Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie mening nodig mbt werk

4 plaatsers

Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  LDJ ma 2 jul 2012 - 2:17

Sorry meiden, kom ik weer aan met mijn gezeur over mijn werk, maar ik ben even jullie mening nodig.
Ik werk in de zorg en het werk is best pittig.
Eerder kon ik het prima aan, maar nu ik zwanger ben vind ik het best pittig.
Ik heb nu 3 dagen gewerkt, maar ik ben helemaal kapot, ik kan gewoon niet meer (ben nu wel 2 dagen vrij gelukkig)
Telkens als ik een dag gewerkt heb dan kom ik thuis en kan ik gewoon niet meer.
Ik zou het heel graag wat rustiger aan willen doen, maar hier staan ze op mijn werk niet echt voor open en hier baal ik van.
Er word gewoon van me verwacht dat ik de zware mensen en agressieve mensen gewoon alleen nog doe, maar dit wil en doe ik niet meer.
Ook heb ik dit al aangegeven aan mijn leidinggevende, maar als ik rustiger aan wil doen moet ik wat contract uren inleveren omdat het niet medisch is.
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Ik zit eraan te denken om een afspraak te maken met mijn bedrijfsarts, maar kan dit zomaar?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 2:22

Natuurlijk kan dat. Of ga langs de verloskundige of huisarts. Dat het niet kan, geloof ik niet. Je bent zwanger. Ze kunnen niet van je verwachten dat je tot je verlof alles nog trekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  LDJ ma 2 jul 2012 - 2:24

Luce schreef:Natuurlijk kan dat. Of ga langs de verloskundige of huisarts. Dat het niet kan, geloof ik niet. Je bent zwanger. Ze kunnen niet van je verwachten dat je tot je verlof alles nog trekt.
Dat word dus wel van mij verwacht Cry .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 2:35

Ik zou idd naar de bedrijfsarts gaan, en laat desnoods je VK of Gyneceloog evt je raad geven mbt je rug of bekken als je ook hier last van hebt, als je dit op papier heb kun je daarmee naar de bedrijfsarts. Hij/zij zal contact op nemen met je baas.

Volgens mij hoort een baas toch collant te zijn naar zijn medewerker als hij/zij klachten heeft en zeker als het zwangerschapsgerelateerd is (zo zegt mijn baas het althans)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 2:39

Je kunt zelf een afspraak maken met de bedrijfsarts en je verhaal daar op tafel leggen. Als de bedrijfsarts bepaalt dat je maar eens minder uren moet werken voor de gezondheid van jezelf en je kind, dan heeft de werkgever zich daarin te schikken, of hij dat nou leuk vindt of niet.

Vervelend joh, dat het zo moet. Pas wel goed op jezelf, dat is belangrijk.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  lente ma 2 jul 2012 - 3:04

Sanne schreef:Je kunt zelf een afspraak maken met de bedrijfsarts en je verhaal daar op tafel leggen. Als de bedrijfsarts bepaalt dat je maar eens minder uren moet werken voor de gezondheid van jezelf en je kind, dan heeft de werkgever zich daarin te schikken, of hij dat nou leuk vindt of niet.

Vervelend joh, dat het zo moet. Pas wel goed op jezelf, dat is belangrijk.

+1

Hoop dat er nu wel wat gaat gebeuren voor je, want zo kan het eigenlijk niet langer (je loopt al zo lang met deze klachten)!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  Happydobby ma 2 jul 2012 - 3:23

Ik werk ook in de zorg en ik heb tot 27 weken volledig gewerkt, ik kreeg bekkenpijn, veel harde buiken en last van mijn rug. Ook zat mijn buik vreselijk in de weg aan het bed. Ik draaide veel nachten 2 x 5 per maand en ik trok het dus niet meer.

Op advies van de vk gestopt. Ik ging op AT basis een aantal uren werken. Dan deed ik medicijnen delen, doktersvisite en zorgplannen/mzo's bijwerken. Helpen met eten en wondzorg. Gewoon de kleine dingen.Het uwv heeft 1 keer gebeld en dat was het.

Bij ons is het normaal dat een zwangere het niet red tot het verlof. 1 telefoontje naar mijn leidinggevende was genoeg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening nodig mbt werk Empty Re: Jullie mening nodig mbt werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum