Waar heb jij een hekel aan?
+30
bolus26
Lavendel
Sneeuwvlok
_Lacey_
ThinkPink
Cimic
kippiee
Gympie
Sea of Trees
Rapunzel
Poubelle
Shopaholic
Lady Starstruck
Bliss
Taeda
Punk'd
rianne287
Bisq
Blond
VeryCherry
Toet
Dora
Japie
Sugarfall
Jezzie
Ibbeltje
Tania
Susan
Rush
Lejow
34 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar heb jij een hekel aan?
Oh ik HAAT die kou en sneeuw ook zo verschrikkelijk! Ik durf er gewoon bijna niet door te fietsen. Net ging het nog wel, maar ik zie er al tegenop dat ik zo naar de sportschool 'moet' (ja ik dwing mezelf). Morgen zal het helemaal erg zijn, als die sneeuw is aangevroren. Dan denk ik dat ik met de tram ga, durf dan echt niet op de fiets. Schaatsen is het enige dat ik nog wel leuk vind in de winter, maar dat zou ik graag opgeven als er dan geen winter meer zou zijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
-Vroeg opstaan en de ochtend. Echt de ochtend zou niet moeten bestaan. Ik wil gewoon gelijk de middag.
-Het geluid van hele harde brommers. Waar de uitlaat van is gehalveerd zodat ie nog harder klinkt. Echt vreselijk irritant. En het geluid van straaljagers.
-Ik heb een hekel aan lever worst en smeerworst. Ik zit serieus te kokhalzen als ik het voor een ander eens een keer moet smeren. Ik vind het net hondevoer.
-Sorry als ik iemand nu tegen het zere been stoot maar ik word chagrijnig van Nederlands talige hoempapa muziek. Alles uit Volendam etc.
-Het geluid van hele harde brommers. Waar de uitlaat van is gehalveerd zodat ie nog harder klinkt. Echt vreselijk irritant. En het geluid van straaljagers.
-Ik heb een hekel aan lever worst en smeerworst. Ik zit serieus te kokhalzen als ik het voor een ander eens een keer moet smeren. Ik vind het net hondevoer.
-Sorry als ik iemand nu tegen het zere been stoot maar ik word chagrijnig van Nederlands talige hoempapa muziek. Alles uit Volendam etc.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Aan mijn PND.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Als ik heul heul heul graag nieuwe sneakers wil maar de sneakers die ik wil niet in mijn maat gemaakt schijnen te worden
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Roken, ik snap niet dat mensen dat doen
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Rapunzel schreef:Roken, ik snap niet dat mensen dat doen
Omdat een sigaretje soms zo lekker kan zijn.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Maar dan rook je een sigaret terwijl je weet dat je er kanker en heel veel andere ziektes van kunt krijgen. Het lijkt me bij voorbaat al niet zo lekker meer dan.
Rapunzel- Prater
Sea of Trees schreef:Rapunzel schreef:Roken, ik snap niet dat mensen dat doen
Omdat een sigaretje soms zo lekker kan zijn.
Idd, met een wijntje erbij, heerlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik rook geen sigaret terwijl ik nadenk over kanker en allerlei nare ziektes, neeRapunzel schreef:Maar dan rook je een sigaret terwijl je weet dat je er kanker en heel veel andere ziektes van kunt krijgen. Het lijkt me bij voorbaat al niet zo lekker meer dan.
Drink jij ook een glas alcohol terwijl je nadenkt over je lever die naar de klote gaat?
Sea of Trees- Kletskop
VeryCherry schreef:Toet schreef:VeryCherry schreef:Dat elke tv-zender een andere volume als standaard schijnt te hanteren.
Ja! Heel irritant. Wat ik ook echt HAAT is als beeld en geluid niet gelijk lopen, dan ben ik echt in staat de TV uit het raam te gooien.
Whahaha ja, al is het maar een milliseconde. Zelfde met films en de ondertiteling die niet gelijk loopt.
Ja, dat heb ik ook!
En dan zit mijn vriend: joh.. gewoon er niet op letten!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik drink geen alcohol . Ik vind het niet lekker en het is ongezond, dus daarom begin ik er niet aan. Verder denk ik wel eens als ik bijvoorbeeld friet eet dat het slecht is, maar dat eet ik dan ook niet elke dag, terwijl veel mensen wel elke dag roken. Ik denk ook niet dat het slecht is om bijvoorbeeld 1 keer per maand een sigaret te roken, maar het wordt al snel een gewoonte.
Rapunzel- Prater
Break Of Day schreef:Ik heb een hekel aan stofzuigen en dweilen, wat een gedoe altijd.
Ik ook! En aan de kou, vind ik echt niet leuk!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb er een hekel aan wanneer mijn vriend het hele aanrecht nat maakt of nat laat. Dat hij het niet even droogt met een doekje, vreselijk.
Gast- Gast
Op dit moment statisch haar en alles wat maar blijft plakken op je kleding en aan sjaals
Fietsen met regen en tegenwind
Rommel en vuil
Fietsen met regen en tegenwind
Rommel en vuil
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Carrie schreef:Ik heb er een hekel aan wanneer mijn vriend het hele aanrecht nat maakt of nat laat. Dat hij het niet even droogt met een doekje, vreselijk.
O ik vooral met de wastafel, dat ik er dan vervolgens met mijn kleding tegenaan sta ofzo
Gast- Gast
Pippa schreef:Carrie schreef:Ik heb er een hekel aan wanneer mijn vriend het hele aanrecht nat maakt of nat laat. Dat hij het niet even droogt met een doekje, vreselijk.
O ik vooral met de wastafel, dat ik er dan vervolgens met mijn kleding tegenaan sta ofzo
Oja dat is ook irritant. Maar hier is dan echt het hele aanrecht nat. Waarom? Denk ik dan.
Gast- Gast
Lejow schreef:
Ja, dat heb ik ook!
En dan zit mijn vriend: joh.. gewoon er niet op letten!
JA! Alsof dat überhaupt mogelijk is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Koude natte voeten. Met All stars door de sneeuw lopen is niet handig.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Sneeuw! Wat een verschrikking vandaag zeg! Wanneer houdt het in hemelsnaam op met sneeuwen, wil graag morgenochtend weer normaal naar mijn werk
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Sneeuw, inderdaad. Vanmorgen ging het prima, er was nog geen sneeuw gevallen. Vanmiddag was het drama. Heb er twee keer zo lang over gedaan om thuis te komen. Als het morgen nog steeds glad is pak ik mooi de trein naar het werk, stap dan echt niet in de auto.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb er een hekel aan dat iedereen altijd zo zeurt over sneeuw
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik haat sokken bij elkaar zoeken uit de wasmand. Vooral omdat mijn vriend en ik beide zwarte sokken hebben. Ze varieren in oudheid en hebben dus 50 tinten zwart en maten en vormen. Echt NIKS lijkt bij elkaar te passen. Zo enorm kutwerk
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Geen wonder als je sneeuwvlok heet!Sneeuwvlok schreef:Ik heb er een hekel aan dat iedereen altijd zo zeurt over sneeuw
Sea of Trees- Kletskop
Lavendel schreef:Ik haat sokken bij elkaar zoeken uit de wasmand. Vooral omdat mijn vriend en ik beide zwarte sokken hebben. Ze varieren in oudheid en hebben dus 50 tinten zwart en maten en vormen. Echt NIKS lijkt bij elkaar te passen. Zo enorm kutwerk
Oh jaaa dat herken ik ook zo!! Pff klotebaan
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?
» Waar heb je echt een hekel aan..
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Wat heb ik toch een hekel aan..
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» Waar heb je echt een hekel aan..
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Wat heb ik toch een hekel aan..
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: