Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe eerlijk ben jij?

+20
Bisq
Caresses
Toet
Caro
Fortissimo
Burn
Exogenesis
Pommes
Starla
rapa nui
SuperGrover
mzcharlotte
Shisha
Paper Crown
Marsy28
Susan
Elodie
Japie
LDJ
Tamagotchi
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 6:22

Carrie schreef:Ja maar dat doe ik nu niet meer, als een vriendin iets nieuws heeft gekocht zei ik voorheen dat het niet mijn smaak was of dat ik het niet zo mooi vond. Maar 1 vriendin vond dat niet zo leuk, daar heb ik toen eens een topic over geopend en toen zei men dat ik ook niet zo eerlijk hoefde te zijn, en dat zij dat ook niet leuk zouden vinden om te horen. Dus sindsdien kijk ik wel uit Very Happy

Ja maar kijk: jij doet het nooit kwetsend! Jij geeft gewoon wel je mening.. ik vind dat altijd alleen maar heel erg fijn!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Toet zo 13 jan 2013 - 10:19

Ik ben wel altijd eerlijk, vooral over dat soort dingen. Zeker als iemand erom vraagt; zou toch raar zijn als je dan gaat zeggen dat je iets mooi vindt terwijl je het lelijk vindt? Ik kan dat wel genuanceerd brengen en als je daar niet tegen kan, moet je mij ook niet om m'n mening vragen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Caresses zo 13 jan 2013 - 21:06

Ja. Wanneer mensen vragen hoe het met mij gaat, dan geef ik ook altijd eerlijk antwoord. Dat probeer ik nu wel te veranderen omdat niet iedereen dat hoef te weten, maar dat voelt vreemd omdat ik eigenlijk altijd wel eerlijk ben.

Als ik iets niet mooi vind (kleding, kapsel, etc) en er wordt niet naar mijn mening gevraagd, dan zeg ik er niks van. Wanneer ze vragen wat ik ervan vind, dan geef ik wel mijn eerlijke mening. Uiteraard probeer ik dit te doen zonder de ander te kwetsen. Ik zeg dan bijvoorbeeld, niet echt mijn smaak. Soms geef ik de ander dan wel een compliment over iets anders wat ik wel mooi vind aan hem/haar.
Bijvoorbeeld: die trui is niet echt mijn smaak. Maar hij doet je figuur wel goed uitkomen (als dat zo is) of je broek daarentegen vind ik wel heel mooi.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 3:58

Het ligt er aan wie ik voor me heb. Goede vrienden en familie ben ik wel eerlijk tegen. Ook als ze me vragen hoe het is. Als het niet goed gaat, zeg ik dat ook. Maar als mijn buurvrouw aka de RoddelKoningin vraag hoe het gaat, zeg ik: Oo, goed hoor!.

En ik heb dat ook als mensen bijvoorbeeld mijn mening vragen. Als iemand er toe doet, dan ben ik eerlijk, als ik het niet zo belangrijk vind, ben ik gauw geneigd een 'gewenst' antwoord te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Bisq ma 14 jan 2013 - 4:03

Ik ben vaak te eerlijk. Ik flap er dan al uit wat ik denk voordat ik er goed over nagedacht heb. Met als gevolg dat ik het veel te ongenuanceerd breng en daar heb ik dan vaak spijt van. Als ik iets langer nadenk ben ik alsnog eerlijk, maar breng ik het iets aardiger.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Mari ma 14 jan 2013 - 4:03

Ik ben heel eerlijk, maar ik ga mensen niet kwetsen omdat ik perse eerlijk wil zijn. Als een vriendin echt voor gek staat met kleding etc. Dan zal ik het zeggen, maar als het niet mijn stijl is maar wel goed bij een ander past wie ben ik dan om daar even mijn ongezouten mening te geven.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Lot ma 14 jan 2013 - 4:25

Nee, lang niet altijd. Als ik 'lieg' doe ik dit om de ander niet te kwetsen of om geen ruzie te krijgen.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Happinaz ma 14 jan 2013 - 4:42

Ik ben altijd eerlijk. Sowieso wanneer iemand mij iets vraagt.
Soms weet ik dat eerlijk zijn geen toegevoegde waarde heeft en dan reageer ik wat neutraler. Daarmee geef ik toch een reactie.
Ik zal nooit liegen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Caroow ma 14 jan 2013 - 4:57

Als iemand mijn mening vraagt over iets, maar het is niet mijn smaak maar wel toonbaar dan lieg ik daar wel over.. Ik ga niet iemand kwetsen omdat iets niet mijn smaak is. Loop iemand voor Jan Toeter dan zeg ik het wel.

Over kinderen (namen, kleding..) ben ik ook niet altijd eerlijk. Als iemand heel trots is op haar Preciliah ga ik niet vertellen dat ik dat echt een walgelijke naam vind, daar heeft niemand iets aan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 10:18

Ik ben soms te eerlijk Embarassed. Ik kan gewoon niet zo goed liegen over mijn mening. Maar inderdaad, als het verder niet belangrijk is dan reageer ik 'neutraal' wat iemand al zei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe eerlijk ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoe eerlijk ben jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum