Het grote tattoo-topic deel 2!
+48
Mees
Exogenesis
Derpy
SuzieQ
Nyx
Sjaantje
Caramba
SnowWhite
Stranger
Sadie_
Sorella
Tamagotchi
Chocoholic
Linda
Thunder
Zora
Puggle
Antibes
Moira
NoMercy
Tabbert
Bisq
Jeanette
Fortissimo
Paper Crown
Toet
Jelin
snoezel
lausje040
Beachgirl
Poeke
Cimic
Funk
mzcharlotte
Bliss
SoGood
Roza
Punk'd
VeryCherry
Starla
Twellie
Poubelle
Roooos
Rush
*Troela*
Pommes
Jessie-J
Aziraphale
52 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het grote tattoo-topic deel 2!
Aziraphale schreef:Lady Luck misschien? Zit in Weert.
Ik zal eens kijken, thanks! In Maastricht heb je Players Club, heeft een vriendin laatst een mooie tattoo laten zetten, dus daar ga ik ook even kijken, maar ik vind het ook geen probleem om te reizen. Bunker in Breda en 25 To Life in Rotterdam zijn ook goede shops.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Derpy schreef:Aziraphale schreef:Lady Luck misschien? Zit in Weert.
Ik zal eens kijken, thanks! In Maastricht heb je Players Club, heeft een vriendin laatst een mooie tattoo laten zetten, dus daar ga ik ook even kijken, maar ik vind het ook geen probleem om te reizen. Bunker in Breda en 25 To Life in Rotterdam zijn ook goede shops.
Mijn tattoo komt ook van 25 to life, bij Nico. Kan ik je echt aanraden maar ik denk niet voor een cupcake
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het idee voor mijn nieuwe tattoo is zo goed als af.
Onderstaande willow (ongeveer) met de tekst "The family tree will always grow"
Onderstaande willow (ongeveer) met de tekst "The family tree will always grow"
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wauw Mees, bloedmooi Op welke plek moet hij komen?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik wil hem rechts op mijn heup/zij. Hij mag dus best groot worden.
Blijf het alleen zo vervelend vinden dat mijn vriend het echt heel erg vind als ik nog een tattoo laat zetten. Waarom zijn we zo verschillend daarin? Grrr..
Moet sowieso ook nog een artiest zoeken die dit mooi zou kunnen zetten. Tips zijn welkom!
Blijf het alleen zo vervelend vinden dat mijn vriend het echt heel erg vind als ik nog een tattoo laat zetten. Waarom zijn we zo verschillend daarin? Grrr..
Moet sowieso ook nog een artiest zoeken die dit mooi zou kunnen zetten. Tips zijn welkom!
Mees- Prater
Mooi idee Mees! Wil je het ook in dezelfde kleuren en getekende stijl?
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik zou in ieder geval wel graag deze getekende stijl willen. Kleur weet ik niet..ben meer van de zwart/wit tatoeages.
Gisteren nogal mot gehad met mijn vriend erover. Hij vindt het echt heeeel erg als ik hem laat zetten.
Gisteren nogal mot gehad met mijn vriend erover. Hij vindt het echt heeeel erg als ik hem laat zetten.
Mees- Prater
Dan zal ik morgen even gaan snuffelen naar tatoo artist in die stijl. Jammer dat je vriend er zo tegen is. Waarom? Maakt het nu echt zo veel uit dat er iets bij je heup zit?
Moira- Fluisteraar
Mijn vriend heeft wel eens in gedachte om een sleeve te laten zitten maar ik zou ook echt niet amused zijn hoor. Uiteindelijk ligt de beslissing bij hem maar in combinatie met zijn bouw en uiterlijk vind ik het gewoon echt echt niet mooi. Hij zou het ook niet aantrekkelijk vinden als ik m'n haar kort zou knippen en roze zou verven. Of mag ik die vergelijking niet maken?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Hij houdt gewoon niet van tatoeages. Bij niemand..hij kan de mijne waarderen om de gedachte die erachter zit, maar verder heeft ie er gewoon een afkeer tegen.
En uiteindelijk beslis ik natuurlijk zelf, maar ik vind het ook niet tof als ie me daardoor minder aantrekkelijk zou vinden.
Eigenlijk klopt jou vergelijking wel hoor Feline. Vind ik tenminste..
Lief als je mee wilt denken Moira!
En uiteindelijk beslis ik natuurlijk zelf, maar ik vind het ook niet tof als ie me daardoor minder aantrekkelijk zou vinden.
Eigenlijk klopt jou vergelijking wel hoor Feline. Vind ik tenminste..
Lief als je mee wilt denken Moira!
Mees- Prater
Ja toch? Ik heb echt niets tegen tatoeages. Als een vriend er één laat zetten dan vind ik het alleen maar leuk voor 'm. Heb ook wel gedate met mannen die volledig onder zaten maar bij m'n huidige vriend vind ik het gewoon echt niet mooi. En ik wil hem heel graag aantrekkelijk blijven vinden. Dus ik kan me voorstellen dat sommige partners er ontzettend van balen. Het is ook niet iets wat tijdelijk is (haar groeit wel weer aan).
Feline- Kletskop
Mees schreef:"The family tree will always grow"
Oh, naar dat liedje van Venice? Echt elke keer als ik dat nummer hoor moet ik huilen.
En wat een onwijs gaaf plaatje! Heel jammer dat je vriend er zo op tegen is. Want elke keer daar ruzie over maken is niet tof.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Overigens vind ik je ontwerp prachtig Mees!
Feline- Kletskop
Carra schreef:Mees schreef:"The family tree will always grow"
Oh, naar dat liedje van Venice? Echt elke keer als ik dat nummer hoor moet ik huilen.
En wat een onwijs gaaf plaatje! Heel jammer dat je vriend er zo op tegen is. Want elke keer daar ruzie over maken is niet tof.
Inderdaad van Venice. Mijn ouders waren daar fan van en gingen heel vaak kijken. Cd's stonden altijd aan dus ook wij moesten er altijd naar luisteren..vonden we helemaal niet erg. Zijn ook regelmatig met zijn alle naar concerten geweest. Dit nummer is een beetje ons familienummer geworden en zowel op de begrafenis van mijn opa als tijdens de mis voor mijn moedr gedraaid. De tekst heeft voor mij dus een hele speciale, dubbele, betekenis. Daarnaast is Willow mijn bijnaam en past dus ook nog eens bij de tekst. Vandaar dit hele idee.
Niet quoten..wil het evt weer weg kunnen halen.
Mees- Prater
Mooi, Mees!
Aziraphale- Ratel
Ja heel mooi!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Dank jullie wel!
Mees- Prater
Idd erg mooi, helemaal met die gedachte erachter! Hopelijk draait je vriend nog bij, moeilijke beslissing wordt het anders denk ik (of ben jij er al echt helemaal uit dat je hem wil laten zetten?).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik ben er zeker nog niet uit. Ik wil heel graag, maar ik wil ook niet iets doen wat hij echt echt echt niks vindt. Zo moeilijk dit!
Heb die hele tattoo ook niet nodig natuurlijk, maar ik vind het gewoon erg mooi en houd ervan. Hij juist helemaal niet en snapt ook niet dat anderen het wel mooi vinden.
Ga er dus nog maar heel goed over nadenken en het er met hem over hebben. In ieder geval leuk om te horen dat jullie het mooi vinden.
Heb die hele tattoo ook niet nodig natuurlijk, maar ik vind het gewoon erg mooi en houd ervan. Hij juist helemaal niet en snapt ook niet dat anderen het wel mooi vinden.
Ga er dus nog maar heel goed over nadenken en het er met hem over hebben. In ieder geval leuk om te horen dat jullie het mooi vinden.
Mees- Prater
Hmm mijn zus (met tattoo, weliswaar een kleintje) zegt doen. Al helemaal om de redenen die ik aan geef.
Doet 't pijn?
Doet 't pijn?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nyx schreef:Dat ziet er mooi uit Pippi
Een paar maanden geleden trof ik de baas van een tattooshop hier in de buurt in de kroeg. Ik zei voor de gein dat ik een Hummingbird wilde op mijn pols. Hoe ik erbij kwam? Geen flauw idee! Want na het fiasco met mijn eerste tattoo (hartje met twee dolfijnen op enkel) heb ik nooit meer nagedacht over een nieuwe tattoo. Hij wilde hem wel graag zetten, had mooie ontwerpen, zei hij en nu laat het idee me niet meer los. Een klein Hummingbirdje.
Ben alleen bang dat een Hummingbird op een pols eruit gaat zien als een verdwaalde mier.
Ik heb er 1 op mijn schouderblad Op je pols lijkt mij ook te klein..
En Fortissimo, inderdaad gewoon doen als jij daar blij mee bent. Ik vind een tattoo zetten geen pijn doen. Maar dat ligt denk aan je pijngrens
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Forti, een tattoo zetten is natuurlijk niet geheel pijnloos maar ik vond het wel prima te doen. Ligt ook aan de plek en aan hoe lang je achter elkaar moet. 5 uur op m'n rug was voor mij wel de max Bleek nog best lang te zijn volgens de tatoeëerder.
Aziraphale- Ratel
Ik vond de mijne (op de zijkant van mijn onderarm) ook niet pijnlijk. Beetje alsof ze aan het epileren was.
Mees- Prater
Mijn 1e die vlakbij mijn lies zit deed geen pijn, het was soms alleen een enigszins onprettig gevoel. Maar die aan de zijkant van mijn lichaam (bij mij ribben) on the other hand.. Oei, dat was echt heel pijnlijk.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik vond die op mijn arm en schouder ook wel meevallen. Ik heb er de ene keer 5 uur voor gezeten en de andere keer 4 uur. Ik merkte wel dat 5 uur eigenlijk net te lang is, dan begint het wel zeer te doen.
Moira- Fluisteraar
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543