Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was dit? Buikpijn?

+4
Steep
Jasmine
Puggle
CCC
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 23:52

Ik werd vannacht wakker van de buikpijn en maak me nu een beetje zorgen. Het was een soort pijn waardoor ik niet helemaal plat kon liggen met mijn benen gestrekt. Het zat helemaal onderin mijn baarmoeder, een soort 'scheurend' gevoel. Mijn buik aanraken was ook héél gevoelig. Na een uur of twee rondlopen en ontspannen trok het weg.

Herkenbaar voor iemand? Maakte me heel erg zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  CCC di 28 feb 2012 - 23:55

Is het niet gewoon bandenpijn?

Ik moet zeggen dat ik sinds de zwangerschap meer last heb van buikpijn, en ben ook heel erg bezorgd elke keer als ik weer buikpijn voel opkomen.. Vraag me dan wel af of het allemaal goed zit van binnen enzo. Dus heel herkenbaar. Bel anders even de VK voor de zekerheid... Misschien kan zij wat meer vertellen hierover... Wat bij mij helpt trouwens is ook een warme kersenpitkussen ertegen aan te houden op dat soort momenten...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Puggle di 28 feb 2012 - 23:55

Misschien je banden? Al weet ik niet of dat zoveel pijn kan doen als hoe jij het omschrijft.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 23:56

Ja zou het bandenpijn zijn? Ik weet niet wát dat nou is, nog nooit eerder gehad.

Is toch wel balen, heb geen VK alleen het ziekenhuis en die bel je toch minder snel.

Zou een kruik ofzo geen kwaad kunnen? Qua warmte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  CCC di 28 feb 2012 - 23:57

Puggle schreef:Misschien je banden? Al weet ik niet of dat zoveel pijn kan doen als hoe jij het omschrijft.

Ja dat dacht ik dus ook... maar Charlie is wel zwanger van een tweeling... Dus miss. dat het dan sneller uitrekt allemaal en heftiger kan aanvoelen?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 23:58

ik denk ook dat het bandenpijn is, ik heb er met momenten ook veel last van. Soms kan ik ook niet rechtliggen van de pijn maar na een tijdje wordt de pijn minder. Wat bij mij helpt is een lekkere warme douche (bad hebben we niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Jasmine di 28 feb 2012 - 23:59

Op zich kan het een harde buik zijn geweest (was je buik ook hard, of nog redelijk soepel?). Je hebt de laatste tijd nogal wat stress gehad, ook dat kan op je buik slaan. Kan ook bandenpijn zijn. Dat scheurende herken ik alleen niet.

Anders voor de zekerheid even bellen. Beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Steep di 28 feb 2012 - 23:59

Even bellen met je vk kan geen kwaad denk ik. Dan kunnen zij uitleggen wat het is en ben jij (hopelijk) weer gerustgesteld! Geen bloedverlies?

Edit: Ik zie dat je alleen in het ziekenhuis loopt. Warmte op je buik is geen probleem voor zover ik weet, dus dat kun je proberen!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 23:59

Lily schreef:ik denk ook dat het bandenpijn is, ik heb er met momenten ook veel last van. Soms kan ik ook niet rechtliggen van de pijn maar na een tijdje wordt de pijn minder. Wat bij mij helpt is een lekkere warme douche (bad hebben we niet)

Ok dan zal het dat wel zijn, misschien idd dat de tweeling het nog wat sneller oprekt. Wij hebben ook geen bad Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Clapperdie wo 29 feb 2012 - 0:01

Ik denk ook dat het bandenpijn is.

Als mijn kleine aan de rechterkant ligt met zn ruggetje dan heb ik heel erg last van me rechterband.

Misschien liggen jouw kleintjes nu wel net aan 1 kant dat het gewicht niet zo netjes verdeeld is?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  CCC wo 29 feb 2012 - 0:01

Vervelend! Kruikje of kersenpitkussen is ook ideaal op dat soort momenten hoor! Bij mij word ze tegenwoordig heel druk in mijn buik als ik in bad ga of een kersenpitkussen ertegenaan houd! smile Wel grappig om te voelen, schijnen ze lekker te vinden vertelde mijn VK.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Diese wo 29 feb 2012 - 0:01

Ik denk ook bandenpijn, maar het scheurende gevoel ken ik niet. Je kunt gewoon je gyn bellen hoor. Dan overlegt de assistente of het nodig is dat je langs komt, of toch "gewone" klachten zijn. Gewoon bellen!

Hier adviseren ze ook een warme kruik:
http://www.forumvoorzwangerevrouwen.nl/buikpijn-zwangerschap
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:02

Ze liggen allebei inderdaad nogal naar rechts...eentje in het midden, eentje rechts in het hoekje en die kant doet al vanaf t begin meer pijn...maar bij vlagen, had er weken geen last van gehad en in 1 week is mijn buik héél erg geroeid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:02

En als je het echt niet vertrouwd gewoon de VK bellen hoor, beter het zekere voor het onzekere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 0:19

Gewoon de gynaecoloog bellen hoor als je het niet vertrouwd. Bij ons in het ziekenhuis vinden ze dat helemaal geen probleem. Ze zijn er toch de hele dag dus dat ene telefoontje maakt dan niks uit en dan ben jij misschien wel een stuk geruster.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  studiebol wo 29 feb 2012 - 1:04

Ik denk dat het bandenpijn is geweest.... of er is eentje verplaatst Very Happy Omdat ze niet super veel ruimte hebben, nu valt dat misschien bij jou nu nog wel mee, kon ik goed voelen als ze gingen verplaatsen en dat was geen pretje..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 1:42

Charlie schreef:Ja zou het bandenpijn zijn? Ik weet niet wát dat nou is, nog nooit eerder gehad.

Is toch wel balen, heb geen VK alleen het ziekenhuis en die bel je toch minder snel.

Zou een kruik ofzo geen kwaad kunnen? Qua warmte?

Ik belde het ziekenhuis juist eerder, ik had toch steeds verschillende mensen aan de telefoon, dus viel het ook niet op dat ik zo vaak belde :P .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 2:11

Zou gewoon bellen met de poli hoor, die mensen zijn ervoor. Die zitten er toch, of je nu wel of niet belt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Jasmine wo 29 feb 2012 - 4:46

Hoe is het nu? Heb je nog gebeld? Of gaat het alweer beter?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Coco wo 29 feb 2012 - 4:59

Ik zou gewoon even bellen, gewoon voor je eigen gemoedsrust. Al vermoed ik idd bandenpijn. Zeker omdat je zegt aardig gegroeid te zijn. Ik had soms het gevoel compleet door midden gescheurd te worden. Maar bel maar wel voor de zekerheid. Ik moest vanaf 14 weken ook al plat ivm harde buiken. Koken was eigenlijk al te veel dat ik zoveel harde buiken had dat het constant leek, wat ook pijnlijk was omdat je toch al sneller groeit dan gemiddeld en gevoel dat je compleet strak getrokken wordt met een flinke riem.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was dit? Buikpijn? Empty Re: Wat was dit? Buikpijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum