Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie do 17 jan 2013 - 3:26

Oh zo, da's ook logisch ja. Hopelijk is het snel zover!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 17 jan 2013 - 3:27

Oooh Weegschaal, ik lees dat jullie al steeds meer proberen te wennen aan de gedachte dat een kindje misschien niet is weggelegd voor jullie. Dat vind ik zo verdrietig om te lezen Cry Het moet potdomme toch gewoon een keer goed gaan?!

Hoe zit het precies met België, wat doen ze daar anders dan hier?

Nillis, Aardbei en SB: ik wil streepjes zien voor een kindje 2012 - Pagina 11 281626781
Mama: welkom! Sinds wanneer gaan jullie ervoor? Er is ook een 2013-topic he? Maar hier is het knusser, dat moet ik toegeven voor een kindje 2012 - Pagina 11 3079029344 En ik ben wel benieuwd wie je bent, maar ben te lui om alle tickers na te gaan haha.

@all: mijn NOD begint ook in de buurt te komen... Rond de 24e ga ik testen. Mijn ticker zegt dat ik wat langer moet wachten, maar ik heb op dag 16 van deze cyclus al een eisprong gehad geloof ik. De vorige cyclus ook rond die dag. Er lijkt zowaar regelmaat in te komen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mama do 17 jan 2013 - 3:34

@Filoria, wij zijn er in juli 2012 voor gegaan. Dit topic leek me idd iets beter bij te houden, hihi
Mama
Mama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 17 jan 2013 - 3:37

Dan zijn jullie ook al een halfjaartje bezig! Heb je een beetje goede hoop dat het snel gaat lukken?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mama do 17 jan 2013 - 4:03

Ja we zijn al een paar maandjes bezig. Deze maand was ik voor het eerst echt teleurgesteld dat ik weer ongesteld werd.

Bij T, zijn we ook ruim een jaar bezig geweest, maar op de een of andere manier had ik nu wel de goede hoop dat het niet zolang ging duren.....

We zullen het zien! We zijn gelukkig nog hartstikke positief! Om ons heen hoor ik heel vaak de verhalen dat ze binnen 1, 2 of 3 rondes al zwanger zijn. Maar gemiddeld ligt dat volgens mij veel hoger.
Mama
Mama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje do 17 jan 2013 - 7:33

Weegschaal: Wat k^t voor jullie. Als eerst een hele dikke knuffel voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888. Mijn collega heeft dit ook gehad. Zij heeft 8 miskramen gehad en ze deden niks in het ziekenhuis. Wel gekeken geloof ik na de 4e miskraam, maar konden niks geks vinden. Ze heeft nu 3 meiden (tussendoor geen miskramen meer gehad). Dus hoop dat het jullie ook snel gegund is. Als het aan ons allemaal ligt heel snel. Hopelijk lukt het in Belgie wel en gaan ze snel iets doen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 17 jan 2013 - 7:43

Weegschaal voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888Wat vreselijk voor jullie! Ik had zooo gehoopt dat het goed zou gaan dit keer. Wat moet dit vreselijk veel pijn doen. Ik hoop dat jullie zodra jullie er zelf klaar voor zijn in Belgie terecht kunnen en dat je misschien toch nog kracht kunt putten uit het verhaal van Sabje. Hopelijk is dat verhaal voor jullie ook weggelegd! Veel sterkte en je weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt he!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 17 jan 2013 - 8:17

Silver, dan snap ik dat je het vervelend vond! Gelukkig had je wel een hele mooie echo, dat moet het dan toch wel een beetje goedmaken?

Sabje, wat ontzettend vervelend dat je nog steeds last hebt van donkere afscheiding. Hopelijk stopt het snel.

Aagje en Mama, welkom

Mama, ik ben nu wel heel nieuwsgierig wie jij dan eigenlijk bent Wink

Sleeping beauty, spannend nu ook voor jou dus! Ik ga voor je duimen.

Linnie, fijn dat je toch nog een beetje positief kan zijn, ik duim voor je dat je inderdaad een mooi verjaardagscadeautje mag hebben!

Love, jammer dat je het niet geworden bent, hopen op je 2e gesprek dus bij het andere bedrijf! Veel succes komende ronde!

Aarbei, succes! knap dat je toch nog zolang kan wachten! Ik blijf duimen!

Nillis, het nieuws is aardig gezakt vandaag. Mn vriend was echt heel erg blij, maar we houden allebei nog wel een slag om de arm. Had vandaag wel af en toe wat gevoelige borsten (had ik vorige keer niet) en had gisteren nog wat lichtbruin verlies, maar dat is vandaag weer helemaal weg, dus dat lijkt me wel een goed teken. Wil zaterdag nog een keer een test doen, als die niet lichter is zoals vorige keer, gooi ik er een clearblue tegenaan.
Bij jou nu ook al heel spannend! Ik duim ook heel hard voor jou!

Filoria, Ik wil bij jou ook streepjes zien hoor! Wink

Boekenwurm, hoe is het nu met jou? Is het slechte nieuws van gisteren al een beetje gezakt? Wat gaan ze nu precies doen? Weer de dosis ophogen?

Weegschaal, ik wil je nogmaals een hele dikke knuffel geven. Ik zou zo graag willen dat ik wat kon doen om jullie te helpen! Het is gewoon niet eerlijk! hug hug

All, we zijn nu een klein beetje gewend aan t nieuws. Al houden we nog wel echt een slag om de arm. Ik ben vooral doodsbang. Durf er nog niet heel hard in te geloven. Al voelt het op de een of andere manier wel anders als vorige maand. Van t weekend nog een test doen, en als die goed is, dan ook nog een clearblue. Ik heb namelijk geen idee hoe ver ik nu dan ben.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 8:26

Lieve weegschaal, wat ontzettend kl*te nieuws! Had zo gehooptmdat het deze keer wel goed zou gaan.. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 do 17 jan 2013 - 10:59

Weegschaal, wat ontzettend klote nieuws! Weet even niet wat ik moet zeggen! hug

Mama, welkom! Hopen dat ook jij snel positief mag testen!

Stitch, ik ben ook benieuwd hoever je nu bent! Weet je omgeving het al?


All, hier eigenlijk weinig nieuws! Dag 7 van de provera, en gelukkig nergens last van.


Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Inge do 17 jan 2013 - 11:27

Lieve weegschaal hug Sterkte voor jullie.


Hier eindelijk vanavond ongesteld geworden, met mijzelf afgesproken dat ik na mijn verjaardag de dokter zou bellen voor een afspraak, dat was zondag maar voelde vanaf toen wat gerommel in mijn buik dus dacht misschien komt het er nu aan. En ja hoor vanavond ongesteld geworden, eindelijk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal do 17 jan 2013 - 11:43

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!

@ Inge; wat goed zeg!! Ik hoop dat je nu een mooie cyclus mag krijgen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 17 jan 2013 - 19:32

Sleepingbeauty: Wow! Half 11! Zelfs al zou ik willen kan ik dat niet smile Als ik eens een keer uitslaap dan is dat max 9 uur. Misschien omdat ik gewend ben dat de wekken elke dag om kwart over 6/ half 7 gaat, dat ik daarom niet langer kan slapen...

Nillis: Meldplicht is er nog hoor, en wanneer ik maandag iets weet kom ik me zeker melden! Ik durfde van de week gewoon niet zo goed, bang om teleurgesteld te worden denk ik. En, hoe was jouw test?!

Mama: Welkom, tuurlijk mag je meekletsen! Zie dat jij ook al eventjes bezig bent, wij hier allemaal ook natuurlijk smile En ik weet niet wie je bent hoor!

Filoria: Dat schiet ook al op! Nog ongeveer een weekje. Ik ga voor je duimen.

Stitch: Mijn angst voor weer een negatieve test is gewoon te groot, dus ik dacht: een week na mijn NOD is vast een stuk veiliger Wink Ik snap zo goed dat je bang bent hoor, gezien de vorige keer. Daarom denk ik dat ik het ook vol kan houden tot maandag. Maar goed, het zou wel heel toevallig zijn als het nu weer fout gaat hè! Het blijft gewoon goed gaan hoor meid!

X-justme-x: Provera was een kuur van 10 dagen toch? Moet je nagaan hoe snel je dat vergeet... Nou dan zul je binnen een week wel een bloeding krijgen.

Inge: Wat fijn! Ik hoop dat je de volgende ronde veel eerder ongesteld wordt, en anders toch maar even de huisarts bellen hoor!

Weegschaal: voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888Ik kan je er niet genoeg geven, ik vind het écht zó rot voor je. Ik hoop echt dat ze in België wat kunnen betekenen voor jullie.

All: Weet iemand dit? Ik had geloof ik ergens eens gelezen dat de tijd van de menstruatie tot je eisprong viabel kan zijn door bijvoorbeeld stress enz, maar dat de tijd van je eisprong tot je menstruatie altijd gelijk is. Is dat zo? Daar probeer ik me nu namelijk al een aantal dagen aan vast te klampen omdat ik maar niet ongesteld word en een negatieve test had, terwijl ik zéker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 17 jan 2013 - 21:00

@ aardbei, ik durf niet te zeggen hoe dat zit, maar ik durf ook nog niet te testen bang om teleurgesteld te worden. Ik wacht vandaag nog af. Mijn gevoel zegt dat ik ongesteld ga worden.

@ Stitch, snap dat je nog een slag om de arm houdt hoor, maar het moet gewoon goed gaan. Jullie wachten er ook al zolang op.

@ weegschaal, ik ben ook wel benieuwd wat ze in België gaan doen?

@ Inge, wat goed dat je ongesteld bent geworden. Nu een nette cyclus gaan krijgen.

@ xjx, hoeveel dagen moet je provera slikken en wekt het een eisprong op? ik heb er echt totaal geen verstand van.

@ all, ik heb nog niet getest, durf niet goed en verwacht ook wel ongesteld te worden en ik vind het dan weer jammer van de test. Als ik morgen nog niet ongesteld ben denk ik dat ik wel zal testen. ik heb hetzelfde probleem als aardbei, ik had volgens testen 2 jan. mijn ei en verwachtte dan ook de 16e ongesteld te worden,maar hier dus ook nog geen duidelijkheid.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes do 17 jan 2013 - 23:59

Weegschaal, ik kan je er niet genoeg geven: hug hug hug

Nillis, spannend! Ik hoop dat je morgen een mooie positieve test hebt!

Aardbei, voor jou ook spannend. Hopelijk maandag een positieve test voor jou.

Stitch, wat superfijn zeg, van harte gefeliciteerd!

Boekenwurm, nee zeg, wat een naar nieuws ook. Sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 18 jan 2013 - 0:13

Inge, eindelijk ongesteld! Heeft inderdaad lang geduurd! Hoop echt voor je dat je een nette cyclus krijgt, anders volgende keer gewoon eerder de huisasrts bellen. Is de menstruatie nu ook veel heftiger dan toen je aan de pil was?

Filoria, spannend, al aan het aftellen tot de test? Wat zegt je gevoel?

Aardbei, provera is inderdaad 10 dagen. Volgens de gyn zou ik na 3 of 4 dagen ongesteld moeten worden. Dat is dus woensdag of donderdag. Gewoon afwachten dus..
Over je vraag hoe lang de tijd tot en na de eisprong, echt geen idee!

Weegschaal, een hele dikke knuffel voor jou! Weet je al wanneer je naar belgie kan?

Nillis, spannend ook voor jou, ik ga duimen!
Provera (10 dagen) wekt je ongesteldheid op. Op dag 3 van je ongesteldheid moet je dan beginnen met 5 dagen clomid, die zorgt er dan weer voor dat je eitjes gaan groeien en springen.






Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 18 jan 2013 - 1:04

Nillis en aardbei, spannend hoor!! Ik zal ook duimen voor een positieve test!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Mama vr 18 jan 2013 - 2:31

Ik ga zo even proberen een beetje bij te lezen, zodat ik wat meer over jullie situatie weet!

@weegschaal, ook van mij een dikke knuffel! Dit is nieuws wat je niet had willen krijgen! Echt ik hoop en duim heel hard dat ze in Belgie iets voor je kunnen betekenen! voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888
Mama
Mama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 18 jan 2013 - 3:13

Nillis: Hoop het niet voor je! Ga je anders morgen testen?

Snoes: Hoe is het met jou?

Annemie: Thanks, en hoe gaat het met jou?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes vr 18 jan 2013 - 3:45

Aardbei schreef:Nillis: Hoop het niet voor je! Ga je anders morgen testen?

Snoes: Hoe is het met jou?

Annemie: Thanks, en hoe gaat het met jou?
Lief dat je dat vraagt. Met mij gaat het goed, met onze zoon iets minder. Hij heeft een navelbreuk en een liesbreuk en moet binnenkort wellicht geopereerd worden Sad. Dus dat is even niet zo fijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 18 jan 2013 - 3:57

@ weegschaal, ogoss wat vervelend voor jullie zeg , ik weet even niet wat ik moet zeggen voor een kindje 2012 - Pagina 11 1371890812 voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888
@ Nillis, spannend hoor ben erg benieuwd , hoop een mooie positieve test. Nou soms doen die mannen wel heel erg zielig Wink
@ Aardbei, ooh spannend hoop voor jou een positieve test!
@ Stitch wat fijn zeg! Kan me voorstellen dat het allemaal eng en spannend is ! Hopelijk kun je er steeds meer van genieten voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888. Dankjewel hopelijk word het volgende week wat !
@ Boekenworm, aah nee wat vervelend ! Heel veel sterkte voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888
@ Filora , spannend hoor , wanneer ga je testen? smile
@ Justme , fijn dat jij nu ook wat minder last hebt!
@ sleepingb , Dankjewel, ben ook erg benieuwd volgende week!
@ Mama, welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen.
@ Snoes , jeej wat vervelend voor je zoon ! voor een kindje 2012 - Pagina 11 699888


All,
Gisteren was de sterfdag van mijn vader van 7 jaar geleden, ben gisteren hele dag bij mijn moeder geweest en familie liep daar in en uit en dat was wel even fijn. Helaas kon ik vannacht niet goed slapen, veel aan het piekeren geweest maar nu gaat het gelukkig wel weer.
Hier verder weinig spannends, ongesteldheid is helemaal weg voor een kindje 2012 - Pagina 11 561177 . Hoe berekenen jullie trouwens jullie eiersprong?
Ik ben vaak precies 4 weken later weer ongesteld dus dan zal denk ik in het midden een keer de eiersprong hebben neem ik aan? Soms zie ik dat meiden temperatuur opnemen ivm eierspring maar nu vroeg ik mij af , hoe moet ik dat zien? Embarassed
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 18 jan 2013 - 4:25

@aardbei, mwah gaat niet echt super, ben de hele dag door misselijk, steeds overgeven, slapjes en dat had ik helaas bij de eerste ook tot het einde van de zwangerschap, hopelijk gaat het snel wat beter. Ik vind zwanger zijn dus ook niet echt super, het is dat we een broertje of zusje voor onze zoon willen, maar anders had het zwanger zijn voor mij niet gehoeven.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 18 jan 2013 - 4:37

Er wordt weer genoeg geschreven deze middag. Veel meiden die vanmiddag vrij zijn?

Snoes, inderdaad minder leuk nieuws over je zoontje, als hij die operatie krijgt knap hij hopelijk snel weer op.

Love, ik weet dat je via internet er wel sites zijn waar je je eisprong zou kunnen berekenen. Dat temperaturen zou ik ook niet weten hoe dat gaat..

Annemie, balen dat je zo slapjes voelt steeds, maar het is voor een goed doel! Hopelijk voel je je snel weer beter!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 18 jan 2013 - 6:59

@justme , nou ik heb even op een site gekeken en berekend , volgens de site moet ik maandag tot met woensdag extra mijn best doen voor een kindje 2012 - Pagina 11 2474380249 haha. Ben benieuwd of het waar is, heb het mijn vriend al even medegedeeld die keek me al zo raar aan voor een kindje 2012 - Pagina 11 394967 maar die ziet alleen zijn eigen voordeel volgens mij voor een kindje 2012 - Pagina 11 1578173417

@annemie , ooh hoop voor je dat gauw de misselijkheid over gaat!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 18 jan 2013 - 8:58

@ Weegschaal: ohh meid, wat erg...tsjonge, weet even geen juiste woorden te vinden. Heel veel sterkte en een dikke knuffel hug

@ Inge: wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Hoelang heeft het nou geduurd?

@ Stitch: Gefeliciteerd!!

@ Nillis: Spannend hoor!

@ justme: provera is toch om een menstruatie op te wekken? Sorry, heb het al gelezen.En daarna clomid dus..spannend! Moet je wel regelmatig voor echo's?

@ Mama: welkom!

@ SB: al ongesteld geworden?

@ Flioria: voor jouw ook spannend!! Hoe gaat het nu met je, nog veel last van je keel?


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum