Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 6 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 7:46

Mzcharlotte: Yes en ze waren lekker!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Annie24 vr 11 jan 2013 - 7:56

x-justme-x schreef:Nu weet nog niemand er van en we willen dit eigenlijk zo lang mogelijk zo houden. Wel denk ik er over om het komende week aan mijn coach te gaan vertellen ivm ziekenhuisafspraken. Ik kom er denk ik niet onder uit als dat ik straks op de 2 tot 3 dagen naar het ziekenhuis moet voor een echo.
Is hier misschien iemand die in dezelfde situatie heeft gezeten? Wanneer heb jij het je leidinggevende verteld? Deed hij/zij er moeilijk over? Omdat ik namelijk op mijn werk bij afwezigheid vervangen moet worden zie ik er wel tegenop hoe alles dalijk zal verlopen.

Ik heb het toen ook direct aan mijn leidinggevende (man) verteld inc. mijn directe collega's (8 vrouwen) Ik werk op kantoor, dus het zou raar zijn als ik vaak weg moest en ze niet wisten wat ik aan het doen was, vandaar. Bij mij is het geen probleem geweest: ze wensten me elke keer succes, vroegen hoe groot het eitje/de eitjes waren als ik terugkwam van de meting en waren oprecht geinteresseerd in hoe zoiets werkte.
We maakten zelfs grapjes in de richting van 'ik ga weer voor kijkdoos spelen meiden, ben zo weer terug' Laughing Tuurlijk is het geen pretje om zo zwanger te moeten worden, maar ik vond dat ik/we er maar het beste van moesten maken.

Ze wisten dus ook als één van de eerste dat ik zwanger was, want tja...toen hoefde ik niet meer om de dag voor een echo laughcry en 1+1 is dan 2 natuurlijk.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Joli86 vr 11 jan 2013 - 8:10

Filoria schreef:Aardbei, wat handig dat je dat zo kunt regelen met je werk. En spannend dat je al bijna kunt testen! Zou wel super zijn zeg...

Justme: oeh het gaat dus echt beginnen voor jou nu. Is je leidinggevende een man of een vrouw en heeft hij/zij zelf kinderen? Mijn eigen ervaring is dat andere moeders vaak wel begrip hebben voor dit soort dingen, maar kinderlozen er iets anders tegenaan kijken. Al heb je altijd uitzonderingen natuurlijk.

Mijn coach is van mijn leeftijd zonder kinderen, ik denk dat zij niet het probleem is.
Maar mijn gebiedsmanager daarentegen.. Zij is bijna 50, 2 puberende kinderen en echt geen leuk persoon..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 8:46

x-justme-x schreef:
Filoria schreef:Aardbei, wat handig dat je dat zo kunt regelen met je werk. En spannend dat je al bijna kunt testen! Zou wel super zijn zeg...

Justme: oeh het gaat dus echt beginnen voor jou nu. Is je leidinggevende een man of een vrouw en heeft hij/zij zelf kinderen? Mijn eigen ervaring is dat andere moeders vaak wel begrip hebben voor dit soort dingen, maar kinderlozen er iets anders tegenaan kijken. Al heb je altijd uitzonderingen natuurlijk.

Mijn coach is van mijn leeftijd zonder kinderen, ik denk dat zij niet het probleem is.
Maar mijn gebiedsmanager daarentegen.. Zij is bijna 50, 2 puberende kinderen en echt geen leuk persoon..

ooh dat is zuur voor een kindje 2012 - Pagina 6 1371890812
en als je eerst je coach vertelt en misschien advies vraagt hoe je het allemaal het beste kunt aanpakken?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  SleepingBeauty vr 11 jan 2013 - 19:16

@Stitich; gaat het al beter na je val?? Auw dat kan gemeen zeer doen!

@Just Only Me; Gefeliciteerd dat je tante bent geworden. Leuk! Eerste keer? En succes deze dagen! Hopen dat je snel een positieve ovu hebt.

@Filioria; fijn dat beter met je gaat!

@Nillis; Lijkt me heel vervelend die agressie, zou niks voor mij zijn.

@Love; succes met je sollicitaties!!! Ben je nu helemaal werkloos? of zoek je wat anders?

@xjustmex; spannend! Ligt denk ook aan het soort werk wat je doet. Ik zou tussendoor makkelijk even weg kunnen, zou ook niet opvallen. Misschien wel goed om het met je leidinggevende te bespreken.

@all;
Hier gaat het beter. Heb wat meer rust gevonden omtrendt mijn baan.
Collega's nu reageerden heel lief en goed en dat scheelt ook!

Gisteravond naar Alles is Familie geweest.
Was erg geslaagd! Alleen na die tijd weer ruzie lopen maken met mijn man...Argh daar baal i kdan zo van...
En het ging echt nergens over! In mijn ogen is hij beetje bang dat hij zelf te kort komt..
Zo heeft hij in de bios zowat alle popcorn op gegeten, en later bij de snackbar at ik een stuk mee van m'n moeder, zegt ie mag ik ook een stukje. Dus ik gaf hem een deel. (maar had zelf al wel iets meer op, omdat me moeder zei help me maar ff Wink)
Was meneer ontstemd omdat ik hem maar een klein stukje gaf en ik zelf alles al had opgegeten....haha en chagerijnig dat ie was. Nou toen werd ik helemaal pissig..
Nou dat was dus een gezellig einde! haha.. Wel jammer!

Zo en nu aan het werk tot 12.00 uur. Dan lekker nog 1,5 dag vrij! Ga proberen het schaatsen beetje te volgen dit weekend!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aardbei vr 11 jan 2013 - 21:42

Love: ik pm mijn naam wel even dan kun je mij ook toevoegen als je wilt.

Boekenwurm: wat een lieve baas heb jij zeg! Ik had trouwens ook wel 'geluk' dat ze bij mij vaak al na twee echo's wisten dat het niets werd deze ronde. En die vielen vaak ook in het weekend of op mijn vrije dag. Denk dat ik in totaal maar 3 keer voor/tijdens/na mijn werk moest en dat het invloed had op mijn aanwezigheid.
En fijn dat je een goed gevoel hebt en dat er al wat was te zien. Wanneer is je volgende echo?

Filoria: en hoe gaat het vandaag? Valt het nog steeds mee?

Shally: lekker mee blijven schrijven wanneer je zin heb! En je gaat toch al voor een kindje? Alleen nog je menstruatie afwachten... Hoop dat hij snel komt voor je. Nou fijn dat ze je over drie maanden terug willen hebben, dat zal toch wel een beter gevoel geven dan dat je nu voorgoed klaar zou zijn geweest daar. Ik ga dinsdag testen.

Mzcharlotte: ik kijk wel uit met eerder testen. Vorige maand hebben we daardoor drie dagen in onzekerheid gezeten tot we eindelijk geloofden dat ik zwanger was ( eerste twee dagen hele lichte streepjes). En toen we het eindelijk geloofden ging het mis na vier dagen. Nu dus maar even volhouden tot dinsdag smile
Hoe gaat het met jou? Is het al een beetje doorgedrongen?

Sleepingbeauty: vervelend dat jullie ruzie hebben gehad. Is het wel weer goed intussen? Lijkt me ook heel irritant ja, als mijn vriend zo zou doen. Volgende keer lekker je eigen bak popcorn halen Wink

Linnie: ga je nog testen dit weekend? En wat een leuk huis heb je zeg!

Weegschaal: wat een mooie trouwjurk had je zeg! Naam met de J toch?

All: ik ben de dagen gewoon aan het aftellen. Nog drie dagen en dan mag ik testen! Of niet natuurlijk als ik ongesteld word Wink

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 21:51

SB: haha lekker onbenullig inderdaad, maar wel irritant! Kan je vriend het een beetje hebben, al dat eten?
Aardbei: heb je het gevoel alsof je ongesteld gaat worden?

Ik voel me wel oké, maar begin het zachte en koude voedsel wel zat te raken. Heb zo'n zin in normaal eten! Thee met een koekje bijvoorbeeld voor een kindje 2012 - Pagina 6 2970661624 Oooooohh dat zou lekker zijn.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  love za 12 jan 2013 - 0:20

@sleepingb. ik ben helaas werkloos sinds een maandje voor een kindje 2012 - Pagina 6 1371890812
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Joli86 za 12 jan 2013 - 0:57

@ sleeping beauty,
Ik werk in de kinderopvang dus moet altijd vervangen worden als ik weg moet. Ik sta namelijk ook erg vaak alleen vanwege het aantal kk, dus móet het wel vertellen.
Ook is het van mijn werk naar het ziekenhuis ruim een half uur rijden, dus even snel weg zit er echt niet in..
Maandag ga ik het maar doen! Spannend!

@ aardbei, spannend! Ik tel met je mee!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SleepingBeauty za 12 jan 2013 - 1:02

@Aardbei; het was gisteravond weer redelijk goed. haha We hebben het uitgesproken, dat wil ik altijd anders kan ik niet slapen :P We zullen zien vandaag Wink

@Filoria; Nou nee niet echt, hij heeft best wel overgewicht. En dat maakt misschien ook wel dat ik het lastiger vind. Hij eet en snoept naar mijn idee echt teveel. Daar frustreer ik me ook wel eens over, en dat uit ik ook niet altijd even lief Embarassed
Mja ik kan daar ook niet zoveel aan doen, hij moet zelf willen veranderen.
Ik probeer wel altijd heel gezond te koken en weinig in huis te halen verder...

@Love; ooh dat is balen! In welke sector zoek je werk? Succes!

@all werk zit er op voor dit weekend! Ben het wel zat! Dus ff lekker rustig zitten voor dat we gaan eten. Man is er als het goed is over een half uur weer.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 1:15

All, ben ik weer, wel ongeveer 70 jaar ouder laughcry Zo voelt het iig. Hele linker kant van mijn lichaam doet pijn, en ik ben ook bont en blauw en gekneusd, maar ik leef nog Wink De spierpijn is denk ik het ergste. Ach, komt ook wel weer goed, mooi excuus om me lekker te laten verwennen door mijn liefje Very Happy
Ik heb trouwens heel sterk het gevoel dat het deze maand niet gelukt is, dus ik wacht maar af wanneer ik ongesteld wordt.

Just me only me, al een positieve ovulatietest? Veel plezier! En gefeliciteerd met je neefje!!

Filoria, fijn dat alles zo goed is gegaan, en dat het je tot nu toe meevalt! Heb je geen last van pijn nu? En mag je geen thee of iets hebben, of is dat nu gewoon nog niet zo prettig?

Nillis, fijn dat je zoveel leuke dingen gepland had, dan gaat de tijd idd sneller!

Linnie, lekker dat je gisteren eerder naar huis mocht. Even een paar uurtjes voor jezelf. Werkse nog even vandaag!

Love, wat goed! 2 sollicitatiegesprekken is in deze tijd inderdaad zeldzaam! In welke branche werk je?
Wel handig zulke dromen, ik heb hier ook nog wel wat kapotte dingen, kan je daar ook even over dromen? Razz Oh, en droom dan gelijk even dat we allemaal positief testen binnenkort! Wink Wij zijn nu bezig sinds november 2011, ook al weer een tijdje dus, helaas. In de tabel kan je zien wanneer iedereen begonnen is (rare zin dit laughcry )

x-justme-x, zal wel een dubbel gevoel zijn, dat je het nu met medicijnen moet gaan doen, ipv dat je lichaam het zelf oppakt. Wel fijn dat de gynaecoloog zo meelevend was, en dat je nu dus hopelijk wel snel echt zwanger kan worden! Over je werk en de controles kan ik je helaas geen tip geven, alleen dat ik hoop dat ze met je mee willen denken. Ik zit er ook een beetje mee, moet eind maart terug naar de gyn, en als ik dan dus nog niet zwanger ben krijg ik waarchijnlijk ook clomid. Maar met mijn werk is het echt niet te doen om tussendoor controles te hebben. (ik werk in de k.inderopvang, op oproepbasis, dus ik kan ook niet zomaar even weg van de groep)

Weegschaal, ja inderdaad! Dat dacht ik dus ook. tot wanneer loopt deze studie? Ik weet nog niet of ik ga testen. Heb sinds gisteren heel erg het idee dat ik niet zwanger ben, weet ook niet waarom ik dat gevoel heb. Wil als het lukt sowieso tot het weekend wachten, dan zit ik op dag 44. Hoe is het verder met jou?

Aardbei, hier hadden ze helaas nog niet gestrooid, toen ik 's avonds het station uitkwam wel, dus kon iig op de terugweg veilig fietsen. Ik ben zo benieuwd bij jou! Als jij positief test wil ik dat ook, vorige maand samen pech, dus hopelijk nu dan samen geluk!

Boekenwurm, jeej! Nu dus al een eitje te zien! Nu dus alvast goed jullie best gaan doen, dat er alvast een legertje klaarligt voor als hij springt! Wink

Shally, tuurlijk vinden wij het goed dat je hier blijft! Ik post ook niet altijd even regelmatig, maar vind het wel fijn dat we hier elkaar en elkaars geschiedenis al een beetje kennen. En jullie zijn al wel bezig voor een kindje, alleen werkt je lichaam gewoon nog niet echt mee. Komt goed, weet ik zeker! hug Beterschap trouwens, lijkt me knap vervelend van die evenwichtsstoornissen!

Mzcharlotte, hoe is het met jou? Al een beetje bijgekomen van het nieuws?

Sleeping beauty, wat vervelend, ik kan daar ook nooit zo goed tegen, van die ruzies om niks. Ach, die horen er helaas ook bij, als je het daarna maar weer goedmaakt samen! (en ik weet best een goede manier Wink alleen raar uitleggen aan je kind later, je bent gemaakt toen mama en papa het weer goed moesten maken na een ruzie over popcorn en snacs :P )

Jasmine, hoe gaat het met jou?

All, wie mij ook op facebook wilt moet me maar ff een pm sturen, dan voeg ik jullie wel toe smile Lijkt me wel gezellig. Al lijkt het me ook leuk om als we volgende maand allemaal zwanger zijn er een keer een meeting van te maken? Yes

Laatst aangepast door Stitch op za 12 jan 2013 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  love za 12 jan 2013 - 1:35

@sleepingb. Ik zoek werk in de gehandicaptenzorg en dan voornamelijk met jongeren als het even kan voor een kindje 2012 - Pagina 6 561177
Maar ben al lang blij dat ik twee uitnodigingen heb voor gesprekken voor een kindje 2012 - Pagina 6 281626781.

@stitch , In de gehandicaptenzorg heb ik altijd gewerkt , maar heb ook half jaar ervaring in de kinderopvang.
Haha ja als dat nou eens vaker zou gebeuren met kapotte dingen voor een kindje 2012 - Pagina 6 253468018 maar helaas denk niet dat me dat gaat lukken om jou apparaten aan de praat te krijgen. Zal dan de tabel maar eens wat nader gaan bestuderen.
Hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn! voor een kindje 2012 - Pagina 6 281626781
Lijkt me leuk om dan een meeting te houden!
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria za 12 jan 2013 - 1:43

Stitch, ik lees dat je je zorgen maakt om controles als je Clomid zou gaan slikken? Overleg dat gewoon goed met de gyn straks. Van de mijne hoef ik niet elke maand langs te komen. En hij kan vaak al ook al vroeg in de ochtend (8u) dat scheelt!

Die van jou heeft ook een flinke wachtlijst zo te zien... Ik mag 22 januari, maar die afspraak heb ik ergens vorig jaar al gemaakt.

@Love: nog leuker: een meeting met baby's! Maar dat wordt 2014 dan denk ik...
@SB: wat lief van je dat je zelfs rekening houd me boodschappen doen. Mijn man heeft ook een beetje een buikje, maar dat weerhoudt me er niet van om chocola en chips te kopen voor een kindje 2012 - Pagina 6 253468018
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 1:49

Filoria, zelfs 8 uur zou voor mij al te laat zijn. Ik werk niet in mijn eigen woonplaats, en ben dus of van ong 6:15 tot 18:00 van huis, of van 7:45 tot 19:30 weg (ligt aan de dienst die ik heb) Ik reis met openbaar vervoer, omdat mijn werk in een betaald parkeren gedeelte zit, en het een vrij filegevoelige route is die ik moet rijden. Maar goed, hopelijk gewoon zwanger voordat het nodig mocht zijn! Wink Ik moet nu trouwens tot eind maart wachten omdat de gyn eind december een kleine cyste op mijn eierstok zag zitten. Kan in principe geen kwaad, maar ze wil wel even kijken of hij vanzelf weggaat voordat we met medicijnen gaan beginnen. En moet nu dus eerst 3 maanden afwachten of het vanzelf weggaat of niet. Sad Beetje jammer, maar niks aan te doen, helaas

Jaaa, eerst een zwangerenmeeting, en daarna een babymeeting! :cheering: Dus allemaal nu snel zwanger worden, wat dat lijkt me wel wat! Razz
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis za 12 jan 2013 - 2:20

@Stitch Beterschap met je kneuzingen. Een meeting hoeft van mij niet zo, maar wel allemaal zwanger Wink

@ SB, balen van die ruzie. Ik heb eigenlijk nooit ruzie met mijn vriend, wel fijn dat je het weer hebt kunnen goedmaken. Wanneer is je nod?

@ Boekenwurm, wat een goed nieuws, hopelijk nu ook snel een zwangerschap.

@ Aardbei, spannend hé. heb ik ook. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. heb ze ook nog niet in huis. Denk pas volgend weekend als ik nog niet ongesteld ben en zo lang kan wachten. We zullen zien. Mijn duimen draaien.

@ Linnie, hoe gaat het bij jou? Kan je je nog inhouden met testen?

@ Love, ik werk ook in de gehandicaptenzorg. In welke provincie zoek je werk? Ik woon in overijssel. Succes met de gesprekken.

@ all, hier alles goed. Nog steeds aan het wachten en voel van alles, maar weet nu na ruim een jaar dat dat niets hoeft te zeggen. maar vind het wel spannend weer. Fijn weekend iedereen. Ik ga nu even lekker lezen en dan zal T wel weer wakker worden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linnie1985 za 12 jan 2013 - 2:38

@ switch: dat is mijn broertje!!! Haha.

@ nillis: ja hoor kan me prima inhouden. Maar mijn temp was weer 0,2 graden gedaald... En had gisteren hoofdpijn, dus ik merk wel hoe of wat.

Ik heb nu ff een half uurtje pauze, dus ff lekker rustig aan doen haha. Fijne dag iedereen!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Aardbei za 12 jan 2013 - 5:21

Filoria: ik heb echt geen idee of ik ongesteld ga worden. Dat merk ik vaak pas de avond van tevoren. Ik voel nog niets in ieder geval...
Hoop dat je snel weer iets kunt eten!

Stitch: ooooh wat vervelend dat je helemaal beurs bent. Dat is best een klap geweest dus. Hopen dat je snel wat minder spierpijn hebt. En we gaan gewoon voor samen geluk deze maand hoor! Ik zal je een pm sturen!

Nillis: mijn duimen draaien ook voor jou!

Linnie: hoop toch dat je niet ongesteld wordt!

All: meeting lijkt me ook erg leuk. Of we nou zwanger zijn, niet zwanger zijn of baby's hebben, het maakt mij niet uit Wink

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  love za 12 jan 2013 - 6:36

@nillis , ik kom ook uit Overijssel smile Wanneer moet je ongesteld worden dan?

@stitch, wat vervelend zeg Sad tot wanneer moet je precies wachten dan?
Hopelijk kun je snel positief testen!

@aardbei, lijkt me ook erg leuk !

@ Linnie , werkse nog ! Tot hoe laat moet je?

@Filoria, hoop dat je snel kunt eten en niet teveel last hebt!

All , hebben jullie nog weekend plannen? Ik heb vanavond een feestje en ga wel wat drinken denk ik smile. Ik moet volgende week ongesteld worden, drinken jullie wel gewoon een glaasje of houden jullie er nu al rekening mee?
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei za 12 jan 2013 - 8:21

Ik drink gewoon nog hoor! Kijk naar mij, anders had ik al een jaar niet kunnen drinken voor niets Wink
Op het moment dat ik een positieve test in handen heb stop ik, dat is ook vroeg genoeg.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  ShallY za 12 jan 2013 - 8:36

Ik drink niet dus men zal t niet snel merken als ik zwanger ben.De afgelopen dagen veel duizelig geweest,met vlagen misselijk en hoofdpijn.Ik had vorige weekbnog een testje gedaan maar zowel op mn werk als mn vriend vroegen of ik niet zwanger kon zijn.Dus vanmiddag een testje gehaald rn niet zwanger.Dat wist ik wel maar stiekem hoopte ik het wel.
Vanavond een goed gesprek gehad met mijn vriend dat ik een doorverwijzing ga vragen voor de gyn.Als het een beetje mee zit met het bezorgen van de kast maandag,wil ik die dag ook naar huisarts vior de doorverwijzing. Heb lang genoeg gewacht.

Ik weet sinds deze week dat mijn zus ook weer met medicijnen bezig is om zwanger te worden.Ik zei al direct tegen mn zus..wij worden dit jaar samen
zwanger!!
Ga nu all you need is love kijken.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Weegschaal za 12 jan 2013 - 9:37

@ Filoria; Heel opgelucht dat het bloed onschuldig was! Maar nog steeds zo bang, dit is het termijn waar het iedere keer misgaat. Merkte het dan vaak pas later, maar let nu echt op elk krampje en pijntje. We denken nu toch de echo deze week al te doen, dus wordt erg spannend! Wanneer mag jij weer iets anders eten?

@ Aardbei; Dat ben ik idd! Vind het zo leuk om dan ook een gezicht bij iemand te hebben. Vind het echt zo spannend voor je, mijn duimen draaien!

@ love; Kan me voorstellen dat de 17e dan niet echt een geschikte dag is. Spannend hoor!

@ Boekenwurm; Wat fijn dat er al iets te zien was op de echo, dat moet helemaal goed gaan komen!! Ik zou de eerste echo pas de 29e hebben, maar zit er aan te denken om hem toch van de week al te doen.

@ ShallY; Jullie kunnen er nog niet echt voor gaan, maar willen het wel al sinds 2012. Dus volgens mij hoor jij hier helemaal thuis!

@ Sleepingbeauty; Leuke film is dat he! Wel jammer van de ruzie met je man. Geniet nog van je verdere vrije weekend!

@ Stitch; Ik hoop zo dat je gevoel helemaal niet klopt. Ik zeg dat het wel raak is voor een kindje 2012 - Pagina 6 3079029344

@ Nillis; Je weet dat het niks hoeft te zeggen, maar dat maakt het niet minder spannend idd. Ik duim!

@ love; Ik deed dat het eerste jaar ook, stopte pas vanaf de postieve test.

Ik hoop toch zo dat dit een week wordt vol met positieve testen, zet m op meiden!!!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 11:15

Weegschaal, dan hoop ik dat jij net zo helderziend bent als je man! Yes

Nillis, bij jou wordt het nu ook echt spannend! Maandag wilde je testen toch?

Linnie, wat toevallig dat het je broertje is! Wat is de wereld dan ineens klein he! Hoe is het verder met jou? Wanneer wilde je weer gaan testen?

Aardbei, je moet mij even toevoegen op facebook, er zijn er ongeveer 6 met dezelfde naam als jij! En om ze nou allemaal maar toe te voegen... Razz Wanneer wilde jij testen?

Love, ik heb op 28 maart weer een afspraak bij de gyn. Ik hoop dus heel hard dat het niet meer nodig hoeft te zijn.
Ik drink trouwens helemaal geen alcohol meer, maar dat zit meer tussen mijn oren, als dat ik echt denk dat het wat uitmaakt. Ik heb er ook niet meer echt trek in. Heb afgelopen jaar ofzo geloof alleen op Lowlands een paar biertjes op. Met oud en nieuw zelfs geen champagne! (nu vind ik dat ook echt ontzettend vies, dat ik er niet mee kon zitten)

Shally, dikke hug voor jou meid! Het is ook niet niks zo allemaal! Ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn! (samen met je zus!)

All, wat leuk om van sommigen van jullie nu een gezicht achter de (forum)naam te zien!
Mijn vriend is vanavond lekker de hort op met 2 vrienden. Beetje jammer dat ik nu gammel op de bank hang en er echt niks op tv is. Nog jammerder is dat onze 'klusavond' vandaag niet doorgaat. Echt stom, maar ik baal er echt van dat er nu dus langer dan een dag tussen zit sinds de laatste keer. Wil op de een of andere manier zo gewoon een soort controle proberen te houden ofzo, omdat dat lijf van mij al zo lekker meewerkt verder. Maar nu zit ik dus op zaterdagavond in mn eentje op de bank te balen als een stekker. Lekker handig! En misschien toch een tikkeltje doorgeslagen nu laughcry
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch za 12 jan 2013 - 11:17

Oh en Weegschaal: hug hug hug Het moet toch een keer goedgaan, dus waarom niet deze keer?

Weegschaal-baby: Lekker blijven plakken deze keer! jouw mama en papa moeten alweer veel te lang wachten! (en wij ook, wij willen een mooie weegschaal-baby!!! Yes )
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linnie1985 za 12 jan 2013 - 13:53

@ love, ik heb nog steeds wel wat hoofdpijn. Ik moest vandaag van 12 tot 6 werken.

@ stitch, wel grappig dat jij mijn broertje kent haha. Verder gaat alles goed met mij, beetje moe, net een vermoeiende verjaardag van mijn zwager gehad. Ik zat bij de vrouwen, en natuurlijk ging het af en toe over de zwangerschap van mijn schoonzusje. Tuurlijk kom ik er niet onderuit, maar kon soms wel door de grond zakken.

Het is al laat, vriendjelief is nog even uit gegaan met zn zwager, vader, broer van zn zwager en nog een paar anderen ik lig al lekker op bed.

Ik zal morgen proberen om op iedereen te reageren, ben niet zo'n ster om dat steeds bij te houden zoals jullie Embarassed.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Silver za 12 jan 2013 - 21:24

Linnie, ik hoop gewoon zo erg dat jij 1 dezer dagen een positieve test in handen hebt. Dan kan je ook mooi met je schoonzusje en zo meepraten.. Het geluk is je gegund!

En dat geld ook voor Filoria, Nilis, SB, Stitch, boekenwurm, Shally en Aardbei. (sorry als ik 1 vergeet)
Met wie ik vanaf begin 2012 in dit topic kwam.

Weegschaal, ik ga zooooooo hard druimen dat kleine weegschaalbaby gewoon blijft zitten.. Het moet gewoon!

Zo, ik moest even reageren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud