Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laten jullie baby's nu ook water drinken?

+18
NoName88
sanne-84
Vixen
blondje1313
Sylvana
Linda
Pink!
SarahKey
Caroow
Pompoen
PapillonRose
M-G
Ellebel
Flower_L
Limburg85
Sun88
Laurientje
Printje
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 7:26

Met het warme weer dat ze morgen zeggen dat er komt ( hier hebben ze het over ruim 35 gr) geven jullie dan ook extra water?  Ik ben van plan om haar toch wel wat water aan te bieden als het echt zo ontzettend warm gaat worden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Laurientje ma 17 jun 2013 - 7:27

S wel want die kreeg ook flesvoeding, J niet die kreeg borstvoeding maar die legde ik wel vaker aan.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Sun88 ma 17 jun 2013 - 8:19

Ja maar hij moet er alleen niets van hebben. Toen het laatst zo warm was heb ik toch maar sap aangeboden zodat hij extra vocht krijgt,,ook dat drinkt hij niet.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Limburg85 ma 17 jun 2013 - 8:27

'S middags drinkt hij al een halve tot hele tuitbeker leeg maar met het warme weer mag die ook 's ochtends extra drinken in de tuitbeker.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Flower_L ma 17 jun 2013 - 9:04

Morgen vraag ik mijn ouders net iets meer cc water in de fles te doen, en de normale hoeveelheid voeding, mocht hij niet water tussendoor willen. Laatst was het namelijk geen succes.
Woensdag op het kdv idem.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Ellebel ma 17 jun 2013 - 9:51

Ik geef wat rooibosthee, helpt ook nog tegen krampjes.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  M-G ma 17 jun 2013 - 10:07

De vorige keer dat het erg warm was, heb ik het wel geprobeerd maar meneer moest er niets van weten. Koud water, lauw water, zelfs met een klein beetje diksap heb ik het geprobeerd maar helaas.
Toen heb ik ervoor gekozen om zijn voeding met iets meer water aan te lengen. Nu eet hij ook goed fruit dus ik denk dat ik dat morgen ook maar iets meer aan bied.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  PapillonRose ma 17 jun 2013 - 10:10

Dat deed ik twee jaar geleden wel als het erg warm was. Al kwam dat dan uiteindelijk neer op meer water in de fles, want alleen water was geen succes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Pompoen ma 17 jun 2013 - 11:23

Hmm, mijn kleintje is 12 weken, krijgt borstvoeding via de fles op verzoek en ook wat kunstvoeding (1 a 2 flessen). Water erbij doen? Of gewoon op verzoek laten drinken? Het is hier binnen trouwens gewoon 20 graden dat scheelt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  M-G ma 17 jun 2013 - 12:24

Niet dat ik er zoveel verstand van heb pompoen maar hier werd mij verteld dat een beetje extra vocht geen kwaad kan en met het warme weer alleen maar goed is. Zelf doe ik dus wat extra water in de fles. 

Als hij goed drinkt, zou ik lekker op verzoek blijven aanbieden en de bij de flessen kunstvoeding eventueel iets meer water toevoegen. Tenzij je zelf vind dat het te weinig is dan zou ik meer/vaker aanbieden.

Als het morgen binnen nog steeds maar 20 graden is dan zou ik gewoon geven wat ik anders ook zou geven, op verzoek.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 12:35

Het zijn weer regeldagen hier dus nog meer drinken gaat niet, hij drinkt nu al veel extra.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  SarahKey ma 17 jun 2013 - 19:04

S kreeg vorig jaar water tussendoor. Dat dronk hij ook graag als het warm was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Pink! ma 17 jun 2013 - 19:33

Mijn dochter komt vaker bij mij drinken. Maar dat kan bij jou niet natuurlijk dus ik zou dan wat extra water in fles doen of apart aanbieden.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Printje ma 17 jun 2013 - 20:24

Ik doe idd sowieso extra water in de flesjes, en ik denk als ik zie dat ze het erg warm heeft ook tussendoor wat water.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 20:59

R gaat vanmiddag naar de opvang en krijgt daar dus gekolfde melk. Wat zal ik doen?

-Zeggen dat ze water mogen bijgeven
-Extra melk meegeven
-Extra melk met water meegeven
-Vragen of ze bij het gebouw blijven zodat ik zelf nog een keertje lang kan komen om R aan te leggen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 22:53

Niemand die een idee heeft? Hmm op het kdv is hij de enige die bv krijgt dus die hebben vast ook geen goede tips Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Linda ma 17 jun 2013 - 22:59

Caroow schreef:R gaat vanmiddag naar de opvang en krijgt daar dus gekolfde melk. Wat zal ik doen?

-Zeggen dat ze water mogen bijgeven
-Extra melk meegeven
-Extra melk met water meegeven
-Vragen of ze bij het gebouw blijven zodat ik zelf nog een keertje lang kan komen om R aan te leggen?
Optie 2 en optie 4!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Sylvana ma 17 jun 2013 - 23:06

Ik zeg optie 2.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  blondje1313 ma 17 jun 2013 - 23:21

Ik zou ook wat extra meegeven. 
Ik weet niet of je de melk uit de vriezer of uit de koelkast meegeeft vanaf thuis, ik zou er anders voor zorgen dat ze eerst de melk uit de vriezer opmaken, dan kun je de andere nog invriezen, anders moet je het weggooien.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 23:32

Ik heb het vanmorgen gekolfd dus als hij het vandaag niet drinkt krijgt hij het zondag. Tussen hier uit de koelkast en daar er weer in zit 2 minuten, en het is koel verpakt.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 8:49

Vandaag heeft ze regelmatig wat water gedronken, ze vond het heerlijk. Volgens mij zit er geen rem op dat kind, alles wat je voor die mond houdt gaat er helemaal in hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Vixen di 18 jun 2013 - 8:52

Ik heb net gelezen dat je bij bv beter geen water kan geven, maar extra vaak (kleine porties) bv. Water brengt het mineraalgehalte sneller uit balans. Ik geef morgen een flesje vriezermelk mee, normaal is dat voldoende met wat er vandaag over is gebleven, maar ik geef ook een flesje gekolfde melk van vandaag mee. Mocht dat overblijven kan dat gewoon de vriezer in morgenmiddag.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  sanne-84 di 18 jun 2013 - 9:36

Mijn dochter drinkt 5x120cc (ik weet het, is niet veel, maar meer drinkt ze niet). Omdat ze nu een paar dagen redelijk haar flesjes leeg dronk ben ik vandaag begonnen met 150cc, ook ivm weer. Alleen die van 11uur heeft ze op, andere keren kwam ze niet verder dan 120. 
Mag ik haar morgen evt na 2 uur wel wat water aanbieden? Geen idee of dat op deze leeftijd al mag..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 9:40

Volgens mij wel hoor Sanne, als het hier echt zo ontzettend warm wordt zou ik dat toch gewoon proberen aan te bieden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  sanne-84 di 18 jun 2013 - 9:51

Dan ga ik dat morgen gewoon eens proberen..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten jullie baby's nu ook water drinken? Empty Re: Laten jullie baby's nu ook water drinken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum