Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar laten jullie al dat speelgoed?

+12
Novalee
Thunder
LDJ
PapillonRose
Luce
Flower_L
Printje
Shopaholic
Laurientje
Manderijn
Razz
Slakje
16 plaatsers

Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 1:52

Ik word echt gestoord van het speelgoed wat overal ligt!
Vooral het speelgoed van de jongste duikt overal op. Ik vind haar nog te klein om boven te spelen dus restant veel beneden. Ze speelt met alles wat er staat (keukentje, poppenwagen met poppen, Little People, boekjes, puzzels etc.) maar het ligt echt overal. We hebben zo'n Ikea kast met bakken en ze heeft haar eigen hoekje, maar zo langzamerhand ontstaat er weer een nieuw hoekje en heeft ze ook al een deel van de kast ingepikt.
Hoe ruimen jullie al dat speelgoed op? Hebben jullie een mand/bak/plank/kast? Foto's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 1:59

wij hebben een dressoir waarvan de deurtjes voor speelgoed zijn (links: een bak duplo en een bak luiers, midden: puzzels en boekjes, rechts: knutselspullen, een xylofoon, babyspeelgoed, blokken en nog wat kleine dingetjes:

Waar laten jullie al dat speelgoed? 256cl80

verder staat er een speelgoedkeukentje en zijn de fietsjes en de step naar buiten. Het keukentje wissel ik af met het poppenhuis en wat andere grote dingen die niet opgeruimd kunnen worden en dus in het zicht moeten blijven staan.

Ik wissel het speelgoed regelmatig om, de rest staat dus op zolder te wachten tot het weer omgewisseld wordt. Ik heb echt een hekel aan veel speelgoed in het zicht, daar word ik zelf helemaal chaotisch van in mijn hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Slakje vr 10 mei 2013 - 2:17

Ik word er ook onnozel van. Ben net in de Hema 3 bakken gaan halen. Eén voor knutselmateriaal, één voor Little Peopledingen, en dingen waar ze écht veel mee speelt. Ze heeft nog een speelgoedkist waar al de rest in zit en die ga ik nu op haar kamer gaan zetten. De derde bak is de grootste, maar het speelgoed is al verdeeld. Ze heeft in de TVkast 2 schappen voor haar speelgoed waar dus haar boekjes en de eerste 2 bakken instaan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 5:58

Wij hebben hier nu zo;n speelgoedbankje wat vol zit met los spul zoals auto's en LP poppetjes en daar bovenop staat de autogarage. We hebben 2 losse bakken duplo en een losse bak met Playmobiel. In de buffetkast is de ruimte achter de deurtjes ook voor speelgoed. Achter 1 deurtje zitten de puzzels, de boekjes, wat LP spul en groot spul van de Toet Toet Autogarage. Achter het andere deurtje zitten de knutselspullen en kleine spulletjes van H.

De duplo spelen ze weinig tot niet mee dus dat gaat over niet al te lange tijd naar boven.
Als we de nieuwe tv kast hebben (komt ook een kast en bureautje aan vast) dan ga ik flink puinruimen en ik heb me voor genomen om dan alleen die ruimte voor speelgoed te gebruiken + het speelgoedbankje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Razz vr 10 mei 2013 - 6:02

Ik heb een kleine kast met gekleurde manden voor de wat kleinere dingen zoals zijn treinrails en boekjes, een Ikea kastje met 3 plastic bakken voor zijn puzzels en Duplo en een ton voor zijn auto's. Verder staat er nog een keukentje en een tafeltje met een stoeltje waar speelgoed op staat.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Manderijn vr 10 mei 2013 - 6:08

Of je hebt teveel speelgoed in huis?

Wij hebben een keukenkastje voor de kinderen, en een Ikeakast, met 4 van die manden.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Laurientje vr 10 mei 2013 - 6:23

Hier net als Sybella een speelgoedopbergbankje, deze zit ook sjokvol.. Staat ook nog t een en ander bovenop.
Verder staat er een mand naast vol met duplo, autogarage en littlepeople kermis staat onder de trap in de gang, knustel, teken en klei spullen staan in een dichte kast.
Dan hebben we nog een oude kist als salontafel en daar zit ook veel speelgoed in..

Edit.. Er staat ook nog een box en poppenwagen&poppenbedje in de kamer..

Ik word er inmiddels ook een beetje dol van Yes
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Shopaholic vr 10 mei 2013 - 6:30

het meeste staat in het dressoir. Verder staat er een grote bak voor het duplo en een speelgoedbankje waar we ook nog speelgoed in kunnen op bergen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 6:43

In de kast en een grote mand die dicht gaat met een lichte klep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 8:00

Wij hebben een hele speelgoedkast :cheering: En een keukentje en nog wat losse zooi.
Alles past wel in die kast dus s. Avonds zie je er eigenlijk niets van.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Flower_L vr 10 mei 2013 - 8:01

Dressoir is deels ingepikt door het speelgoed. Als de box er weer uit gaat, komt de viervaks expedit terug met bakken. Staat nu op de babykamer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Luce vr 10 mei 2013 - 8:05

Boven. Ik neem elke dag 1 mand (ikea vierkanten mand) mee naar beneden en daar spelen ze mee.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  PapillonRose vr 10 mei 2013 - 9:10

Ehm... Hier is de halve woonkamer overgenomen door het speelgoed laughcry Duidelijk een gevalletje teveel speelgoed! In het nieuwe huis ga ik eerst alles nog eens goed uitzoeken en wat dan nog gebruikt zal worden gaat denk ik deels naar zolder. Dan kan ik afwisselen voor haar en blijft het ook allemaal leuk, en wordt mijn woonkamer weer iets meer speelgoedvrij. Niet dat speelgoed in de woonkamer erg is, maar nu is het toch iets teveel van het goede. Ze heeft nu een grote houten keuken met keukenspulletjes erin, een expeditkast met 4 bakken speelgoed en LP erop. Een speelgoedkist met LP erin en dan nog poppenwagentjes en losse zooi.. En dan nog een expeditkastje met 4 bakken en een opbergbankje op haar kamer. Intertoys is er niks bij zeg ik weleens Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Printje vr 10 mei 2013 - 9:12

Hahaha papillonrose, wij zeggen ook altijd dat wij een franchise Bart Smit zijn....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  LDJ vr 10 mei 2013 - 9:13

Wij hebben nog niet zo heel veel speelgoed.
We hebben zo'n ikea kast met van die blokken en daar staan 2 mandjes in die voor M. haar speelgoed zijn.
Verder heb ik een houten kist staan en daar komt ook speelgoed in.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Thunder vr 10 mei 2013 - 9:17

Ik heb een grote houten kist in de woonkamer waar speelgoed in zit. En ze hebben de linkerkant van het dressoir waar alle spelletjes en boeken in staan. Op de kamer van de oudste staat een grote houten boerderij met een bak met dieren. Op zolder staat de rest o.a. de blokken en de treinbaan. Om de zoveel tijd rouleert hier alles en komt er weer wat anders beneden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Novalee vr 10 mei 2013 - 9:19

We hebben een open mand waar wat los speelgoed in zit, zoals haar pop, een stapeltoren, zo'n tekenbord, etc. In de salontafel staan 3 mandjes; 2 met megablocks en 1 met LP poppetjes en kookspullen. Dan heeft ze in één kast nog 4 smalle plankjes met een vormenstoof, houten blokken, kassa en nog meer blokken Yes. Ze heeft een tafeltje met twee stoelen, op dat tafeltje staat standaard haar Playmobile dierentuin. Op één plank van de buffetkast staat haar boekencollectie, de knutselspullen liggen ook in die kast. Op de grond verspreid door de kamer staan haar Zebra loopfiets, haar loopwagentje, een ballenbaan en de halve LP collectie. En daar moet dan straks ook nog ergens het keukentje wat ze voor haar 2e verjaardag krijgt en de box bij gaan passen laughcry

PR, beetje offtopic maar ik zag pas op FB een foto van A.'s keukentje, waar is die van? Hier was het plan om het bekende Ikea keukentje te kopen maar ik vond die van A. ook erg leuk!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 22:48

Het is rotweer... Ik ga zo maar eens flink puinruimen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  PapillonRose vr 10 mei 2013 - 23:35

Novalee schreef:
PR, beetje offtopic maar ik zag pas op FB een foto van A.'s keukentje, waar is die van? Hier was het plan om het bekende Ikea keukentje te kopen maar ik vond die van A. ook erg leuk!
Hij is van Kidkraft! De grote keuken heet hij geloof ik in het Nederlands.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Twellie za 11 mei 2013 - 1:02

Gewoon, door het hele huis heen met een extra hoge stapel in en rondom de box Waar laten jullie al dat speelgoed? 394967.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  studiebol za 11 mei 2013 - 1:40

Twellie schreef:Gewoon, door het hele huis heen met een extra hoge stapel in en rondom de box Waar laten jullie al dat speelgoed? 394967.

lol!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  M@niek za 11 mei 2013 - 5:55

Wij hebben een dressoir waar die ikea bakken in staan, een klein bijzettafeltje waar wat op staat er dr keukentje. Maar vooral in de dressoir kan veel in en je ziet er niks van Laughing
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Lilypie za 11 mei 2013 - 6:05

Hier hebben we een speelkamer beneden echt ideaal.
Als ik even geen zin heb om op te ruimen dan trek ik daar de deur dicht en niemand die het ziet Laughing .
Er staat dus wel wat in de woonkamer maar niet veel.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar laten jullie al dat speelgoed? Empty Re: Waar laten jullie al dat speelgoed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum