Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote tattoo-topic deel 2!

+48
Mees
Exogenesis
Derpy
SuzieQ
Nyx
Sjaantje
Caramba
SnowWhite
Stranger
Sadie_
Sorella
Tamagotchi
Chocoholic
Linda
Thunder
Zora
Puggle
Antibes
Moira
NoMercy
Tabbert
Bisq
Jeanette
Fortissimo
Paper Crown
Toet
Jelin
snoezel
lausje040
Beachgirl
Poeke
Cimic
Funk
mzcharlotte
Bliss
SoGood
Roza
Punk'd
VeryCherry
Starla
Twellie
Poubelle
Roooos
Rush
*Troela*
Pommes
Jessie-J
Aziraphale
52 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Empty Re: Het grote tattoo-topic deel 2!

Bericht  Chocoholic za 22 jun 2013 - 0:29

Fearless Tattoo, werd mij geadviseerd door mijn schoonzus die hem daar ook heeft laten zetten. En ik heb hun foto's bekeken: looking good!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Empty Re: Het grote tattoo-topic deel 2!

Bericht  Bliss za 22 jun 2013 - 0:30

Oh dat zegt me niks, ik ben zelf bij On Edge geweest.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocoholic za 22 jun 2013 - 4:32

Oh okay, die ken ik ook niet. Maar ik kom uit regio Zuid, dus ik ken sowieso amper shops in de regio erbuiten. nerd Maar wat voor tattoo(s) heb je tot nu dan?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Tamagotchi zo 23 jun 2013 - 8:21

Even een vraag, heb even jullie mening en inzicht nodig. Na de zomer ga ik een tattoo laten zetten, het ontwerp is al klaar en ik het min of meer de knoop doorgehakt waar (op mijn lichaam) ik 'm wil laten zetten. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk aan de binnenkant van mijn onderarm, máár de vraag is nu zet ik 'm naar mezelf toe (dus voor mij goed zichtbaar/leesbaar) of andersom. Ik neig naar naar mezelf toe, het is tenslotte iets voor mezelf maar wat denken jullie?
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Sorella zo 23 jun 2013 - 8:59

Ik heb de mijne zo neergezet dat hij voor anderen makkelijk leesbaar is maar dat komt meer omdat het ontwerp mooier uitkwam op die manier.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Exogenesis zo 23 jun 2013 - 9:04

Ik heb hem van me af, dus voor anderen goed leesbaar.

Zo:

Weg!

Laatst aangepast door Exogenesis op vr 28 jun 2013 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Tamagotchi zo 23 jun 2013 - 9:47

Mooi Exo! Precies daar wil ik 'm ook... Jullie beiden zeggen 'van je af' dus, hmm misschien toch maar eens kijken hoe het mooier uitkomt inderdaad met het ontwerp. Ik vind het namelijk een 'fijne gedachte' dat ik het zelf goed kan lezen zeg maar... Dilemma:)
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Bisq zo 23 jun 2013 - 9:58

Dat dilemma had ik ook, maar nu na 1,5 week zie ik eigenlijk al wat anderen ook zien. Klinkt gek, maar je bent er vrij snel aan gewend om je tattoo op kop te 'lezen' laat maar zeggen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Funk do 27 jun 2013 - 9:46

Ik zie mooie dingen voorbij komen!!

Ik heb advies nodig, ik heb op de zijkant van mijn pols/arm de letter L vrij groot staan. (voorletter van mijn zoontje) maar nu wil ik dat ook straks voor mijn dochtertje, andere pols/arm is geen optie en bij de huidige tattoo ook niet omdat de combinatie van voorletters raar is.
Als ik het op een heel ander lichaamsdeel zet, heb ik het gevoel dat die tattoo minder belangrijk is omdat die dan waarschijnlijk niet te zien is.
Een andere optie is een grotere tattoo wat symbool staat voor het hele gezin (waar eventueel dingen aan toe te voegen zijn) over mijn huidige tattoo heen.
Hebben jullie tips of adviezen waar ik wellicht nog niet aan heb gedacht?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zora do 27 jun 2013 - 18:09

Pippi, is er ook niks moois van te maken als je 'm niet naast de andere letter zet, maar er overheen, zodat het wat meer een geheel wordt? Dat de letters niet meer als zodanig herkenbaar zijn (en dus een gekke combinatie) maar dat het meer een mooi symbool is?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Funk do 27 jun 2013 - 18:21

Zora schreef:Pippi, is er ook niks moois van te maken als je 'm niet naast de andere letter zet, maar er overheen, zodat het wat meer een geheel wordt? Dat de letters niet meer als zodanig herkenbaar zijn (en dus een gekke combinatie) maar dat het meer een mooi symbool is?
Ja dat zou idd misschien kunnen. Maar de letters zijn dan NL en ik wil voorkomen dat mensen denken dat ik heel nationalistisch ben. ;)mijn tattoo is vrij krullerig(zodat je het ook als hartje kunt zien)dus ik weet ook niet of dat kan. Ook weet ik niet of een eventuele derde daar dan nog bij kan. Ik zal even een foto bijvoegen voor het beeld.
Ga binnenkort ook maar eens langs de tattooshop, vragen om ideeën.

Laatst aangepast door pippi op wo 24 jul 2013 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zora vr 28 jun 2013 - 20:17

Ohja, kan me voorstellen dat die letters combineren wat lastig is. Maar omdat die je nu hebt al heel sierlijk is, en niet alléén maar een L is, is er misschien best wat te combineren... zou idd maar eens bij een shop langs!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chocoholic wo 3 jul 2013 - 8:31

Pippi, ik zou inderdaad ook langs een shop gaan. Zij weten precies wat er allemaal mogelijk is, en wat er eventueel staat bij je eerdere tattoo.

Voor mij is het bijna tijd! Overmorgen wordt mijn 2e gezet :cheering: Maarrrrr, ik ben nog niet 100% zeker over welke font ik wil gebruiken voor de tekst, dus het is nog even goed nadenken.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Sadie_ do 11 jul 2013 - 7:00

Zucht ik wil ook zo graag een tattoo, maar de dingen die ik mooi vind zijn zo eh zichtbaar (bijv nek, achter oor, binnenkant vinger). Ik wil aan de ene kant niet bang zijn voor de reacties van anderen en juist mijn tattoo laten zien, aan de andere kant ben ik bang voor sollicitatie gesprekken etc en dat mensen me erop afwijzen. Herkennen jullie dit?
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Bliss do 11 jul 2013 - 8:55

Choco, waar blijft jouw foto?? Ben zo benieuwd!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moira do 11 jul 2013 - 22:01

Sadie_ schreef:Zucht ik wil ook zo graag een tattoo, maar de dingen die ik mooi vind zijn zo eh zichtbaar (bijv nek, achter oor, binnenkant vinger). Ik wil aan de ene kant niet bang zijn voor de reacties van anderen en juist mijn tattoo laten zien, aan de andere kant ben ik bang voor sollicitatie gesprekken etc en dat mensen me erop afwijzen. Herkennen jullie dit?

Ik heb een grote tattoo op mijn bovenarm. En ja, ik word er wel regelmatig door op beoordeeld (of is het veroordeeld?). Voordeel is wel dat ik met belangrijke afspraken kleding met een langere mouw aan kan doen en je het zo niet ziet. En aan de andere kant: ik hoef ook niet bij een bedrijf te werken of vriendschappen aan te gaan die zo kortzichtig zijn, daar pas ik helemaal niet tussen. Ipv dat ze je niet aannemen met een tattoo, zouden ze toch ook makkelijk kunnen vragen of je de tattoo afdekt tijdens het werken? Is bij mijn huidige werkgever ook zo gegaan.

Als jij een tattoo wil, moet je het gewoon doen. Jij vindt het mooi, de rest hoeft het toch niet mooi te vinden?
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Chocoholic vr 12 jul 2013 - 2:52

Bliss schreef:Choco, waar blijft jouw foto?? Ben zo benieuwd!!

Et voilá: *en weer weg*
Nu een week later is hij niet meer rood en bijna helemaal genezen.

@SW: Ik wist niet eens dat je een grote tattoo had volgens mij! Ook op FB zie ik geen foto waarop ik hem kan bewonderen. :P Wat precies heb je? (Of je hebt het wel een keer verteld en heb ik duidelijk last van mijn alzheimer Wink )

Laatst aangepast door Chocoholic op vr 12 jul 2013 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Derpy vr 12 jul 2013 - 4:22

Ik ga op elke kuit een cupcake laten zetten. Ik weet alleen nog niet helemaal in wat voor stijl.
Ik vind dit realistische erg mooi:

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Cupcake-Tattoo-Kawaii-Tattoo-Blog

Maar zo'n cartoony tattoo ook (zonder vleugels):

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Cupcake1

En dan moet ik nog bedenken of ik felle kleuren of pastelkleuren wil.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Bliss vr 12 jul 2013 - 4:33

Heel gaaf, Choco! Ik wil ook op die plek nog een keer een tattoo (misschien), maar daar moet ik nog heel lang over nadenken.

Derpy: op je kuiten?? Hmm, dat vind ik persoonlijk echt geen mooie plek, maar smaken verschillen hè! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stranger vr 12 jul 2013 - 4:34

Derpy schreef:Ik ga op elke kuit een cupcake laten zetten. Ik weet alleen nog niet helemaal in wat voor stijl.
Ik vind dit realistische erg mooi:

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Cupcake-Tattoo-Kawaii-Tattoo-Blog

Maar zo'n cartoony tattoo ook (zonder vleugels):

Het grote tattoo-topic deel 2! - Pagina 6 Cupcake1

En dan moet ik nog bedenken of ik felle kleuren of pastelkleuren wil.

Heb je daar een gedachte achter?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  Derpy vr 12 jul 2013 - 5:17

Ik ben dol op bakken en cupcakes passen perfect bij me.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Bericht  Sadie_ vr 12 jul 2013 - 5:23

Snow White schreef:
Sadie_ schreef:Zucht ik wil ook zo graag een tattoo, maar de dingen die ik mooi vind zijn zo eh zichtbaar (bijv nek, achter oor, binnenkant vinger). Ik wil aan de ene kant niet bang zijn voor de reacties van anderen en juist mijn tattoo laten zien, aan de andere kant ben ik bang voor sollicitatie gesprekken etc en dat mensen me erop afwijzen. Herkennen jullie dit?

Ik heb een grote tattoo op mijn bovenarm. En ja, ik word er wel regelmatig door op beoordeeld (of is het veroordeeld?). Voordeel is wel dat ik met belangrijke afspraken kleding met een langere mouw aan kan doen en je het zo niet ziet. En aan de andere kant: ik hoef ook niet bij een bedrijf te werken of vriendschappen aan te gaan die zo kortzichtig zijn, daar pas ik helemaal niet tussen. Ipv dat ze je niet aannemen met een tattoo, zouden ze toch ook makkelijk kunnen vragen of je de tattoo afdekt tijdens het werken? Is bij mijn huidige werkgever ook zo gegaan.

Als jij een tattoo wil, moet je het gewoon doen. Jij vindt het mooi, de rest hoeft het toch niet mooi te vinden?

Dat is wel zo inderdaad, ik ben het met je eens dat ik die mensen dan kortzichtig zou vinden. Maar als ik er geen baan meer door vind, zeker in deze tijd, lijkt het me wel erg lastig. Dan zou je er een pleister op moeten doen ofzo :nopompom:
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Rush vr 12 jul 2013 - 6:39

Ik zzou wel heel goed nadenken over je kuiten. Maar dat komt vast omdat ik daar een tattoo aan het verwijderen ben. Ik vind de plek achter af alles behalve vrouwelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aziraphale vr 12 jul 2013 - 6:51

Ik vind benen/kuiten geen mooie plaats.
Derpy, ik zou die cupcakes laten zetten door Guen Douglas van Serpent in Amsterdam, die kan dat echt supermooi. Wel prijzig maar dan heb je wel een custom piece.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Derpy vr 12 jul 2013 - 6:57

Rush: Puur om de plek of omdat je de tattoo zelf ook niet mooi vindt?
Ik zou echt geen mooiere plek weten dan m'n kuiten. Kun je ook makkelijk verbergen met een lange broek. Ik heb nog zo veel andere ideeën, maar moet ergens beginnen.
Azi: Thanks voor de tip!
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: