Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love za 2 feb 2013 - 22:07

Fijn dat je je al wat beter voelt!
Ooh heerlijk uiteten heb ik ook wel weer een keer zin aan voor een kindje 2012 - Pagina 23 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 za 2 feb 2013 - 23:05

Spannend Love misschien dan toch raak deze maand..? Ondanks dat je vriend net in je vruchtbare weekend ziek is geweest! Ik ga voor je duimen! smile

Ik heb morgen mijn eerste echo, erg benieuwd hoe het met mijn eitjes gaat Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love za 2 feb 2013 - 23:17

Ja zeker spannend al moet ik het eerst zien om het pas te geloven voor een kindje 2012 - Pagina 23 1578173417.
Durf er nog niet helemaal aan over te geven, straks word ik alsnog ongesteld dat zal dan wel een domper zijn..

Spannend hoor je eerste echo ! Hoop voor je dat er wat positiefs uit komt Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 za 2 feb 2013 - 23:28

Ik zou het denk ik na een test nog niet geloven mocht het zo zijn! Haha
Hoop dat ze morgen ook de uitslag hebben van mijn bloed en het zaad van mijn man.
Hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Ga je de 10de testen love?

Wanneer ga jij testen boekenwurm?

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love za 2 feb 2013 - 23:37

Nee ik denk ik ook niet, zal dan vast een test van cb kopen om te kijken hoeveel weken enz voor een kindje 2012 - Pagina 23 253468018
Maar weet nog niet of ik de 10de ga testen of even wacht, de 10de komt familie van mijn vriend hier en denk als wij het weten dat het raak is onze mond niet kunnen houden. Ik moet zeggen dat ik het mij wel fijn lijkt om er iig samen een dag van te genieten dat we het weten voor een kindje 2012 - Pagina 23 561177.

Ja hopelijk hebben ze dan de uitslagen van beiden, zal wel lijk mij.
Ben erg benieuwd voor jullie Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 3 feb 2013 - 2:24

XjustX spannend! Hoop op een goede uitslag

Love; Spannend hopelijk een positieve test!

All; Ik had net een positieve ovu test!! Echt positief nu ;-)
haha verbaasd me dat ik hem nu al had eigenlijk. Volgens de statistieken zou ik hem half deze week of volgend weekend pas hebben! :-s
Vraag me af of dat wel klopt...

Maar nu zou ik dus over 24-48u meest vruchtbaar zijn?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 3 feb 2013 - 4:09

SB ik weet niet hoe ovulatietesten werken, heb ze nog nooit gebruikt. Maar goed, bij jullie is dus werk aan de winkel de komende dagen! Laughing Laughing

Love, raar dat je zo misselijk was vrijdag! Hoe gaat het nu? Ik wil niet te negatief doen, maar ik zou wel proberen er nog niet al te veel waarde aan te hechten. Nu al misselijk zijn is inderdaad wel een beetje vroeg. Ik had de vorige keer ook allerlei zwangerschapssymptomen en kon het vervolgens bijna niet geloven toen ik een negatieve test had. Nogmaals, echt niet om negatief te doen hoor maar meer om jezelf een beetje te 'beschermen'. Misschien zijn het wel klachten mbt tot de innesteling. Dat zou ook een goed teken zijn toch Very Happy Hopelijk heb jij over een week een knalpositieve test in handen.

Ik zou trouwens ook al de 10e kunnen testen, maar ik ga dat niet doen. De vorige keer werd ik ook 1 dag na het testen ongesteld dus ik ga proberen nog een paar dagen langer te wachten. Drie dagen later ben ik een dag vrij dus mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, dan ga ik dan testen denk ik. Pff wat duurt dat nog lang!

Ik werd afgelopen vrijdag door een oom waar we op bezoek waren gefeliciteerd met mijn zwangerschap :shock:
M'n moeder had m'n oma een poosje geleden verteld over onze situatie, maar mijn oma luistert nooit goed en snapt er ook niet zoveel van dus vervolgens had m'n oma de hele familie verteld dat ik zwanger was. M'n moeder heeft vervolgens wel rondgebeld om te zeggen dat dat dus absoluut niet het geval is, maar m'n oom had dat blijkbaar niet meegekregen. Ik schrok ervan joh en het was wel even een pijnlijk moment.

Linnie wat heerlijk dat je uit eten bent geweest! Dat is ook echt mijn hobby Very Happy En wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

x just me x, spannend morgen de eerste controle! Hopelijk is er iets van groei te zien, zodat je vol positieve moed de week in kunt! Ik zal voor je duimen!

Nou wij gaan nog even een filmpje kijken. Het is toch te slecht weer om wat anders te doen. Fijne zondag nog allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love zo 3 feb 2013 - 5:22

@Sb, ja echt heel erg spannend afwachten nu maar ! Very Happy
Ooh kijk dus jij gaat ook een paar spannende dagen tegemoet voor een kindje 2012 - Pagina 23 253468018 veel plezier iig ! smile


@boekenwurm, ik denk ook nog niet te positief hoor maar vind het hier door wel erg spannend allemaal voor een kindje 2012 - Pagina 23 561177. Bescherm me maar om te denken dat het een buikgriepje was. Heb af en toe nog wel dat ik misselijk ben en dat ik het soms heel warm heb en dan vooral in me gezicht. Heb nu namelijk een knalrode kop voor een kindje 2012 - Pagina 23 1578173417 maar goed we wachten het af. Kan nu ook zijn dat ik echt overal op let en alles maar wil analyseren. Ik ga denk ook pas rond de 13de testen zodat ik ruim over tijd ben. En wie weet is het wel innesteling Laughing

Wat ongemakkelijk zeg als je oom je zo feliciteert voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888erg confronterend ook lijkt me.
Hopelijk gebeurt dat niet weer!!
Misschien testen we gelijk positief , laten we het hopen!

@all, wij wouden vanmiddag eigenlijk gaan wandelen maar het regent hier al de hele middag dus we zijn gezellig bij mijn moeder op de thee geweest voor een kindje 2012 - Pagina 23 561177. Was erg gezellig en zijn er net weer. Me vriend is een of andere aflevering aan het kijken op National Geographic over spookhuizen (had hij opgenomen)ik zit met een half oog mee te kijken.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje zo 3 feb 2013 - 21:07

Hier ook weer even een teken van leven. Ongesteldheid is weer voorbij. Heb nu ook al 2 dagen geen donkere afscheiding gehad (vorige maand een dag of 2 niet) dus hoop dat dat een goed teken is. Nu weer aan het twijfelen of ik wel of niet naar de dokter ga. Buikpijn viel mee deze keer. Flinke buikpijn maar geen erge erge zoals anders.
Mijn neef is eergister papa geworden en gistermorgen even gaan kijken. Dan wil ik het helemaal. Maar lekker veel met die kleine man knuffelen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 3 feb 2013 - 21:43

Even snel een update!
Vanochtend een echo gehad bij de gyn. Alles zag er rustig uit, je zag heel veel kleine ei-blaasjes maar nog geen die zichtbaar groter was, ze zijn nu 8mm, donderdag terug komen. Dan zit ik op dag 14. Bloedonderzoek was prima. Het zaadonderzoek van mijn man was echt pérfect!!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis zo 3 feb 2013 - 21:44

@ SB, wat fijn dat je al een positieve test hebt. veel succes de komende dagen.

@ Love, spannend hoor, maar maak je niet te gek en een vrouw wat zwanger wil worden heeft een heel raar lichaam. Wink

@ Boekenwurm, hoe is het bij jou?

@ Aardbei, hoe gaat het bij jou?

@ Filoria, ben je begonnen met de clomid?

@ Sabje, veel succes weer deze ronde en hopelijk kom je snel in het andere topic.

@ all, hier gaat het goed. Hebben woensdag de eerste echo en hopelijk is er dan wat te zien. We wachten wel af. Heb in ieder geval al veel last van darmen en krijg 's avonds mijn broeken al niet meer dicht. Hopelijk is dat een positief teken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 3 feb 2013 - 21:51

x-justme-x schreef:Even snel een update!
Vanochtend een echo gehad bij de gyn. Alles zag er rustig uit, je zag heel veel kleine ei-blaasjes maar nog geen die zichtbaar groter was, ze zijn nu 8mm, donderdag terug komen. Dan zit ik op dag 14. Bloedonderzoek was prima. Het zaadonderzoek van mijn man was echt pérfect!!

hej wat een fijne uitslag van je man zeg! Dus als jouw cyclus eenmaal op de rit is dan moet het helemaal goedkomen!

Dag 11 was er bij mij ook nog nooit wat te zien. Met de clomid niet maar ook niet met de fostimon. Hopelijk is er a.s. donderdag wel groei te zien! Hou je ons op de hoogte!?

Nilis goed om te horen dat alles goed met je gaat. En het feit dat je je broek 's avonds niet meer dicht krijgt is een goed teken inderdaad! Wat spannend woensdag! Snel een update geven hier he! Veel succes!

Sabje, wat fijn dat je ongesteldheid deze keer minder heftig was. Misschien kan het toch geen kwaad om naar de dokter te gaan. Gewoon om uit te sluiten dat er iets is. Maar daar moet je nog maar even goed over nadenken! Leuk he zo'n kraamvisite. Ik kan daar echt van genieten. Wij hebben het afgelopen week ook weer gedaan bij vrienden en heerlijk die kleine een uurtje op de arm gehad. Ik wil ook!Very Happy

Ik ben inmiddels klaar met m'n kuur voor de blaasontsteking. Maar ik heb nog niet het gevoel dat het helemaal over is. De pijn is weg maar ik heb nog constant aandrang alsof ik steeds moet plassen. Ik heb dat wel eens eerder gehad en dan kreeg ik een sterkere kuur maar dat durf ik nu niet aan. Ik wacht het nog wel even deze dag af en anders toch morgen de dokter maar eens bellen.

Nou fijne dag allemaal meiden!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 3 feb 2013 - 23:43

Weegschaal: Nee, ik krijg geen extra echo. Vind het ook best wel spannend of het nu aanslaat. Maar ze hebben niet gezegd dat die kans er is dus maar gewoon uitgaan van het positieve smile

Shally: heb je lekker kunnen bakken dit weekend? En nu maar hopen dat je snel weer terug mag komen op je werk!

Sleepingbeauty: Nou succes dan maar de komende dagen! smile

Just me only me: Ik snap dat je ervan baalt hoor! En helemaal dat ze nu jullie favo naam hebben hug

x-justme-x: Fijn dat alles verder goed was! En het groeien kan altijd nog komen! Hoop dat er donderdag meer te zien is.

Love: wie weet is het wel gewoon raak! Zou wel leuk zijn zo snel!

Boekenwurm: Ik snap dat je liever nog een paar dagjes langer wacht met testen. En wat een vervelende situatie was dat met je oom zeg, snap dat dat pijnlijk was. Hoop dat je klachten van de blaasontsteking snel over gaan.

Sabje: Fijn dat je deze maand wat minder klachten hebt, maar snap ook wel dat je dan weer gaat twijfelen of je naar de dokter moet. Weet je al of je gaat?

Nillis: Wow! Woensdag al,wat gaat dat snel zeg! Je komt je wel melden hier he, na je echo. We kunnen wel wat positieve verhalen horen smile Met mij gaat het goed, mijn pillen zijn alweer allemaal ingenomen, dus binnenkort maar weer starten met ovutesten. Lief dat je ernaar vroeg!

All: Met mij gaat het goed, heb gisteravond mijn laatste pillen weer ingenomen dus nu maar wachten tot mijn eisprong smile
Wel balen, want mijn vriend gaat volgende week 3 dagen naar Denemarken voor zijn werk. Als mijn cyclys nu precies zo loopt als de andere keren heb ik mijn eisprong op de tweede dag dat hij daar is Neutral Hopen maar dat mijn cyclus dus wat anders doet deze ronde smile Nog wel een leuk detail, het kan bijna niet anders dat ik deze ronde zwanger raak want de uitgerekende datum is zo toevallig! Ik hield het een beetje in de gaten omdat mijn vader en zusje in dezelfde week jarig zijn als ik. Mijn vader is 4 november jarig, ik 6 november en mijn zusje 7 november. Als ik deze ronde zwanger raak ben ik uitgerekend op 5 november smile Ok, als mijn cyclus doet wij hij anders doet enzo, maar vond het gewoon grappig smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 4 feb 2013 - 2:45

@Boekenwurm; Wat naar dat het zo is gegaan... DAt zijn echt van die pijnlijke momenten!
Spannend je moet dus nog een weekje wachten voordat je kunt testen. Wat duurt die tijd altijd lang he...
Ik vind het nu ook al denk gatsie nog 2 weken wachten.... Sad En dan weer die teleurstelling... (hopeiljk nu niet)
Wat voor film hebben jullie gekeken?

@XjustX; fijn dat uitslag van de onderzoeken goed waren! Een geruststelling lijkt me!

@Nillis; leuk om weer eens van je te horen! Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn ei sprong heb idd. Het streepje was vanmorgen al minder donker.

@Aardbei; haha hoe kies je het uit om er precies tussen in te gaan zitten Wink Hopelijk kunnen jullie dan een verjaardag aan het rijtje toevoegen Wink
Bij ons komen we ook weer in de tijd van de verjaardagen e.d. Mja ik laat me er niet door weerhouden Wink Kindje laat zich blijkbaar niet plannen smile

@all;
Hier gaat het goed. Vandaag nog dagje vrij geweest. Moest wel ff gang krijgen vanmorgen.
Pff had echt geen zin! Vanmorgen was de Ovu test alweer lichter. Dus binnenkort mijn eisprong denk ik.
Voel er alleen 'nog' niks van. Wel merk ik nu dat mijn borsten pijnlijker/gevoeliger zijn als anders.

Het verbaasd me nog steeds dat ik nu al mijn vruchtbare dagen heb. Blijkbaar heb ik dus toch een langere periode tussen eisprong en ongesteld worden...
Ik ging altijd beetje van mijn telefoon uit, dan zou ik nu pas volgend weekend mijn vruchtbare dagen hebben.
Nouja hopelijk werpt het zijn vruchten af! Razz

Morgen beginnen op mijn nieuwe baan! Onwijs spannend!!!!
Heb er wel zin in en ook weer niet...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal ma 4 feb 2013 - 3:43

@ ShallY; Is het gelukt met de taarten? Jij mag dan over 3 maanden toch weer terug komen op je werk? Echt vervelend om dan even zonder baan te zitten!

@ SleepingBeauty; Fijn dat je afscheid mooi was! Jij gaat morgen toch bij je nieuwe baan beginnen, spannend! En zo zie je maar dat ovulatietesten handig zijn, als je eisprong eerder blijkt te zijn dan verwacht.

@ just me only me; Dikke voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888voor al die zwangeren en kinderen om je heen. En dan ook 'jullie' naam gebruikt, lijkt me ook echt niet leuk.

@ love; Nog een week wachten dus, spannend!

@ Linnie; Fijn dat de buikpijn weer minder is!

@ Boekenwurm; Wat ontzettend vervelend dat de familie verkeerd ingelicht is, echt even slikken lijkt me. Hoop[ dat de klachten van de blaasonsteking snel weg mogen gaan.

@ sabje; Moeilijk om dan de beslissing te maken om naar de dokter te gaan..

@ x-justme-x; Fijn dat de uitslagen goed waren! Hopelijk donderdag weer goed nieuws!

@ nillis; Wat spannend zeg, de echo woensdag. Ik duim voor je!!

@ Aardbei; Wat bijzonder zou dat zijn!

Mijn weekendje weg was erg gezellig. Wel is gisteren de oma van mijn man overleden, op zijn verjaardag. Beetje dubbel wel, al hebben we er allemaal vrede mee gezien de hoge leeftijd. Vandaag een zwangerschapstest gedaan, knalpositief. Zal dus toch echt nog wel even geduld moeten hebben voordat het hcg weg is, zoals de andere keren ook het geval was.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 4 feb 2013 - 3:53

x-justme-x schreef:Even snel een update!
Vanochtend een echo gehad bij de gyn. Alles zag er rustig uit, je zag heel veel kleine ei-blaasjes maar nog geen die zichtbaar groter was, ze zijn nu 8mm, donderdag terug komen. Dan zit ik op dag 14. Bloedonderzoek was prima. Het zaadonderzoek van mijn man was echt pérfect!!

Wat fijn dat alles goed is !! voor een kindje 2012 - Pagina 23 281626781
Hopelijk donderdag meer duidelijkheid !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love ma 4 feb 2013 - 3:55

nillis schreef:@ SB, wat fijn dat je al een positieve test hebt. veel succes de komende dagen.

@ Love, spannend hoor, maar maak je niet te gek en een vrouw wat zwanger wil worden heeft een heel raar lichaam. Wink

@ Boekenwurm, hoe is het bij jou?

@ Aardbei, hoe gaat het bij jou?

@ Filoria, ben je begonnen met de clomid?

@ Sabje, veel succes weer deze ronde en hopelijk kom je snel in het andere topic.

@ all, hier gaat het goed. Hebben woensdag de eerste echo en hopelijk is er dan wat te zien. We wachten wel af. Heb in ieder geval al veel last van darmen en krijg 's avonds mijn broeken al niet meer dicht. Hopelijk is dat een positief teken.

Ja ben erg benieuwd, wacht het allemaal maar rustig af smile.
Spannend zeg !! Hoop het voor jullie voor een kindje 2012 - Pagina 23 281626781
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 4 feb 2013 - 4:01

Ja ik heb weer prima werk afgeleverd wbt de taarten.De 'klant' blij dus ik ook!De komende tijd heb ik het er gewoon druk mee.Volgens mij n stuk of 9.

Vanavond zet ik mm laptop aan en zal ik even op jullie reageren.
Denk dat ik aangestoken ben door mn vriend die afgelopen weekend ziek op bed heeft gelegen. Ben supr moe,heb buikpijn en weer eens voor de verandering steken in mn borsten.Hormoontje denk ik.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 4 feb 2013 - 8:14

Sleepingbeauty: Nee dat zou ik je zeker niet laten tegenhouden! Je weet nooit wat er allemaal gebeurt natuurlijk! En wie weet is je cyclus wel iets anders deze maand? Nouja nu weet je het in ieder geval en hopelijk werpt het inderdaad zijn vruchten af! En natuurlijk heel veel plezier en succes morgen op je eerste dag!

Weegschaal: Gelukkig was het weekendje weg leuk. En gecondoleerd met de oma van je man. Ook al heeft iedereen er vrede mee gezien de leeftijd, het zal toch best een verdrietige periode zijn.
Ik hoop dat alle hormonen in ieder geval je lichaam uit zijn als je je afspraak in Belgie hebt.

Shally: Zo, jij hebt het er maar druk mee zeg! Leuk hoor! Ik heb dat een periode gehad met haken, allemaal verzoekjes. Daar ben ik mee gestopt, voor mij ging de lol er toen af, toen het zo'n 'moetje' werd smile Ik hoop dar je griepje niet doorzet.

All: Wij zijn maar een beetje begonnen met nadenken over onze bruiloft. Ben in september gevraagd maar we hebben er niet meer echt iets mee gedaan. We willen ook pas vrijdag 13 juni 2014 trouwen hoor. Maar gisteren er even over gehad waar we wilden trouwen, waar eten, waar het feest enz. En dan maar eens een gastenlijst maken. Weet iemand dat? Je kunt de datum pas een jaar van tevoren vastleggen bij de gemeente toch?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 4 feb 2013 - 8:29

@ Jmom: blijft moeilijk hé, te horen dat iemand die dichtbij je staat zwanger is. En het kindje met jullie favo naam. Weerhoudt dat je ervan om die naam niet meer te kiezen?
Die opmerkingen zijn ook niet leuk..ik had het laatst ook. Met de tante van mijn vriend was ik in gesprek en dat ging over mijn neefje en dat mijn zus weer zwanger is zegt ze 'ja en nu jullie nog hé'. Ach mens, je moest eens weten.

Heb je al een test gedaan?

@SB: morgen beginnen met je nieuwe baan? Veel succes!

@Love: hou je het nog vol om pas de 10e te testen?! Spannend hoor.

@ Linnie: hoe gaat het met jou?! Nog steeds pijn?

@ Justme: vandaag de echo gehad dus. Fijn dat de uitslagen goed waren!

@ Boekenwurm: jij ook nog even wachten dus. Klote dat je die opmerkingen krijgt.
Maar jij bent gewoon zwanger hoor, en nog wel van een 2ling Wink Kan toch niet anders! (Ik hoop het echt voor je!).

@ Aardbei: Balen dat je vriend dan net weg is. Gewoon alle kansen aanpakken die kunnen, je weet nooit Wink!
Nou het taarten maken moet inderdaad ook niet teveel hoor want dan vind ik het niet leuk.
En ik moet goed in mijn vel zitten anders lukt het helemaal niet. Afgelopen oktober tot december was is zo stressig wbt verhuizen en had ik zoveel aan mijn hoofd en zat heel erg aan mijn ouders te denken dat ik niks uit mijn handen kreeg. Maar nu alles weer rustig is vind ik het weer leuk!!
En dan vooral de complimenten die je krijgt!Haha!

Owja, jullie gaan trouwen, volgens mij had je dat hier al een keer gepost! Lijkt me leuk hoor die voorbereidingen! Al een idee hoe de jurk eruit komt te zien?

@ Weegschaal: zoals het er nu naar uitziet kan ik over drie maanden weer terug komen op het werk. En daar ga ik gewoon van uit!
Gecondoleerd met het verlies van je vriends oma..


Het gaat nu gelukkig weer wat beter met me, ben alleen wel erg moe dus vroeg mijn bed in. Morgenochtend een telefonische afspraak met de internist, dus ben benieuwd.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 4 feb 2013 - 8:38

Spannend hoor, je afspraak met de internist. Hoop dat je bloedwaarden goed zijn. En ja, ik denk dat ik wel weet hoe mijn jurk eruit gaat zien, zoiets als dit: http://www.euro-mode.ru/popup_image.php/pID/8897/imgID/0/XTCsid/XTCsid
Maarja, misschien staat het me wel helemaal niet dus het kan best zijn dat het wat anders wordt smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 4 feb 2013 - 8:56

Bij vlagen heb ik steken in mijn buik, vanmiddag met auto rijden. Maar is echt met vlagen.

Vanavond lekker varkenshaasje op. Ik had ze rose gebakken, zegt mn vriend ineens is dat wel een goed idee. Door die stomme opmerking had ik ineens wat minder trek in mijn lekkere varkenshaasje thumbdown? Heb m wel gewoon opgegeten hoor.

En ik krijg als verjaardagscadeau de samsung galaxy s3 mini van hem cheers. Hij had gezegd dattie een boor besteld had, maar toen we op op de bank lieve whatsapjes naar elkaar aan het verzenden waren en hij zei ik kan veel liever, had hij een mailtje die hij van bol.com gekopieerd had naar mij gestuurd. Ik betaal er wel wat aan mee hoor haha is namelijk een best duur cadeau.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 4 feb 2013 - 22:43

Wat een leuk cadeau linnie!!

Werd ik net gebeld door de assistente van de internist dat ze m'n bloed uitslag nog niet hebben terwijl ik vorige week maandag bloed heb laten prikken..even achteraan gebeld naar de prikpost hier op het sop en nu moest de assistente daar naar toe bellen en dan faxen hun het door.Hopelijk loopt het goed af en word ik vandaag nog gebeld door de internist.

Inmiddels heeft de internist me gebeld en mijn waarde is heel goed! Er staat niks in de weg om zwanger te worden. Dus de vragenlijst naar het ziekenhuis is ook al op de post.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 5 feb 2013 - 1:04

Shally wat fijn! Eindelijk groen licht! Wat was je TSH? Die van mij was 1,9 de laatste keer, dus ook erg netjes.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 5 feb 2013 - 1:09

Mijn TSH was 1.0!!

En nog een vraagje aan jou..ben jij bij een internist of laat je je checken door de huisarts?
De huisarts zei vorige week dat ik evt ook bij hun onder controle kan komen maar aangezien ik zwanger wil worden zal tzt toch naar een internist moeten (zei mn huidige internist) dus wat is nou verstandig?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum