Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 38 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 12 maa 2013 - 7:51

@Weegschaal: spannend dat er een kleine kans is op een zwangerschap!
Veel succes in België!

Ik hoop natuurlijk ook dat clomid snel aanslaat. Die kans is er wel maar ga er eigenlijk vanuit dat 50 niks gedaan heeft. We zullen het maandag zien.
Je kan trouwens nog in het schema mijn leeftijd veranderen naar 28 en dat ik pco heb.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  love di 12 maa 2013 - 8:27

Ja baalde er wel even van, had deze keer echt hoop.
Maar ga nu volgende ronde weer in voor een kindje 2012 - Pagina 38 561177 , moet nog even geduld hebben want ben nog ongesteld.

Weegschaal en Joli voor een kindje 2012 - Pagina 38 699888
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Linnie1985 di 12 maa 2013 - 20:07

Vandaag dag 28, nog geen tekenen van een naderende menstruatie. Wel ineens overal op mijn lijf puistjes confused.
Naja heb voor de zekerheid maandverband enzo in mijn tas zitten, mocht ik toch onverwachts ongesteld worden als ik aan het werk ben.
Nog 2 dagen en dan naar de gynaecoloog.

Heb trouwens het idee dat ik afgelopen maand geen eisprong heb gehad, hij is tot 3 keer toe niet lager dan 36,5 graden geweest confused.
Ik hoop eigenlijk dat ik as vrijdag daarom een inwendige echo krijg.

Laatst aangepast door Linnie1985 op di 12 maa 2013 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Joli86 di 12 maa 2013 - 20:10

Dankjewel voor alle lieve berichtjes dames! Hoop zo dat ik morgen eens een goede echo heb met groeiende eitjes! Maar eerlijk gezegd, verwacht ik er niks van...
Ik ben bang dat ik morgen weer met een nieuw recepje voor Provera en Clomid 150 de deur uit loop!! Sad
hoewel de 50 en de 100 echt zijn meegevallen zie ik zo op tegen die 150 mg! :'(
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Aardbei di 12 maa 2013 - 20:13

weegschaal: Heel veel succes morgen in België! Ben benieuwd hoe ze het aan willen pakken.
Joli en Linnie: Heel veel succes morgen (weer) en vrijdag in het ziekenhuis! En Joli, ik stond er ook een beetje in zoals jij er nu in staat, maar zie hier, het levende bewijs dat het met 150 mg ook/wel lukt!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Joli86 di 12 maa 2013 - 20:20

@aardbei,
Gebeurde er bij jou ook bijna niks met 50&100?
Terwijl je op internet veel horrorverhalen leest, heb ik bijna nergens last van. Af en toe voel ik een paar minuutjes mijn lies, maar dat is ook maar 3 of 4 keer geweest.
Ben zo bang omdat ik er helemaal niks van merk het middel ook helemaal niks doet.. Volgens de gyn is dat niet waar en moet ik daar niet aan denken, maar het spookt wel de hele tijd door mijn hoofd heen! Cry
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 12 maa 2013 - 20:26

Nee bij mij gebeurde er ook niets. En hoe hoger de dosis hoe minder bijwerkingen ik kreeg juist... Daar werd ik ook wel een beetje onzeker van maar het is toch echt allemaal goed gekomen! En de gyn weet vast wat ze zegt smile Heb een beetje vertrouwen, het komt vast allemaal goed! hug
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 12 maa 2013 - 20:37

@ Joli: ik denk dat ook heel vaak..'moet je iets voelen van de clomid zodat je weet dat het aanslaat of zegt het helemaal niks'. Hopelijk heeft de 100 toch nog wat gedaan!! Succes morgen!

@Linnie: jij succes voor vrijdag. Hopelijk hoor je dan wat voor actie ze gaan ondernemen.

Ik ben zelf ook heel bang dat de clomid niks zal doen bij mij. Er komen allerlei scenario's voorbij waar ik liever niet aan wil denken Sad

En dan heb ik nog een hele stomme vraag..Stel nou, in het beste geval dat de 50 aanslaat (en anders de 100 of 150) en ik heb een eisprong. Hoe zit dat dan met testen? Wanneer doe je dat dan in mijn geval omdat ik niet uit mezelf ongesteld wordt?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 12 maa 2013 - 20:44

Shally: gewoon 14 dagen na je eisprong. Maar als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad wordt je sowieso ongesteld volgens mij hoor! Of je bent natuurlijk zwanger, dat kan ook. Maar het moet er dan toch uit. Ik werd niet ongesteld hiervoor omdat ik geen eisprong had, dan is het logisch. Maar als je een eisprong hebt gehad word je óf ongesteld óf je bent zwanger. (of je hebt een gesprongen cyste, maar dat is zo'n uitzondering, daar moet je maar niet aan denken Wink)
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  ShallY di 12 maa 2013 - 21:12

Dus stel dat ze zien dat ik een eisprong heb, dan word ik ongesteld (of ben ik zwanger). Maar als ze nu zien dat de 50 niks doet, breken ze het af en krijg ik provera om een ongesteldheid op te wekken. Zo moet ik het dus zien?

(eigenlijk wel logisch idd dat als ik een eisprong zou hebben, ik wel ongesteld word Wink )stom stom stom..

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 12 maa 2013 - 22:05

Klopt! En is niets stoms aan hoor smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty wo 13 maa 2013 - 7:11

@Love; toch ongesteld geworden! Jammer!

@Joli; Soms heb ik het ook dat ik door dit topic er juist teveel mee bezig ben. MAar soms heb ik juist ook weer zin om er over te praten... haha
Hoop dat het voor jou ook snel raak is.

@Linnie; Spannend, voor jou. Wel vreemd dat je geen ei-sprong hebt gevoeld/merkt aan je temp.
Merk dat ik ook erg aan het rommelen ben deze maand. Vorige week heb ik regelmatig mijn temp bijgehouden, maar deze maand is het echt bar en boos. Ik vergeet het gewoon.
Heb wel de ovu-testen gedaan, maar ook daar heb ik geen piek kunnen bemerken. Net op de dag dat ie donkerder werd, had ik ze op en moest ik dus nog nieuwe bestellen....

@Shally; ook spannend voor jou! Hoop dat het wat voor je doet.

@all
Hier heb ik weer nieuwe ovu-testen, zit alweer op dag 21 dus opzich wel laat voor een ei-sprong.
Maar maandag werd de test wel donkerder. En toen waren mijn strips op....
Had ook al het idee dat mijn ei-sprong al geweest zou zijn, maar dat zou juist weer heel vroeg zijn.
Nu heb ik weer nieuwe, dus ga nog even weer testen vanavond.
Mijn temp was overigens al wel weer hoger (zoals hij vorige periode na mijn ei-sprong was)
Beetje vaag, ben ook een beetje rommelig deze maand.

Mja maandag hebben we onderzoek van mijn man weg gebracht, over 2 weken de uitslag! Vindt dat zo lang duren!!
Hoop dat we toch nog kans maken deze maand, want door alles weet ik neit meer wanneer mijn ei-sprong nou was.

Hebben jullie het soms ook dat je 's avonds echt geeen zin meer hebt. Het voelt voor mij nu soms zo als een verplichting en ben 's avonds soms zo moe, dat het echt niet meer hoeft van mij. Ben dan ook niet echt heel lust opwekkend voor mijn man Wink haha
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aardbei wo 13 maa 2013 - 21:30

Weegschaal: Heel veel succes vandaag!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Joli86 wo 13 maa 2013 - 23:23

Net thuis van het zkh. Mijn 'grootste' ei van maandag was vandaag onvindbaar. Wel heb ik gisteravond na buikpijn en toiletbezoek een grote slijmprop verloren. ze twijfelde of dit al een eisprong geweest kan zijn. Of ik had een verstopt ei, of een super groeisprint. Om het zeker te weten heb ik nu bloed moeten prikken en belt mijn gyn mij morgen op. Als ik wel een eisprong heb gehad mag ik als ik ongesteld ben geworden weer verder met clomid. Als ik geen eisprong heb gehad mag ik morgenavond weer beginnen met provera.
Even afwachten dus!

Weegschaal, hoe ging t bij jou vandaag?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 do 14 maa 2013 - 0:03

Pff nou ik had vandaag controle omdat ik nog steeds niet ongesteld geworden ben. Het team van gynaecologen heeft me besproken omdat het allemaal zo moeizaam gaat en nu stellen ze een LEO voor in combinatie met het doorspuiten van m'n eileiders. Bij een LEO ga je onder narcose en dan gaan ze een heleboel eitjes kunnen doorbranden met als uitgangspunt dat m'n cyclus daarna vanzelf weer op gang komt en ik misschien helemaal niet meer aan de injecties hoef. En omdat ik dan toch onder narcose lig willen ze dus ook meteen m'n eileiders doorspuiten. Ik mag het zelf beslissen wat ik doe en moet er nu goed over nadenken. Mag er ook voor kiezen om met het spuiten door te gaan, maar erg hoopgevend vonden ze de afgelopen periode niet. Ben wel behoorlijk geschrokken want dit had ik niet zien aankomen bah. Oja m'n cyste was wel weg maar daar heb ik dus nu niet zo veel aan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  boekenwurm83 do 14 maa 2013 - 0:04

Joli hopelijk heb je al een eisprong gehad!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 14 maa 2013 - 0:14

boekenwurm83 schreef:Pff nou ik had vandaag controle omdat ik nog steeds niet ongesteld geworden ben. Het team van gynaecologen heeft me besproken omdat het allemaal zo moeizaam gaat en nu stellen ze een LEO voor in combinatie met het doorspuiten van m'n eileiders. Bij een LEO ga je onder narcose en dan gaan ze een heleboel eitjes kunnen doorbranden met als uitgangspunt dat m'n cyclus daarna vanzelf weer op gang komt en ik misschien helemaal niet meer aan de injecties hoef. En omdat ik dan toch onder narcose lig willen ze dus ook meteen m'n eileiders doorspuiten. Ik mag het zelf beslissen wat ik doe en moet er nu goed over nadenken. Mag er ook voor kiezen om met het spuiten door te gaan, maar erg hoopgevend vonden ze de afgelopen periode niet. Ben wel behoorlijk geschrokken want dit had ik niet zien aankomen bah. Oja m'n cyste was wel weg maar daar heb ik dus nu niet zo veel aan.
Ik heb die operatie ook gehad (alleen was het hier een ovariële drilling, waarbij de eitjes 'doorboort' werden ipv doorgebrand), inclusief dus het HSG-onderzoek (doorspuiten van de eileiders). Na de operatie werd ik uit mezelf ongesteld na 4 weken. Toen ben ik weer begonnen met Clomid 50 mg wat op dag 18 nog steeds niets had gedaan (en dus dacht dat het niet gewerkt had). Toen kreeg ik dus weer een kuurtje mee om mijn menstruatie op te wekken, maar toen dat niet meer hielp, bleek dus dat ik gewoon zwanger was Wink. Heel waarschijnlijk was mijn lichaam resistent voor Clomid en heeft het dus alsnog zelf voor een eisprong gezorgd. Als ik terugreken had ik overigens mijn eisprong pas op dag 30 die cyclus.

Hier dus een positief verhaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  boekenwurm83 do 14 maa 2013 - 0:31

Nou dat is een hoopgevend verhaal! Ik dacht al wel dat jij dat ook had gehad, dus hoopte al op je reactie:D Ik laat het nog even allemaal bezinken en zal me vanavond eens inlezen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 do 14 maa 2013 - 0:51

Trouwens moest jij ook onder volledige narcose? Ik heb dat nog nooit gehad en vind dat best spannend. Volgende week heb ik een gesprek over de behandeling dus dan zal ik alle vragen wel even goed op een rijtje zetten.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 do 14 maa 2013 - 1:35

Boekenwurm: Ik heb er van een vriendin ook een positief verhaal over gehoord, zou het wel doen als ik jou was. En die narcose, ik heb 4 uren narcose gehad en ontzettend misselijk geweest maar de vorige keer met narcose had ik nergens last van. Zie daar niet teveel tegen op hoor! Sterkte met je beslissing maken.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  ShallY do 14 maa 2013 - 5:10

@SB: 2 lange weken wachten voordat je de uitslag hebt. Vervelend. Of maak je je er niet ongerust om?
Ik had dat heel erg..was zo zenuwachtig toen we op de uitslag van vriend moest wachten.

@Joli: spannend. Hopelijk heb je gewoon een eisprong gehad! Moet je hierna nou verder met 100 of 150?

@ Boekenwurm: Ik snap heel goed dat je geschrokken bent van het nieuws wat je gehoord hebt bij de gyn.
Pff..dat is wel even stof tot nadenken. Wanneer moet je beslist hebben of je het doet of niet?

@ Weegschaal: hoe was het vandaag in België?

Ik word helemaal gek van mezelf..tsja, dat heb je als je hele dagen thuis zit en dus genoeg tijd hebt om na te denken. Ben zo enorm bang dat de clomid niet aan zal slaan en zie allemaal beren op de weg.Ik kan het ook spaans benauwd krijgen als ik denk dat niks zal lukken. Wat dan, we willen zo graag een kindje, ik wil zo graag zwanger worden. Maar goed, waarschijnlijk klinkt dit bekend in de oren bij jullie, en dat jullie ook wel eens zulke momenten hebben.
Eigenlijk moet ik gewoon afwachten en geduld hebben (wat ik echt niet heb). Maandag weet ik gewoon meer en me bezig houden met andere dingen zodat ik er niet teveel mee bezig ben.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Joli86 do 14 maa 2013 - 7:23

@shally,
Goede vraag! Misschien dat als ik toch een eisprong heb gehad ik inderdaad bij 100 blijf.
Heb in ieder geval genoeg pilletjes gekregen voor 150, wachten dus morgen het telefoontje wel af! Rond 16.00 uur word ik gebeld! Hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  ShallY do 14 maa 2013 - 7:45

Spannend! Gelukkig wordt je morgen al gebeld!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  love do 14 maa 2013 - 8:43

Ha meiden,

Even tijdje wat rustig geweest vanaf mijn kant, had even wat afstand nodig voor een kindje 2012 - Pagina 38 561177
Maar gelukkig is nu mijn ongesteldheid over en kunnen we er weer een nieuwe ronde tegenaan voor een kindje 2012 - Pagina 38 281626781
Zal binnenkort wat uitgebreider reageren, gaan morgen weekendje weg even heerlijk uitwaaien !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  ShallY do 14 maa 2013 - 8:54

Pff..

Ik kan hier echt niet tegen...heb het er echt even moeilijk mee. Vorige week donderdag gehoord dat een collega zwanger is en nu ben ik met een vriendin aan de telefoon en die vertelt ook even dat ze zwanger is Cry

Ik vind het heel fijn voor ze maar wel moeilijk om te horen. En dan zeggen ze 'ja ik wist niet hoe ik het je moest vertellen'.

Ach ja..na een nachtje slapen zal het wel weer over zijn. Sorry voor mijn geklaag.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende