Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes do 31 jan 2013 - 8:05

Klopt Filoria. Voor de operatie sloeg Clomid hier nooit aan, maar na de operatie was ik na de eerste ronde Clomid zwanger!

Mijn zoontje wordt inderdaad sterk in de gaten gehouden omdat hij niet aankomt (of vaak zelfs weer afvalt). Hij moet nu maandag sowieso geopereerd worden, liesbreuk/navelbreuk Sad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  love do 31 jan 2013 - 8:30

@SB, Wat spannend zeg een nieuwe baan voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177 heb je dan nu vrij ? Wel goede reden om een hondje te nemen voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177
en lijkt mij ook wel leuk al die aansprak die je krijgt met het
wandelen. Mijn moeder heeft ook een hond en laat hem wel eens uit en
iedereen zegt dan wat voor een kindje 2012 - Pagina 22 1578173417. Wel fijn dat het helpt voor je rug, lijkt me geen pretje om dat te hebben.
Hoop ook dat ik snel een leuke baan heb, maar is nu helaas niet de handige tijd ervoor voor een kindje 2012 - Pagina 22 1371890812 maar we blijven positief !

@
Shally, Ik heb er geen ervaring mee maar lijkt me wel handig om dat te
melden vooral omdat je bij een nieuw ziekenhuis bent dan zijn ze iig op
de hoogte.

@aardbei, Ja echt balen, ben al wel blij dat het niet aan mijn functioneren ligt.
Ja
is echt heel kut en heeft ook beste nasleep gehad al dat gedoe er nog
eens extra bij deed me niet veel goed. Gelukkig gaat het gelukkig nu wel
beter voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177. Hoe gaat het verder met jou?

@boekenwurm, Verstandig dat je gebeld hebt, vooral als je er zelf geen fijn gevoel bij hebt. Hoe gaat het verder met je dan?

@Weegschaal,
Lief van je ! Leer nu steeds beter om het een plekje te geven. Het is
vooral begonnen sinds mijn vriend en ik het over een kindje hebben en er
mee bezig zijn. Mijn vader zou het geweldig hebben gevonden als hij opa
werd. Hoop ook dat ik snel een baan vind waar ik het naar mijn zin heb voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177. Lijkt me erg confronterend om met twee zwangeren weekendje weg te gaan voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888.
Hopelijk kun je wel genieten van je weekendje weg ! Wat lief dat je
nichtje elke dag een foto stuurt, zo blijf je toch dagelijks op de
hoogte.Hoe voel je je verder? Kun je het een beetje een plekje geven?

@Justmeonlyme, Wanneer moet je dan ongesteld worden? En je weet maar nooit voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177.

@Filoria, Ja echt balen voor een kindje 2012 - Pagina 22 1371890812
maar probeer wel positief te blijven. Nee hoop het ook niet, ben met
vlagen misselijk maar gaat verder wel goed kan wel gewoon eten enz voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177. Woow zou wel gaaf zijn een tweeling spannend hoor ! Ik kijk ook wie is de mol voor een kindje 2012 - Pagina 22 281626781 vind wel leuk dat Kees Tol mee doet maar ik heb geen idee wie het is dacht eerst Tim ..

Hier weinig spannends te melden eigenlijk, zit nu GTST te kijken en ga straks Wie is de mol kijke
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  SleepingBeauty do 31 jan 2013 - 10:06

@weegschaal; ik vind het heel knap hoe jij met de situatie omgaat! Weekendje weg met 2 zwangere dames lijkt me erg confronterend en helemaal in jou situatie. Echt respect voor je!
Maar je hebt helemaal gelijk! Je moet door!

@filoria; haha ik dacht al het zal vast wel meer zijn dan dat Wink Spannend meid! hoop dat het voor jou ook snel raak is!
Ik kijk ook wel wie is de mol, maar later Wink Samen met mijn man. 1 van de weinige programma's die we samen volgen, dus ik bewaar hem voor een heerlijk bankhang momentje.... dus ssssst

@love; nee ik heb nog niet vrij. Ik moet morgen nog werken, en heb dan gelijk een afscheidsfeestje!
Die rugklachten zijn nu goed mee te leven hoor, ik moet er alleen altijd alert op zijn Wink
Wij willen al zo lang een hondje, maar we stellen het nog een beetje uit omdat we nu allbei bijna fulltime werken.
Hoop dat je snel een lueke baan vind. Heb je nog iets lopen?
Het is echt een rot tijd! Niet leuk meer! Hoor ook veel mensen met vaste contracten die op straat komen te staan!

@all;
Hier geen nieuws. Heb cakes gebakken voor mijn afscheid morgen.
Dat gaat altijd wel! Verder ben ik helemaal niet goed in afscheidnemen :P dus zal blij zijn als morgen voorbij is!

Ik ga lekker nog ff in bad! Heb mijn nek vast zitten, en daardoor steeds hoofdpijn Sad
Daarna zou ik nog een massage krijgen Razz
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Joli86 do 31 jan 2013 - 11:32

@ Filoria.
Door de echo's in het ziekenhuis hoef ik geen ovulatietesten te gebruiken. Door die echo's kun je precies zien hoe snel je eitjes groeien en wanneer ze ongeveer gaan springen en wanneer mijn man en ik het dus extra gezellig moeten gaan maken Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Filoria do 31 jan 2013 - 18:10

Oja, tuurlijk!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aardbei do 31 jan 2013 - 20:19

Boekenwurm: Fijn dat je dat in ieder geval eventjes los kunt laten, mij lukt dat gelukkig ook erg goed deze maand.

Weegschaal: Begrijpelijk dat je veel piekert. Tuurlijk moet je eerst nog je intake in België afwachten, maar je gedachten kun je jammer genoeg niet altijd sturen smile Ik hoop echt dat het volgende traject waar je in gaat wat kan doen voor jullie, jullie hebben het al zwaar genoeg gehad hug Ik hoef voorlopig geen echo. Deze ronde gewoon weer medicijnen innemen, als het dan niet raak is moet ik weer terugkomen, dat is dan de 4e ronde dat het aangeslagen is.

Filoria: Dat hebben ze mij helemaal niet verteld in het ziekenhuis! Een toch beste wel veel grotere kans op een meerling! :shock: Ze hebben mij wel verteld dat de kans op een miskraam groter is omdat de eitjes misschien van slechtere kwaliteit kunnen zijn. En dat IUI, ik weet inderdaad niet of dat veel zin heeft aangezien er met mijn vriend niets mis is. Maarja ik hoop gewoon dat ik het vervolgtraject niet in hoef smile

Snoes: Wat vervelend, sterte ermee!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria do 31 jan 2013 - 20:42

Nouja zeg, ik vroeg aan de gyn of de kans op een miskraam groter is. Toen zei hij van niet en begon hij over die tweelingen. Ze zitten weer lekker op 1 lijn he? Neutral
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei do 31 jan 2013 - 20:50

Nou inderdaad! Ach, we moeten ons er maar aan over geven. We zien het allebei hopelijk snel genoeg smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Weegschaal do 31 jan 2013 - 21:10

@ love: Kan me voorstellen dat het straks heel dubbel is als je kindje er is. Grote blijdschap, maar ook verdriet dat je vader het niet mag meemaken. Heftig hoor!

@ Sb; Hopelijk heb je toch een beetje een fijne dag, geniet van je feestje! Morgen toch beginnen met je ovulatietesten?

@ Aardbei; Ik dacht dat je nu misschien een extra echo zou krijgen vanwege de 'mislukte' laatste keer. Succes weer deze ronde!

@ Filoria; Ik dacht ook dat er een iets verhoogde kans was op miskramen. Maar wat was zijn verhaal over tweelingen?

Bedankt voor jullie lieve steun en woorden meiden! Ik voel me overwegend rustig, met af en toe een dipje. Kijk erg uit naar de afspraken. Over 4 wkn bij mijn gyn, ben benieuwd of er dan al een rijpend eitje te zien is!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  boekenwurm83 do 31 jan 2013 - 22:04

Aardbei en Filoria, ik heb ook de ervaring dat gynaecologen allemaal wat anders zeggen. Zelfs binnen de kliniek waar ik zit. De een is positief en de ander weer negatief. Heel verwarrend.

Snoes, wat enorm rot van je zoontje. Ik las het al in het wintertopic. Heel veel sterkte en succes alvast voor aankomende maandag!

Weegschaal wat lekker dat je een weekendje weg gaat. Inderdaad wel confronterend, maar knap van je dat je daar niet door laat tegenhouden! Hopelijk heb je een heel fijn weekend!

SB ik kan het je echt aanraden om een hond te nemen. Wij hebben er ook een en het is zooo leuk. Hij is altijd blij als je thuis komt, en wij zijn er ook mee op verschillende cursussen geweest. Ook kom je lekker veel buiten omdat je zo'n hondje toch vaak moet uitlaten. Heb je al een bepaald ras in gedachten?

Filoria spannend hoor, je hebt inderdaad met medicatie meer kans op een meerling, en als het ook nog eens in de familie zit dan is de kans natuurlijk nog wat groter. Zou je het leuk vinden?

Just me only me, spannend hoor, wanneer is je NOD?

Hier weinig te melden, behalve dat m'n borsten vanaf de eisprong zoooo'n zeer doen:O Echt, als m'n vriend ernaar kijkt dan kan ik het al niet hebben haha. Als ik in de kou loop of m'n bh verschuift iets, Auw! Maarja alles voor het goede doel:D

Nou ik ga nog even aan het werk en dan lekker weekend!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  love do 31 jan 2013 - 23:46

SleepingBeauty schreef:@weegschaal; ik vind het heel knap hoe jij met de situatie omgaat! Weekendje weg met 2 zwangere dames lijkt me erg confronterend en helemaal in jou situatie. Echt respect voor je!
Maar je hebt helemaal gelijk! Je moet door!

@filoria; haha ik dacht al het zal vast wel meer zijn dan dat Wink Spannend meid! hoop dat het voor jou ook snel raak is!
Ik kijk ook wel wie is de mol, maar later Wink Samen met mijn man. 1 van de weinige programma's die we samen volgen, dus ik bewaar hem voor een heerlijk bankhang momentje.... dus ssssst

@love; nee ik heb nog niet vrij. Ik moet morgen nog werken, en heb dan gelijk een afscheidsfeestje!
Die rugklachten zijn nu goed mee te leven hoor, ik moet er alleen altijd alert op zijn Wink
Wij willen al zo lang een hondje, maar we stellen het nog een beetje uit omdat we nu allbei bijna fulltime werken.
Hoop dat je snel een lueke baan vind. Heb je nog iets lopen?
Het is echt een rot tijd! Niet leuk meer! Hoor ook veel mensen met vaste contracten die op straat komen te staan!

@all;
Hier geen nieuws. Heb cakes gebakken voor mijn afscheid morgen.
Dat gaat altijd wel! Verder ben ik helemaal niet goed in afscheidnemen voor een kindje 2012 - Pagina 22 253468018 dus zal blij zijn als morgen voorbij is!

Ik ga lekker nog ff in bad! Heb mijn nek vast zitten, en daardoor steeds hoofdpijn voor een kindje 2012 - Pagina 22 1371890812
Daarna zou ik nog een massage krijgen voor een kindje 2012 - Pagina 22 1578173417

Oo geniet van je afscheidsfeestje, is ook nooit echt wat voor mij dat afscheid nemen..
Wel fijn dat het meevalt met je rugklachten en maar goed voor jezelf zorgen!
Ja hondje heeft wel je aandacht nodig, weet je al een beetje wat voorn hondje jullie willen?
Ja heb genoeg lopen, kreeg gisteravond een mailtje dat ik een uitnodiging heb gekregen voor een gesprek voor nul uren contract, beter iets dan niets denk ik maar voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177. Heb nog op andere vacatures geschreven maar die sluiten pas volgende week dus dat is even afwachten. Ja het is echt geen goede tijd en vast contract zegt helaas ook niet meer zoveel in deze tijd voor een kindje 2012 - Pagina 22 1371890812
Nog genoten van je massage voor een kindje 2012 - Pagina 22 253468018? Succes vandaag!
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 1 feb 2013 - 0:55

Filoria schreef:Nouja zeg, ik vroeg aan de gyn of de kans op een miskraam groter is. Toen zei hij van niet en begon hij over die tweelingen. Ze zitten weer lekker op 1 lijn he? Neutral
Bij mij zei mijn gynaecoloog het allebei. En een grotere kans op een miskraam en een grotere kans op een meerling.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Linnie1985 vr 1 feb 2013 - 1:55

Even n update:
Sinds gisteravond last van buikpijn (af en toe steken). En sinds vanochtend wat meer moeite ivm plassen, aangezien ik de dokter niet te pakken kreeg, zeiden een paar collega's dat ik er gewoon beter naartoe kan rijden en ze dachten misschien aan n blaasontsteking.
Bij de dokter aangekomen, moest ik in n potje plassen en is mn urine gecontroleerd, maar is dus geen blaasontsteking. Ze vroeg of ik normal kon poepen, maar dat kan ik zoiezo niet iedere dag en gisteren zag het er gewoon normaal uit. Ook vertelde ik of het heeel misschien n zwangerschap kon zijn, ook vertelde ik dat het nog wel te froeg was om te testen en dat t op zn vroegst de 12e pas kan.
Nu moet ik dus om kwart over 3 even bellen, want ze zou even met de dokter overleggen... Pfff ik baal er gewoon van dat ik van mn werk misschien wel voor niks naar huis/dokter ben gegaan...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  boekenwurm83 vr 1 feb 2013 - 2:47

Linnie het kan niet iets met de innesteling te maken hebben? Dat zouden de steken in je buik wel verklaren en ik lees ook wel het een en ander over pijn bij het plassen. Wel vervelend zeg dat je misschien voor niets van je werk bent weggegaan!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  ShallY vr 1 feb 2013 - 4:10

@ Boekenwurm: gelijk dat je de afspraak verzet hebt. Nu wachten, spannend hoor!!!!

@ Weegschaal: fijn weekend met je vriendinnen! Leuk dat je een klein nichtje hebt! Ik heb 2 neefjes waarvan er 1 dichtbij woont en de andere ver af. Ik mis echt veel van hem, vind ik super jammer. En binnen nu en 2 weken wordt er weer een klein neefje of nichtje geboren.

@ Filoria: lief van je! Ik hoop ook dat het wat op gaat leveren. De vragenlijst voor het ziekenhuis gaat dinsdag de deur uit. Ik wacht even het telefoontje van de internist af. En mijn dossiers moeten eerst naar mij gestuurd worden, zodat ik alles heb voordat ik gebeld wordt voor een afspraak.

@ SB: vandaag afscheid genomen op je werk?

@ Linnie: Al wat gehoord van de dokter?

Hier geen bijzonderheden. Ik heb maar een half dagje moeten werken dus dat was wel lekker. Ik had van alles op de planning staan maar ik heb er nog niet veel van uitgevoerd Laughing
Gisteren op mijn werk een mand met van elke collega een kadootje en kaartje om me een hart onder de riem te steken omdat ik bijna klaar ben op het werk. Nog 4 dagen en dan heb ik gewoon geen baan meer. Sad ..tijdelijk dan maar toch..
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Heb het hele weekend druk dus volgende week kom ik wel weer eens koekeloeren hier.
Moet morgen een biscuit bakken en decoreren voor een collega. En dan nog een taart maken voor mijn vader die hij maandag wil geven aan de verpleging als hij zijn laatste chemokuur heeft. Ik vind het super leuk om die taarten te maken maar het is ook wel erg veel werk. Maar goed, ben ik weer een weekendje van de straat.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Linnie1985 vr 1 feb 2013 - 4:16

@ shally: de dokter kon me all alleen paracetamol voorschrijven.
Misschien wat boekenwurm zegt dat t misschien n innesteling was confused. Ben vanmiddag ook nog naar de wc geweest, en zelfs poepen (sorry) deed pijn en ging met veel moeite Embarassed. Voel me wel weer wat beter, maar ook plassen deed zeer en voelde steken in mijn buik. Even kijken of ik er van het weekend nog last van had, anders moest ik weer urine brengen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty vr 1 feb 2013 - 9:40

ff snel een reactie...
Ben net terug van afscheid was mooi goed verwend :-)
Na die tijd nog bij collega geweest die partner is verloren en toen brak ik ..
Denk ook gewoon de spanning van vandaag en de verhalen van hun tjonge! Zo heftig! Wel blij nog even daar geweest te zijn! Kan ik bet voor mezelf ook afsluiten..
Nu ben ik moe, verdrietig, huilen...Baal er dan van dat ik bij hun zo in huilen uit barste haha
Mijn man komt zo thuis, die belde mij nidden in huilbui dus die gelijk kom wel naar huis ..
Wel lief maar hoeft niet :-)

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty vr 1 feb 2013 - 10:00

ff snel een reactie...
Ben net terug van afscheid was mooi goed verwend :-)
Na die tijd nog bij collega geweest die partner is verloren en toen brak ik ..
Denk ook gewoon de spanning van vandaag en de verhalen van hun tjonge! Zo heftig! Wel blij nog even daar geweest te zijn! Kan ik bet voor mezelf ook afsluiten..
Nu ben ik moe, verdrietig, huilen...Baal er dan van dat ik bij hun zo in huilen uit barste haha
Mijn man komt zo thuis, die belde mij nidden in huilbui dus die gelijk kom wel naar huis ..
Wel lief maar hoeft niet :-)

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty za 2 feb 2013 - 4:46

Ovu test gedaan, vandaag al licht positief!!
Klein streepje :-)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 za 2 feb 2013 - 4:49

SleepingBeauty schreef:Ovu test gedaan, vandaag al licht positief!!
Klein streepje :-)

Heb ik ook vaak, maar hij moet echt even donker of donkerder zijn dan de andere streep, dus wil je niet teleurstellen maar dan istie negatief.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria za 2 feb 2013 - 5:34

Licht positief bestaat inderdaad niet bij ovulatietesten... Als je tijdens je menstruatie zou testen zou je ook een licht streepje krijgen waarschijnlijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 7:04

:nopompom: baaaal er ff flink van vandaag... Weeeeer iemand zwanger die dicht bij me staat en n vriendin is bevallen en kind heeft onze meest favo naam gekregen *zucht*
Het is echt niet dat ik ze het biet gun maar baal er gewoon van.
Net naar een verjaardag geweest, waren veel babys, vervolgens krijg je continu opmerking als ooohh staa je goed.. Cry

Zo...klaar met klagen... Hoe was jullie dag?

Weet ff niet meer wie het vroeg over watvoor werk we allemaal doen. Ik ben leidinggevende en volg op dit moment maagement opleiding vandaar dat ik veel zit te studeren..

Denk trouwens dat ik morgen een test ga doen, denk niet dat het raak is maar je weet nooit zeker he..

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty za 2 feb 2013 - 7:17

@Shally; wat lief dat je van je collega's cadeautjes hebt gekregen! Fijn dat je collega's met je meeleven.
Geniet van je weekend! Hopelijk vind je gauw een andere job!

@Linnie; wat naar dat je zo'n buikpijn hebt! Is het inmiddels al beter?

@just me only; snap je gevoel echt helemaal! Herken het maar al te goed! Het is niet het niet gunnne, maar je wilt zelf ook zo graag! Bij mij in de omgeving zijn ook veel zwangeren...

@all
Licht positief is misschien verkeerd uitgedrukt, maar ik begreep dat het kan dat je een paar dagen een licht streepje hebt wat steeds donkerder wordt. Volgens mij stond dat in de bijsluiter..
Nouja kijken wat ie morgen doet Wink

Verder heb ik geen nieuws, manlief is even weg. Komt straks weer en dan gaan we samen nog ff borrelen...
Ben elke avond zowat alleen thuis laatste week...niks aan!
Gaan jullie doen vanavond & morgen? Ik ben vrij! en mijn man moet werken.
Ik ga vanavond niks doen, denk filmpje kijken ofzo..
Morgen ga ik naar mijn ouders en verder lekker chillen en 's avonds samen thuis zijn met mijn husband Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  love za 2 feb 2013 - 22:02

@shally, wat lief zeg van je collega`s!

@Linnie, gaat het al wat beter met je buik?

@justmeonly, Bah vervelend is dat he voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888 is een beetje tegenstrijdig gevoel dan he, je gunt het een ander maar jezelf eigenlijk net wat meer voor een kindje 2012 - Pagina 22 253468018 hopelijk heb jij snel een positieve test in je handen.

@SB, fijn dat je goed verwend bent ! Wel fijn dat je dan nog even bij die collega bent geweest. Het is niet erg dat je in huilen bent uitgebarsten voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888al die spanning moet er gewoon even uit dan.
Wel fijn dat je vandaag wat tijd samen hebt met je man voor een kindje 2012 - Pagina 22 561177
Hoe ging het vandaag met de ovu test?

All, ik heb vrijdag echt iets heel raars gehad.. was de hele dag al misselijk maar verder goed te pas. Ineens een uur naar het eten moest ik overgeven veel zuur vooral en daarna ging het wel. Heb dit al een paar keer gehad deze week, mijn vriend denkt dat ik zwanger ben maar ik betwijfel het. Kan me niet voorstellen dat je dan nu al zo misselijk bent. Heb gisteren een klein borreltje gehad, had er echt even zin aan maar nu twijfel ik of ik dat beter wel had kunnen doen. Word een beetje heen en weer geslingerd tussen alles. Ik wacht maar rustig af tot de 10 de
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 za 2 feb 2013 - 22:05

@ sb: ik heb af en toe nog wel wat steekjes, maar niet zo erg meer als t vrijdag was gelukkig!

Gisteren lekker uit eten geweest, heb heerlijk gesmikkeld, en kon niks laten staan, zo lekker was het. Vandaag lekker rustig dagjes samen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud