Kraamwieg huren?
+3
PiP
Annie24
slaatje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kraamwieg huren?
Weet iemand of het mogelijk is ergens een kraamwiegje te huren? In 1e instantie willen wij het ledikant naast het bed zetten en daar dan de wandelwagenbak inzetten voor de 1e weken. Maar misschien weet iemand of het mogelijk is zo'n kraambedje ergens te huren?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Kraamwieg huren?
Denk dat je minder kwijt bent als je op marktplaats een wiegje koopt dan dat je dat ergens gaat huren.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Dat denk ik idd ook en ze zijn vaak ook maar kort gebruikt.
Ken je niet iemand waar je hem van mag lenen?
Ken je niet iemand waar je hem van mag lenen?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Kun je geen cosleeper maken van t ledikant? Dat gaan wij doen bij de 2e. Anders zou ik idd eens kijken voor een 2ehands wieg of kijken of je er een kunt lenen van een kennis.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb geen idee wat een kraamwieg is, wij hebben thuis twee wiegjes en daar mag je er wel eentje van lenen als je wil en als het praktisch haalbaar voor je is, ik weet natuurlijk niet waar je woont.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die van ons mag je ook wel lenen, mocht je in de buurt wonen? Pm maar even.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat lief van jullie Susan en Teddyaapje!! Wilde ik gewoon even zeggen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Superlief, ben het helemaal eens met mzcharlotte! Ik heb jullie beiden een pm gestuurd!
Ik heb hier al bij Vitras nagevraagd, maar helaas verhuren ze die niet daar. Ook al in mijn omgeving nagevraagd, maar ken niemand die er een heeft. Misschien toch nog een op marktplaats kijken. Dat had ik laatst al gedaan, maar toen stond er niets helaas.
Ik heb hier al bij Vitras nagevraagd, maar helaas verhuren ze die niet daar. Ook al in mijn omgeving nagevraagd, maar ken niemand die er een heeft. Misschien toch nog een op marktplaats kijken. Dat had ik laatst al gedaan, maar toen stond er niets helaas.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Marktplaats goed in de gaten houden. Na 2 weken had ik beet, heb toen gelijk de vraagprijs geboden (80 euro), en kon hem dezelfde dag ophalen. Als nr. 2 er uit gegroeid is gaat ie weer op marktplaats voor hetzelfde bedrag.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: