waar laten jullie alles?
+28
piene1983
teletascha
Parisienne
Aggi
LMCurious
MissD
Sophiee
Novalee
koNijntje
Sanne
woezel
loesje
Tania
Slakje
Tiara
mickey
Happinaz
Puggle
Flower_L
PiP
kwak
M@niek
SarahKey
Liadan
Thunder
Coco
Printje
duckie
32 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
waar laten jullie alles?
waar laten jullie alles qua buggy en kinderwagen ed? wij hebben geen bijkeuken en ook geen ruime gang, dus eerder stond de buggy altijd in een hoekje weggewerkt in de kamer en de kinderwagen lag in mijn auto. maar nu heb ik een andere baan dus moet ik mn auto weer inleveren, nu moet ik op zoek naar een plek voor de kinderwagen... de buggy leggen we in onze eigen auto maar de kinderwagen is niet handig omdat die auto altijd in de garage staat en dan zou ik dus altijd de auto buiten moeten zetten voor ik bij de kinderwagen kan... nu ben ik al aan het kijken waar ie anders moet komen te staan
maar ik vraag me af waar laten jullie alles staan?
maar ik vraag me af waar laten jullie alles staan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: waar laten jullie alles?
Wij hebben een ruime gang en een open trap, daaronder staat de kinderwagen. De buggy staat vooraan in de hal naast een tafeltje (wel ingeklapt)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een grote gang waar de kinderwagen meestal staat. Ik kan hem ook nog in de bijkeuken kwijt.
Gast- Gast
Autostoeltjes op zolder. Buggy's en kinderwagen staan in de schuur.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Autostoeltjes op zolder. Buggy's en kinderwagen staan in de schuur.
word dat dan niet vochtig ed?
duckie- Ratel
Buggy ligt in de trapkast.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
[quote="duckie"]
Dat zou ik ook niet durven. Onze garage is daar veel te vochtig voor.Nois schreef:Autostoeltjes op zolder. Buggy's en kinderwagen staan in de schuur.[/quote]
Gast- Gast
Wij hebben ook een kleine gang en de kinderwagen staat ingeklapt bij de kapstok. De buggy ligt meestal op zolder want die gebruik ik nog bijna nooit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
De wandelwagen staat standaard in de woonkamer. We hebben wel een berging maar daar staat 9 van de 10 keer was te drogen en daar staat de maxi cosi al en campingbedje al (ingeklapt)
De kleine buggy ligt in de auto die is ook niet zo groot. De quinny buzz ligt uit elkaar in de gangkast die gebruiken we eigenlijk alleen als we ergens na toe gaan waar we lang em veel wandelen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
De buggy pas precies tussen de verwarming en de meterkast in de gang en de kinderwagen staat naast de verwarming in de gang.
wel vol maar plek genoeg om te lopen.
wel vol maar plek genoeg om te lopen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
De buggy staat in een hoekje in de gang, kan net!
En de wandelwagen staat overdwars voor de voordeur... Handig als de deurbel gaat
Maar hier dus ook geen andere plek.
En de wandelwagen staat overdwars voor de voordeur... Handig als de deurbel gaat
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Kinderwagen staat al heeeeeeeeel lang bij mn ouders. En de buggy, Quinny Zapp, staat of ingeklapt of gewoon uit in het halletje.
Gast- Gast
kinderwagen op zolder
buggy in de auto of in de hal
buggy in de auto of in de hal
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
De kinderwagen staat in de gang, past precies ook al is hij niet ruim.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dat zou ik ook niet durven. Onze garage is daar veel te vochtig voor.[/quote]Lotje schreef:
Geloof dat dat wel mee valt hier. Heb iig nog niets opgemerkt. Zoveel kwaad kan een beetje vocht toch ook niet? Ik heb ook weinig keus want een duowagen neemt nogal wat ruimte in en elke keer naar boven en beneden tillen zie ik niet zo zitten.
Coco- Ratel
Nois schreef:Dat zou ik ook niet durven. Onze garage is daar veel te vochtig voor.Lotje schreef:
Geloof dat dat wel mee valt hier. Heb iig nog niets opgemerkt. Zoveel kwaad kan een beetje vocht toch ook niet? Ik heb ook weinig keus want een duowagen neemt nogal wat ruimte in en elke keer naar boven en beneden tillen zie ik niet zo zitten. [/quote]
Als je niet zoveel keus hebt dan wordt het al anders ja. En wij hebben geen duowagen, dus neemt ook al minder ruimte in beslag. Wonen jullie in een appartement, gezien je over naar boven en beneden tillen praat?
Gast- Gast
Waar die ook stond, sowieso in de weg!
Wij hadden ook een duowagen. Meestal stond hij opgeklapt in onze gang waarna je, je kont niet meer kon keren en anders had ik de wagen in de auto liggen. Ik was in ieder geval blij toen de wagen eruit ging!
De maxi's stonden standaard in de auto.
Wij hadden ook een duowagen. Meestal stond hij opgeklapt in onze gang waarna je, je kont niet meer kon keren en anders had ik de wagen in de auto liggen. Ik was in ieder geval blij toen de wagen eruit ging!
De maxi's stonden standaard in de auto.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
PiP schreef:De buggy staat in een hoekje in de gang, kan net!
hahaha dan moet je eerst een hele boel verzetten voor je de deur open kan doen... is hier helaas geen optie omdat we dan niet naar de wc kunnen en als manlief weg moet voor de brandweer gaat ie altijd door de voordeur dus dan krijgen we oorlog whahahaha
ben nu eens aan het kijken voor een transporttas van de bugaboo of iemand daar ervaring mee heeft missschien dat we het in die tas kunnen zetten en dan in een hoekje van de kamer maar die zijn nog al duur en ik vraag me af of je het telkens in en uit de tas gaat halen... of alleen het onderstel in de garage (zit alleen een boodscahppen mandje aan van soort stof) en de zitting in huis ergens... mja k weet het nog nie...
duckie- Ratel
We gebruiken zelf de voordeur nooit, dat scheelt en de wcdeur kan nog precies open.
Is alleen even lastig als de pakketbezorgen/collecte aan de deur staat.
Visite komt ook allemaal via onze achterdeur.
Is alleen even lastig als de pakketbezorgen/collecte aan de deur staat.
Visite komt ook allemaal via onze achterdeur.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben gelukkig een inpandig bereikbare garage, die niet vochtig is! Daar staat dus de hele handel. De wandelwageninzet is nu nog niet in gebruik, die ligt nog in een plastic zak in de garage, om tegen vuil/stof/insecten te beschermen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Wij hebben gelukkig plek in de gang voor de kinderwagen, dus daar staat hij.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Lotje schreef:
Als je niet zoveel keus hebt dan wordt het al anders ja. En wij hebben geen duowagen, dus neemt ook al minder ruimte in beslag. Wonen jullie in een appartement, gezien je over naar boven en beneden tillen praat?
Nee een gezinswoning gewoon, maar als ik hem ingeklapt in de hal zet is die alsnog erg breed en niet bepaald veilig met deze doerakken. Ik vrees dat ze er dan dagelijks onder terecht komen. En ik vind de wagen te groot en zwaar om hem boven neer te zetten waar wel ruimte zat is, vandaar die naar boven en beneden. Zodoende is die in de schuur beland.
Coco- Ratel
Heb je goed dan, ik zou er dan ook niet constant mee gaan slepen. Zeker niet trap op en af.
Gast- Gast
In de hal. Ik loop er 's nachts altijd tegen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar laten jullie je kleding...
» Waar laten jullie al dat speelgoed?
» Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» waar laten jullie je foto's afdrukken?
» Waar laten jullie al dat speelgoed?
» Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» waar laten jullie je foto's afdrukken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: