Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

+8
Rush
Antibes
Blond
rapa nui
Marin
Caresses
Poubelle
Lady Starstruck
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 7:23

Dat wisten we toch al, dat Nederlanders over het algemeen botte, onbeschaafde horken zijn die vooral bezig zijn met wat zich achter de dijken afspeelt? Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 7:32

Rood schreef:Dat wisten we toch al, dat Nederlanders over het algemeen botte, onbeschaafde horken zijn die vooral bezig zijn met wat zich achter de dijken afspeelt? Cool
Sorry mevrouw die alles zo goed weet. De vraag was waar je je over verbaasde, ik verbaas me daarover. Elke keer weer.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 7:34

Hahaha! Bacio, grapjas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 7:36

Rood ik vind jou enorm betweterig overkomen. Je lijkt jezelf echt heel erg te gek te vinden. Dat stoort me een beetje.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Exogenesis za 12 jan 2013 - 7:38

- De vieze hang-plashokjes
- Het water dat niet gezuiverd is en soms naar chloor smaakt
- Het gebrek aan bruin brood of volkoren brood
- De vieze en armoedige binnenlanden achter prachtig ogende stranden....
- De eeuwig aanwezige steigers
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 7:44

Toen ik in Japan was viel me op dat:
-Dat het fruit echt ongeloof duur is, een meloen was daar omgerekend €120,-
-Dat de straten daar echt mega schoon zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:14

Bacio schreef:Rood ik vind jou enorm betweterig overkomen. Je lijkt jezelf echt heel erg te gek te vinden. Dat stoort me een beetje.
Hmm, dat vind ik vervelend voor je, want zo ben ik helemaal niet. Ik snap wel dat je dat vindt, want mijn mening kan in tekst wel sterk overkomen. Maar zelf vind ik dat alleen maar fijn, dus ik ga dat niet aanpassen. Sterkte met het lezen van mijn posts! Wink


Laatst aangepast door Rood op za 12 jan 2013 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:14

Dat je in Azië overal wordt aangesproken of je alleen reist.
Dat je in Thailand niet achter in de rij gaat staan voor de wc, maar in verschillende rijtjes achter de deuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 9:14

Vesper schreef:-Dat het fruit echt ongeloof duur is, een meloen was daar omgerekend €120,-
Neeeee. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 22:14

Bacio schreef:Ik verbaas me in elk land erover hoe vriendelijk en gastvrij mensen zijn vergeleken met Nederland (behalve Frankrijk dan)

Ik heb in Frankrijk dus louter goede ervaringen, ondanks wat ik om me heen hoor, daar verbaas ik me dan weer over Wink Ik ben er al heel vaak op vakantie geweest en nooit een vervelende ervaring gehad.

Edit: wat mij heeft doen verbazen vooral in andere europese landen dat de boodschappen duur zijn. Tot Kroatie aan toe. Het viel mij al op dat er in Kroatië zoveel moestuintjes waren, dat is volgens mij gewoon bittere noodzaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  psv-forever vr 18 jan 2013 - 6:21

Break Of Day schreef:
Bacio schreef:Ik verbaas me in elk land erover hoe vriendelijk en gastvrij mensen zijn vergeleken met Nederland (behalve Frankrijk dan)

Ik heb in Frankrijk dus louter goede ervaringen, ondanks wat ik om me heen hoor, daar verbaas ik me dan weer over Wink Ik ben er al heel vaak op vakantie geweest en nooit een vervelende ervaring gehad.

.


Ligt eraan welk deel in Frankrijk. De mensen in Parijs zijn wel stukken onvriendelijker
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jou doen verbazen in andere landen - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jou doen verbazen in andere landen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum