Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 2:05

@weegschaal, ja hij was echt slecht te pas. Hij moest veel hoesten en had flinke koorts. Gelukkig gaat het nu beter en is hij vandaag weer begonnen met werken.
@aardbei , ja dat is wel lastig tenminste dat heb ik wel soms..

Hier gisteren maar gebruik van gemaakt dat vriendlief weer wat beter te pas is voor een kindje 2012 - Pagina 20 2474380249.
Nu maar afwachten hoe het deze maand gaat verlopen.
Volgens mijn berekening via internet zou ik vanaf de 13de kunnen testen of ik zwanger ben.. afwachten maar hoop van wel maar mijn hoofd zegt van niet..
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 29 jan 2013 - 2:09

love schreef:@weegschaal, ja hij was echt slecht te pas. Hij moest veel hoesten en had flinke koorts. Gelukkig gaat het nu beter en is hij vandaag weer begonnen met werken.
@aardbei , ja dat is wel lastig tenminste dat heb ik wel soms..

Hier gisteren maar gebruik van gemaakt dat vriendlief weer wat beter te pas is voor een kindje 2012 - Pagina 20 2474380249.
Nu maar afwachten hoe het deze maand gaat verlopen.
Volgens mijn berekening via internet zou ik vanaf de 13de kunnen testen of ik zwanger ben.. afwachten maar hoop van wel maar mijn hoofd zegt van niet..

Bij mij stond de 12e, en dat is precies op mijn verjaardag!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 2:12

Dat zou nog eens een leuk cadeautje zijn zeg ! Very Happy
Zou wel grappig zijn zo vlak achter elkaar zwanger en uitgerekend voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 29 jan 2013 - 3:35

love schreef:Dat zou nog eens een leuk cadeautje zijn zeg ! Very Happy
Zou wel grappig zijn zo vlak achter elkaar zwanger en uitgerekend voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177

Hoop dan ook dat het deze ronde raak is, maja moet nog 13 dagen wachten...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 3:54

ja dat duurt zo lang he voor een kindje 2012 - Pagina 20 1270000679 word er altijd zo ongeduldig van !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 29 jan 2013 - 4:17

@Aarbei; was erg leuk gisteravond! Heel gezellig en goed om samen te kletsen en aan je relatie te bouwen! Zo leuk om elkaar steeds beter te leren kennen.
Balen dat je ongesteld bent geworden, maar je zag het al een beetje aankomen volgens mij of niet?
1e ronde clomid? Succes meid!

@Love; hopen dat je ondanks alles straks toch positief mag testen smile
Wachten duurt lang he... Vind ik ook altijd zo frustrerend!

@all
Hier lekker even gewinkeld met vriendinnetje. Was gezellig!
Ze weet niet echt van onze kinderwens, maar merk dat we er toch wel steeds vaker over kinderen hebben.
Hun zijn er voor zover ik weet ook nog niet echt mee bezig.

Ik heb besloten dat ik toch gewoon dinsdag ga beginnen. Moest nog 2 afspraken afwachten die ik moest overplannen omdat die op een werkdag stonden. en die konden gelukkig maandag. Dus dat vind ik even belangrijker is voor mijn beugel, dus kan ik ook niet te lang uitstellen en 1 voor behandeling van mijn rug.
Soms lossen problemen zich vanzelf weer op. Heerlijk vind ik dat!

Moet nog eens bedenken wat ik met al die vrije avonden wil gaan doen Wink haha
Ik heb al gezegd dat ik graag een hondje zou willen en daarmee naar cursus enzo, zou ik nu wel mooi tijd voor krijgen.
Maar wil eerst even lekker wennen aan het nieuwe werk en wie weet wat ons verder te wachten staat!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 4:30

Ja ben echt ongeduldig dan , maar als het de op aan komt kan ik soms ook doodsangsten uitstaan voor een kindje 2012 - Pagina 20 253468018
Heb jij nog wat gekocht met winkelen? Grappig is dat he, heb het ook met een goede vriendin dat we steeds bij kinderkleren staan te kijken bij de Hema ofzo zonder dat we het er met elkaar over gehad hebben..
Wat heb je met je rug dan?
Een puppy is wel schattig I love you kun je savonds lekker mee gaan wandelen dan. Wij hebben twee katten en ga die niet uitlaten aan een riempje voor een kindje 2012 - Pagina 20 253468018. Ik ben momenteel druk aan het solliciteren aangezien ik per 5 febr geen werk meer heb voor een kindje 2012 - Pagina 20 1371890812
Wanneer mag je precies beginnen met je nieuwe baan? Alvast succes !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 29 jan 2013 - 7:14

Shally, ik woon in Zuidoost brabant, 25 km van Eindhoven.
Ik weet niet of stemmingswisselen bij Clomid horen, in ieder geval wel bij Provera. En die heb ik ook 10 dagen moeten slikken. De bijwerkingen van Clomid heb ik maar niet gelezen, word je niet vrolijker van denk ik..

Weegschaal, heftig om mee te maken die curreatage, hoe voel je je nu?
En wat balen dat je man net die week weg is van huis! Wink

Love, goed dat jullie er gisteren meteen gebruik van hebben gemaakt! Nu nog 'geduldig' wachten.. En de 13de hopen op een positieve test!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 29 jan 2013 - 7:45

@boekenwurm: wat spannend!! een dubbele kans! Dat zou toch eens leuk zijn! oh ik lees nu je reactie over de andere gyn. dat is ook raar dat ze alletwee wat anders zeggen! nu weer je nog niet waar je aan toe bent! Hopelijk zijn ze gewoon gesprongen!

@filoria & just me: spannend, alletwee eerste ronde clomid! hopelijk met mooi resultaat aan het einde van de maand!

@SB: oh dat is zonde! Very Happy! Succes met de testen! hoop dat ze hun werk goed doen en dat je gericht kan sexen Wink. beterschap met je hoesten.

@love: he dat is ook balen precies in je vruchtbare periode. Maar je hebt toch nog 1 kans zie ik! Dat is in ieder geval mooi!

@linnie: oei migraine klinkt niet fijn Sad, ik heb het zelf ook zo nu en dan. Gelukkig knap je alweer beetje op! Beterschap in ieder geval!

@shally: spannend, hopelijk bellen ze snel vanuit het ziekenhuis!

@weegschaal: he wat balen dat dan misschien net je man op vakantie is. Maar het kan dus ook zo zijn dat je cyclus toch korter is dus dat je eisprong ook eerder is?

@aardbei: succes deze ronde! Ik hoop op een mooi eind resultaat voor je.

@all: oh god ik vind het allemaal zo spannend, kan me niet meer herrineren dat ik het 3 jaar geleden bij mijn dochter ook zo spannend vond Wink….
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 8:37

@aagje, ja we wachten af maakt het wel spannend zo !
Hihi, kun je de zenuwen nog een beetje de baas dan? Mag je binnenkort al testen of nog niet?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 29 jan 2013 - 8:46

love schreef:@aagje, ja we wachten af maakt het wel spannend zo !
Hihi, kun je de zenuwen nog een beetje de baas dan? Mag je binnenkort al testen of nog niet?

ik denk dat zaterdag mijn nod is, dus dan gooi ik er een testje tegen aan, maar ik hoor ze nu al roepen: PAAAAAAAAAK ME, TEEEEEEEESTEN.... Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 8:50

Zo druk gehad de laatste week dat ik amper heb kunnen reageren.

Aagje spannend bij jou dus, wanneer kun je testen?

Weegschaal fijn dat hetballemaal is meegevallen,mwel heftig zo om het iedere keer te moeten ondergaan. Knap van je dat je er zo positief in staat!

Boekenwurm hoe was de uitslag? Ben benieuwd of je eitjes gesprongen zijn! Wel raar dat de ene gyn iets anders zegtbals de andere.

Filoria en just me succes met clomid, hopelijk heeft het snel resultaat! Just me, ben wel benieuwd waar je woont, ik woon ook in zuid oost brabant in de buurt van eindhoven.

Aardbei ook voor jou heel veel succes!

Love altijd irritant die wachtweken..

SB succes met jenieuwe job volgende week!

Shally hoe was je bloeduitslag? Hopelijk mag je snel naar de gyn.

Linnie succes deze dagen!

All hier weinig nieuws te melden. Afgelopen week erg druk gehad met school, tentamen gehad en verslag in moeten leveren. Zit op dag 40, nog steeds geen tekenen van ongesteldheid of anders.. Vorige cyclus was 41 dagen dus we wachten nog maar gewoon even af..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 8:53

Aagje! schreef:
love schreef:@aagje, ja we wachten af maakt het wel spannend zo !
Hihi, kun je de zenuwen nog een beetje de baas dan? Mag je binnenkort al testen of nog niet?

ik denk dat zaterdag mijn nod is, dus dan gooi ik er een testje tegen aan, maar ik hoor ze nu al roepen: PAAAAAAAAAK ME, TEEEEEEEESTEN.... Wink

Haha! Succes met nog een beetje geduld hebben! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 29 jan 2013 - 8:54

Yoehoee, ben vanmiddag gebeld en heb wel een eisprong gehad! Ze kunnen niet zeggen hoeveel eitjes maar met 1 ben ik al helemaal blij! Dus nu twee weken op het wachtbankje.

Shally wat fijn dat je je doorverwijzing binnen hebt. Hopelijk komt er nu een beetje schot in de zaak! Zou tijd worden ofniet! En wat leuk dat je neefje is geweest. Leuk is dat he om je vriend zo bezig te zien! Ons neefje van twee was laatst ook bij ons en hij ging steeds naar m'n vriend en zei steeds, ik vind je lief I love you

Nillis wat fijn dat alles zo goed gaat! En fijn dat je volgende week je echo hebt. Hopelijk krijg je daardoor het vertrouwen dat alles goed zit! En leuk dat je hier af en toe blijft meeschrijven. Je hoort voor mijn gevoel toch nog steeds bij 'ons' groepje!

Filoria hoe gaat het met Thomas nu?

x just me x, ja clomid kan wel wat bijwerkingen hebben helaas. ik had bij 50 nog geen last maar bij de 150 voelde ik me verre van goed. Hopelijk valt het bij jou mee! Wanneer heb je de eerste controle?

SB. wat leuk dat je een avond echt met je man hebt doorgebracht. Wat leuk dat zoiets bij jullie georganiseerd wordt! Wel eens goed om er echt een avondje voor te gaan zitten en met elkaar te praten. Bij gewoon een avondje op de bank ga je toch snel voor de tv zitten zonder al teveel diepgang voor een kindje 2012 - Pagina 20 253468018
Jouw vruchtbare dagen komen er weer aan? Veel succes alvast met je nieuwe baan.

Aagje, oei spannend, zaterdag je NOD. Ik zou toch proberen het zo lang mogelijk uit te stellen en het liefst tot zaterdag, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zal voor je duimen!

Linnie en Love, jullie hebben dus beide je vruchtbare dagen erop zitten las ik. Ik ook, dus we lopen gelijk op. Hopelijk over twee weken drie positieve testen!

Weegschaal, wat fijn dat je je je curretage achter de rug hebt en dat het is meegevallen. En nu maar weer proberen vooruit kijken! Vervelend zeg dat je vriend weg is tijdens je vruchtbare dagen. Mijn vriend gaat over een paar maanden ook een paar lange weekenden weg. Ik ben ook al bang dat dat net in m'n vruchtbare dagen zal zijn. Ik ga heel hard voor jou duimen dat het geluk de komende tijd aan jullie kant komt te staan. Wanneer ga je naar Gent?

Aardbei, morgen weer met clomid beginnen? Nieuwe ronde nieuwe kansen meid!

Just me only me, spannend meid! Wanneer wil je gaan testen?

Nou ik ga lekker even bankhangen en bijkomen van vandaag. Heb trouwens een flinke blaasontsteking te pakken, maar gelukkig heb ik antibiotica gekregen die niet kwaad kan bij een eventuele zwangerschap. Was ik wel even bang voor want ik heb best vaak een blaasontsteking. Nou fijne avond allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 9:06

Jee Boekenwurm! Wat een goed nieuws! Ik duim voor je!

Geen idee wanneer ik zou willen gaan testen, wil in ieder geval zo lang mogelijk wachten. Zeker tot het weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 29 jan 2013 - 9:08

Jaaaa, boekenwurm, wat een goed nieuws! :cheering: Nu over 2 weken een hele mooie positieve test! Yes
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 29 jan 2013 - 9:26

Ja dat wachten is indd niet wat... maar gelukkig inderdaad is er een mogelijkheid Very Happy
Hoop zo dat ik voor de 13de niet ongesteld word voor een kindje 2012 - Pagina 20 2474380249

Boekenworm wat een positief nieuws !! voor een kindje 2012 - Pagina 20 281626781 zou wel tof zijn als we alle drie positief testen!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 29 jan 2013 - 9:32

Very Happy Goed nieuws boekenwurm!!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 29 jan 2013 - 9:59

Boekenwurm: YES! Dat is gebleken uit je bloedonderzoek dan? Top zeg! Hopen dat ze allebei gesprongen zijn, dan heb je extra kans Very Happy Gaat het wachten je zwaar vallen denk je? Beterschap met je blaasontsteking.
Just me only me: o ik had helemaal niet meegekregen dat je studeert. Wat leuk! Wat doe je voor opleiding? Denk je dat het te combineren is met het moederschap, of ben je tegen die tijd al klaar?
Aagje: haha je kan niet wachten he?! Heb je je eisprong gevoeld, weet je daardoor wanneer je NOD is?
Justme: heb jij al last van bijwerkingen? Ik merk voorlopig nog helemaal niks. Heb de bijsluiter wel gelezen, maar het enige dat me echt is bijgebleven is dat je opvliegers kunt krijgen en dat de kans op een tweeling groter wordt. Spannend trouwens, dat wachten op de uitslag van het zaadonderzoek. En de eerste echo sinds je Clomid gebruikt... hopelijk krijg je allemaal goed nieuws!
Love: hoe komt het dat je je baan kwijt bent? Wat balen! Lukt het een beetje met solliciteren?
SB: jij zit nu ergens middenin je cyclus toch? Gaat het wat worden deze ronde denk je? Je bent wel heel druk met vanalles he?! Nieuwe baan, ziek zijn voor een kindje 2012 - Pagina 20 1371890812 En dan nog hele verhalen hier posten Wink
Linnie: ging jij nou ook een doorverwijzing voor de gyn vragen? Ik weet het even niet meer Embarassed Voor jou is de datum waarop je uitgerekend had moeten zijn trouwens ook al bijna he? De mijne is 7 februari. Ik ben er best wel mee bezig moet ik zeggen...
Shally: fijn dat er dingen gebeuren meid! Het is hartstikke goed dat je hulp hebt voor je schildklier, maar als je nog niet zwanger wordt is het fijn als de gyn jullie verder kan helpen. Heel terecht dat je probeert om daar wat vaart achter te zetten. Ik ben ook heel blij dat ik nu én bij de internist én bij de gyn onder controle sta.
Aardbei: shit hee. Je klinkt wel positief, maar wat zul je balen voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888Hoeveel rondes ga je nog door met Clomid? En is je cyclus wel mooi regelmatig sinds je op 150mg zit?
Weegschaal: wat goed dat je het weefsel uiteindelijk toch naar Leiden mocht brengen. Ben zo benieuwd naar de uitslag! En fijn dat jullie er meteen weer voor kunnen gaan. Knap dat je zo goed hoop houdt. Een collega van mij vertelde vorige week dat zijn vrouw vijf miskramen heeft gehad voor ze hun dochter kregen. Ik moest meteen aan jou denken. Ik gun je het zo!!!

@all: zat tijdens het typen van de reacties te bedenken dat ik van bijna niemand weet wat ze doen voor werk. Vinden jullie dat leuk om te vertellen? Ik zal beginnen Wink Ik geef trainingen bij een callcenter.

Maandag heb ik overleefd: eerst een flinke bak e-mails afgehandeld en daarna nog vier uur training gegeven. Met enorme traanogen en veel gesnotter, maar het is gelukt voor een kindje 2012 - Pagina 20 281626781 Ik vraag me alleen wel een beetje af of het Clomid slikken wel zin heeft als ik zo vreselijk verkouden ben. Is dat niet desastreus voor je vruchtbaarheid, ziek zijn? voor een kindje 2012 - Pagina 20 1371890812

Oja Tomas maakt het uitstekend! Hij laat steeds trots zijn (in het ziekenhuis dichtgelijmde) hoofdwond zien aan iedereen voor een kindje 2012 - Pagina 20 394967
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 29 jan 2013 - 10:04

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e5 miskramen
Filoria25/34Juni 20112eMiskraam
Clomid
Schildklier med
Stitch25/31November 20111eZwanger!
Nillis30/31November 20112eZwanger!
Aardbei26/26Januari 20121eClomid
Miskraam
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty25/27Januari 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
just me only me28/31Oktober 20121e
x-justme-x26/29November 20121ePCO
love27/27November 20121e

Tabel weer even naar boven gehaald. Aagje, wil jij er ook in?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aagje! di 29 jan 2013 - 10:25

Ik ben natuurlijk eigenlijk pas begonnen 2 jan dus hoor misschien niet echt in de tabel.... Eigenlijk ook niet in dit topic Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 29 jan 2013 - 10:34

Oja, jij kletst ook mee in het 2013-topic he? Beetje van twee walletjes eten, tsss voor een kindje 2012 - Pagina 20 1578173417
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 29 jan 2013 - 10:45

@boekenwurm;wat een goed nieuws meid!nu 2 lange weken te gaan..

@filoria; ja vond het ook wel tijd worden dat er eindelijk iets aan gedaan wordt.ben erg blij dat er nu iets gaat gebeuren over niet al te lange tijd.
Owja,ik werk (nog 3 weken) in de kinderopvang.

Op de rest reageer ik van de week ff..weet het niet zo uit mn hoofd.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 29 jan 2013 - 11:28

Aagje, ik hoop ook zo dat de Clomid zijn werk doet, en dat we binnenkort een mooie test hebben! Jij succes met de laatste daagjes wachten!

Just me only me, Thxs! Ik woon in een dorp De.... Weet je t dan? Ben nu inmiddels ook benieuwd waar jij woont!

Boekenwurm, wat spannend zeg!! Wat zegt je gevoel? Ik heb komende maandag mijn eerste echo.

Filoria, tot nu toen eigenlijk weinig last van bijwerkingen. Als ik nu iets voel schuif ik het gewoon om mijn ongesteldheid af. Jij nog ongesteld?
Ik werk trouwens ook in de kinderopvang.




Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 29 jan 2013 - 11:32

Haha, ik weet nu wel waar je woont! Mijn beste vriendin woont in Eindhoven en haar vriend werkt in dat dorp.

Fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt. Hier is de ongesteldheid voorbij en behalve mijn verkoudheid heb ik nergens last van.

Heb zelf ook in de kinderopvang gewerkt, maar ben blij dat ik er nu weg ben. Er vallen veel ontslagen overal hoor ik. Hoe is dat bij jou Justme?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum