Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange cyclus

+7
banjer49
Clapperdie
Annie24
Lejow
Floor
mickey
pantuf
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lange cyclus - Pagina 2 Empty Re: Lange cyclus

Bericht  *Lookie* ma 14 feb 2011 - 10:22

Mijn eerste cyclus duurde 130 dagen, de 2e meer dan 200 dagen... ook niet echt hoopgevend. Ik bleek ook PCO te hebben. Inmiddels gebruik ik Clomid, een eisprong opwekkend hormoon. Zit nu in de 2e ronde daarmee en de eerste ronde dat het aanslaat. Helaas vandaag negatief getest dus wacht nu af tot ik ongesteld word.
Na een jaar proberen werd ik doorverwezen door de huisarts.
Symptomen die op PCO kunnen wijzen zijn inderdaad overbeharing, maar ook minder beharing op het hoofd, acne (dit had ik dus allemaal) maar ook overgewicht (wat ik niet heb, al zou ik wel graag iets willen afvallen).

Vervelend is dat als je van die lange cycli hebt. Hopen dat er toch spontaan nog wat regelmaat in komt bij jou. Hoe lang ben jij gestopt met de pil?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:12

Jeetje heftig hoor lookie! Hoop dat de clomid snel aanslaat bij je en je binnenkort zwanger bent! Ja ik heb eigelijk geen een van die symptomen. Heb bijna geen haargroei op mijn lijf en veel haar op mijn hoofd geen pukkels/acnee en geen overgwicht. Denk dus ook dat ik geen pcos heb. Maar goed er zijn ook mensen die geen symptomen hebben en wel pcos hebben...
Ik heb 6 dec de laatste pil genomen. Ben 10 dec ongesteld geworden de neppe van de pil. En wacht nu op mijn natuurlijke nenstruatie en zit nu op dag 66. Dus dat is te overzien nog. Had vandaag wel pijn onder in mijn buik dus hoop dat het gaat komen nu!

Gast
Gast

Bericht  Novalee ma 14 feb 2011 - 11:28

Toen ik met de pil stopte had ik eerst een nette cyclus van 31 dagen, daarna 34 en daarna ging het mis Wink Bij mij zijn de winnende lottogetallen; 54-21-67-83. Toen ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog waar ook ik PCO bleek te hebben. Met de hoogste dosis clomid kreeg ik wel een nette cyclus van rond de 33 dagen, maar uiteindelijk ben ik spontaan (na een HSG) zwanger geraakt.

Puggle, ik zou me nog niet te druk maken over PCO. Ondanks dat ontpillen niet echt bestaat kan het gewoon even duren voordat je lichaam het weer vanzelf oppakt. Daarnaast, aanwezig- of afwezigheid van PCO-symptomen zegt helemaal niks. Sommige PCO-ers hebben geen enkel symptoon (behalve dan natuurlijk de onregelmatige cyclus), terwijl er ook zat harige, te zware vrouwen zijn die geen PCO hebben maar wel een lange cyclus die gewoon spontaan zonder hulp zwanger raken. En zelf als er wel PCO bij je zou worden geconstateerd dan is dat nog niet het einde van de wereld, want in veel gevallen is er wat aan te doen. Kortom; relax smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:33

Novalee schreef:Toen ik met de pil stopte had ik eerst een nette cyclus van 31 dagen, daarna 34 en daarna ging het mis Wink Bij mij zijn de winnende lottogetallen; 54-21-67-83. Toen ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog waar ook ik PCO bleek te hebben. Met de hoogste dosis clomid kreeg ik wel een nette cyclus van rond de 33 dagen, maar uiteindelijk ben ik spontaan (na een HSG) zwanger geraakt.

Puggle, ik zou me nog niet te druk maken over PCO. Ondanks dat ontpillen niet echt bestaat kan het gewoon even duren voordat je lichaam het weer vanzelf oppakt. Daarnaast, aanwezig- of afwezigheid van PCO-symptomen zegt helemaal niks. Sommige PCO-ers hebben geen enkel symptoon (behalve dan natuurlijk de onregelmatige cyclus), terwijl er ook zat harige, te zware vrouwen zijn die geen PCO hebben maar wel een lange cyclus die gewoon spontaan zonder hulp zwanger raken. En zelf als er wel PCO bij je zou worden geconstateerd dan is dat nog niet het einde van de wereld, want in veel gevallen is er wat aan te doen. Kortom; relax smile

Bedankt voor je reactie!!
Ik weet het ik moet me niet druk maken, en dat deed ook niet maar ben het nu gewoon erg beu aan het worden vandaar. En ik ben zo bang dat het misschien nog veel langer gAat duren! Maar goed misschien ook niet. Ik ga relax doen Wink
Wat fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Novalee ma 14 feb 2011 - 11:36

Dank je!

Het is ook frustrerend! En mijn opmerking is natuurlijk heel makkelijk gezegd. Maar ja, je kunt nu eenmaal niet in de toekomst kijken nerd
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:16

Nee gelukkig kunnen we niet in de toekomst kijken, bedankt voor je reacties!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: