voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Nou, ik ook! En wat ben ik blij voor Nillis zeg... Maar hoe is het verder met je Weegschaal?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zit nu op dag 30, en nog steeds geen teken van n naderende menstruatie. Temperatuur is wederom nog steeds hoog (37, 2). Snap er niks van... Hogelijk kan de gynaecoloog mij vrijdag meer vertellen...
Ben ook benieuwd naar jou weegschaal!
En hopelijk heb jij wel snel n positieve test SB!
Ben ook benieuwd naar jou weegschaal!
En hopelijk heb jij wel snel n positieve test SB!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
@aardbei denk dat ik n jij oog ff wacht tot de loop vd week!
Zijn jullie mannen soms ook zoveel weg? Hier is,hey aweer de derde week dat hij elke avond wat heeft!
Zijn jullie mannen soms ook zoveel weg? Hier is,hey aweer de derde week dat hij elke avond wat heeft!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Voor iedereen gaat denken waar is x-justme-x gebleven.. Hier ben ik, tijd voor verandering, dus een nieuwe naam incl nieuwe avatar!
Hier alles prima, zitten weer alweer op dag 3 van de Provera.. Nog geen last van bijwerkingen gelukkig..!
@sleeping beauty, mijn man is niet veel weg, helaas sinds deze week weer (tijdelijk)werkloos, geen werk ivm de kou, dus hij is zelfs meer thuis dan normaal. Niet fijn als je iedere keer zoveel alleen thuis zit!
Hopelijk komt je moeheid ergens anders vandaan dan je nieuwe baan!
@linnie, jij maakt het wel spannend met het temperaturen! Ik duim nog steeds voor je!
Benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft vrijdag.
Heb je een fijne verjaardag gehad?
@ Filoria, hoe gaat het bij jou? Jij had toch tegenlijk met mij de Clomid? Dan kan jij bijna testen toch?
@nillis, fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Hier alles prima, zitten weer alweer op dag 3 van de Provera.. Nog geen last van bijwerkingen gelukkig..!
@sleeping beauty, mijn man is niet veel weg, helaas sinds deze week weer (tijdelijk)werkloos, geen werk ivm de kou, dus hij is zelfs meer thuis dan normaal. Niet fijn als je iedere keer zoveel alleen thuis zit!
Hopelijk komt je moeheid ergens anders vandaan dan je nieuwe baan!
@linnie, jij maakt het wel spannend met het temperaturen! Ik duim nog steeds voor je!
Benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft vrijdag.
Heb je een fijne verjaardag gehad?
@ Filoria, hoe gaat het bij jou? Jij had toch tegenlijk met mij de Clomid? Dan kan jij bijna testen toch?
@nillis, fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Filoria, hoe gaat het met jou?
Weegschaal,
Linnie, wat balen dat de test negatief was. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!
Nillis, wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed.
Weegschaal,
Linnie, wat balen dat de test negatief was. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!
Nillis, wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier is eindelijk de ongesteldheid over en kunnen we over naar de volgende ronde .
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar!
Wat fijn dat je geen last hebt van de bijwerken joli !
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar!
Wat fijn dat je geen last hebt van de bijwerken joli !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
voor mij hetzelfde...ben er echt even te veel mee bezig en heb het erg druk zowel thuis als met m'n studie en ook op het werk..Weegschaal schreef:Ik kijk bijna elke dag naar de ontwikkelingen hier, maar heb even geen behoefte actief mee te schrijven. Hoop snel positieve testen te gaan zien!!
ben ook benieuwd naar de positieve testen!
hier trouwens dag 55 en nog steeds niks...geen ongesteldheid en een negatieve test afgelopen weekend. Wacht nog even komend weekend af, dan eventueel opnieuw testen. Baal er toch wel van zo... dan liever óf een ongesteldheid óf een positieve test.
Ook in één week tijd trouwens weer 3 nieuwe zwangere in mijn omgeving...
Gast- Gast
@Joli86; balen dat je vriend werkloos is, dat is weer het andere uiterste! Fijn dat je nog geen last hebt van bijwerkingen!
@love; op naar de volgende ronde!
@all; Lekker dagje gewerkt vandaag! Morgen w.s. naar congres. haha voelt echt heel vreemd dat ik nu naar allerlei congresesn en bij eenkomsten moet!
Volgende week ben ik al alleen! Moet ik het hele zaakje draaiende zien te houden Gelukkig zijn er nog meer collega's!
Wel grappig iedereen komt nu ook al meer naar mij toe met hun 'vragen'.
Als wijkverpleegkundige ben je toch echt een vraagbaak heb ik al wel gemerkt Wel leuk als je er antwoord op kan geven, maar helaas heb ik dat nog niet op alles!
Verder is het rustig, weinig klachten, nog geen menstruatie klachten
Ach ik wacht het rustig af!
@love; op naar de volgende ronde!
@all; Lekker dagje gewerkt vandaag! Morgen w.s. naar congres. haha voelt echt heel vreemd dat ik nu naar allerlei congresesn en bij eenkomsten moet!
Volgende week ben ik al alleen! Moet ik het hele zaakje draaiende zien te houden Gelukkig zijn er nog meer collega's!
Wel grappig iedereen komt nu ook al meer naar mij toe met hun 'vragen'.
Als wijkverpleegkundige ben je toch echt een vraagbaak heb ik al wel gemerkt Wel leuk als je er antwoord op kan geven, maar helaas heb ik dat nog niet op alles!
Verder is het rustig, weinig klachten, nog geen menstruatie klachten
Ach ik wacht het rustig af!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Heb een gezellige avond gehad. Mijn ouders en schoonouders waren er. Leuke kaartjes gehad. Ik werd zelfs emotioneel toen ik de tekst las van de kaart van de vriendin die weer zwanger is. Misschien zien we elkaar vrijdag bij mijn moeder. Ze moet nog 4 weken, en dan zie ik haar dochtertje ook weer!
As zaterdag en zondag krijg ik visite, heb er zin in!
As zaterdag en zondag krijg ik visite, heb er zin in!
Linnie1985- Kletskop
Lief dat jullie naar me vragen Snoes en Joli!
Ik ben tot nu toe erg blij met Clomid. Geen bijwerkingen. En op dag 14 van mijn cyclus een mooie positieve ovulatietest. Op dag 16 heb ik mijn eisprong gevoeld geloof ik. Dus mijn ticker klopt helemaal en ik mag rond mijn verjaardag (24-02) gaan testen
Love: aah balen! Hoe gaat het met werk zoeken?
Linnie: toen ik al die felicitaties zag dacht ik even dat je zwanger bent, maar helaas Wel maf dat je temp dan toch zo hoog is inderdaad!
Aardbei: was je vriend nog op tijd terug voor jouw eisprong? Hoe verlopen die ovulatietesten bij jou trouwens, heb je ook dat ze 2 dagen positief zijn en dan na je eisprong een heel licht streepje?
Sabje: jij zit ook op het wachtbankje he? Wat zegt je gevoel?
Joli: wat klink je optimistisch! Wel gezellig voor je dat je man lekker thuis is. Werkt hij in de bouw of zo?
Just me only me: He jij had sowieso een lange cyclus en ook geen positieve ovulatietesten toch? Ik ben natuurlijk geen gynaecoloog, maar de kans op een zwangerschap is dan best wel klein. Zonde van die zwangerschapstesten denk ik Wanneer ben je gestopt met de pil?
SB: jup, ik ben de komende 4 avonden alleen thuis. Mijn man werkt bij de televisie en moet veel 's avonds werken Wat voert de jouwe allemaal uit dan? Oeh en jouw baan klinkt leuk!
Ik ben tot nu toe erg blij met Clomid. Geen bijwerkingen. En op dag 14 van mijn cyclus een mooie positieve ovulatietest. Op dag 16 heb ik mijn eisprong gevoeld geloof ik. Dus mijn ticker klopt helemaal en ik mag rond mijn verjaardag (24-02) gaan testen
Love: aah balen! Hoe gaat het met werk zoeken?
Linnie: toen ik al die felicitaties zag dacht ik even dat je zwanger bent, maar helaas Wel maf dat je temp dan toch zo hoog is inderdaad!
Aardbei: was je vriend nog op tijd terug voor jouw eisprong? Hoe verlopen die ovulatietesten bij jou trouwens, heb je ook dat ze 2 dagen positief zijn en dan na je eisprong een heel licht streepje?
Sabje: jij zit ook op het wachtbankje he? Wat zegt je gevoel?
Joli: wat klink je optimistisch! Wel gezellig voor je dat je man lekker thuis is. Werkt hij in de bouw of zo?
Just me only me: He jij had sowieso een lange cyclus en ook geen positieve ovulatietesten toch? Ik ben natuurlijk geen gynaecoloog, maar de kans op een zwangerschap is dan best wel klein. Zonde van die zwangerschapstesten denk ik Wanneer ben je gestopt met de pil?
SB: jup, ik ben de komende 4 avonden alleen thuis. Mijn man werkt bij de televisie en moet veel 's avonds werken Wat voert de jouwe allemaal uit dan? Oeh en jouw baan klinkt leuk!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Weegschaal: Snap dat je geen zin hebt om mee te posten hoor Maar als je wat kwijt wilt kan dat altijd hier!
Linnie: Het kan best zijn dat je te vroeg getest hebt natuurlijk. Nog geen menstruatie = nog kans. Weet je precies zeker wanneer je eisprong is geweest?
Sleepingbeauty: Normaal gesproken is mijn vriend niet zo vaak weg eigenlijk, eerder ik En spannend hoor, ga voor je duimen!
Joli: Van de provera heb ik ook geen bijwerkingen gehad hoor! Vervelend dat je man werkloos is, lijkt me inderdaad niets om maar hele dagen thuis te zitten...
Love: Voor jou alweer aftellen naar je vruchtbare dagen dus. Duimen maar weer!
Just me only me: Vervelend dat het allemaal zo lang duurt meid!
Filoria: Ik test eigenlijk maar tot de eerste positieve, dan stop ik. In de bijsluiter stond dat je alleen de eerste keer moest testen tot na de positieve... Maar ik heb altijd de dag voor de positieve eentje met een licht teststreepje (daarvoor gewoon wit) en dan de dag erna is hij positief.
Stitch: Als jij nog meeleest, hoe is het met jou??
All: Vandaag had ik mijn positieve ovulatietest en morgenavond komt mijn vriend weer terug, hopelijk nog net op tijd
Linnie: Het kan best zijn dat je te vroeg getest hebt natuurlijk. Nog geen menstruatie = nog kans. Weet je precies zeker wanneer je eisprong is geweest?
Sleepingbeauty: Normaal gesproken is mijn vriend niet zo vaak weg eigenlijk, eerder ik En spannend hoor, ga voor je duimen!
Joli: Van de provera heb ik ook geen bijwerkingen gehad hoor! Vervelend dat je man werkloos is, lijkt me inderdaad niets om maar hele dagen thuis te zitten...
Love: Voor jou alweer aftellen naar je vruchtbare dagen dus. Duimen maar weer!
Just me only me: Vervelend dat het allemaal zo lang duurt meid!
Filoria: Ik test eigenlijk maar tot de eerste positieve, dan stop ik. In de bijsluiter stond dat je alleen de eerste keer moest testen tot na de positieve... Maar ik heb altijd de dag voor de positieve eentje met een licht teststreepje (daarvoor gewoon wit) en dan de dag erna is hij positief.
Stitch: Als jij nog meeleest, hoe is het met jou??
All: Vandaag had ik mijn positieve ovulatietest en morgenavond komt mijn vriend weer terug, hopelijk nog net op tijd
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Filoria, wat spannend zeg! Ik duim dat je een heel mooi verjaardagscadeau mag krijgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nou filora en aardbei hopelijk hebben jullie wel een positieve zwangerschapstest in handen.
Hier nog steeds niks. Voel me wel wat elendig. Hoofdpijn (migraine) gelukkig al een eind over, temperatuur was vanochtend weer 36,9. Ik snap er niks van heb geen menstruatie klachten. Vind het gewoon zo raar aangezien ik toch 17 dagen mn eisprong had.
En heel veel zenders doen het ineens niet, dus kan de nieuwe aflevering van gtst op rtl lounge niet eens kijken .
Ahh, de jongste poes wil aandacht van me en gaat haast op de tablet zitten .
Hier nog steeds niks. Voel me wel wat elendig. Hoofdpijn (migraine) gelukkig al een eind over, temperatuur was vanochtend weer 36,9. Ik snap er niks van heb geen menstruatie klachten. Vind het gewoon zo raar aangezien ik toch 17 dagen mn eisprong had.
En heel veel zenders doen het ineens niet, dus kan de nieuwe aflevering van gtst op rtl lounge niet eens kijken .
Ahh, de jongste poes wil aandacht van me en gaat haast op de tablet zitten .
Linnie1985- Kletskop
Wat is die onzekerheid toch iedere keer ellendig Linnie, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Met mij gaat het best goed. Merk dat de hormonen aan het afnemen zijn en word zo weer een beetje mezelf. Alleen heb ik het af en toe zwaar met mn omgeving. Zondag weer een zwangerschapsaankondiging van vrienden, as zondag een babyshower. Ik word er echt continue mee geconfronteerd.
Met mij gaat het best goed. Merk dat de hormonen aan het afnemen zijn en word zo weer een beetje mezelf. Alleen heb ik het af en toe zwaar met mn omgeving. Zondag weer een zwangerschapsaankondiging van vrienden, as zondag een babyshower. Ik word er echt continue mee geconfronteerd.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Wat is die onzekerheid toch iedere keer ellendig Linnie, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Vind het echt rot voor jou. Leef echt met je mee .
Ik ga volgens mij toch ongesteld worden... Ik heb ineens een enorme chocolade aanval en zag een heel klein beetje bloed in mijn (sorry) inlegkruisje .
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie: echt balen zeg..
Maar morgen dus naar de gyn? Suc6!
@ Weegschaal: een hele dikke voor jou!!!! Ik vind je echt een dappere, sterke vrouw!!
@ Filoria: Spannend meid! Hopelijk heb je een mooi verjaardagscadeau!
@ Aardbei: veel plezier vandaag als je vriend weer thuis is
@ SB: Hoe bevalt je nieuwe baan?
Mijn vriend is eigenlijk altijd wel thuis 's avonds, alleen deze week niet..elke avond moet hij rond een uur of 9 nog weg en dan komt hij rond half 12 thuis.
Hier geen bijzonderheden. Mijn 1e dag werkloos..en ben al sinds 12 uur bezig met mn huis te poetsen maar heb er echt geen zin in. Telkens ben ik iets anders aan het doen. Ach ja, heb nu toch tijd zat en heb geen haast..
Maar morgen dus naar de gyn? Suc6!
@ Weegschaal: een hele dikke voor jou!!!! Ik vind je echt een dappere, sterke vrouw!!
@ Filoria: Spannend meid! Hopelijk heb je een mooi verjaardagscadeau!
@ Aardbei: veel plezier vandaag als je vriend weer thuis is
@ SB: Hoe bevalt je nieuwe baan?
Mijn vriend is eigenlijk altijd wel thuis 's avonds, alleen deze week niet..elke avond moet hij rond een uur of 9 nog weg en dan komt hij rond half 12 thuis.
Hier geen bijzonderheden. Mijn 1e dag werkloos..en ben al sinds 12 uur bezig met mn huis te poetsen maar heb er echt geen zin in. Telkens ben ik iets anders aan het doen. Ach ja, heb nu toch tijd zat en heb geen haast..
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ shallY: vind het maar een rare menstruatie. Normaal heb ik eerst wat oud bloed voor het normaal is. Nu is het meer roze/oranje .
Hoop morgen echt op meer duidelijkheid, aangezien mn temperatuur verwachte ik toch wel een positieve test. Ik wordt er gewoon een beetje verdrietig van... Het is ook alweer 8 maanden geleden dat ik die miskraam had. Daarvoor waren we 1,5 jaar ongeveer bezig dat het eindelijk raak was. Vind het maar erg lang duren allemaal. Wordt er gewoon een beetje moedeloos van....
Hoop morgen echt op meer duidelijkheid, aangezien mn temperatuur verwachte ik toch wel een positieve test. Ik wordt er gewoon een beetje verdrietig van... Het is ook alweer 8 maanden geleden dat ik die miskraam had. Daarvoor waren we 1,5 jaar ongeveer bezig dat het eindelijk raak was. Vind het maar erg lang duren allemaal. Wordt er gewoon een beetje moedeloos van....
Linnie1985- Kletskop
@ Linnie: ja dat snap ik helemaal dat je er moedeloos van wordt.. Wel fijn dat je morgen toch naar de gyn moet. Dan zal je toch wel een inwendige echo krijgen en dan heb je gelijk meer duidelijkheid want dit is echt niet leuk zo.
Is er wel een kans aanwezig dat je hulp krijgt met zwanger worden?
ShallY- Prater
ShallY schreef:@ Linnie: ja dat snap ik helemaal dat je er moedeloos van wordt.. Wel fijn dat je morgen toch naar de gyn moet. Dan zal je toch wel een inwendige echo krijgen en dan heb je gelijk meer duidelijkheid want dit is echt niet leuk zo.
Hij wilde dat ik eerst 2 maanden ging temperaturen voor we verdere stappen gingen ondernemen, dus morgen weet ik meer.
Linnie1985- Kletskop
Hmm..
Heb je al wel verdere onderzoeken gehad?! En zaad onderzoek van je vriend? Bloedonderzoek?
Ik ben natuurlijk geen gyn maar jullie zijn al best een tijdje bezig.
Ik heb dat nu al van 2 vriendinnen gehoord dat ze telkens naar huis worden gestuurd met 'kom over een paar maanden maar weer terug als je dan nog niet zwanger wordt'.
Best frustrerend want je gaat daar toch niet voor niks langs. Oké, ik snap ook wel dat je niet direct wordt geholpen en dat ze vaak zeggen dat je het eerst een jaar, soms zelfs 2 jaar moet proberen voordat je hulp krijgt.
Heb je al wel verdere onderzoeken gehad?! En zaad onderzoek van je vriend? Bloedonderzoek?
Ik ben natuurlijk geen gyn maar jullie zijn al best een tijdje bezig.
Ik heb dat nu al van 2 vriendinnen gehoord dat ze telkens naar huis worden gestuurd met 'kom over een paar maanden maar weer terug als je dan nog niet zwanger wordt'.
Best frustrerend want je gaat daar toch niet voor niks langs. Oké, ik snap ook wel dat je niet direct wordt geholpen en dat ze vaak zeggen dat je het eerst een jaar, soms zelfs 2 jaar moet proberen voordat je hulp krijgt.
ShallY- Prater
@ linnie,
Hoop echt dat je morgen een positief gesprek hebt me de gyn. Gaat je man/vriend ook mee? Jullie zijn echt al een hele tijd bezig dus hoop zo op positief nieuws! Of toch misschien een inwendige echo met heel goed nieuws? Raar dat je én nog niet ongesteld bent, én negatief test!
Ik ga aan je denken morgen!!
Hoop echt dat je morgen een positief gesprek hebt me de gyn. Gaat je man/vriend ook mee? Jullie zijn echt al een hele tijd bezig dus hoop zo op positief nieuws! Of toch misschien een inwendige echo met heel goed nieuws? Raar dat je én nog niet ongesteld bent, én negatief test!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Joli86 schreef:@ linnie,
Mijn schoonmoeder gaat mee. Ik bloedde wel een beetje zag ik vanmiddag, maar ik kan gewoon een inlegkruisje gebruiken zo weinig is het...
Linnie1985- Kletskop
Linnie: wat balen zeg! Niet moedeloos worden hoor, houdt hoop, wonderen bestaan ( Als ik naar S kijk weet ik het weer zeker dat wonderen bestaan)
Succes morgen bij de gyn.
Succes morgen bij de gyn.
Linnie; ik wil geen roet in het eten gooien hoor, maar een temperatuur aan het einde van een cyclus verschilt bij iedereen hé. Bij mij was het zo dat hij hoog bleef terwijl ik al ongesteld was en pas op dag 2 daalde hij dan. Bij een ander daalt hij bv al 1 dag voor de menstruatie doorbreekt.
Wat ik op een gegeven moment deed was temperaturen tot ik mijn eisprong duidelijk had gehad en daarna stoppen. Zo had ik meer rust omdat ik niet elke keer in de war werd gebracht en hoop kreeg omdat ik nog steeds een hoge termpatuur had.
Wat ik op een gegeven moment deed was temperaturen tot ik mijn eisprong duidelijk had gehad en daarna stoppen. Zo had ik meer rust omdat ik niet elke keer in de war werd gebracht en hoop kreeg omdat ik nog steeds een hoge termpatuur had.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier weer een ego berichtje. Denk dat ik ongesteld aan het worden ben.
Zei eergisteren nog tegen mijn man ik heb heel de maand nog geen donkere afscheiding gehad.Goed he! Gister had ik wat helder rood bloed met afvegen. Dacht zou misschien een innesteling kunnen zijn, maar vandaag weer bruine afscheiding en al flinke buikpijn (zelfs al pil voor moeten innemen). Dus denk dat het zaterdag het echt doorzet. Het is alleen nog veels te vroeg. Moet eigenlijk eind volgende week pas ongesteld worden.
Word gek van mijn lichaam!!!!!
Linnie:Een hele dikke knuffel! Succes met je gesprek!
Zei eergisteren nog tegen mijn man ik heb heel de maand nog geen donkere afscheiding gehad.Goed he! Gister had ik wat helder rood bloed met afvegen. Dacht zou misschien een innesteling kunnen zijn, maar vandaag weer bruine afscheiding en al flinke buikpijn (zelfs al pil voor moeten innemen). Dus denk dat het zaterdag het echt doorzet. Het is alleen nog veels te vroeg. Moet eigenlijk eind volgende week pas ongesteld worden.
Word gek van mijn lichaam!!!!!
Linnie:Een hele dikke knuffel! Succes met je gesprek!
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: