Buikpijn
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikpijn
Ik heb de afgelopen week af en toe buikpijn onderin en aan de zijkant van mijn buik, het komt en gaat. Het voelt een beetje als een soort steken, niet heel erg pijnlijk trouwens. Herkenbaar? Maak me toch een beetje zorgen, bah die onzekerheid!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Buikpijn
Heel herkenbaar, bandenpijn werd mij hier verteld van de week. Niets aan te doen, wel irritant...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Heel herkenbaar, bandenpijn werd mij hier verteld van de week. Niets aan te doen, wel irritant...
Vervelend inderdaad. Heb jij ook het gevoel dat er echt een soort bal (sorry rare omschrijving) in je buik zit, ik voel echt wat zitten zeg maar. Is natuurlijk ook zo maar het voelt zo gek
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Muppetje schreef:Heel herkenbaar, bandenpijn werd mij hier verteld van de week. Niets aan te doen, wel irritant...
Vervelend inderdaad. Heb jij ook het gevoel dat er echt een soort bal (sorry rare omschrijving) in je buik zit, ik voel echt wat zitten zeg maar. Is natuurlijk ook zo maar het voelt zo gek
Jup! moet je eens op je buik gaan liggen (nee, dat ligt niet lekker) dan voel je dat helemaal heel erg, haha
Muppetje- Ratel
Dat is geen bal, dat is een mini mensjetweeling schreef:Muppetje schreef:Heel herkenbaar, bandenpijn werd mij hier verteld van de week. Niets aan te doen, wel irritant...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dat is geen bal, dat is een mini mensjetweeling schreef:Muppetje schreef:Heel herkenbaar, bandenpijn werd mij hier verteld van de week. Niets aan te doen, wel irritant...
Muppetje- Ratel
Zeker herkenbaar van de vorige zwangerschap.
Nu heb ik ook dagen erge buikpijn maar dat zal wel oprekken van de baarmoeder zijn ofzo.
Nu heb ik ook dagen erge buikpijn maar dat zal wel oprekken van de baarmoeder zijn ofzo.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: