Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Zusje van Bert schreef:Wow, zeker spannend Mozz! Wat leuk!
Thanx, ja spannend is het zeker...ik vermoed dat het nog wel een paar maandjes duurt voordat ik zelf zover ben...als het eenmaal concreet wordt wordt het doodeng en zie je allemaal beren op de weg (ik althans). Dus we zien wel...
Gast- Gast
Oh meiden ik heb zo'n buikpijn!
Echt een opgezwollen voelende buik ..
Vanochtend had ik ook geen slijm meer dus ik gok dat de eisprong nu is, of is geweest ..
Nu mag ik op de wachtbank!
Vanochtend had ik ook geen slijm meer dus ik gok dat de eisprong nu is, of is geweest ..
Gast- Gast
tamm86 schreef:Oh meiden ik heb zo'n buikpijn!
he bah wat balen dat je zo'n buikpijn hebt. Zou heel goed kunnen dat je nu dan ongeveer je eisprong hebt gehad. Maar dat zou inhouden dat het in principe raak zou kunnen zijn, toch? :-)
Spannend dagen!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Wat spannend voor de meiden die al echt begonnen zijn Hopelijk zijn jullie snel zwanger!
Hier weinig nieuws... Gezellige oud en nieuw gehad, beetje teveel gedronken, maar ik had het goeie excuus dat het volgend jaar misschien niet meer zou kunnen dus dat ik nu voor 2 jaar moest feesten Vind het wel een heel gek idee hoor, dat we misschien volgend jaar al met z'n drietjes zijn. Maar ook wel heel leuk!
Wat spannend voor de meiden die al echt begonnen zijn Hopelijk zijn jullie snel zwanger!
Hier weinig nieuws... Gezellige oud en nieuw gehad, beetje teveel gedronken, maar ik had het goeie excuus dat het volgend jaar misschien niet meer zou kunnen dus dat ik nu voor 2 jaar moest feesten Vind het wel een heel gek idee hoor, dat we misschien volgend jaar al met z'n drietjes zijn. Maar ook wel heel leuk!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Vervelend dat je z'n buikpijn hebt Tamm, maarja, dat zou natuurlijk van alles kunnen zijn. Meer dan afwachten kan je denk ik even niet. Succes ermee!
Hier is het even afwachten wat mm cyclus gaat doen. 42 dagen was natuurlijk niet echt normaal, misschi en is het deze maand minder. We proberen dan ook naar om om de dag te vrijen, of iig met niet al te veel dagen er tussen. Maarja, als we n leer geen zin hebben dan niet hoor. We zien wel hoe lang t uiteindelijk duurt.
Hier is het even afwachten wat mm cyclus gaat doen. 42 dagen was natuurlijk niet echt normaal, misschi en is het deze maand minder. We proberen dan ook naar om om de dag te vrijen, of iig met niet al te veel dagen er tussen. Maarja, als we n leer geen zin hebben dan niet hoor. We zien wel hoe lang t uiteindelijk duurt.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo meisjes!
Het was volgens mij idd mijn eisprong, mijn temp was een stuk hoger namelijk!
We zullen het zien! Maar inderdaad, amb, de kans is klein maar wél aanwezig!
Ik ben gisteravond wéér van de trap af gevallen!
Vriendje schrok zich weer een ongeluk, en ik heb hem elke keer wakker mogen maken vannacht om te gaan plassen.
En vanochtend moest hij douchen (weer werken) en maakte hij me wakker, Tam, je moet plassen! haha
Ben helaas wel op mijn enkel/bal van voet terecht gekomen, dus ik kan ook niet werken de komende dagen, het is aardig verstuikt helaas!
Muppetje, je hebt groot gelijk hoor! Je moet alle kansen soort van benutten, maar niks tegen je zin doen, daar word een mens ook niet vrolijker van en ik heb het idee dat het dan karma is en het toch niet lukt haha
Mozz, wat fijn zeg! Dat is zeker héél spannend, ik ben benieuwd wat je lijf gaat doen!
Het was volgens mij idd mijn eisprong, mijn temp was een stuk hoger namelijk!
We zullen het zien! Maar inderdaad, amb, de kans is klein maar wél aanwezig!
Ik ben gisteravond wéér van de trap af gevallen!
Vriendje schrok zich weer een ongeluk, en ik heb hem elke keer wakker mogen maken vannacht om te gaan plassen.
En vanochtend moest hij douchen (weer werken) en maakte hij me wakker, Tam, je moet plassen! haha
Ben helaas wel op mijn enkel/bal van voet terecht gekomen, dus ik kan ook niet werken de komende dagen, het is aardig verstuikt helaas!
Muppetje, je hebt groot gelijk hoor! Je moet alle kansen soort van benutten, maar niks tegen je zin doen, daar word een mens ook niet vrolijker van en ik heb het idee dat het dan karma is en het toch niet lukt haha
Mozz, wat fijn zeg! Dat is zeker héél spannend, ik ben benieuwd wat je lijf gaat doen!
Gast- Gast
Auw... Wat vervelend Tamm!
Wel lief dat je vriend zo goed voor je zorgt, Wakker worden je moet plassen.. hihi :-)
Ik hoop dat 2011 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden
Ik heb uitgerekend dat ik 31 Mei mijn laatste pil slik. Spannend..
Maar ik ben nog totaal `groen` wat dat betreft, is het het beste om je lichaam dan eerst te laten wennen? En om te kijken hoe je cyclus is en dus eerst maar condoompjes aanschaffen. Of kun je er gelijk voor gaan?
Wel lief dat je vriend zo goed voor je zorgt, Wakker worden je moet plassen.. hihi :-)
Maar ik ben nog totaal `groen` wat dat betreft, is het het beste om je lichaam dan eerst te laten wennen? En om te kijken hoe je cyclus is en dus eerst maar condoompjes aanschaffen. Of kun je er gelijk voor gaan?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@ Muppetje: Poeh dat je dat volhoudt! Ik begrijp het wel hoor, denk dat ik dat zelf ook wel had gedaan haha.
@ Tamm: Oh doe je een beetje rustig aan?!
Eerst die buikpijn en vervolgens van de trap vallen...Blijf dan idd maar lekker thuis!
Hopelijk is het gewoon raak!
@ Happy: Je kunt er meteen voor gaan. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je lichaam nog even moet wennen en je cyclus iets anders kan zijn. Maar het kan gewoon wel
@ All: Morgen komt mijn moeder met mijn broertje & zusje op visite. Ik ben echt enorm nerveus. Mijn moeder weet het natuurlijk al, maar de kinderen nog niet en dat wil ik voorlopig graag zo houden Even wachten tot de 12 weken. Maar ze zijn allebei enorm opmerkzaam en ik ben bang dat ze het zo doorhebben.
Een aantal collega's vroegen voordat ik positief testte ook al of ik zwanger ben...En ik moet zeggen dat ik het ook wel in mijn gezicht en aan mijn ogen zie.
Vind het ergens ook helemaal niet leuk om het nu voor me te "moeten" houden. Ik heb een hele goede band met ze en dit voelt gewoon zo vreemd...Pfff...
@ Tamm: Oh doe je een beetje rustig aan?!
Eerst die buikpijn en vervolgens van de trap vallen...Blijf dan idd maar lekker thuis!
Hopelijk is het gewoon raak!
@ Happy: Je kunt er meteen voor gaan. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je lichaam nog even moet wennen en je cyclus iets anders kan zijn. Maar het kan gewoon wel
@ All: Morgen komt mijn moeder met mijn broertje & zusje op visite. Ik ben echt enorm nerveus. Mijn moeder weet het natuurlijk al, maar de kinderen nog niet en dat wil ik voorlopig graag zo houden Even wachten tot de 12 weken. Maar ze zijn allebei enorm opmerkzaam en ik ben bang dat ze het zo doorhebben.
Een aantal collega's vroegen voordat ik positief testte ook al of ik zwanger ben...En ik moet zeggen dat ik het ook wel in mijn gezicht en aan mijn ogen zie.
Vind het ergens ook helemaal niet leuk om het nu voor me te "moeten" houden. Ik heb een hele goede band met ze en dit voelt gewoon zo vreemd...Pfff...
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Tamm86: Ben jij nu al aan het temperaturen? Is dat niet een beetje vroeg? Je bent pas net gestopt met de pil. Ik snap dat je graag je lichaam wilt leren kennen, maar probeer het ook een beetje los te laten.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Thnx voor je antwoord Chocolate!
Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind om het niet te zeggen..
Ik weet ook niet wat ik zou doen.
Wie weet loopt het allemaal vanzelf, En zien ze het inderdaad aan je, Maar he.. Als het mensen zijn die je goed kan vertrouwen?
Wie weet loopt het allemaal vanzelf, En zien ze het inderdaad aan je, Maar he.. Als het mensen zijn die je goed kan vertrouwen?
Happy- Prater
Happy schreef:Thnx voor je antwoord Chocolate!
Graag gedaan!!
Ze zijn nog best jong en dan wil ik eigenlijk wel zeker weten dat alles goed gaat.
De meeste mensen in mijn omgeving komen het ook pas rond de 12 weken te weten (als ik dat vol kan houden haha).
En als ze het zien kan ik het moeilijk gaan ontkennen haha.
Het gaat me dan ook niet om het vertrouwen (want ik vertrouw ze zeker wel!) maar meer omdat het nog mis kan gaan (al hopen we van niet natuurlijk ) .
chocolate- Fluisteraar
Nee daar moet je ook niet vanuit gaan! Maar je kan het ook zo zien.. Als het mis zou gaan dan kun je ook juist weer heel veel aan ze hebben
Ik zou het ook niet van de daken schreeuwen, Maar misschien 1 of 2 goede vriendinnen/collega's vertellen dat ik zwanger zou zijn. Dan kun je ook je ei kwijt
Ik zou het ook niet van de daken schreeuwen, Maar misschien 1 of 2 goede vriendinnen/collega's vertellen dat ik zwanger zou zijn. Dan kun je ook je ei kwijt
Happy- Prater
Happy schreef:Nee daar moet je ook niet vanuit gaan! Maar je kan het ook zo zien.. Als het mis zou gaan dan kun je ook juist weer heel veel aan ze hebben
Ja dat is ook wel weer waar, maar ik wil ze er niet al te veel mee lastig vallen. Wat kan ik moeilijk doen he
Het zijn trouwens 2 pubers. Als ze iets ouder waren geweest denk ik dat ik er makkelijker over gedacht had. Stom he.
Het kost me heel veel moeite om het niet van de daken te schreeuwen
Eén van m'n vriendinnen weet het nu, dus daar kan ik nu ook mijn ei kwijt. Echt heel fijn!!
En mijn baas, leidinggevende en iemand van de administratie. Dat kon niet anders, omdat ik me nu veel te ziek voel om te gaan werken en weet dat ze anders moeilijk zouden gaan doen. Gelukkig begrijpen ze het nu wel
chocolate- Fluisteraar
Laced schreef:Tamm86: Ben jij nu al aan het temperaturen? Is dat niet een beetje vroeg? Je bent pas net gestopt met de pil. Ik snap dat je graag je lichaam wilt leren kennen, maar probeer het ook een beetje los te laten.
Nee joh, ik ben niet aan het temperaturen!
Ik weet alleen wat mijn normale basale temperatuur is, en wilde weten of het idd mijn eisprong was gisteren.
Nou mijn temp was heel laag, dus was hij nog niet geweest!
Dat is het enige hoor, voor de rest doe ik er niks mee, temp ik alleen als ik ziek ben
Plus ; ik ben een heel impulsief iemand en zoek overal een verklaring voor, ik haat het als ik iets niet in de hand heb, maar het wel wil, en laat dit nou een van de meest oncontroleerbare dingen zijn in de wereld! Ik moet nog even wennen denk ik, in mijn hoofd heb ik nu rust gevonden, en volgende maand zal ik het wel een stuk relaxter doormaken.
Voor de rest ben ik van plan om absoluut nog niet met ovulatietesten, temperaturen en de hele mikmak aan de gang te gaan hoor, dat kan ik dan weer niet heel secuur bijhouden en dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik.
Gast- Gast
Happy schreef:Auw... Wat vervelend Tamm!
Lieve Happy,
Ik ben ook gestopt met de pil, en daarna zijn we langzaamaan begonnen.
Zelf wil ik graag mijn eigen lichaam leren kennen maar ook geen kansen onbenut laten.
Dus we doen het maar een beetje 'zozo'.
Ik hoorde trouwens wel vd week dat je als je stopt je de week van je ms nog beschermd bent, en dat er daarna nog zo'n week hormonen in je lijf kunnen zitten maar dat dit in principe niks hoeft te belemmeren om zwanger te worden.
Ga dan wel 4 weken voordat je stopt met de foliumzuur aan de gang, deze helpt je cyclus enigszins op gang en zorgt ervoor dat mocht je toch zwanger raken de grootste kansen op afwijkingen bij de ongeborene worden vermeden.
Gast- Gast
Tamm: Oke, Oke Nee snap het wel hoor! Het is gewoon ontzettend spannend. Je weet natuurlijk niet hoe je lichaam reageert als je stopt met de pil. Ik hoop in ieder geval dat je lichaam het vanzelf weer oppakt en dat je gelijk een nette cyclus hebt of mss nog beter, gelijk zwanger bent. You never know!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
hoi hoi
als eerste natuurlijk de beste wensen voor 2011!!
ik wil me ook graag bij jullie aansluiten
wij hebben 1 januari besloten dat ook wij dit jaar voor een kindje willen gaan.
ik zal me eerst even voorstellen is misschien wel zo handig en netjes
ik ben 31 jaar nog, heb een zoon uit een eerdere relatie van 13 jaar, mijn vriend is 29.
ik heb diabetes dus voor ons word het iets anders zwanger worden dan normaal.
heb 1 februari een afspraak bij de gyn dus dan gaan we praten over het beginnen met spuiten van insuline ipv pillen.
vind het allemaal weer erg spannend
vooral omdat het al 13 jaar geleden is dat er zo'n kleine was
nou als jullie wat willen weten vraag maar raak !
groetjes
bo
ik ben 31 jaar nog, heb een zoon uit een eerdere relatie van 13 jaar, mijn vriend is 29.
heb 1 februari een afspraak bij de gyn dus dan gaan we praten over het beginnen met spuiten van insuline ipv pillen.
groetjes
bo
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
tamm86 schreef:Ga dan wel 4 weken voordat je stopt met de foliumzuur aan de gang, deze helpt je cyclus enigszins op gang en zorgt ervoor dat mocht je toch zwanger raken de grootste kansen op afwijkingen bij de ongeborene worden vermeden.
Ow hele goede tip, Bedankt!
Happy- Prater
bo schreef:hoi hoi
Welkom Bo! En een vruchtbaar jaar toegewenst voor iedereen!! (including me )
groetjes
bo
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
majo8782 schreef:bo schreef:hoi hoi
groetjes
bo
oeps, had het in de quote gezet
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Wat is het rustig hier!
Allereerst Bo ; welkom! Gaan jullie gelijk beginnen, of ergens dit jaar pas?
Zal mezelf ook even voorstellen, ik ben 'Tamm86' (rara hoe heet ik ) en ben 24 jaar, vriendlief is 27.
Wij hebben 4,5 jaar een relatie en wonen 3 jaar samen, waarvan een paar maanden in ons nieuwe stulpje, een echt klushuis.
Van top tot teen pakken we het aan. En omdat we hier plek hebben voor een of meerdere kindjes, willen we daar graag mee gaan beginnen. We doen het nu nog even rustig aan, vriend moet even wennen, en ik ben net van de pil af, dus doen het af en toe ook met condoom. Het is maar net hoe de wind waait, geloof ik. Mocht ik natuurlijk alsnog zwanger worden, voordat we er in maart echt achteraan gaan, is dat hartstikke welkom. Dit is onze eerste ronde, maar helaas heb ik het idee dat het niet vanzelf gaat bij ons, dus we zullen het allemaal zien!
Hier weinig nieuws, naast dat ik niet zoveel doe nu ik met mijn pootje zit, zit ik ook in de 'wachtweken'.
Vanochtend (en gisterochtend .. elke ochtend haha) stond ik op de weegschaal en ik schrok best wel!
Het getal zei iets heel raars voor mijn doen, veels te veel, maar ik voel me helemaal niet zo dik!
Normaal als er maar een kilo verschil in zit voel ik me wat onwenning, maar nu niet .. heel apart!
Allereerst Bo ; welkom! Gaan jullie gelijk beginnen, of ergens dit jaar pas?
Zal mezelf ook even voorstellen, ik ben 'Tamm86' (rara hoe heet ik ) en ben 24 jaar, vriendlief is 27.
Wij hebben 4,5 jaar een relatie en wonen 3 jaar samen, waarvan een paar maanden in ons nieuwe stulpje, een echt klushuis.
Van top tot teen pakken we het aan. En omdat we hier plek hebben voor een of meerdere kindjes, willen we daar graag mee gaan beginnen. We doen het nu nog even rustig aan, vriend moet even wennen, en ik ben net van de pil af, dus doen het af en toe ook met condoom. Het is maar net hoe de wind waait, geloof ik. Mocht ik natuurlijk alsnog zwanger worden, voordat we er in maart echt achteraan gaan, is dat hartstikke welkom. Dit is onze eerste ronde, maar helaas heb ik het idee dat het niet vanzelf gaat bij ons, dus we zullen het allemaal zien!
Hier weinig nieuws, naast dat ik niet zoveel doe nu ik met mijn pootje zit, zit ik ook in de 'wachtweken'.
Vanochtend (en gisterochtend .. elke ochtend haha) stond ik op de weegschaal en ik schrok best wel!
Het getal zei iets heel raars voor mijn doen, veels te veel, maar ik voel me helemaal niet zo dik!
Normaal als er maar een kilo verschil in zit voel ik me wat onwenning, maar nu niet .. heel apart!
Gast- Gast
chocolate schreef:@ Muppetje: Poeh dat je dat volhoudt! Ik begrijp het wel hoor, denk dat ik dat zelf ook wel had gedaan haha.
Ach, het scheelt dat ik gewoon echt veel meer zin heb sinds ik gestopt ben met de pil, en mn man wil altijd wel, haha.
Maar als ik niet wil wil ik niet hoor, kom op zeg, ik ben geen machine
Hoe is het verder met iedereen? En voor het nieuwe meisje (ben even je naam kwijt) welkom
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: