Het grote tattoo-topic deel 2!
+48
Mees
Exogenesis
Derpy
SuzieQ
Nyx
Sjaantje
Caramba
SnowWhite
Stranger
Sadie_
Sorella
Tamagotchi
Chocoholic
Linda
Thunder
Zora
Puggle
Antibes
Moira
NoMercy
Tabbert
Bisq
Jeanette
Fortissimo
Paper Crown
Toet
Jelin
snoezel
lausje040
Beachgirl
Poeke
Cimic
Funk
mzcharlotte
Bliss
SoGood
Roza
Punk'd
VeryCherry
Starla
Twellie
Poubelle
Roooos
Rush
*Troela*
Pommes
Jessie-J
Aziraphale
52 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het grote tattoo-topic deel 2!
SnowWhite schreef:Dat vind ik er altijd zo gek uit zien, pleisters op de meest vreemde plekken (waar dus normaal de piercing bijvoorbeeld). Dat was op mijn stage ook.
Ik had een neuspiercing en die moest er maar uit of een pleister overheen. Een pleister op je neus valt nog meer op dan een piercing die er in zit
Overigens ben ik vertrokken bij het bedrijf (stage). De 'baas' had besloten dat ik mijn neuspiercing er toch maar uit moest halen als ik kwam stage lopen. Allemaal leuk en aardig, en na 2 dagen de piercing in en uit te hebben gedaan met als gevolg een ontsteking was echt te belachelijk en school dacht er gelukkig net zo over. Het bedrijf had mij aangenomen met een neuspiercing, na 3 maanden stage kwamen ze er ineens mee dat 'ie uit moest.
Maar ik heb het idee dat over het algemeen de piercings en tatoeages steeds meer geaccepteerd worden. En wanneer je tattoo op je arm/pols zit kun je een wat langere mouwen aantrekken of bedekken met armbanden en andere accessoires (doe ik soms ook).
Ja, precies! Zelfs mijn oma zei dat ze beter geen pleister op kunnen doen en de plek dan gewoon zichtbaar houden. En die is nogal van de oude stempel . Maar vervelend als een bedrijf steeds verandert van mening. Zou dat ook wel een beetje stom vinden. Gelukkig wordt het steeds meer geaccepteerd.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Rush schreef:Snow White schreef:Rush schreef:Ze heeft wel een wachtlijst van weet ik het hoelang. .
Ja, dat wel. Ze komt ook wel eens bij Needle art als guest artist, misschien dat de wachttijd dan korter is?
Ja dan is het korter denk ik!
Misschien ook nog een optie voor Derpy, als ze er van houdt.
Hoe gaat het trouwens met het verwijderen van je tatoo?
Moira- Fluisteraar
Ben vandaag naar de tattoo shop geweest om ideeen uit te wisselen. Ik ga er niets overheen zetten, daar is de tattoo me te dierbaar voor. Maar we gaan hem uitbreiden over mijn hele onderarm. Met allerlei sierlijke lijnen waarin de letters verwerkt kunnen worden. Verder met dingetjes erbij die wat voor mij betekenen.
Ik kan niet echt een plaatje vinden wat ik bedoel maar een klein beetje dit idee met de letters erbij dan:
Ik ben er blij mee en benieuwd naar wat ze ervan maken!
Ik kan niet echt een plaatje vinden wat ik bedoel maar een klein beetje dit idee met de letters erbij dan:
Ik ben er blij mee en benieuwd naar wat ze ervan maken!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Dat ziet er mooi uit Pippi
Een paar maanden geleden trof ik de baas van een tattooshop hier in de buurt in de kroeg. Ik zei voor de gein dat ik een Hummingbird wilde op mijn pols. Hoe ik erbij kwam? Geen flauw idee! Want na het fiasco met mijn eerste tattoo (hartje met twee dolfijnen op enkel) heb ik nooit meer nagedacht over een nieuwe tattoo. Hij wilde hem wel graag zetten, had mooie ontwerpen, zei hij en nu laat het idee me niet meer los. Een klein Hummingbirdje.
Ben alleen bang dat een Hummingbird op een pols eruit gaat zien als een verdwaalde mier.
Een paar maanden geleden trof ik de baas van een tattooshop hier in de buurt in de kroeg. Ik zei voor de gein dat ik een Hummingbird wilde op mijn pols. Hoe ik erbij kwam? Geen flauw idee! Want na het fiasco met mijn eerste tattoo (hartje met twee dolfijnen op enkel) heb ik nooit meer nagedacht over een nieuwe tattoo. Hij wilde hem wel graag zetten, had mooie ontwerpen, zei hij en nu laat het idee me niet meer los. Een klein Hummingbirdje.
Ben alleen bang dat een Hummingbird op een pols eruit gaat zien als een verdwaalde mier.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pippi: Mooie oplossing voor je tattoo!
Nyx: Ik ben ook bang dat je pols een te kleine plek ervoor is. Misschien op je schouderblad?
Nyx: Ik ben ook bang dat je pols een te kleine plek ervoor is. Misschien op je schouderblad?
Moira- Fluisteraar
Snow White schreef:Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Supergaaf! Maar helaas wel veel te ver weg voor mij.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Stranger schreef:Ik vind kuiten ook geen mooie plek voor een tattoo, niet heel vrouwelijk vind ik het. Ook cupcakes vind ik niet heel mooi, ik vind cupcakes een beetje een hype. Maar als je het echt zeker weet zou ik eerder voor een tattoo à la het eerste plaatje gaan.
Ik ben ook niet het type voor iets heel vrouwelijks en ik ken eigenlijk maar 1 iemand met een cupcaketattoo, maar dat maakt me ook niet zo veel uit. Bakken en koken zit in mijn genen. Ik heb het van mijn oma en moeder geleerd en elk vrij moment sta ik in de keuken, dus het hoort gewoon bij me.
Derpy- Prater
Snow white, op mijn lichaam wil ik verder geen tattoo's. Pols, enkels prima, maar verder niet. Ik wil iets op mijn pols wat zowel mezelf, mijn moeder en mijn oma representeren. Een hummingbird representeert het wel, maar niet op mijn pols. Dan zou ik er nog voor kunnen kiezen om mijn nutteloze dolfijnen en hart te laten overschrijven, maar moet ik even over nadenken. Hummingbird op pols is ook voor mama, nyx en oma. Op enkel zou het hetzelfde effect zijn, behalve dan dat ze het moeten overschrijven.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Derpy schreef:Snow White schreef:Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Ze is ook regelmatig te gast bij Needle Art in Gorinchem
Wie weet is dat wel in de buurt haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Derpy schreef:Snow White schreef:Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Nog steeds niet echt, maar ik woon in Maastricht, dan is niks in de buurt
Derpy- Prater
Lady Luck misschien? Zit in Weert.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Derpy schreef:Stranger schreef:Ik vind kuiten ook geen mooie plek voor een tattoo, niet heel vrouwelijk vind ik het. Ook cupcakes vind ik niet heel mooi, ik vind cupcakes een beetje een hype. Maar als je het echt zeker weet zou ik eerder voor een tattoo à la het eerste plaatje gaan.
Ik ben ook niet het type voor iets heel vrouwelijks en ik ken eigenlijk maar 1 iemand met een cupcaketattoo, maar dat maakt me ook niet zo veel uit. Bakken en koken zit in mijn genen. Ik heb het van mijn oma en moeder geleerd en elk vrij moment sta ik in de keuken, dus het hoort gewoon bij me.
Oh ik bedoelde met de hype ook niet tattoo's van cupcakes, maar cupcakes zelf!
Maar je moet je er ook niks van aantrekken wat anderen vinden. Als het bij je past en je er zeker van bent dan zeg ik doen.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Oh en dan vind ik een realistische cupcake (eerste plaatje) leuker.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ah zo, ja dat is waar. Cupcakes zijn erg populair tegenwoordig.
Derpy- Prater
Kak, ik wil nu echt een tatoeage. Al een tijdje zit ik met het idee om een achste noot of vioolsleutel te laten zetten op mijn linkerpols. Na afgelopen weekend, weet ik zeker dat ik dit wil. Ik wil gewoon het gevoel wat ik afgelopen weekend had (Zoals iemand het omschreef; Het sprookje is voorbij, maar het magische gevoel blijft), levend houden. Door die op mijn pols te zetten, zie ik hem regelmatig en hoop ik hiermee het gevoel heel lang te kunnen koesteren.
Nu nog mijn vriend overtuigen. Die wil het namelijk niet..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Kak, ik wil nu echt een tatoeage. Al een tijdje zit ik met het idee om een achste noot of vioolsleutel te laten zetten op mijn linkerpols. Na afgelopen weekend, weet ik zeker dat ik dit wil. Ik wil gewoon het gevoel wat ik afgelopen weekend had (Zoals iemand het omschreef; Het sprookje is voorbij, maar het magische gevoel blijft), levend houden. Door die op mijn pols te zetten, zie ik hem regelmatig en hoop ik hiermee het gevoel heel lang te kunnen koesteren.
Probeer hem tijdelijk uit? Ik heb een eyelinerpen van Essence, die blijft echt heel erg goed zitten (de waterproof, stays no matter what heet ie). Dan teken je hem er zelf op en kun je een paar dagen kijken (zo goed blijft het zitten) of je het wat vindt en hoe je vriend erop reageert.
Ik ga dat zelf ook zo eens proberen, twijfel over een paar plaatsen op mijn arm of op mijn zij net onder mijn bh zeg maar.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik had hem inderdaad al op mijn pols getekend, alleen kan ik met geen mogelijkheid met rechts tekenen. Dus het ziet er niet uit..
Ik wil hem sowieso op mijn pols hebben, en dan naar mezelf toe. Zo kan ik er ook nog een horloge over dragen.
Edit: Mijn eyeliner pen tekent dus niet zo'n mooi dun lijntje. Dit is het idee.. Leuk?
Ik wil hem sowieso op mijn pols hebben, en dan naar mezelf toe. Zo kan ik er ook nog een horloge over dragen.
Edit: Mijn eyeliner pen tekent dus niet zo'n mooi dun lijntje. Dit is het idee.. Leuk?
Fortissimo- Kletskop
Nyx schreef:Snow white, op mijn lichaam wil ik verder geen tattoo's. Pols, enkels prima, maar verder niet. Ik wil iets op mijn pols wat zowel mezelf, mijn moeder en mijn oma representeren. Een hummingbird representeert het wel, maar niet op mijn pols. Dan zou ik er nog voor kunnen kiezen om mijn nutteloze dolfijnen en hart te laten overschrijven, maar moet ik even over nadenken. Hummingbird op pols is ook voor mama, nyx en oma. Op enkel zou het hetzelfde effect zijn, behalve dan dat ze het moeten overschrijven.
Lastig! Ik denk dat je al meer speling hebt op je enkel dan op je pols inderdaad. Vind dat ook wel een mooie plek. Sowieso zonder je speciale betekenis al een erg leuk vogeltje om te zien.
Moira- Fluisteraar
Ik kan je foto niet zien Fortissimo. Maar ben wel erg benieuwd naar je zelfgemaakte creatie .
Moira- Fluisteraar
Ik vind het mooi en subtiel Fortissimo. Mijn vriend vond het eerst ook niets, en heeft nu zelf een afspraak staan op 30 augustus
Funk- Prater
Ik heb het vanavond voorgesteld aan mijn vriend. Die was echt not amused. Hij vindt het zo'n enorme onzin, maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zoiets voor mezelf doe en niet voor een ander (hij zei: "Ja, hoe leg je dat dan wel niet uit aan een ander? Ik heb een leuk weekend toen en toen gehad en daarom heb ik maar die tattoo genomen?"). Hij begrijpt geloof ik de achterliggende gevoelens niet helemaal. Muziek is zo onwijs belangrijk voor mij, al 13 jaar een stabiele factor in mijn leven. Ik word er gelukkig van, het ontroert me en laat me emoties voelen die ik anders niet zou voelen. Dat is wat ik in die tattoo terug zie..
Fortissimo- Kletskop
Derpy schreef:Rush schreef:Derpy schreef:Snow White schreef:Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Dan maak je er een dagje uit van . Gorinchem is best een leuk stadje.
Moira- Fluisteraar
Dan zou dat absoluut absoluut de doorslag moeten geven vind ik. Hoe moeilijk ook misschien.. maar jij moet er toch mee lopen de rest van je leven? Niet hij..Fortissimo schreef:Ik heb het vanavond voorgesteld aan mijn vriend. Die was echt not amused. Hij vindt het zo'n enorme onzin, maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zoiets voor mezelf doe en niet voor een ander (hij zei: "Ja, hoe leg je dat dan wel niet uit aan een ander? Ik heb een leuk weekend toen en toen gehad en daarom heb ik maar die tattoo genomen?"). Hij begrijpt geloof ik de achterliggende gevoelens niet helemaal. Muziek is zo onwijs belangrijk voor mij, al 13 jaar een stabiele factor in mijn leven. Ik word er gelukkig van, het ontroert me en laat me emoties voelen die ik anders niet zou voelen. Dat is wat ik in die tattoo terug zie..
Funk- Prater
Fortissimo schreef:Ik heb het vanavond voorgesteld aan mijn vriend. Die was echt not amused. Hij vindt het zo'n enorme onzin, maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zoiets voor mezelf doe en niet voor een ander (hij zei: "Ja, hoe leg je dat dan wel niet uit aan een ander? Ik heb een leuk weekend toen en toen gehad en daarom heb ik maar die tattoo genomen?"). Hij begrijpt geloof ik de achterliggende gevoelens niet helemaal. Muziek is zo onwijs belangrijk voor mij, al 13 jaar een stabiele factor in mijn leven. Ik word er gelukkig van, het ontroert me en laat me emoties voelen die ik anders niet zou voelen. Dat is wat ik in die tattoo terug zie..
Wat jammer dat je vriend er zo over denkt. Het is belangrijk voor jou en dat zou voor mij reden genoeg zijn om de tattoo te laten zetten. Mijn vriend was overigens ook niet enthousiast toen mijn tattoo kwam, maar achteraf vind ie het toch best leuk.
Moira- Fluisteraar
Snow White schreef:Derpy schreef:
Dan maak je er een dagje uit van . Gorinchem is best een leuk stadje.
Gorinchem heeft vooral een hele leuke inwoner:cheering:
En het stadje is wel gezellig idd.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!