Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 29 jan 2013 - 19:09

@ filoria: Ik loop idd al bij de gyn, moet 2 maanden temperaturen en de 16e van feb terug komen.
En idd ik was 1 dag eerder dan jou uitgerekend, en ook ik denk er dagelijks aan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 29 jan 2013 - 19:25

Sleepingbeauty: Nee hoor, 7e ronde inmiddels alweer, schrijf dus al best een tijdje mee Wink En ik had zeker wel verwacht dat ik ongesteld ging worden aangezien ik een gesprongen cyste had waardoor ik nu niet ongesteld werd ik zeker niet zwanger was smile

Love: Ik heb het denk ik even gemist maar je had toch laatst ergens een tweede gesprek? Is dat niets geworden?

Aagje: Ja, dat duurt lang he, die laatste week smile Succes met wachten nog maar even meid!

Boekenwurm: voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781 Nou in ieder geval 1! Wat fijn meid! Ik hoop dat je man zijn deeltjes nu ook hun best gaan doen/hebben gedaan smile Ik ben vandaag weer begonnen inderdaad, hoop dat ik deze ronde meer geluk heb smile. Anders moet ik weer naar het ziekenhuis om te overleggen met de gyn, moest het eerst 4 rondes 'zelf' proberen. Vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hoop dat het snel een beetje wegzakt.

Just me only me: Wanneer wil je eventueel gaan testen als je niet ongesteld wordt?

Filoria: Ik wist vorige week al dat in ongesteld ging worden hoor. Ik was een week over tijd maar geen positieve test, dus toen ben ik langs de gyn geweest. Daaruit bleek dat ik een gesprongen cyste had waardoor ik niet ongesteld werd. Het was dus gewoon even afwachten wanneer ik ongesteld zou worden, en niet óf in ongesteld zou worden smile Ik heb nu met de 150 mg verder wel een regelmatige cyclus. Deze maand moeten we het nog een keer proberen en anders weer terugkomen in het ziekenhuis. Ik weet eigenlijk niet of het invloed heeft, maar afgelopen ronde heb ik de griep gehad en toen had ik ook gewoon een eisprong hoor.

Ik werk als logistiek adviseur in een ziekenhuis.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 29 jan 2013 - 22:16

Filoria schreef:Haha, ik weet nu wel waar je woont! Mijn beste vriendin woont in Eindhoven en haar vriend werkt in dat dorp.
Fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt. Hier is de ongesteldheid voorbij en behalve mijn verkoudheid heb ik nergens last van.
Heb zelf ook in de kinderopvang gewerkt, maar ben blij dat ik er nu weg ben. Er vallen veel ontslagen overal hoor ik. Hoe is dat bij jou Justme?

Vanuit eindhoven bij ons in het dorp werken hoor je ook niet zo vaak! Weet je ook waar die vriend werkt?
Mijn ongesteldheid is bijna weg geloof ik..
Ik werk in een hele grote organisatie en merk bij mijn locatie nog niet veel qua aantal kinderen, werk trouwens op een kleine vestiging met maar 1 groep. Maar ik merk dat de organisatie wel erg aan het bezuinigen is. Helaas soms ten nadelen van de medewerkers..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 30 jan 2013 - 0:36

Aagje! schreef:
love schreef:@aagje, ja we wachten af maakt het wel spannend zo !
Hihi, kun je de zenuwen nog een beetje de baas dan? Mag je binnenkort al testen of nog niet?

ik denk dat zaterdag mijn nod is, dus dan gooi ik er een testje tegen aan, maar ik hoor ze nu al roepen: PAAAAAAAAAK ME, TEEEEEEEESTEN.... Wink

Haha ja ken dat erg is dat he... ik heb er nog geen in huis maar ben bang zodra ik ze in huis heb voor een kindje 2012 - Pagina 21 2474380249
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 30 jan 2013 - 0:46

Love: hoe komt het dat je je baan kwijt bent? Wat balen! Lukt het een beetje met solliciteren?


Ik heb in december moeilijk gehad met het verlies van mijn vader 7 jaar geleden en heb daarbij hulp gezocht via de huisarts en de huisarts had aangegeven dat ik even een week rustig aan doen ivm klachten die ik erbij kreeg. (slecht slapen, diarree etc). Dit had ik op het werk aangegeven op het werk en in eerste instantie kwamen ze daarin tegemoet maar drie lagen laten kreeg ik een whatsapp van p&O dat ik volgende dag op kantoor moest komen. Vervolgens was ik op kantoor en hebben ze me ontslagen ze beweerden van alles.Waaronder dat ik mijn werk niet zou goed doen terwijl ik een maand daarvoor vaste aanstelling heb gekregen en daarover een gesprek heeft plaats gevonden en er geen bijzonderheden waren. Maar omdat ik toen niet lekker in mijn vel zat hebben ze mij daarmee overvallen. En dat heeft mij best wel klap gegeven waardoor ik erg onzeker werd, gelukkig heb ik nu gesprekken en werken we daar allemaal aan. Ben nu aan het solliciteren heb al wel aantal uitnodigingen gehad maar word het dan net niet voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812 dus doe me best maar het is afwachten.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 30 jan 2013 - 0:51

Aardbei schreef:Sleepingbeauty: Nee hoor, 7e ronde inmiddels alweer, schrijf dus al best een tijdje mee Wink En ik had zeker wel verwacht dat ik ongesteld ging worden aangezien ik een gesprongen cyste had waardoor ik nu niet ongesteld werd ik zeker niet zwanger was voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177

Love: Ik heb het denk ik even gemist maar je had toch laatst ergens een tweede gesprek? Is dat niets geworden?

Aagje: Ja, dat duurt lang he, die laatste week voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177 Succes met wachten nog maar even meid!

Boekenwurm: voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781 Nou in ieder geval 1! Wat fijn meid! Ik hoop dat je man zijn deeltjes nu ook hun best gaan doen/hebben gedaan voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177 Ik ben vandaag weer begonnen inderdaad, hoop dat ik deze ronde meer geluk heb voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177. Anders moet ik weer naar het ziekenhuis om te overleggen met de gyn, moest het eerst 4 rondes 'zelf' proberen. Vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hoop dat het snel een beetje wegzakt.

Just me only me: Wanneer wil je eventueel gaan testen als je niet ongesteld wordt?

Filoria: Ik wist vorige week al dat in ongesteld ging worden hoor. Ik was een week over tijd maar geen positieve test, dus toen ben ik langs de gyn geweest. Daaruit bleek dat ik een gesprongen cyste had waardoor ik niet ongesteld werd. Het was dus gewoon even afwachten wanneer ik ongesteld zou worden, en niet óf in ongesteld zou worden voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177 Ik heb nu met de 150 mg verder wel een regelmatige cyclus. Deze maand moeten we het nog een keer proberen en anders weer terugkomen in het ziekenhuis. Ik weet eigenlijk niet of het invloed heeft, maar afgelopen ronde heb ik de griep gehad en toen had ik ook gewoon een eisprong hoor.

Ik werk als logistiek adviseur in een ziekenhuis.

Tweede gesprek is goed gegaan en ze waren erg enthousiast maar ze konden maar niet kiezen tussen mij en een ander en toen hebben ze gestemd en de andere had net een stem meer dan ik voor een kindje 2012 - Pagina 21 1270000679. Dus helaas pech gehad ..
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis wo 30 jan 2013 - 1:22

@ love, wat balen zeg, En wat een ontzettende rot situatie op je vorige werk, dat vind ik echt niet kunnen. Hopelijk snel een leuke baan.

@ Boekenwurm, wat goed dat er toch een eitje is gesprongen. Nu begint voor jou ook weer het wachten. mijn duimen gaan draaien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 30 jan 2013 - 1:43

Ja heb de ook flink last van gehad, ook omdat het beeindigingscontract van geen kanten klopt en ik daardoor vaak bij het juridisch loket ben geweest. Best vervelend allemaal..

Ik ben sinds gisteren misselijk voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812 heb geen zin aan eten enz hoop dat er geen buikgriep aan zit te komen.
Eet wel gewoon en het blijft ook wel binnen maar fijn is het niet.

Hoe gaat het verder met jou Nillis?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 30 jan 2013 - 5:00

Hej love, wat vervelend zeg van je vorige baan.Maar ze kunnen je echt niet zomaar ontslaan zonder geldige reden. Heb je die beeindigingsovereenkomst zelf ook ondertekend? Ik werk namelijk op een advocatenkantoor en wij hebben dagelijks te maken met dat soort situaties en je moet zulke overeenkomsten echt niet ondertekenen voordat je iemand ernaar hebt laten kijken die er verstand van heeft. Maar goed, zo te horen is het allemaal al achter de rug bij jou en ben je nu weer op zoek naar een andere baan. Ik hoop dat je snel wat anders vind meid!

Filoria, volgens mij heeft een verkoudheid/griep geen invloed op de werking van clomid hoor. Dus gewoon doorgaan en hopen dat je tegen je vruchtbare dagen weer helemaal opgeknapt bent.

Je vroeg of ik het allemaal nog een beetje trek. Nou ik ben nu juist heel ontspannen. Waar voor anderen de 14 dagen na de eisprong heel spannend zijn, heb ik zo'n stressige en vervelende weken achter de rug dat ik me nu juist heel goed voel nu ik weet dat ik een eisprong heb gehad. Dus ik zie het allemaal wel en ik voel me voor het eerst sinds weken weer relaxed.

Aardbei, een extra spannende ronde dus deze maand. Hopelijk is het raak en hoef je niet voor vervolgstappen naar de gynaecoloog! Weet je al wat eventuele vervolgstappen zijn? Ik weet wel dat bij de kliniek waar ik zit al vrij snel op IUI wordt overgegaan, volgens mij als het na een half jaar proberen nog niet gelukt is. Maar dat zal overal wel verschillend zijn.

M'n blaasontsteking gaat gelukkig weer stukken beter. Gister was echt vreselijk, ik had zo'n pijn bah. Irritant hoor dat ik daar zo snel last van heb. Ik heb trouwens ook vandaag een uitnodiging van m'n huisarts ontvangen voor het maken van een uitstrijkje ivm baarmoederhalskanker. Ik voelde me opeens zooo oud aangezien ze die controle beginnen vanaf je 30e Laughing. Gelukkig heb ik nog vier maanden tot ik daadwerkelijk 30 wordt en raak ik nog zwanger op m'n 29e voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781
Nou meiden fijne avond allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal wo 30 jan 2013 - 5:50

Wat een goed nieuws Boekenwurm!! Ik duim voor je, jij gaat dat uitstrijkje nu gewoon niet krijgen omdat dat helemaal niet kan Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love wo 30 jan 2013 - 6:50

@boekenwurm. Ze hebben me toen wat onder laten tekenen (beeindigingscontract) door zo op mijn gevoel hebben ingepraat en gebruik gemaakt van de situatie van dat ik niet lekker in mijn vel zat. Heb er zo'n spijt van dat ik toen wat heb ondertekend maar ik was echt zo overrompeld dat ik er huilend zat en niet meer helder kon denken..
Hoop ook echt dat ik snel wat anders heb, want dat thuis zitten is niet echt aan mij besteed voor een kindje 2012 - Pagina 21 394967 ben ook druk aan het solliciteren en er moet toch een keer wat voor mij tussen zitten.

Wat fijn voor jou dat je blaasontsteking bijna weg is !
Hoop ook dat je snel een positieve test in je handen hebt voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 30 jan 2013 - 7:28

Weegschaal schreef:Wat een goed nieuws Boekenwurm!! Ik duim voor je, jij gaat dat uitstrijkje nu gewoon niet krijgen omdat dat helemaal niet kan Wink

Ik belde om m'n afspraak te verzetten en ik heb toen wel aangegeven in welke situatie ik zit, maar de assistente zei dat ik gewoon een uitstrijkje kon doen, zeker omdat het uitstrijkje volgende week al gepland staat en ik dan nog niet eens kan testen. Of kan dat toch niet? Ik wil natuurlijk geen risico's lopen dus daarom had ik er ook naar gevraagd.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 30 jan 2013 - 7:38

@love ik begin 5 febr. met mijn nieuwe baan! Spannend! Lukt het voor jou nog een beetje met solliciteren?
haha ja mijn man en ik vinden een hondje allebei erg leuk! En lijkt mij ook leuk om ermee op cursus te gaan, beetje sociale contacten.
Ik heb in het verleden tegen hernia aangezeten, en mijn rug staat beetje scheef. Dus wel kwetsbaar. Dus 1x in de zoveel tijd ga ik naar chiropractie en adat helpt mij heel erg om mijn rug soepel te houden.
Hoop dat je snel een leuke baan vindt!!

@aagje; succes! Wanneer ga jetesten?

@Justone; spannend! wanneer ga je testen?

@boekenwurm ja volgende week mijn vruchtbare week... joehoe :P Zaterdag ga ik beginnen met de ovu-testen.
beterschap voor je blaasontsteking.
Succes met wachten! mijn duimen draaien voor je.
Oooh zijn die uitstrijkjes al met 30, ik weet niet of ik het zou doen in jou situatie... Kan het niet wat later? Als je toch al weet dat je zwnager bent of niet? Vind die eerste weken altijd zo pril/gevoelig...

@filoria; haha valt mee hoor zo druk ben ik niet, ik werk wel zo;'n 4 dagen per week. |Maar 'savonds vind ik het leuk om hier nog even te kijken en te kletsen. Zo nu heb ik hard gelopen en dan zit ik nu ff uit te zweten en dan ga ikdouchen smile
Maar jij leidt dus die vervelende mensen op die op de meest onmogelijk tijdstippen bellen, en je van alles aan probeen te smeren zonder dat je er haast onderuit komt Wink
haha nee, zal vast meer bij komen te kijken.

Ik ben verpleegkundige, in de revalidatie en straks in de wijk Very Happy

@aardbei; ik wist wel dat je al heel lang mee schreef, maar neit dat je ook al tijdje clomid gebruikte. Ben het soms ff kwijt Wink

@all; heerlijk hardgelopen. Rustig aan, door de vorst een tijd niet geweest.
Nu lekker douchen en aan de koffie! Fijne avond!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY wo 30 jan 2013 - 8:13

Meiden,misschien kunnen jullie me even helpen.Zo juist toen ik thuis kwam lag er een brief van het ziekenhuis op de mat met een hele vragenlijst die ik moet invullen en terug moet sturen.

Er staat dus een vraag 'heeft u eerder een vruchtbaarheidsonderzoek/behandeling ondergaan'.
Ik heb al wel een keer inwendig onderzoek gehad maar meer niet. Valt dat hier ook onder of niet?

Morgen zowiezo ff bellen naar die poli.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 wo 30 jan 2013 - 9:02

@ Shally,
Ik kreeg de eerste keer op de poli ook 2 lijsten onder mijn neus of ik die in wilde vullen, fijn dat jij dat al thuis op je gemak kan doen.
Over je vraag, ik zou gewoon invullen wat jij denkt, je kan altijd erbij schrijven tussen haakjes, (1x inwendig onderzoek gehad voor.....)
Heb ik toen ook gedaan bij sommige vragen!

Succes meis!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal wo 30 jan 2013 - 9:03

@ Boekenwurm; Ik zou het risico echt niet willen nemen, ook al zeggen 10 dokters dat het wel kan. Dat onderzoek kan best een weekje uitgesteld worden tot je zekerheid hebt lijkt me zo!

@ ShallY; Ik zou het wel benoemen. Is dit een lijst voor het nieuwe ziekenhuis waar je naar overstapt?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY wo 30 jan 2013 - 10:38

Ja dat is voor het nieuwe ziekenhuis.Ik heb gewoon wat aanvullende info erop gezet.Kan nooit geen kwaad.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei wo 30 jan 2013 - 21:18

Love: Oh wat balen zeg! Op één stem na. Nou hopelijk heb je de volgende keer meer geluk! En dat heeft je oude werkgever wel echt heeeeeeel sneaky aangepakt, slecht hoor.

Boekenwurm: Fijn dat je je zo relaxed voelt. Komt dat misschien omdat de kans er is dat er twee eitjes gesprongen zijn? En je dus dubbele kansen hebt? Of denk je dat het daar niet mee te maken heeft? Ik heb geen idee wat de vervolgstappen zijn, daar hebben we het nog niet over gehad. Ik weet zelf eigenlijk niet wat IUI is, zo maar eens even googelen Embarassed Ik had eigenlijk altijd wel het gevoel dat ik niet verder het traject in hoefde, misschien een beetje naïef, maar ik had zoiets van: als het zo is dat we nog verder moeten gaan, dan zien we dat dan wel weer. En misschien omdat ik wel zwanger geweest ben dat ik toch nog even zo verder moet? Ik weet het niet en hoop er niet achter te komen en gewoon deze maand zwanger te zijn voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177

Sleepingbeauty: Was ook niet vervelend bedoeld hoor, zo kwam het misschien over maar op papier staat alles zo anders dan hoe je het gezegd zou hebben voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177

Shally: Ik weet het niet, ik zou gewoon ja invullen met een uitleg.

Weegschaal: Hoe gaat het met jou?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stokstaartje wo 30 jan 2013 - 21:37

*breekt even in*

Boekenwurm: als ik in jou situatie zou zitten zou ik zeker niemand in mijn baarmoedermond laten roeren voor een uitstrijkje! Ze kunnen allemaal zeggen dat het geen kwaad kan, maar ik zou persoonlijk alles willen uitsluiten om de kans op een miskraam zo klein mogelijk te maken.

*breekt weer uit*
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 30 jan 2013 - 22:16

Hej bedankt voor alle reacties!

Ik heb zojuist de huisarts gebeld en de afspraak verplaatst naar 1 maart. Ik had er zelf ook geen goed gevoel bij en 1 maart weet ik zeker of ik eventueel zwanger ben en zo niet, dan is het ook nog te vroeg om de volgende eisprong te hebben gehad, dus dan zit ik sowieso goed!

Aardbei, ik voel me goed omdat de stress van de afgelopen weken nu eindelijk weg is. Het heeft er niet mee te maken dat ik denk ik dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier kan ik dat deze maand goed loslaten. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad en dat geeft hoop voor de komende maanden.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal do 31 jan 2013 - 5:43

@ Boekenwurm; Groot gelijk, daar moeten ze ook wel aan meewerken. Hoop dat het uitstrijkje gewoon niet gemaakt kan worden!

@ Aardbei; Het gaat naar omstandigheden best goed met me. Ik pieker soms veel, over wat ons allemaal nog te wachten staat en hoever we uiteindelijk kunnen en willen gaan. Maar ik probeer zoveel mogelijk in het nu te leven, niet te ver vooruit te kijken. Eerst maar eens de intake in Belgie en uitslag van het onderzoek op het vruchtje afwachten.
Wanneer heb jij weer een echo?

@ love; Sterkte nog met het verwerken van het verlies van je vader en wat ben jij onbeschoft behandeld door je oude werkgever! Ik hoop dat je snel een nieuwe baan mag vinden voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888

Ik heb vandaag weer gewerkt, was wel fijn. Ga morgen een weekendje weg met vrienden waarvan 2 zwangere vrouwen. Even slikken, maar dit is nou eenmaal mijn realiteit. Ondanks de reisafstand ga ik zoveel mogelijk naar mijn nichtje, krijg ook dagelijks een foto. Ben helemaal gek op die kleine, dat is ook wel een fijne afleiding!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 6:49

Even snel een berichtje vanaf mijn telefoon.heb nog geen idee wanneer ik ga testen. heb zelf het idee dat het niet raak is. Daarom wil ik nog even wachten. Mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn wil ik in ieder geval voor carnaval testen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 31 jan 2013 - 7:48

Linnie: fijn dat het nu loopt met de gyn, kun je in elk geval iets doen! En natuurlijk een dikke knuffel voor een kindje 2012 - Pagina 21 699888Nog een weekje en dan is de datum voorbij, denken we er hopelijk minder vaak aan voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812
Aardbei: dat is waar ook ja, van die cyste. Wel fijn dat je cyclus in elk geval regelmatig is. En dat je nog niks weet over de vervolgstappen... hopelijk is het gewoon niet nodig! Bij IUI selecteren ze volgens mij de snelst zwemmende zaadjes en brengen ze die bij je in, maar ik weet het ook niet precies. Volgens mij is IUI vooral handig als de zaadkwaliteit slecht is. Maar ik heb er dus ook geen verstand van.
Justme: goed teken, dat bij jou op het werk de kindaantallen nog niet teruglopen voor een kindje 2012 - Pagina 21 561177 Jij hebt trouwens ook je laatste tabletje Clomid genomen vandaag he? Nu maar wachten tot er iets gebeurt... Ga jij ovulatietesten gebruiken?
Love: wat balen van je baan zeg, en dan ook nog net die andere baan misgelopen voor een kindje 2012 - Pagina 21 1371890812 Hopelijk word je nu niet ziek in ieder geval!
Boekenwurm: bedankt voor je reactie. Mijn verkoudheid gaat ook beter, maar ik voel me niet echt supervruchtbaar op het moment haha. Gelukkig moeten de vruchtbare dagen nog komen. O en wat goed dat je afspraak voor het uitstrijkje verzet kon worden. En dat je zo ontspannen je wachtdagen door weet te komen!
SB: haha nee ik leid mensen op die inbound bellen en e-mailen, bij een klantenservice.
Shally: vind het echt fijn voor jou dat je straks naar de gyn kunt! Hoop zo voor je dat het gauw wat gaat opleveren.
Weegschaal: pff hier ook overal zwangere vrouwen! Twee vriendinnen van mij zijn voor de tweede keer tegelijk zwanger en rond dezelfde datum uitgerekend. Bij hen lúkt het gewoon om kinderen te plannen. Grrrrr. (O wacht even, IK GUN HET ZE VAN HARTE. en zo.)
Just me only me: hoe was je cyclus de vorige keer? Zo grappig trouwens, ik zou er niet eens aan denken dat het bijna carnaval is als ik niet op het forum zat. Hier vieren we het totaal niet. Maar ik ben stiekem wel jaloers, het klinkt altijd erg leuk.


Heb net wat zitten googelen over Clomid. Als ik de statistieken zo zie heeft een vrouw van mijn leeftijd normaal gesproken een kans van 1 op 90 op een meerling. Met Clomid wordt de kans 1 op 12. Wel een stuk groter dus... En tweelingen komen ook in mijn familie voor. Ben heel benieuwd.

En ik ga zo Wie is de Mol kijken! Wie volgt dat nog meer? voor een kindje 2012 - Pagina 21 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes do 31 jan 2013 - 7:58

Boekenwurm, wat spannend zeg! Ik ben heel erg benieuwd en mijn duimen draaien overuren voor je!

Filoria, spannend als er in jouw familie al meerlingen voorkomen! Hopelijk ben je snel zwanger met de Clomid.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 31 jan 2013 - 8:02

Dankje Snoes! Jouw zoon is ook het resultaat van een Clomid-succesverhaal toch? Ik las trouwens iets over dat je zoontje onderzocht wordt omdat hij niet genoeg aankomt? Heftig lijkt me... Sterkte!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 21 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum