Het grote tattoo-topic deel 2!
+48
Mees
Exogenesis
Derpy
SuzieQ
Nyx
Sjaantje
Caramba
SnowWhite
Stranger
Sadie_
Sorella
Tamagotchi
Chocoholic
Linda
Thunder
Zora
Puggle
Antibes
Moira
NoMercy
Tabbert
Bisq
Jeanette
Fortissimo
Paper Crown
Toet
Jelin
snoezel
lausje040
Beachgirl
Poeke
Cimic
Funk
mzcharlotte
Bliss
SoGood
Roza
Punk'd
VeryCherry
Starla
Twellie
Poubelle
Roooos
Rush
*Troela*
Pommes
Jessie-J
Aziraphale
52 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het grote tattoo-topic deel 2!
Toet schreef:Hiep hoi! Ik ben er eindelijk uit wat ik ga doen. Heb er jaaaren over nagedacht en nu ben ik er gewoon uit!
Heb heel lang over vogels getwijfeld op de zijkant van m'n pols maar ik heb iets tegen 'hippe' tattoo's omdat ik denk dat je daar heel snel op uitgekeken bent (kijk bijvoorbeeld naar tribals of zo'n ding om je arm, ziet er nu toch niet meer uit?)
Nou ja goed, toen heb ik een hele tijd met twee woorden in m'n hoofd gezeten die ik wil en nu ben ik er dus ook uit, heb het ontwerp ook al klaar. Maar.. Hoe kies ik nu een goede shop? Ik heb al talloze foto's bekeken van artists/shops in mijn stad maar er is zo veel keus. Ik let er nu vooral op hoe mooi kleine/gedetailleerde tattoo's en woorden bij hun zijn maar nu hou ik er nog 6 over waar ik uit kan kiezen.. Help
Tattoo Jimmy in Den Bosch is erg goed!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een afspraak gemaakt bij de tattooshop. Vind het doodeng maar tegelijkertijd ben ik opgelucht. Sinds afgelopen jaar blijft het maar in mijn hoofd zitten dat ik een tattoo wil die ik altijd kan zien en die me doet denken aan 'geniet van het leven' en aan wat ik het afgelopen jaar allemaal meegemaakt heb. Daarom worden het drie vogels op mijn pols (help, lees net hierboven dat het een modegril is wat ik dus niet wist ).
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Bisq, ik vind het juist mooi en bijzonder klinken jouw tattoo. En met die mooie gedachte erachter is het toch veel meer dan een simpel mode-dingetje?
Succes! Wanneer is je afspraak? Laat je een foto zien als het af is?
Succes! Wanneer is je afspraak? Laat je een foto zien als het af is?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
12 juni staat de afspraak. Zal zeker een foto plaatsen.
Bisq- Prater
Waar heb jij het laten zetten VeryCherry, ben zo benieuwd naar die graffiti kunstenaar ...
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Wat vinden jullie van de bovenste 2?
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Niet helemaal mijn smaak (ik ben niet zo van de kleur), maar vind de rechtse tof! Voor mij lijkt dat meer 1 tattoo en de linkse kunnen ook een losse zijn of later bijgevoegd.
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Waar heb jij het laten zetten VeryCherry, ben zo benieuwd naar die graffiti kunstenaar ...
OK Corral in Amersfoort
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het 'plakplaatje' gehalte erg hoog. Ik zou het idee van rechtsboven nemen en dan iemand realistisch laten tekenen.NoMercy schreef:Wat vinden jullie van de bovenste 2?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh, en Poubelle, laat jij je tattoo op je rug nog uitbreiden?
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Oh, en Poubelle, laat jij je tattoo op je rug nog uitbreiden?
Ja dat wil ik nog steeds heel graag! Maar dan wel door degene die eraan begonnen is zeg maar en dat was een gastartiest uit Argentinië die waarschijnlijk volgend jaar pas weer in Nederland is. Maar dan kan ik mooi nog even doorsparen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Rush schreef:NoMercy schreef:Wat vinden jullie van de bovenste 2?
Ik vind het 'plakplaatje' gehalte erg hoog. Ik zou het idee van rechtsboven nemen en dan iemand realistisch laten tekenen.
Zo zou ik het ook doen! Tenzij je echt van old school houdt natuurlijk. Vind die rechtsboven het mooiste, maar ik ben dan ook gek op rozen.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik báál.. Ik wilde achterop mijn lijf, zeg maar naast mijn arm als ik mijn arm omlaag zou houden aan de rechterkant: Life is but a dream laten tattoeren. Ik ken 't van t kinderliedje:
Row, row, row your boat,
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.
Maar nu zegt een vriendin, dat heeft beyonce ook. Wist ik niet. Ik wil niet beyonce nadoen ik wil een tattoo.. Maar nu twijfel ik.
Zouden jullie t doen?
Row, row, row your boat,
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.
Maar nu zegt een vriendin, dat heeft beyonce ook. Wist ik niet. Ik wil niet beyonce nadoen ik wil een tattoo.. Maar nu twijfel ik.
Zouden jullie t doen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Het is toch een documentaire van Beyoncé, geen tattoo? Misschien heeft ze 'm wel als tattoo, geen idee, maar dan heeft Google dat nog nooit gespot.
Rush- Lady Post-a-lot
als je het zelf zo graag wil, gewoon doen. In de periode dat sterren helemaal in waren heb ik er ook gewoon 1 laten zetten. Niet om met de mode mee te doen of omdat het zo hip was maar omdat die ster voor mij een bijzondere betekenis heeft.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Rush schreef:Het is toch een documentaire van Beyoncé, geen tattoo? Misschien heeft ze 'm wel als tattoo, geen idee, maar dan heeft Google dat nog nooit gespot.
Ja, wel. Op haar voet.
http://stylistakt.com/2013/02/25/beyonce-gets-new-tattoo/
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik kon het niet vinden haha. Maar dat komt toch totaal niet overeen met wat jij wilt? Wat dat betreft zal iedere zin wel bijna gebruikt zijn door een bekende.Paper Crown schreef:Rush schreef:Het is toch een documentaire van Beyoncé, geen tattoo? Misschien heeft ze 'm wel als tattoo, geen idee, maar dan heeft Google dat nog nooit gespot.
Ja, wel. Op haar voet.
Ik wist serieus niet eens dat Beyoncé tattoos had. Het is niet zo dat ze er net als Rihanna altijd mee loopt te showen. Denk dat heel veel mensen dit niet weten.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zou het gewoon doen PC! Met tattoo's kun je nu eenmaal niet heel erg origineel zijn. Er is altijd wel iemand die ongeveer hetzelfde heeft. Daarbij denk ik niet dat er veel mensen zijn die zich bezig houden met tattoo's van celebrities.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Rush schreef:Ik kon het niet vinden haha. Maar dat komt toch totaal niet overeen met wat jij wilt? Wat dat betreft zal iedere zin wel bijna gebruikt zijn door een bekende.Paper Crown schreef:Rush schreef:Het is toch een documentaire van Beyoncé, geen tattoo? Misschien heeft ze 'm wel als tattoo, geen idee, maar dan heeft Google dat nog nooit gespot.
Ja, wel. Op haar voet.
Ik wist serieus niet eens dat Beyoncé tattoos had. Het is niet zo dat ze er net als Rihanna altijd mee loopt te showen. Denk dat heel veel mensen dit niet weten.
Couldnt agree more
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Zouden jullie ook eens mee willen denken. Ik wil heel graag een tattoo die voor mijn zoontje staat, maar wat? Zijn naam betekent Vrede en ergens anders vind ik beschermer, brenger van veiligheid en vrede.
Het enige waar ik op kom is een peace teken of een vredesduif. Ik zat ook al te denken aan een olijftak, maar ook dat is het weer net niet.
Het enige waar ik op kom is een peace teken of een vredesduif. Ik zat ook al te denken aan een olijftak, maar ook dat is het weer net niet.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Morgen is het zover, spannend! Heb eigenlijk geen idee of het pijnlijk is op de pols. Ben er wel beetje bang voor, m'n aderen zijn vrij gevoelig sinds de chemo en ik heb ze dicht op de huid zitten. Er zal ergens in dit topic vast iets over de pijn staan, maar heb de puf niet om alles door te lezen, dus iemand met ervaring? Moet ik verder nog ergens rekening mee houden of aan denken?
Bisq- Prater
Leuk hoor, Bisq!
Ik vond 'm op m'n pols het minst pijnlijk, maar het is bij iedereen natuurlijk anders. Ik weet niet hoe groot je tattoo wordt, maar ik vond het altijd fijn om als ik lang had gezeten even iets met suiker te eten of te drinken.
Veel plezier morgen!
Ik vond 'm op m'n pols het minst pijnlijk, maar het is bij iedereen natuurlijk anders. Ik weet niet hoe groot je tattoo wordt, maar ik vond het altijd fijn om als ik lang had gezeten even iets met suiker te eten of te drinken.
Veel plezier morgen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Fijn om te horen dat het op de pols niet zo pijnlijk is. En bedankt voor de tip.
Bisq- Prater
Leuk Bisq, succes!
Wat bij mij hielp is van tevoren goed eten en voor de zekerheid dextro meenemen voor als je je flauw voelt.
Wat bij mij hielp is van tevoren goed eten en voor de zekerheid dextro meenemen voor als je je flauw voelt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 1 op zijkant pols en 1 aan de binnenkant. Fluitje van een cent.
Mn andere tattoos deden veel meer pijn!
Mn andere tattoos deden veel meer pijn!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!