voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
@Shally, ja ik maak me best wel zorgen om de uitslag. Maar ben nu vooral bezig met mijn vruchtbare dagen haha
Vooral vanwege toch wel overgewicht en hoge cholesterol, maak ik me hier wel een beetje zorgen om.
Je gevoel is helemaal bekend hoor, heb ook veel getwijfeld of het wel zal gaan lukken, maar we zijn nog zo kort bezig in vergelijking met wat andere meiden moeten doorstaan. Dat ik nog wel hoop heb dat het ergens gaat lukken...
Maar zeker als het weer even tegen zit of ik hoor weer nieuws over zwangerschappen heb ik het wel heeel moeilijk mee!
@Love; fijne dagen!
@all;'hier toch echt nu mijn vruchtbare dagen... Wel laat maar mijn ovu-testen zijn echt positief!
Nog 11 dagen tot mijn nod... Zegt mijn app, maar goed kan best zijn dat ik nu dus weer een langere cyclus heb!
Heb sinds gister echt onwijze oorpijn! Niet leuk meer....
Kijk morgen even aan en anders bel ik morgenochtend of ik ff langs de huisarts kan!
Morgen op kraambezoek bij vrienden, voelt wel vreemd....
Vooral vanwege toch wel overgewicht en hoge cholesterol, maak ik me hier wel een beetje zorgen om.
Je gevoel is helemaal bekend hoor, heb ook veel getwijfeld of het wel zal gaan lukken, maar we zijn nog zo kort bezig in vergelijking met wat andere meiden moeten doorstaan. Dat ik nog wel hoop heb dat het ergens gaat lukken...
Maar zeker als het weer even tegen zit of ik hoor weer nieuws over zwangerschappen heb ik het wel heeel moeilijk mee!
@Love; fijne dagen!
@all;'hier toch echt nu mijn vruchtbare dagen... Wel laat maar mijn ovu-testen zijn echt positief!
Nog 11 dagen tot mijn nod... Zegt mijn app, maar goed kan best zijn dat ik nu dus weer een langere cyclus heb!
Heb sinds gister echt onwijze oorpijn! Niet leuk meer....
Kijk morgen even aan en anders bel ik morgenochtend of ik ff langs de huisarts kan!
Morgen op kraambezoek bij vrienden, voelt wel vreemd....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ja, volledige narcose inderdaad. Schijnt trouwens ook dat je na zo'n HSG onderzoek extra vruchtbaar bent, dus dat is ook weer mooi meegenomen dan heboekenwurm83 schreef:Trouwens moest jij ook onder volledige narcose? Ik heb dat nog nooit gehad en vind dat best spannend. Volgende week heb ik een gesprek over de behandeling dus dan zal ik alle vragen wel even goed op een rijtje zetten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Vlinder bedankt voor je reactie. We hebben er eigenlijk niet over na hoeven denken want we willen de behandeling heel graag proberen. Als het mijn cyclus en kansen ook maar iets verbetert dan ben ik al blij. Een narcose heb ik nog nooit gehad maar ik zie gelukkig nooit zo tegen dat soort dingen op dus dat zal wel goedkomen.
Snoes ja als dat nou eens zou kunnen! Dan zou ik net als jou meteen na de behandeling zwanger zijn, daar ga ik voor:D
Snoes ja als dat nou eens zou kunnen! Dan zou ik net als jou meteen na de behandeling zwanger zijn, daar ga ik voor:D
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Alle onderzoeken waren goed, dus het zaad van mn vriend ook. Ben nog niet ongesteld, en moet as maandag weer terug komen. Mijn gynaecoloog zei net nog, ik duim voor je haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ SB,
Misschien een geruststelling voor jou..., Mijn man eet ook alles wat los en vast zit, ook bepaald niet de slankste en rookt ook aardig wat weg. Maar zijn zaad was wel perfect.
Ik vond het zelf ook wel heel spannend, maar slechte gewoontes hoeven dus niet altijd negatieve gevolgen te hebben voor de kwaliteit..
Hoop dat dit ook voor jullie geldt!
Misschien een geruststelling voor jou..., Mijn man eet ook alles wat los en vast zit, ook bepaald niet de slankste en rookt ook aardig wat weg. Maar zijn zaad was wel perfect.
Ik vond het zelf ook wel heel spannend, maar slechte gewoontes hoeven dus niet altijd negatieve gevolgen te hebben voor de kwaliteit..
Hoop dat dit ook voor jullie geldt!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik las in een blad over een vrouw die moeilijk zwanger werd dat ze al van alles geprobeerd had en dat ze toen had gehoord dat ze in Duitsland magnesium tabletten voorschrijven, om zwanger te raken en toen ze dat ging gebruiken was ze na 2 mnd zwanger, terwijl ze al jaren van alles geprobeerd hadden. Misschoen was het toeval, maar ik dacht ik meld hier toch even. Kun je gewoon bij de dtogist kopen volgens mij,net zoals foliumzuur.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
@Linnie: fijn dat alle onderzoeken goed waren!
@Boekenwurm: gelijk heb je hoor dat je de behandeling gaat doen. Ik zou er ook zeker voor kiezen! Hopelijk helpt het en ben je daarna snel zwanger. Weet je al wanneer je geholpen zou kunnen worden?
@Annemie: thnx voor de tip. Ik zal het maandag eens aan de fertiliteitsarts vragen of het kwaad kan. Ik slik naast foliumzuur ook al de tabletten voor mijn schildklier en dan de clomid, dus weet niet of dat allemaal kan.
@Boekenwurm: gelijk heb je hoor dat je de behandeling gaat doen. Ik zou er ook zeker voor kiezen! Hopelijk helpt het en ben je daarna snel zwanger. Weet je al wanneer je geholpen zou kunnen worden?
@Annemie: thnx voor de tip. Ik zal het maandag eens aan de fertiliteitsarts vragen of het kwaad kan. Ik slik naast foliumzuur ook al de tabletten voor mijn schildklier en dan de clomid, dus weet niet of dat allemaal kan.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef:@Linnie: fijn dat alle onderzoeken goed waren!
Ben er ook blij mee. Hier nog geen menstruatie te bekennen. De teat gaf vanmorgen wel negatief aan, maar volgens de gynaecoloog hoeft het niks te betekenen. Ik loop wel al heel de dag te katten tegen mijn vriend... Arme hij.
En dan ook nog naar de tandarts geweest vandaag en ik stond weer niet in het systeem. Ik ga dus naar een andere tandarts, want dat was al de 2e keer...
Linnie1985- Kletskop
Hier even ego berichtje. Lig alweer 2,5 dag plat omdat ik weer ongesteld ben geworden. Weer een korte cyclus. En natuurlijk ook net de 2 dagen dat ik moet werken.
Ga nu is kijken voor ovulatietesten. Misschien dat dat helpt. Al waren we deze maand toch op tijd begonnen.
Ga nu is kijken voor ovulatietesten. Misschien dat dat helpt. Al waren we deze maand toch op tijd begonnen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Vanmiddag belde de gyn, helaas toch geen eisprong.. Vanavond weer starten met de Provera, daarna Clomid 150..!
Joli86- Prater
@ Joli: balen joh dat je toch geen eisprong hebt gehad. Maar die 150 slaat nu gewoon aan hoor! Dat moet gewoon!
Ik heb maandag de eerste echo maar verwacht niet dat die 50 iets gedaan heeft.
Ik heb maandag de eerste echo maar verwacht niet dat die 50 iets gedaan heeft.
ShallY- Prater
Hoop dat het wel gelukt is Sally!
Ik dacht in eerste instantie dat ik ook geen eisprong gehad had, maar de gynaecoloog zag op mijn temperatuurkaart gelijk van wel. Ik moet as maandag terug, en nog steeds geen menstruatie te bekennen, en ook mijn temperatuur blijft hoog.
Ik dacht in eerste instantie dat ik ook geen eisprong gehad had, maar de gynaecoloog zag op mijn temperatuurkaart gelijk van wel. Ik moet as maandag terug, en nog steeds geen menstruatie te bekennen, en ook mijn temperatuur blijft hoog.
Linnie1985- Kletskop
Spannend Linnie!
ShallY- Prater
ShallY schreef:Spannend Linnie!
Toch raar dat de testen negatief aangeven...
Misschien niet zo betrouwbaar als die van kruidvat?
Linnie1985- Kletskop
Bah, alweer 4 dagen overtijd. Ik moest vanochtend van mijn vriend n test doen, en die was wederom negatief. En toch blijft mijn temperatuur goed hoog. Hopelijk weet de gynaecoloog morgen meer...
Linnie1985- Kletskop
Hè balen linnie, hopen op een laat ei! Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Hoe laat moet je daar morgen heen?
Joli86- Prater
Joli86 schreef:Hè balen linnie, hopen op een laat ei! Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Mijn ei heb ik gewoon netjes op tijd gehad. Daarom snap ik er niks van. Misschien dat de gynaecoloog morgen een echo maakt.
Linnie1985- Kletskop
Hee meiden,
Hoe is het met iedereen?
Hier terug van een heerlijk weekendje uitwaaien in Noordwijk kunnen we er weer tegen aan
Merk wel sinds ik gestopt ben met de pil veel emotioneler kan reageren, pff soms echt kortaf en daar baal ik nadien weer van.
@Joli wat vervelend hoop dat dit wel aanslaat dan!
@Linnie, hopelijk krijg je dan wat duidelijkheid, want dit is niet fijn
Hoe is het met iedereen?
Hier terug van een heerlijk weekendje uitwaaien in Noordwijk kunnen we er weer tegen aan
Merk wel sinds ik gestopt ben met de pil veel emotioneler kan reageren, pff soms echt kortaf en daar baal ik nadien weer van.
@Joli wat vervelend hoop dat dit wel aanslaat dan!
@Linnie, hopelijk krijg je dan wat duidelijkheid, want dit is niet fijn
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
@ Linnie: erg vreemd dat de test negatief is terwijl je al 4 dagen overtijd bent. Hopelijk krijg je morgen een echo of in ieder geval duidelijkheid.
Als ze nou zien via de echo dat je niet zwanger bent, wat gaat er dan gebeuren of weet je dat nog steeds niet?
@ Joli: hoe gaat het met jou?
@ Love: fijn dat het weekendje weg geslaagd was!
Ik herken het, ik ben sinds het stoppen met de pil ook zo emotioneel. Kan om de stomste dingen janken.
Morgen dus de echo. Best spannend maar ik ga er gewoon vanuit dat er niks te zien is, dan valt het altijd mee als het wel zo is. Ik heb wel enorm last van bijwerkingen van de clomid. Ik ben mezelf soms gewoon niet meer. Elke ochtend ontzettend misselijk, opgeblazen gevoel en enorme opvliegers. Maar goed, alles voor het goede doel
@ Joli: dat weet jij misschien wel..als er morgen nou niks te zien is, wat gebeurt er dan? Ga ik dan weer gelijk aan de provera en daarna een hogere dosis of moet je meestal nog een keer terug komen voor nog een echo? (of is dit heel erg verschillend?)
Als ze nou zien via de echo dat je niet zwanger bent, wat gaat er dan gebeuren of weet je dat nog steeds niet?
@ Joli: hoe gaat het met jou?
@ Love: fijn dat het weekendje weg geslaagd was!
Ik herken het, ik ben sinds het stoppen met de pil ook zo emotioneel. Kan om de stomste dingen janken.
Morgen dus de echo. Best spannend maar ik ga er gewoon vanuit dat er niks te zien is, dan valt het altijd mee als het wel zo is. Ik heb wel enorm last van bijwerkingen van de clomid. Ik ben mezelf soms gewoon niet meer. Elke ochtend ontzettend misselijk, opgeblazen gevoel en enorme opvliegers. Maar goed, alles voor het goede doel
@ Joli: dat weet jij misschien wel..als er morgen nou niks te zien is, wat gebeurt er dan? Ga ik dan weer gelijk aan de provera en daarna een hogere dosis of moet je meestal nog een keer terug komen voor nog een echo? (of is dit heel erg verschillend?)
ShallY- Prater
@ Shally.
Met mij gaat het goed! Vandaag dag 3 van de Provera, gelukkig weer geen last van bijwerkingen net als de andere keren.
Ik weet niet of welke dag jij nu zit?
Bij 50mg was er op dag 17 nog niks te zien, werd de cyclus afgebroken en ben ik weer begonnen met Provera. Bij 100mg was er op dag 18 nog niks te zien, dus weer afbreken met Provera. Nu dus op dag 3 vd 10, op naar de 150mg..
Succes morgen met je echo!
Met mij gaat het goed! Vandaag dag 3 van de Provera, gelukkig weer geen last van bijwerkingen net als de andere keren.
Ik weet niet of welke dag jij nu zit?
Bij 50mg was er op dag 17 nog niks te zien, werd de cyclus afgebroken en ben ik weer begonnen met Provera. Bij 100mg was er op dag 18 nog niks te zien, dus weer afbreken met Provera. Nu dus op dag 3 vd 10, op naar de 150mg..
Succes morgen met je echo!
Joli86- Prater
Ik zit nu op dag 12. Dus het is niet zo dat als er nog niks te zien is vandaag het wordt afgebroken?! Ach ik zal t straks horen,moet er om 9 uur zijn.
ShallY- Prater
Ik weet niet wat hij dan gaat doen. Ik moet er pas om 12.35 zijn, dus weet ik vanmiddag meer.
Linnie1985- Kletskop
ShallY schreef:Ik zit nu op dag 12. Dus het is niet zo dat als er nog niks te zien is vandaag het wordt afgebroken?! Ach ik zal t straks horen,moet er om 9 uur zijn.
Nee is nog veel te vroeg... Waarschijnlijk mag je nog een paar keer terug komen op dag 15, 18...
Ben benieuwd naar je FM!
Linnie, ook succes vanmiddag!
Joli86- Prater
Joli86 schreef:ShallY schreef:Ik zit nu op dag 12. Dus het is niet zo dat als er nog niks te zien is vandaag het wordt afgebroken?! Ach ik zal t straks horen,moet er om 9 uur zijn.
Nee is nog veel te vroeg... Waarschijnlijk mag je nog een paar keer terug komen op dag 15, 18...
Ben benieuwd naar je FM!
Linnie, ook succes vanmiddag!
Dankjewel .
Linnie1985- Kletskop
@linnie;succes vanmiddag!
@Shally;ben benieuwd naar je uitslag.
@all; Ik zit op het wachtbankje. Afgelopen nweek waren mijn vruchtbare dagen..
Pffff ik haat die twee weken wachten....
Verder volgende week uitslag van mijn man.... Dubbele spanning!
Maar ga vandaag heerlijk dagje genieten naar de sauna. Misschien niet hoed in deze fase maar ik heb er zoooo'n zin in en het voorlopig laatste maandag dat we samen vrij zij.
Mijn man gaat weer leren!!!
@Shally;ben benieuwd naar je uitslag.
@all; Ik zit op het wachtbankje. Afgelopen nweek waren mijn vruchtbare dagen..
Pffff ik haat die twee weken wachten....
Verder volgende week uitslag van mijn man.... Dubbele spanning!
Maar ga vandaag heerlijk dagje genieten naar de sauna. Misschien niet hoed in deze fase maar ik heb er zoooo'n zin in en het voorlopig laatste maandag dat we samen vrij zij.
Mijn man gaat weer leren!!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: