Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buikpijn prille zwangerschap

+20
Stitch
Printje
Star007
Jasmine
strawberry
Ayla
mzcharlotte
Slakje
Twellie
Aimee
_Jet
Wennes
Puggle
Shisha
slaatje
Susan
Annemie
CCC
Amber-
Weegschaal
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Buikpijn prille zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Buikpijn prille zwangerschap

Bericht  Printje zo 13 jan 2013 - 10:01

Ik heb een echo gehad met 6+4 met een net kloppend hartje, ik wist heel zeker een week verder te zijn maar de vk verteld dat het een late innesteling kan zijn geweest. Het schijnt echt vaker voor t komen dat het vruchtje zich dus pas was later innestelt als dat wij denken. Succes met wachten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal zo 13 jan 2013 - 10:08

Jasmine schreef:Ik had mijn eerste echo ook met 6+3 mijn eerste echo, ook geen kloppend hartje en werd twee dagen terug gezet. Terwijl ik op dag 26 al knalpositief testte. Inmiddels heb ik die twee dagen terug gekregen plus nog een dag extra.

Ik snap dat je niet meer durft te hopen, maar echt meid, het hoeft nog niet verloren te zijn.

Ze konden bij mij dus geen termijn bepalen. Het was geen goede echoapparatuur dus het was te wazig. Er was wel een bloedstroom door het wazige vruchtje te zien, dit hoort pril wel aanwezig te zijn en zegt niks over het hartje. De arts was best positief omdat het er verder goed uitzag. Maar na even doorvragen gaf ze wel aan te denken dat ik minder ver ben dan 6wkn 2dgn.
Maar ik moet nu gewoon afwachten tot misschien wel over 2wkn, als we vlgd week toch besluiten op vakantie te gaan.

Ik werk idd in een ziekenhuis. Dit in combi met mijn voorgeschiedenis zorgt ervoor dat ik gelijk mag komen. Mag van de verpleegkundige elke dag terugkomen als ik wil. Maar dat gaan we maar niet doen Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Stitch zo 13 jan 2013 - 20:52

Weegschaal, hug hug probeer toch nog een beetje moed te houden, het was ook geen slecht nieuws! En wat ik al eerder had gezegd, het moet een keer goed gaan, dus waarom niet deze keer!?! Sterkte voor de komende dagen, volgens mij duimt het hele forum heel hard voor je! (Ik iig wel!) wanneer ga je weer voor een nieuwe echo?

hug hug
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Jade zo 13 jan 2013 - 21:48

wat naar dat je niet gerustgesteld bent Weegschaal!

Maar ik wil toch even mijn eigen ervaring typen. Ik heb met 3+6 knal positief getest, dus dacht echt zeker te weten dat ik op dat moment ook zeker 3+6 weken zwanger zou zijn (ik heb ook mijn eisprong gevoeld). Uiteindelijk bleek bij de echo ook dat ik minder ver was, ik vind dat nog steeds 'gek', maar inmiddels ben ik toch al ruim 23 weken zwanger!

Dus eigenlijk ondanks dat ik écht dacht dat ik verder moest zijn (eisprong,posi knaltest), bleek dit niet het geval. Het kindje is waarschijnlijk gewoon laat ingenesteld.

Ik ga heel hard voor je duimen dat dit kleine wondertje bij jullie blijft! Buikpijn prille zwangerschap - Pagina 2 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  tweeling zo 13 jan 2013 - 22:28

Herkenbaar, ik vond het ook best eng maar het trok vanzelf weer weg na een aantal weken.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Snoes ma 14 jan 2013 - 0:07

Wat een onzekerheid weer Weegschaal. Hopelijk krijg je snel een echo waarop wél een mooi kloppend hartje te zien is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Aardbei ma 14 jan 2013 - 0:17

He bah weegschaal, vind het echt zo vervelend voor je. Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Weegschaal ma 14 jan 2013 - 0:36

Ik wil eventueel woensdag weer een echo krijgen, omdat ik dan toch bloed laat afnemen ivm een studie. Ik weet dat ik dan niet veel meer ga zien, maar hoop dat ze het beter in beeld kunnen krijgen. En verder baal ik dat ik niet even heb gevraagd of ze het vruchtzakje op wilde meten, daar kunnen ze ook aan zien hoe ver je bent.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  strawberry ma 14 jan 2013 - 1:50

Ik zou als ik jou was ook woensdag weer een echo laten maken! Wie weet zie je dan wel wat meer en inderdaad kun je vragen of ze het vruchtzakje willen opmeten.

Ik blijf voor je duimen dat het gewoon hartstikke goed zit!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud