Nav...Kleding...wat niet mooi
+28
M-G
Zenna
Muus
Jazzlyn
Bolleke
Linda
iloverose
Charles
Marin
LindaK
*Lookie*
Lonely Goatherd
Steep
Punk'd
Twellie
Happydobby
SarahKey
Purpleflower
SDL
tweeling
Sea of Trees
Supertalentje
Bruintje Beer
Susan
Highway
Tania
Sanne
Flower_L
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav...Kleding...wat niet mooi
Tania schreef:SarahKey schreef:
Bij 19 kids and counting lag het jongste kindje in de couveuse mét zo'n grote bloem op dr kleine koppie. Dan denk ik: is dat nu het enige waar je aan denkt? Laat het kind eerst eens groeien etc.
Ik denk dat die mensen zich ontzettend zorgen maken om hun kindje en daarna denken van zullen we haar een mooie bloem op haar hoofd doen dan ziet ze er ook nog mooi uit in de couveuse. Dat kind groeit echt niet minder hard omdat ze een bloem op haar hoofd heeft. Als die mensen zich daar prettig bij voelen is dat toch prima, dat kindje heeft er vast geen last van.
Eens. Ik denk dat juist triviale dingetjes heel fijn kunnen zijn in zo'n couveuseperiode. De dingen die zo normaal lijken, zoals je baby laten bewonderen door het kraambezoek, buiten wandelen met de wagen, in badje doen, die mogen allemaal niet, je zit vooral in die ziekenhuissfeer, onzekerheid, tig onderzoeken, alles is anders. Ik kan me voorstellen dat het dan heerlijk is om dan af en toe 'gewoon' een leuk mutsje uit te mogen zoeken en dan het allerleukste mutsje te nemen wat je kan vinden. Ik vind het vrij beledigend om dan te veronderstellen dat ze dat het belangrijkste vinden. Op het grote geheel gezien is het volkomen onbelangrijk, maar op het moment zelf voelt het denk ik wel als een luxe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Indigo schreef: Een meid zou ik stoer maar meidenachtig aankleding. Geen prinsessengeleuter voor mij
Dat zou mijn tekst geweest kunnen zijn.
Toen kregen we een prinsesje
Een prinsesje dat het liefst alleen maar roze draagt (fifty shades of pink redden we wel), gek is op Hello Kitty en Dora, de afgelopen twee-en-half jaar alleen maar rokjes en jurkjes wilde dragen.
We hebben een hoop tegen kunnen houden. K3 heeft ze alleen als dekbedovertrek, Dora als rugzak, maar Hello Kitty komt toch wel op een aantal shirtjes terug. Als je haar vraagt wat ze aan wil doen, antwoordt ze steevast: 'Een prinsessenjurk!' en ze wil eigenlijk elke dag wel oogschaduw en lippenstift op. (Wat uiteraard niet gebeurt)
Ik vind het belangrijk om haar zelf ook keuzes te laten maken en wil best luisteren naar haar mening en input. Ze krijgt echt niet in alles haar zin, maar ze is toch wel echt een prinsesje, vrees ik
hahaha oh damn. Ik vind van die tomboy achtige meisjes juist zo leuk.
Ik wilde trouwens vroeger ook altid prinses en fee zijn met carnaval.. Dus misschien was ik zelf ook wel een mieppie. haha.
Maar als ze ouder worden en ze willen dingen dan zou ik daar ook wel in meegaan hoor. Maar ik had het vooral over 0 - 3 jaar o.i.d. Dan zou ik mijn kind nooit 50 shades of pink aankleden
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Susan schreef:Tania schreef:SarahKey schreef:
Bij 19 kids and counting lag het jongste kindje in de couveuse mét zo'n grote bloem op dr kleine koppie. Dan denk ik: is dat nu het enige waar je aan denkt? Laat het kind eerst eens groeien etc.
Ik denk dat die mensen zich ontzettend zorgen maken om hun kindje en daarna denken van zullen we haar een mooie bloem op haar hoofd doen dan ziet ze er ook nog mooi uit in de couveuse. Dat kind groeit echt niet minder hard omdat ze een bloem op haar hoofd heeft. Als die mensen zich daar prettig bij voelen is dat toch prima, dat kindje heeft er vast geen last van.
Eens. Ik denk dat juist triviale dingetjes heel fijn kunnen zijn in zo'n couveuseperiode. De dingen die zo normaal lijken, zoals je baby laten bewonderen door het kraambezoek, buiten wandelen met de wagen, in badje doen, die mogen allemaal niet, je zit vooral in die ziekenhuissfeer, onzekerheid, tig onderzoeken, alles is anders. Ik kan me voorstellen dat het dan heerlijk is om dan af en toe 'gewoon' een leuk mutsje uit te mogen zoeken en dan het allerleukste mutsje te nemen wat je kan vinden. Ik vind het vrij beledigend om dan te veronderstellen dat ze dat het belangrijkste vinden. Op het grote geheel gezien is het volkomen onbelangrijk, maar op het moment zelf voelt het denk ik wel als een luxe.
Helemaal eens met Susan. Inderdaad beledigend en ik spreek uit ervaring!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
K. is altijd een beetje een tomboy meisje en dat vind ik wel echt heel erg leuk. Als klein meisje wilde ze alleen maar voetballen enzo. Nu houdt ze gewoon heel erg van beestjes. Ik vind dat zij er ook altijd wel leuk uit ziet, hoewel 't niet totaal mijn smaak is. Maar zo'n stoer meisje vind ik zo leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vond roze bij meisjes altijd zo stom. Ik zou mijn dochter kleden in naturel tinten. Nou, nu draagt ze dus heel veel knalroze want dat staat haar zó leuk. Vooral nu ze nog korte haartjes heeft, dan zie je toch meer de meid erin.
Wat ik stom vind zijn van die kleine gympjes aan al liggen in de box of in bed.
Opdrukken van Cars of Angry Birds of Winnie the Pooh .
Woezel en Pip.
Glitters.
Woezel en Pip.
Glitters.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik vind dit meisje zo ontzettend leuk!
Punk'd- Kletskop
En deze linker
Punk'd- Kletskop
Die van je tweede post vind ik wel leuk om te zien Indigo, maar zou het mijn kind niet snel aantrekken; lijkt me niet zo praktisch bij het spelen en rondrennen. Fenne zou me volgens aankijken alsof ik gek ben als ik met dit setje thuis zou komen voor haar
Voor mezelf zou ik het wel leuk vinden trouwens!
Voor mezelf zou ik het wel leuk vinden trouwens!
Gast- Gast
Ziet er leuk indigo, maar dat vest zou hier binnen 3 seconden uit zijn. Vind t meer voor volwassenen dan voor kinderen.
Gast- Gast
Het ziet er ook beetje te modieus uit voor een kind. Ik vind het geweldig, beetje van dat urban voor een kind, maar in realiteit trek je dat denk ik niet aan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ik vind truien/broeken met disney plaatjes der op niet mooi ,ribbroekjes ,schoentjes met lichtjes
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dat bovenste vind ik ook vooral mooi voor de foto, niet voor in het echt, denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Dat bovenste vind ik ook vooral mooi voor de foto, niet voor in het echt, denk ik.
Van de bovenste vind ik de kleren sowieso niet mooi.
Het kindje wel, die haartjes zijn echt prachtig, zeker met zo'n muts
Gast- Gast
Praktisch is het inderdaad niet. Maar ik vind het bij een kind van 8/9/10 voor een familie feestje echt heel leuk.
Dat eerste setje vind ik gewoon lekker tikkeltje alto. Daar hou ik wel van haha. En inderdaad die krullen en dan die beanie. Zo leuk! Maar volgens mij krijgen onze kinderen geen krullen. Mijn vriend en ik hebben beide ontzettend stijl haar.
Dat eerste setje vind ik gewoon lekker tikkeltje alto. Daar hou ik wel van haha. En inderdaad die krullen en dan die beanie. Zo leuk! Maar volgens mij krijgen onze kinderen geen krullen. Mijn vriend en ik hebben beide ontzettend stijl haar.
Punk'd- Kletskop
Kijk Indigo, deze kleren kiest Fenne dus zelf uit. Heerlijk prinsesserig, en ik vind het eigenlijk nog erg leuk ook! doet me denken aan die Japanse meisjes weet je wel? En ze ging zelf in deze pose staan, wel grappig na jouw post van gisteren hierboven
En met steile haren kun je best veel leuks doen!
En met steile haren kun je best veel leuks doen!
Gast- Gast
Ik vind kleding van velours echt lelijk. Laatst had ik pyjama's besteld (van dora ). En daar zat er dus 1 van velours bij. Die heb ik gelijk terug gestuurd.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind kleding met opdrukken van tekenfilmfiguren echt niet mooi, verder hou ik niet van schoenen met lampjes erin en van die Lelly Kelly schoenen met glitters.
Gast- Gast
Schoenen met lampjes vind ik ook niet leuk maar C. mocht ze wel. Hij speelt er nu buiten mee.
Ik vind niet veel echt lelijk, behalve de opdrukkleding.
Ik vind niet veel echt lelijk, behalve de opdrukkleding.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
LindaK schreef:Susan schreef:Tania schreef:SarahKey schreef:
Bah inderdaad. Kan wel merken dat jij er helemaal geen ervaring mee hebt . Ik helaas wel 2 keer.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Mijn dochter (bijna kiest nu haar eigen kleding uit, en veel vind ik niet mooi (bv Cool Cat kleding). Als we samen gaan winkelen, kiest ze alles vrijwel zelf uit. Wanneer ik iets bestel online, dan geef ik haar opties om te kiezen
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Charles schreef:Ik vond roze bij meisjes altijd zo stom. Ik zou mijn dochter kleden in naturel tinten. Nou, nu draagt ze dus heel veel knalroze want dat staat haar zó leuk. Vooral nu ze nog korte haartjes heeft, dan zie je toch meer de meid erin.
Woezel en Pip.
Glitters.
Dus eigenlijk ben je het volkomen eens met de discussie in het topic over cartoonkleren maar vond je het gewoon leuk om anderen een "schuldgevoel" aan te praten door te zeggen dat ze hun kinderen zien als statussymbool?!!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Tuinbroeken vind ik echt verschrikkelijk en boxpakjes zijn ook niet mijn favoriet.
Spencers en ribbroeken zal ik waarschijnlijk ook nooit kopen.
Spencers en ribbroeken zal ik waarschijnlijk ook nooit kopen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
LindaK schreef:Susan schreef:Tania schreef:SarahKey schreef:
Ok... Ik werd gewoon verdrietig om het stukje wat Susan schreef, was BAM even een jaar terug.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Susan schreef:Tania schreef:SarahKey schreef:
Ik zeg toch helemaal niet dat zij Dát het belangrijkste vinden? Nu leg je iemand woorden in de mond wat niet zo is. En zo is het ook helemaal niet bedoeld. Altijd maar dat gedraai van woorden, bah! Ik snap ook heus wel dat een kleintje in een couveuse helemaal niet leuk is! Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik vind het bij hun gewoon raar dat die bloem bijna groter was dan het kindje zelf. Betekend niet dat ik ze dat niet gun om iets voor hun kind uit te zoeken. Maar daarom kan/mag een ander dat wel raar vinden zonder hun iets te misgunnen.
Zenna schreef:Charles schreef:Ik vond roze bij meisjes altijd zo stom. Ik zou mijn dochter kleden in naturel tinten. Nou, nu draagt ze dus heel veel knalroze want dat staat haar zó leuk. Vooral nu ze nog korte haartjes heeft, dan zie je toch meer de meid erin.
Woezel en Pip.
Glitters.
Dus eigenlijk ben je het volkomen eens met de discussie in het topic over cartoonkleren maar vond je het gewoon leuk om anderen een "schuldgevoel" aan te praten door te zeggen dat ze hun kinderen zien als statussymbool?!!
Hahhahaa ja inderdaad! Ach ja, ieder zijn ding he.. Hahaha
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» kleding kindjes bij mooi weer
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Ik kan niet kiezen (kleding)
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
» N.a.v. mooi in het kraambed- kleding na bevalling.
» Ik kan niet kiezen (kleding)
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: