onregelmatige cyclus
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
onregelmatige cyclus
wie had dat ook ik ben in augustus gestopt met de pil, ik had toen netjes een cyclus van 28 dagen, daarna ook 28 dagen, toen werd het 30 dagen, toen ineens 40 dagen en laatste keer was het 31 dagen, duurde het bij jullie ook zo lang voordat het beetje op regel was.
wel irritant hoor, je weet nooit wanneer het nu komt en lastigste is ook wanneer ben je nu vruchtbaar??
wel irritant hoor, je weet nooit wanneer het nu komt en lastigste is ook wanneer ben je nu vruchtbaar??
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: onregelmatige cyclus
niemand hier last van???
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: onregelmatige cyclus
Denk inderdaad dat er in de zwangerschapspijler best wat mensen zijn
Ik ben er ook één. Bij mij duurde het soms 12 weken!!! Bij mij bleek het na een onderzoekje te komen doordat ik teveel eiblaasjes produceer (gevolg van teveel mannelijk hormoon in mijn lijf.. klinkt heel krom) en ik heb toen medicatie gekregen. Was binnen no - time zwanger
Ik ben er ook één. Bij mij duurde het soms 12 weken!!! Bij mij bleek het na een onderzoekje te komen doordat ik teveel eiblaasjes produceer (gevolg van teveel mannelijk hormoon in mijn lijf.. klinkt heel krom) en ik heb toen medicatie gekregen. Was binnen no - time zwanger
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» onregelmatige cyclus na zwangerschap
» Onregelmatige cyclus en zwanger worden
» onregelmatige cyclus of toch even testen...
» Onregelmatige diensten
» Onregelmatige (voor)weeën?
» Onregelmatige cyclus en zwanger worden
» onregelmatige cyclus of toch even testen...
» Onregelmatige diensten
» Onregelmatige (voor)weeën?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: