Mama`s, ik heb jullie inzicht nodig.
+4
studiebol
Steep
Fortissimo
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mama`s, ik heb jullie inzicht nodig.
Ik 'moet' binnenkort veel babykleertjes en mutsjes haken en nou vroeg ik me af of deze babypop een beetje 'baby representatief' is?
Hij staat op de website bij de levensechte babypoppen en is 45 cm.
http://www.spelmaterialen.nl/shop/4201-babypop-meisje-met-navelbandje-p-16414.html
Ik wil niet teveel geld uitgeven en deze is 'maar' €17. Het lijkt me alleen een babypop met een enorm hoofd.
Hij staat op de website bij de levensechte babypoppen en is 45 cm.
http://www.spelmaterialen.nl/shop/4201-babypop-meisje-met-navelbandje-p-16414.html
Ik wil niet teveel geld uitgeven en deze is 'maar' €17. Het lijkt me alleen een babypop met een enorm hoofd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Mama`s, ik heb jullie inzicht nodig.
Een baby born komt toch redelijk in de richting?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik vind het hoofd ook een beetje enorm haha! Bij R. Was het wel iets meer in verhouding, al was zijn hoofd wel iets groter. Heb je er niet meer aan als je patronen van internet afhaalt? Ik weet niet welke maten je allemaal wil gaan haken?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb nooit poppen gehad, dus ik weet het niet.
Baby born is 43cm volgens Intertoys.
Baby born is 43cm volgens Intertoys.
Rush- Lady Post-a-lot
45 cm is kort hoor, gemiddelde baby komt al snel richting de 50 cm. Mijn beren waren een maand te vroeg en toch al 47 cm.
Gast- Gast
Ik haal sowieso de patronen van internet af, alleen die zijn vooral Amerikaans. En Amerikaanse babietjes zijn kleiner gebleken dan de Hollandse . Het lijkt me gewoon handig om het op een pop te kunnen passen. Zodat ik in ieder geval een beetje idee erbij krijg.Steep schreef:Ik vind het hoofd ook een beetje enorm haha! Bij R. Was het wel iets meer in verhouding, al was zijn hoofd wel iets groter. Heb je er niet meer aan als je patronen van internet afhaalt? Ik weet niet welke maten je allemaal wil gaan haken?
Rush- Lady Post-a-lot
Zou eerder wat babykleding kopen (nu in de sale scheelt het ook weer) en daarmee vergelijken.
Gast- Gast
HEMA, altijd goed? Want een vestje kopen om mee te vergelijken had ik ook al bedacht inderdaad. Misschien is dat toch een beter idee!Stofzuiger schreef:Zou eerder wat babykleding kopen (nu in de sale scheelt het ook weer) en daarmee vergelijken.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:HEMA, altijd goed? Want een vestje kopen om mee te vergelijken had ik ook al bedacht inderdaad. Misschien is dat toch een beter idee!Stofzuiger schreef:Zou eerder wat babykleding kopen (nu in de sale scheelt het ook weer) en daarmee vergelijken.
Weet je wat ik vind dat het is, kleding verschilt zo per merk. Zo vind ik bij de hema altijd dat de mouwen zo lang zijn. En eigenlijk is er met elk merk wel iets...
Maar ik denk dat je best bij de hema een truitje of vestje kan kopen om te vergelijken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de tip van Stofzuiger wel een goede. De pop is denk ik net wat te klein en het hoofd net wat te groot. Al is een babyhoofd wel groot in verhouding tot het lichaam, vergeleken bij een volwassene.
De kleding van Hema vind ik meestal wel normaal vallen.
De kleding van Hema vind ik meestal wel normaal vallen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat je dan wel goedkoper uitkomt. Vaak is hema inderdaad wel goed.Rush schreef:HEMA, altijd goed? Want een vestje kopen om mee te vergelijken had ik ook al bedacht inderdaad. Misschien is dat toch een beter idee!Stofzuiger schreef:Zou eerder wat babykleding kopen (nu in de sale scheelt het ook weer) en daarmee vergelijken.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Zou dan idd voor Hema gaan, mouwen iets te lang kan je omslaan, iets te kort is gekker.
Ik vind Hema vrij normaal vallen.
Ik vind Hema vrij normaal vallen.
Gast- Gast
Ik vind de tip van Stofzuiger ook goed, ik zou ook babykleertjes kopen. Over de maatvoering zou ik me niet zo druk maken, iedereen vindt een ander merk prettig vallen. Het is sowieso beter dan die babypop, want die is echt te klein.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heb je pasgeboren maatjes nodig? Ik heb hier nog wel wat liggen, kan het wel naar je sturen als je wilt.
Gast- Gast
Handig al die mama`s hier haha! Bedankt, dan ga ik vestjes halen bij de HEMA en ik laat de babypop varen!
@Zazou, wat lief aangeboden. Ik ga vestjes maken, dus als je kleine maatjes vestjes hebt, zou dat wel super zijn! Ik ben van plan om te maken van newborn tot ongeveer 9 maanden. Dus heb wel verschillende maatjes nodig.
@Zazou, wat lief aangeboden. Ik ga vestjes maken, dus als je kleine maatjes vestjes hebt, zou dat wel super zijn! Ik ben van plan om te maken van newborn tot ongeveer 9 maanden. Dus heb wel verschillende maatjes nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Handig al die mama`s hier haha! Bedankt, dan ga ik vestjes halen bij de HEMA en ik laat de babypop varen!
Ik zal zo boven even kijken wat ik heb liggen.
Gast- Gast
Ik kreeg in de felicitas doos een KNIPPIE. Daar staan ook allerlei patronen in. Misschien zou je zoiets ook kunnen gebruiken?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Knippie is naaipatronen toch? Ik heb wel een overzicht van baby centimeters qua kleertjes, dus dat komt wel goed denk ik. Toch bedankt voor de tip Jade!
@Zazou, kijk maar eventjes en dan laat je het maar weten. Ik wil je er wel voor betalen hoor!
@Zazou, kijk maar eventjes en dan laat je het maar weten. Ik wil je er wel voor betalen hoor!
Rush- Lady Post-a-lot
En zou je voor de mutsjes passen ook niet een piepschuimen bolletje oid kunnen gebruiken?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb jullie hulp nodig!
» Help! ik heb jullie zoektips nodig.
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Jullie mening nodig mbt werk
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Help! ik heb jullie zoektips nodig.
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Jullie mening nodig mbt werk
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: