vind het eigenlijk nogal raar om de auto bij een hotel te parkeren, maar goed ik zou gewoon aan het hotel vragen of dat kan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Vancity_girl za 23 feb 2013 - 22:09

luisa schreef:Ik vind het eigenlijk nogal raar om de auto bij een hotel te parkeren, maar goed ik zou gewoon aan het hotel vragen of dat kan.

Hoezo is dat raar? Volgens mij is dat vrij normaal bij hotels rond Schiphol. Vorig jaar hebben wij 1 nachtje bij Ibis Amsterdam Airport geslapen en dan mocht onze auto daar gratis 21 dagen blijven staan. Zo zijn er wel meer hotels daar die dit soort aanbiedingen hebben. Of het Ibis budget hotel het ook doet weet ik niet, zou idd gewoon even bellen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  luisa za 23 feb 2013 - 23:14

Vancity girl, ik had daar nog nooit van gehoord. Goedkope oplossing dan. Maar als het kan, prima. Vandaar dat ik gewoon zou informeren.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 2:49

Het is gelukt smile

Luisa, je kunt er zelfs speciaal arrangementen boeken en is nog goedkoper ook dan je auto weer apart bij een ander bedrijf te stallen! We zijn nu voor parkeren (maximaal 3 weken, gebruiken maar paar dagen) en slapen 90 euro kwijt voor ons samen. smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Siamsa do 28 feb 2013 - 1:35

Ik heb alleen ervaring met een Ibis hotel in Brussel, en daar mocht ik mijn auto voor 1 euro per dag beveiligd parkeren. Vond het ideaal!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel? Empty Re: Iemand ervaring met Ibis Budget Amsterdam Airport hotel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum