auto huren
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
auto huren
Wij gaan volgende week op vakantie,en nou willen we daar een dagje het eiland gaan verkennen met een huurauto.
Nu is mijn vraag alleen; kun je t beste daar de autohuur regelen? Of is het slimmer om t vooraf te regelen bij hertz.nl ofzo?
Nu is mijn vraag alleen; kun je t beste daar de autohuur regelen? Of is het slimmer om t vooraf te regelen bij hertz.nl ofzo?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: auto huren
Wij hadden dat destijds bij het boeken al gedaan. Geen idee meer hoe en wat aangezien dat al een jaar of 8 of zo geleden is denk ik.
Gast- Gast
Paar jaar geleden was ik op Mallorca en daar heb ik het gewoon zelf geregeld.
Laatst is een vriendin van mij naar Tenerife geweest en van haar begreep ik wel dat voor mensen onder de 25 jaar het huren van een auto duurder is.. Ze zeggen ivm ervaring. Je moet dus een extra verzekering afsluiten dan.
Laatst is een vriendin van mij naar Tenerife geweest en van haar begreep ik wel dat voor mensen onder de 25 jaar het huren van een auto duurder is.. Ze zeggen ivm ervaring. Je moet dus een extra verzekering afsluiten dan.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
oke thanks voor de tips. en gelukkig zijn wij allebei 26, dus dan zitten we net goed;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
www.easyterra.com is het goedkoopst.... Ter plaatse betaal je eigenlijk altijd meer, scheelt nietheel veel maar wel een paar tientjes.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij regelen het altijd ter plekke, en dan bij een lokaal bedrijf, niet bij Europcar of zo, dat scheelt echt de helft.
Gast- Gast
Als je het van te voren regelt, via Sunnycars bijvoorbeeld dan heb je GEEN eigen risico! is de prijs all inclusive, dus zitten ALLE verzekeringen erbij! kom je ter plaatsen niet voor verrassingen. Ook hebben ze vaak leuke aanbiedingen.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vraagje over auto huren.
» Auto huren schotland, of met eigen vervoer?
» Goedkope vlucht naar Reus of Barcelona en auto huren..
» creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Auto huren schotland, of met eigen vervoer?
» Goedkope vlucht naar Reus of Barcelona en auto huren..
» creditcard Rabobank,iemand? auto barcelona huren zonder cred
» Van 2 auto's naar 1 auto
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: