Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love za 12 jan 2013 - 22:14

Hee meiden,

Ik ben vannacht ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 7 1371890812 wel even balen nu.
Zal vanmiddag nog wel even wat uitgebreider antwoorden voor een kindje 2012 - Pagina 7 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linnie1985 za 12 jan 2013 - 22:56

love schreef:Hee meiden,

Ik ben vannacht ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 7 1371890812 wel even balen nu.
Zal vanmiddag nog wel even wat uitgebreider antwoorden voor een kindje 2012 - Pagina 7 561177

Ai balen meid!

Mijn temperatuur was vannochtend weer 0,2 graden gestegen. 2 dagen geleden was hij 37,3, gisteren 37,1 en vannochtend weer 37,3 confused.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Jasmine za 12 jan 2013 - 23:04

Dat geeft hoop Linnie! Ik duim voor je en hoop je nog deze week in het tot 12-weken topic te zien.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- za 12 jan 2013 - 23:36

Linnie spannend, ben voor je aan het duimen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 23:37

Lief silver! Hoe is het met jou?

Love, balen meid! hug

Linnie, wanneer wilde je nou ook alweer gaan testen? Die temperatuur klinkt goed! Ik duim!

All, jeej! De spierpijn is gelukkig alweer een stuk minder Very Happy wel heel erg last van mn schouder, maar die is ook flink gekneusd volgens mij, dus daar zal ik nog wel een paar weken last van houden. Maar t is mn linkerschouder, en ik ben rechts, dus er valt mee te leven Wink
Straks naar mn oma, die is dinsdag jarig. Even lekker knuffelen met oma dus smile

Heb trouwens gedroomd van positieve testen, geloof dat ik t zwaar ga krijgen mocht ik straks ongesteld worden! laughcry nog een paar dagen geduld
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Linnie1985 za 12 jan 2013 - 23:44

Stitch schreef:Lief silver! Hoe is het met jou?

Love, balen meid! hug

Linnie, wanneer wilde je nou ook alweer gaan testen? Die temperatuur klinkt goed! Ik duim!

All, jeej! De spierpijn is gelukkig alweer een stuk minder Very Happy wel heel erg last van mn schouder, maar die is ook flink gekneusd volgens mij, dus daar zal ik nog wel een paar weken last van houden. Maar t is mn linkerschouder, en ik ben rechts, dus er valt mee te leven Wink
Straks naar mn oma, die is dinsdag jarig. Even lekker knuffelen met oma dus smile

Heb trouwens gedroomd van positieve testen, geloof dat ik t zwaar ga krijgen mocht ik straks ongesteld worden! laughcry nog een paar dagen geduld

Liefste morgen, maar wacht denk ik nog even af. Jullie zijn 1 van de eersten die het hier lezen Wink.

Voor jou dus ook spannend zie ik aan je ticker Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 23:46

Je NOD is vandaag toch? Ben benieuwd hoor! Je hebt wel meldplicht he! Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 23:47

Ja wordt nu idd spannend! Al heb ik natuurlijk geen idee of mijn lichaam het weer een beetje op pakt na de mk van vorige maand. Wil proberen te wachten tot volgend weekend. (Maar ben bang dat dat niet gaat lukken Razz )
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linnie1985 za 12 jan 2013 - 23:50

Stitch schreef:Je NOD is vandaag toch? Ben benieuwd hoor! Je hebt wel meldplicht he! Wink

Iemand anders hier kon aan mijn temperatuurkaart zien dat het morgen pas is. Dus ik weet het niet precies, vandaag of morgen dus Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 0:53

Jee, wat zijn jullie allemaal actief aan het schrijven geweest! Moest behoorlijk wat bijlezen.. Ga proberen om op iedereen te reageren..

Stitch, flinke smak heb je gemaakt dan, fijn dat het weer wat beter gaat! En dromen over positieve testen..hopelijk komt je droom uit! En natuurlijk voor ons allemaal!

Love, balen dat je vannacht ongesteld bent geworden! En wat goed van je 2 sollicitatiegesprekken, spannend! Ik vind het af en toe ook wel lastig wanneer drink je nog wel alcohol wanneer niet. Ik kijk nu gewoon watvoor feestje het is, of we met de auto gaan, zulke dingen maakt de beslissing alleen maar makkelijker om niet of wel te drinken.

Linnie, spannend! ik duim heeeel hard voor je, ben zo benieuwd!

Filoria, fijn dat je je alweer wat beter voelt! Hopelijk kun je snel weer alles eten en drinken of duurt het lang voordat je dat mag?

x-justme-x, op zich wel fijn dat je nu hulp krijgt bij zwanger worden en dat de gynaecoloog zo positief is. Wat betreft je werk kan ik je geen tip geven, ik werk zelf in het ziekenhuis dus voor mij zou het niet echt moeilijk zijn.

boekenwurm, fijn dat er nu al een eitje te zien is! zet 'm op!

SB, altijd vervelend een ruzie en dan helemaal als die eigenlijk nergens om gaat. Wij hebben eigenlijk nooit ruzie, natuurlijk wel ooit een meningsverschilletje maar dat loopt niet uit op een ruzie met schreeuwen etc.

nillis, hoelang moet je nog wachten met testen?

all, hier gisteren een licht streepje bij de ovutest, straks maar weer een doen, ben benieuwd hoe die is! Gisteren weer even bij m'n neefje geweest en manlief is helemaal verliefd! Zo schattig om te zien, hij wil zelf ooooook, hihi! Weet even niet meer wie het was die vroeg of dit mijn eerste neefje/nichtje was. Eerste neefje van mijn man zijn kant (is zijn zus). Mijn zus heeft een dochtertje van 2 dus ook vanuit mijn kant zijn we oom en tante. Zo, nu ga ik maar eens aan de studie! Fijne zondag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal zo 13 jan 2013 - 0:59

Stitch schreef:Oh en Weegschaal: voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888 Het moet toch een keer goedgaan, dus waarom niet deze keer?

Weegschaal-baby: Lekker blijven plakken deze keer! jouw mama en papa moeten alweer veel te lang wachten! (en wij ook, wij willen een mooie weegschaal-baby!!! voor een kindje 2012 - Pagina 7 3079029344 )

Wat ontzettend lief van je!!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal zo 13 jan 2013 - 1:02

@ Love; Balen zeg!

@ Linnie; Spannend!! Ik hou het hier in de gaten morgen!

@ Stitch; Tot na het weekend, zo veel geduld heb ik niet!!!

@ just me only me; Mijn man was ook helemaal verliefd op mijn nichtje, riep toen ook continue dat hij dit nu ook wil. Succes met je testen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 zo 13 jan 2013 - 1:14

Weegschaal schreef:@ Love; Balen zeg!

@ Linnie; Spannend!! Ik hou het hier in de gaten morgen!

@ Stitch; Tot na het weekend, zo veel geduld heb ik niet!!!

@ just me only me; Mijn man was ook helemaal verliefd op mijn nichtje, riep toen ook continue dat hij dit nu ook wil. Succes met je testen!

Misschien ga ik morgen nog helemaal niet testen haha, wil me eigen gewoon even proberen in te houden Wink.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 1:22

Balen love! Ik hoop dat je alle emoties bij All You Need Is Love eruit hebt kunnen gooien.

Linnie, je houdt ons wel lekker in spanning he?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Aardbei zo 13 jan 2013 - 2:19

Shally: gelijk heb je. Hoop dat de kast op tijd komt zodat je nog langs de ha kan. Zou wel leuk zijn als je tegelijk met je zus zwanger bent!

Weegschaal: toch nog een echo voordat je op vakantie gaat? Is misschien wel beter, stoppen met erover nadenken doe je toch niet. Ik hoop bij jou ook echt dat het goed blijft gaan hoor, het is je zo gegund!

Stitch: ik ga dinsdag testen, jij pas volgend weekend?? Laat je ons zo lang in spanning? Wink

Silver: lief dat je nog meeleest en ons af en toe een hart onder de riem steekt smile

Love: balen zeg!

Linnie: spannend hoor, met die temperatuur van je. Ben heel benieuwd of we morgen wat leuks lezen van je!

All: heel leuk om nu een beeld bij mensen te hebben! Kan alleen 1 iemand niet plaatsen, naam begint met een F?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Stitch zo 13 jan 2013 - 2:23

Ik hoop t aardbei Wink maar denk niet dat ik t ga volhouden hoor, tot zaterdag! laughcry
Ik weet niet wie F dan is, die heb ik dan niet op facebook. Ik heb jou, weegschaal, linnie en love nu
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei zo 13 jan 2013 - 2:45

Ja die heb ik ook, en F smile Maar ik weet dus even niet wie dat is smile

Weet intussen wie het is! Het is Filoria smile Of het moet heel toevallig iemand anders zijn bij wie de amandelen donderdag geknipt zijn Wink

Laatst aangepast door Aardbei op zo 13 jan 2013 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  love zo 13 jan 2013 - 6:21

Lief van jullie !
Het gaat al weer wat beter, de ergste teleurstelling is voorbij voor een kindje 2012 - Pagina 7 561177
gaan er gewoon weer voor!
Merk wel dat sinds gestopt ben met de pil de ongesteld veel heftiger is kwa bloedverlies enz voor een kindje 2012 - Pagina 7 1270000679
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 8:27

Hmm..net ovutest gedasn maar deze is lichter als die van gisteren..had gehoopt en gedacht dat ie donkerder zou zijn..

Love..ik had voorheen een mirena spiraal en was nooit ongesteld. Heb nu is het iedere keer als ik ongesteld ben een heel bloedbad.. Mad maar ja..het is voor een goed doel zullen we maar denken..

Gast
Gast

Bericht  Joli86 zo 13 jan 2013 - 9:05

Alweer veel gepost de laatste dagen door jullie... Heb even alles terug gelezen maar vergeet altijd wie nu wat gepost heeft... Embarassed

Heb vandaag een berichtje naar mijn coach gestuurd of ze morgen even tijd voor me heeft omdat ik iets met haar wil bespreken. Hoop dat het morgen gaat lukken want wil het nu niet langer meer uitstellen. Inmiddels vandaag dag 3 van de provera, merk tot nu toe nog niks van bijwerkingen ofzo, gelukkig maar..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SleepingBeauty zo 13 jan 2013 - 19:08

@Stitch; Jammer dat je het gevoel hebt dat het niet is gelukt, heb ik ook... Maar ja het kan natuurlijk ook gewoon van wel smile
Heb je je nog een beetje vermaakt zaterdagavond?

@Nillis; Mijn NOD is over 9 dagen. Dus nog even geduld! Merk dat ik er nu weer meer mee bezig ben... Altijd in deze weken spookt het constant door mijn hoofd.
Bij jou is het ook spannend! Hoop het voor je meid!

@Love; Ik drink ook meestal wel en glaasje wijn o.i.d. Meestal drink ik niet veel dus denk dat het niet veel kwaad kan. Want tja anders kan het ook nog dik een jaar duren...
Balen van je ongesteldheid!

@Linnie; spannend!! Wanneer is je nod?

@just me only me; het is ook niet zo dat wij liepen te schreeuwn, maar meer onaardig doen tegen elkaar... En negeren angel
Leuk is dat he om te zien dat je vriend helemaal in de wolken is van zo'n kleintje. Die van mij ook Laughing

@xjusmetx; hopelijk heeft je coach tijd voor je vandaag! Fijn dat je geen bijwerkingen hebt! Houden zo Wink

@all;
Vandaag weer dagje werken! Fijn weekend gehad! Lekker vrij geweest met mijn man en niet veel gedaan!
Nu weer 4 dagen werken en dan is volgend weekend mijn man jarig! Moet nog op zoek naar een leuk cadeautje!
Verder heb ik eigenlijk geen nieuws te melden. Nog 9 dagen tot mijn nod.
Voel al wel van alles, dus misschien is het deze keer een keer eerder...

Ga zo aan het werk en vanmiddag shoppen met mijn moeder!

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Filoria zo 13 jan 2013 - 19:34

Haha Aardbei, ik vroeg me ook al af wie jij was! Ik had je per ongeluk toegevoegd (je stond bij de suggesties voor vrienden en op mijn telefoon druk ik wel eens per ongeluk ergens op). Maar gezellig dat we vriendjes zijn Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Linnie1985 zo 13 jan 2013 - 20:07

Helaas, ik denk dat ik vandaag toch ongesteld ga worden... Mijn temperatuur was vannochtend namelijk 36,7, gedaald dus Cry.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal zo 13 jan 2013 - 20:15

Balen Linnie hug
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria zo 13 jan 2013 - 20:34

Love en Linnie: voor een kindje 2012 - Pagina 7 1371890812 Niet leuk. voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888Linnie, zou je temp ook laag kunnen zijn doordat het buiten vriest?
Stitch: onze hoop is nu op jouw gevestigd meid!
Just me only me: wat schattig van je vriend I love you Dan gaan je eierstokken wel kleppperen, of niet? haha
x-justme-x: hoop dat je coach vandaag tijd voor je heeft en dat ze begrip toont voor de situatie!
SB: werkze

Ik ben gisteren zowaar van de bank af geweest: naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Mijn neefje weer gezien (het kindje van mijn schoonzus) en jeetje wat een schatje is dat zeg I love youI love youI love you Hij is nu 2 maanden en hij begint echt al een eigen koppie te krijgen, zo mooi is dat.

Een week geleden heb ik geloof ik mijn eisprong gevoeld. Ik hoop zo dat ik nu zwanger word! Zo ging het de vorige keer ook: net toen ik met Clomid zou beginnen werd ik uit mezelf zwanger.

En allebei de keren ben ik zwanger geworden vlak nadat ik de gynaecoloog had gezien. (Mijn man vindt dat wat typisch hahaha Cool) 22 januari zie ik 'm weer!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud