Het grote tattoo-topic deel 2!
+48
Mees
Exogenesis
Derpy
SuzieQ
Nyx
Sjaantje
Caramba
SnowWhite
Stranger
Sadie_
Sorella
Tamagotchi
Chocoholic
Linda
Thunder
Zora
Puggle
Antibes
Moira
NoMercy
Tabbert
Bisq
Jeanette
Fortissimo
Paper Crown
Toet
Jelin
snoezel
lausje040
Beachgirl
Poeke
Cimic
Funk
mzcharlotte
Bliss
SoGood
Roza
Punk'd
VeryCherry
Starla
Twellie
Poubelle
Roooos
Rush
*Troela*
Pommes
Jessie-J
Aziraphale
52 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het grote tattoo-topic deel 2!
Candy Cane kan trouwens ook mooie cupcakes tatoeëren;
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Beide, maar de plek speelt wel een grote rol. Maar ik heb ook niet mooie slanke kuiten, ben gewoon dom geweest.
Als ik mooie benen had gehad, dan had ik er misschien wel anders over gedacht hoor. De meeste kuit tattoos die ik ken zijn ook op dikke kuiten en dat vind ik eigenlijk gewoon lelijk.
Dus als jij mooi slanke kuiten hebt denk ik dat het wel mooi kan zijn
Als ik mooie benen had gehad, dan had ik er misschien wel anders over gedacht hoor. De meeste kuit tattoos die ik ken zijn ook op dikke kuiten en dat vind ik eigenlijk gewoon lelijk.
Dus als jij mooi slanke kuiten hebt denk ik dat het wel mooi kan zijn
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb enorme ballonkuiten en riep voor de grap wel eens dat ik op elke kuit een ballon ging tatoeëren (of twee voetballen ofzo) Maar ik vind het ook écht een lelijke plek voor een tattoo! Weet je het zeker Derpy? Is op je schouderblad niet iets ofzo? Ik denk maar ff mee hoor, misschien ben je er al wel helemaal uit en trek je dan vooral niks aan van mijn mening.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik vind m'n kuiten mooi. Wel gespierd van het zwemmen en fietsen, maar niet dik. Ik heb nooit problemen met laarzen kopen bijvoorbeeld.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Mening geven mag altijd! Schouderblad vind ik niet mooi en armen ook niet. Ik wil misschien ook nog een kleerhangertje in m'n nek wat door m'n vel steekt en waar ik dan soort van aanhang. Of Mattel op m'n onderrug
Ik ben niet het type voor iets sierlijks als een vlindertje of krulletters en ik laat ze zetten omdat ik ze mooi vind, dus 't maakt me niet zo veel uit wat anderen ervan vinden, anders liep ik ook niet met twee flinke gaten in m'n oren.
Ik ben niet het type voor iets sierlijks als een vlindertje of krulletters en ik laat ze zetten omdat ik ze mooi vind, dus 't maakt me niet zo veel uit wat anderen ervan vinden, anders liep ik ook niet met twee flinke gaten in m'n oren.
Derpy- Prater
Ik vind dit trouwens ook een heel mooie plek, maar niet voor cupcakes:
Derpy- Prater
Derpy, die laatste foto vind ik inderdaad een hele gave plaats.
Ik zou nog graag een (half) sleeve willen maar ik denk dat dat er voorlopig niet van komt, i.v.m. m'n werk. Vind het toch lastig dat ik dan altijd langere mouwen aan moet.
Ik zou nog graag een (half) sleeve willen maar ik denk dat dat er voorlopig niet van komt, i.v.m. m'n werk. Vind het toch lastig dat ik dan altijd langere mouwen aan moet.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja zoiets vind ik ook gaaf idd! Cupcakes lijken me daar ook wel leuk trouwens. Of echt op je schouder. Whaha, Mattel is wel geniaal. Of "made in Holland" ofzo. Of in die trant: een klepje waar batterijen in moeten, lijkt me ook wel wat voor jou
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het nadeel van die plek vind ik dat er altijd bh-bandjes overheen zitten.
Een klepje voor batterijen lijkt me ook leuk
Een klepje voor batterijen lijkt me ook leuk
Derpy- Prater
@Choco: Ik denk dat je in de war bent met mij. Ik moet ook steeds even twee keer kijken en denk dan 'he, heb ik dat geschreven?' Handig, dezelfde naam
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:@Choco: Ik denk dat je in de war bent met mij. Ik moet ook steeds even twee keer kijken en denk dan 'he, heb ik dat geschreven?' Handig, dezelfde naam
Ik wist niet eens dat er nog een SnowWhite was joh, haha! Spuit 11 dat ik ben.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:SnowWhite schreef:@Choco: Ik denk dat je in de war bent met mij. Ik moet ook steeds even twee keer kijken en denk dan 'he, heb ik dat geschreven?' Handig, dezelfde naam
Nee, ik eerst ook niet. Andere Snow White is er sinds vorige maand
SnowWhite- Kletskop
Oh haha okay, ik zal in ieder geval vanaf nu goed opletten dat ik het wel tegen de goede SW heb.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik vind kuiten ook geen mooie plek voor een tattoo, niet heel vrouwelijk vind ik het. Ook cupcakes vind ik niet heel mooi, ik vind cupcakes een beetje een hype. Maar als je het echt zeker weet zou ik eerder voor een tattoo à la het eerste plaatje gaan.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Sadie_ schreef:Snow White schreef:Sadie_ schreef:Zucht ik wil ook zo graag een tattoo, maar de dingen die ik mooi vind zijn zo eh zichtbaar (bijv nek, achter oor, binnenkant vinger). Ik wil aan de ene kant niet bang zijn voor de reacties van anderen en juist mijn tattoo laten zien, aan de andere kant ben ik bang voor sollicitatie gesprekken etc en dat mensen me erop afwijzen. Herkennen jullie dit?
Ik heb een grote tattoo op mijn bovenarm. En ja, ik word er wel regelmatig door op beoordeeld (of is het veroordeeld?). Voordeel is wel dat ik met belangrijke afspraken kleding met een langere mouw aan kan doen en je het zo niet ziet. En aan de andere kant: ik hoef ook niet bij een bedrijf te werken of vriendschappen aan te gaan die zo kortzichtig zijn, daar pas ik helemaal niet tussen. Ipv dat ze je niet aannemen met een tattoo, zouden ze toch ook makkelijk kunnen vragen of je de tattoo afdekt tijdens het werken? Is bij mijn huidige werkgever ook zo gegaan.
Als jij een tattoo wil, moet je het gewoon doen. Jij vindt het mooi, de rest hoeft het toch niet mooi te vinden?
Dat is wel zo inderdaad, ik ben het met je eens dat ik die mensen dan kortzichtig zou vinden. Maar als ik er geen baan meer door vind, zeker in deze tijd, lijkt het me wel erg lastig. Dan zou je er een pleister op moeten doen ofzo
Ja, dat is weer het nadeel van de plekken die je noemt. Die kun je moeilijk afdekken. In de supermarkt lopen ze ook met pleisters bij tattoo's en piercings. Ziet er zo gek uit!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
SnowWhite schreef:Chocoholic schreef:SnowWhite schreef:@Choco: Ik denk dat je in de war bent met mij. Ik moet ook steeds even twee keer kijken en denk dan 'he, heb ik dat geschreven?' Handig, dezelfde naam
Ja, zie het nu pas inderdaad! Dan ga ik hem snel veranderen voor je, anders is het zo ingewikkeld . Zat voorheen hier ook op het forum, maar wist niet dat er al een sneeuwwitje was.
Moira- Fluisteraar
Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Moira- Fluisteraar
Mijn zus gaat iets voor mij ontwerpen, iets met een vlinder. Wil het graag op mijn bekken/heup.
Word sowieso geen kleur, ben niet zo van de kleur, wel met schaduw.
Ben benieuwd of ze al een begin heeft gemaakt, kom daar volgende week vrijdag achter.
Word sowieso geen kleur, ben niet zo van de kleur, wel met schaduw.
Ben benieuwd of ze al een begin heeft gemaakt, kom daar volgende week vrijdag achter.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben afgelopen week eindelijk voor het eerst een tattoo-shop binnen geweest voor wat eerste informatie. Wel afgesproken dat ik nog even contact ga zoeken met het ziekenhuis om te overleggen aangezien ik al een aantal gewrichtsprotheses heb (ivm infecties) en om te vragen hoe het zit met operatieplekken. Ik weet namelijk vrij zeker dat ik nog een aantal operaties kan verwachten in mijn leven en ik wil proberen te voorkomen dat mijn tattoo net op een plek komt waar een chirurg een incisie zou moeten maken.
Maar de eerste stap is gezet! Ik wilde er twee jaar geleden mee aan de gang maar toen kwamen mijn knie-operaties ertussen en toen ik daarvan hersteld was en alsnog naar de tattoo-shop wilde, kreeg ik te horen dat mijn elleboog vervangen moest worden dus heb ik het wéér uitgesteld. Maar nu moet het er dit jaar eigenlijk toch wel van komenvoordat ik straks wéér onder het mes moet!
Heeft iemand van jullie misschien nog iets zinnigs te zeggen over mijn dilemma's?
Maar de eerste stap is gezet! Ik wilde er twee jaar geleden mee aan de gang maar toen kwamen mijn knie-operaties ertussen en toen ik daarvan hersteld was en alsnog naar de tattoo-shop wilde, kreeg ik te horen dat mijn elleboog vervangen moest worden dus heb ik het wéér uitgesteld. Maar nu moet het er dit jaar eigenlijk toch wel van komen
Heeft iemand van jullie misschien nog iets zinnigs te zeggen over mijn dilemma's?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Snow White schreef:SnowWhite schreef:Chocoholic schreef:SnowWhite schreef:@Choco: Ik denk dat je in de war bent met mij. Ik moet ook steeds even twee keer kijken en denk dan 'he, heb ik dat geschreven?' Handig, dezelfde naam
Ja, zie het nu pas inderdaad! Dan ga ik hem snel veranderen voor je, anders is het zo ingewikkeld . Zat voorheen hier ook op het forum, maar wist niet dat er al een sneeuwwitje was.
Haha, is goed hoor. Werkt inderdaad wat verwarrend voor sommige
SnowWhite- Kletskop
Snow White schreef:Derpy: Na je cupcake foto moest ik gelijk aan Joy denken van Low Voltage Ink. Die heeft ook zo'n blije stijl qua tattoo's. Website: http://www.lowvoltageink.nl/photos_joy/gallery.html.
Mijn artiest
Rush- Lady Post-a-lot
Ze heeft wel een wachtlijst van weet ik het hoelang. .
Rush- Lady Post-a-lot
Dat vind ik er altijd zo gek uit zien, pleisters op de meest vreemde plekken (waar dus normaal de piercing bijvoorbeeld). Dat was op mijn stage ook.Snow White schreef:Sadie_ schreef:Snow White schreef:Sadie_ schreef:Zucht ik wil ook zo graag een tattoo, maar de dingen die ik mooi vind zijn zo eh zichtbaar (bijv nek, achter oor, binnenkant vinger). Ik wil aan de ene kant niet bang zijn voor de reacties van anderen en juist mijn tattoo laten zien, aan de andere kant ben ik bang voor sollicitatie gesprekken etc en dat mensen me erop afwijzen. Herkennen jullie dit?
Ik heb een grote tattoo op mijn bovenarm. En ja, ik word er wel regelmatig door op beoordeeld (of is het veroordeeld?). Voordeel is wel dat ik met belangrijke afspraken kleding met een langere mouw aan kan doen en je het zo niet ziet. En aan de andere kant: ik hoef ook niet bij een bedrijf te werken of vriendschappen aan te gaan die zo kortzichtig zijn, daar pas ik helemaal niet tussen. Ipv dat ze je niet aannemen met een tattoo, zouden ze toch ook makkelijk kunnen vragen of je de tattoo afdekt tijdens het werken? Is bij mijn huidige werkgever ook zo gegaan.
Als jij een tattoo wil, moet je het gewoon doen. Jij vindt het mooi, de rest hoeft het toch niet mooi te vinden?
Dat is wel zo inderdaad, ik ben het met je eens dat ik die mensen dan kortzichtig zou vinden. Maar als ik er geen baan meer door vind, zeker in deze tijd, lijkt het me wel erg lastig. Dan zou je er een pleister op moeten doen ofzo
Ja, dat is weer het nadeel van de plekken die je noemt. Die kun je moeilijk afdekken. In de supermarkt lopen ze ook met pleisters bij tattoo's en piercings. Ziet er zo gek uit!
Ik had een neuspiercing en die moest er maar uit of een pleister overheen. Een pleister op je neus valt nog meer op dan een piercing die er in zit
Overigens ben ik vertrokken bij het bedrijf (stage). De 'baas' had besloten dat ik mijn neuspiercing er toch maar uit moest halen als ik kwam stage lopen. Allemaal leuk en aardig, en na 2 dagen de piercing in en uit te hebben gedaan met als gevolg een ontsteking was echt te belachelijk en school dacht er gelukkig net zo over. Het bedrijf had mij aangenomen met een neuspiercing, na 3 maanden stage kwamen ze er ineens mee dat 'ie uit moest.
Maar ik heb het idee dat over het algemeen de piercings en tatoeages steeds meer geaccepteerd worden. En wanneer je tattoo op je arm/pols zit kun je een wat langere mouwen aantrekken of bedekken met armbanden en andere accessoires (doe ik soms ook).
SnowWhite- Kletskop
Rush schreef:Ze heeft wel een wachtlijst van weet ik het hoelang. .
Ja, dat wel. Ze komt ook wel eens bij Needle art als guest artist, misschien dat de wachttijd dan korter is?
Moira- Fluisteraar
Snow White schreef:Rush schreef:Ze heeft wel een wachtlijst van weet ik het hoelang. .
Ja, dat wel. Ze komt ook wel eens bij Needle art als guest artist, misschien dat de wachttijd dan korter is?
Ja dan is het korter denk ik!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic