Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch zo 13 jan 2013 - 20:47

Linnie, balen meis!!! hug er kan geen andere reden zijn waarom je temperatuur nu wat is gezakt?

Filoria, ik hoop t, maar beloof niks! Wink fijn dat jij je weer wat beter voelt, en ik hoop ook heel hard dat je nu zwanger bent!

All, net bij de tandarts geweest, en die heeft röntgenfoto's gemaakt. Nu bedacht ik me later dat dat niet mag als je zwanger bent, zou het veel kwaad kunnen als ik nu zwanger blijk te zijn? Pfff, lekker handig weer!
Nu onderweg naar t werk, spierpijn is eigenlijk zo goed als weg! Very Happy helaas wel een gekneusde schouder, en nog steeds een blauw-zwarte plek op mn heup ter grootte van een voetbal Razz
Reageer later op iedereen, zit nu op mn iPhone, dus dat is niet zo handig. Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 13 jan 2013 - 21:21

Ik weet t niet, heb tot nu toe nog nergens last van ofzo.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis zo 13 jan 2013 - 21:47

@ love, balen. Bij welke organisaties heb je gesprekken. ik werk zelf voor de JP van den Bent stichting en dat bevalt erg goed. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil?

@ Linnie, mijn duimen draaien nog hoor. Hoop dat de temp daling niets zegt, maar is het normaal zo dat als die erg daalt je ongesteld wordt?

@ Filoria, leuk weer een verjaardag en fijn dat je even van de bank kon. Is de operatie je meegevallen? Hoop ook zo dat je snel zwanger bent.

@ Weegschaal, ik zou denk ik ook de echo eerder doen, want dan weet je wel waar je aan toe bent. Mijn duimen draaien. Hoop zo dat het goed blijft gaan. voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888

@ SB, lekker een relaxed weekend gehad dus. Hier heb ik een slaapdienst gehad van zaterdag op zondag en gisteren hadden we lekker niets, dus heerlijk bij ons houtkacheltje gezeten. Hoop dat je dit keer een kortere cyclus hebt of een keer een positieve test. Hoe lang zijn jullie nu bezig?

@ Stitch, succes met werken. Ik weet niet of het kwaad kan om op dit stadium foto's te hebben laten maken.

@ all, hier nog niet ongesteld. Was er eerst overtuigd van zwanger zijn, maar nu voel ik ook wel veel ongesteldheidskwaaltjes. Ik ga denk ik pas vrijdag of zaterdag testen. Moet ze nog eerst in huis halen. We zullen zien wat deze week brengt. Ik vind het wel spannend, maar zal ook echt wel even teleurgesteld zijn als het niet zo is.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 13 jan 2013 - 23:36

Volgens mijn gyn wordt je dan ongesteld. Maar ben vandaag gewoon vrolijk. En heb net mijn functioneringsgesprek gehad, en die was niet al te best, was zelfs bang om in janken uit te barsten, maar zelfs dat gebeurde niet. En normaal als ik ongesteld moet worden ben ik en saggo, en kan om ieder dingetje gaan janken... confused
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis zo 13 jan 2013 - 23:46

@ Linnie wat balen dat je een slecht gesprek had en hoe gaat dat nu verder? Mijn duimen draaien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 13 jan 2013 - 23:47

Just me only me: Dat had ik volgens mij ook afgelopen ronde, dus zat te twijfelen of die donkerdere dan maar positief was. Toch nog even doorgegaan met testen en toen toch en duidelijke positieve gekregen.

Xjustmex: Daarom open ik ook altijd twee explorer vensters of tabbladen, dan kan ik lezen en gelijk een reactie typen Wink
Ik hoop dat je coach vandaag tijd voor je heeft!

Sleepingbeauty: Heb je al een beetje een idee wat voor kadootje je wilt halen? En vieren jullie het groot? Shop ze!

Filoria: Ik zag inderdaad ook dat we gemeenschappelijke vrienden hebben, dus misschien daarom die suggestie smile Ach, gezellig toch!
Fijn dat het alweer zo'n stuk beter gaat dat je in ieder geval even de deur uit kunt. Doet praten niet pijn?
En ik hoop het ook voor je hoor!

Linnie: Balen meid! Maar goed, zolang je het nog niet bent kan het nog, toch? Vervelend dat je een slecht functioneringsgesprek hebt gehad. Kun je je er wel een beetje in vinden?

Stitch: Fijn dat je je weer wat beter voelt, alleen wel balen dat je schouder gekneusd is. Volgens mij kan een röntgenfoto in dit stadium nog geen kwaad hoor...

Nillis: Wat duurt het wachten dan lang he, als je van alles in je lichaam voelt! Ik blijf voor je duimen.

All: Ik had vandaag ongesteld moeten worden, en altijd voel ik dat de avond van tevoren al. Gisteravond helemaal niets en vanmorgen was ik ook niet ongesteld. We wilden dan toch maar even een testje doen, en niks op te zien. Superirritant! Nou, nu wacht ik nog een paar dagen voordat ik er nog eentje doe, of ik word natuurlijk ongesteld...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 13 jan 2013 - 23:52

Ik vond het wel terecht. Ik stond af en toe idd met een onweers gezicht. En ja de ene keer gaat het uitpakken beter dan andere keren. Enige voordeel is dat ik niet meer in het weekend hoef te werken, aangezien cus.ter .mer.cer.vice ook niet goed was... Ik sta toch liever achter in de winkel lekker verstand op nul en lekker uit te pakken!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 ma 14 jan 2013 - 7:40

@ stitch.. Ik denk dat het niet zo veel uit maakt voor 1x, als je zeker weet dat je zwanger bent hou je daar natuurlijk wel rekening mee maar zolang het nog niet zeker is, zou me daar nog niet druk over maken. Succes met je spierpijn!

@ linniej.. Balen dat je geen goed gesprek hebt gehad. Ik zie daar ook altijd zo tegenop. Hoe gaat het nu verder? Meteen beginnen te huilen is dan ook niet vreemd bij mijn leidinggevende.. Wink

@ aardbei.. Bedankt voor de tip! Vroeg me altijd af of jullie allemaal soms zo'n goed geheugen hadden wie nu wat schreef! Dit werkt idd prima.

@ all.. Heb vandaag een heel fijn gesprek gehad met mijn coach. Ze was erg lief en zei meteen dat ik me over het rooster echt geen zorgen over hoefde te maken. Ze vroeg me natuurlijk wel zo veel mogelijk buiten werktijd te plannen zover mogelijk en alles zsm door te geven als ik een dag/tijd wist. Dit was ik natuurlijk al van plan! Ben echt wel opgelucht nu en blij dat ik meteen het gesprek ben aangegaan.
Bedankt voor alle hart onder de riem berichtjes! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria ma 14 jan 2013 - 7:52

Wat goed Justme! Dat valt mee zeg Very Happy

Linnie: wat balen dat je gesprek niet zo best ging. Als ik het goed begrijp krijg je minder verantwoordelijkheden? Dat lijkt me toch een naar signaal voor een kindje 2012 - Pagina 8 1371890812 Maar je houd je baan dus wel?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal ma 14 jan 2013 - 8:26

@ Stitch; Het zou dan nog zo pril zijn, dat ik niet weet of het veel kwaad kan.

@ Linnie; Wat vervelend van je functioneringsgesprek. Maar goed dat je nog niet ongesteld bent geworden, ik blijf duimen!

@ x-justme-x; Fijn zeg!

@ Aardbei; Jij houdt het wel spannend zeg! Hoop zo dat ze te vroeg was en er over een paar dagen wel iets te zien is!!!

@ Nillis; Ik blijf het zeggen, maar mijn duimen draaien!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 14 jan 2013 - 19:50

Ben nog steeds niet ongesteld, heb net wel een test gedaan, maar die was negatief. Vroeg me alleen wel af oftie wel goed was, aangezien het wat lang duurde voor hij roze werd scratch. Wel barstende koppijn en moet nog werken ook, zie het niet echt zitten met mijn hoofdpijn en de sneeuw...

Mijn temperatuur was nu trouwens weer 37,1 graden...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 23:14

Ohh spannend Linnie! Maar ja..niet ongesteld is nog altijd kans..ik duim voor je!

Heb helaas geen tijd om op iedereen te reageren! Hier nog altijd aan het testen..ben benieuwd. Zit nu op dag 26...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 15 jan 2013 - 0:08

Helaas net toch totaal onverwachts ongesteld geworden Cry.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 15 jan 2013 - 0:11

@ Linnie, blijft spannend.

@ Aardbei, hoe gaat het bij jou al tekenen van ongesteldheid?

@ xjx, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

@ all, hier lijkt het erop dat ik ongesteld ga worden. Was gisteren heel moe en vanmorgen wat bruin verlies. nog heel minimaal, maar verwacht dat het vandaag of morgen wel doorzet. Voel me verder alleen nog niet heel erg ongesteld worden. heb normaal een opgezette buik, maar dat is nu niet. Baal echt wel even, dacht dat ik nu de symtomen van honger en 's ochtends misselijk een keer aan zwangerschap kon wijten, maar helaas. vanmorgen met T wezen zwemmen, dat leidt wel even weer af.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 15 jan 2013 - 0:12

Oh balen Linnie voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 15 jan 2013 - 0:26

Linnie, balen Sad

Nillis, hopelijk zet het toch niet door!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 15 jan 2013 - 1:02

Snoes schreef:Linnie, balen voor een kindje 2012 - Pagina 8 1371890812

Nillis, hopelijk zet het toch niet door!
Dat dus voor een kindje 2012 - Pagina 8 1371890812
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 15 jan 2013 - 1:10

Linnie, nee, wat klote zeg! Ik had zulke goede hoop voor je Sad hug

Nillis, ik hoop ook dat het niet door gaat zetten!

Weegschaal, hoe is het nu met jou? Nog steeds voor je aan het duimen! hug

Filoria, hoe is het met jou? Mag je alweer wat anders eten als koud en vloeibaar? Wink

x-justme-x, ik maak me er ook niet echt druk om hoor, maar ik vroeg het me wel even af gisteren. Fijn dat je coach zo goed reageerde!

Aardbei, wat stom die negatieve test. Over een paar dagen gewoon voor een mooi streepje zorgen, dan doe ik dat ook Wink

Sleeping beauty, nog even succes op het wachtbankje!

Just me only me, kan je helaas niet helpen, heb niet echt verstand van ovulatietesten. Hopelijk heb je snel een duidelijke ovulatietest!

All, vandaag niet hoeven werken, dus even lekker uitgeslapen, kon ik wel gebruiken, ben echt moe!
Nog geen test gedaan, ik durf niet! laughcry
Had net wel wat steekjes in mijn borsten, en af en toe een wat rommelende buik, maar niet echt opvallend ofzo. Verder had ik vorige maand ook al een aantal dagen continu honger, en dat heb ik nu ook niet. Kortom, ik weet het dus gewoon niet. Misschien dat ik er morgen een test tegenaan gooi, dan ben ik sowieso vrij. Aan de andere kant ben ik ook bang voor de uitslag, een witte test lijkt me niks, en een streepje zou ook geen einde maken aan de onzekerheid, dus denk dat ik misschien toch nog even afwacht.
Lekker warrig dus :P
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 15 jan 2013 - 1:58

@ Stitch, spannend, mijn duimen draaien.

@ all, het bruin verlies is nu weer weg. Was vanmorgen ook maar heel iets. Heb gisteravond seks gehad, misschien daardoor gekomen. Wachten nu weer in spanning af. Heb een beetje een brandend gevoel in buik/ liezen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 15 jan 2013 - 3:16

@ Linnie balen hoor voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888
@ Nillis , hoop dat het niet doorzet !!
@ weegschaal, weet je al wat meer?
@ Filoria , heb je nog veel last en smaken de ijsjes?
@ justme , top dat ze het zo opgepakt hebben op je werk !
@ aardbei, jeej wat vervelend Cry
@ sleepingbeauty , ooh geduld is zo vervelend he Sad
@ justmeonlyme, gauw nieuwe test proberen !
@ stitch, jeej dat jij zoveel geduld hebt ! Je hebt wel veel signalen hopelijk heb je snel meer duidelijkheid !

All , vanmorgen sollicitatiegesprek gehad krijg eind van de middag te horen of ik door ga voor ronde 2 !
Gesprek ging voor mijn gevoel wel aardig goed, maar het is maar afvragen of ik ben wat ze zoeken binnen hun team.
Hier nog steeds ongesteld, kan eigenlijk niet wachten om aan een nieuwe ronde te beginnen voor een kindje 2012 - Pagina 8 1578173417.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 15 jan 2013 - 5:29

@ Linnie; Wat ontzettend, ontzettend balen!

@ Nillis; Ik hoop zo dat het innestelingsbloed was, dat moet gewoon!!!

@ Stitch; Spannend! Kan me wel voorstellen dat je nog niet durft. Ik hoop het zo!!

@ Love; Weet je al of je voor tweede gesprek mag?

Ik heb morgen 15.45 een echo op de herhaalde miskramen poli. Ben ik heel blij mee, nemen ze vast de tijd voor ons.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 15 jan 2013 - 6:58

Linnie: Nou fijn in ieder geval dat er geen dingen waren waar je het niet mee eens was. En vervelend dat je ongesteld bent geworden meid hug

x-justme-x: Gelukkig dat je coach het goed opnam! Moet je het nu ook nog aan de manager vertellen of hoeft dat niet?

Weegschaal: Ja ik hoop ook dat ik over een paar dagen een positieve test vast heb! Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld en het ook het gevoel nog niet. Fijn dat je morgen terecht kan, hoop dat de echo goed is en dat het je zorgen en onzekerheden een beetje wegneemt!

Nillis: Nee, nada, noppes... vind het toch wel vreemd. Voel niets en zie niets. Hoop dat jouw ongesteldheid weg blijft!

Stitch: Deal! Wink Snap wel dat je niet durft hoor. Ik leg bij mij test altijd het zakje eroverheen zodat ik niet stiekem al kan gaan kijken (mijn vriend wil altijd samen kijken Wink ) en gisteren durfde ik het er niet eens af te halen...

Love: Heb je al wat gehoord?

All: Hier nog steeds geen ongesteldheid... Vind het maar gek. Ik heb ook ovulatietesten gedaan dus ik weet precies wanneer mijn eisprong was... Ik had gisteren dus ongesteld moeten worden. Nou, donderdag of vrijdag maar weer eens een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 15 jan 2013 - 7:09

@Stitch; ik weet niet of het kwaad zou kunnen in dat stadium rontgenfoto's. Scheelt dat het wel vrij lokaal is.

@Nilis; wij zijn nu echt 4-5 maanden bezig. Dat we echt bewust de dagen in de gaten houden zeg maar!!
Spannend voor jou! Geen fijn voor gevoel helaas, maar er is hoop tot het tegendeel is bewezen...
Duim voor je dat het weg blijft!

@Aardbei; ik zit te denken aan een luchtje. We hebben kortingsbonnen voor 'grote' flesjes. Hugo Bosch enz. voor weinig geld. Heb hem al lang geen luchtje meer gegeven. Verder koopt hij zelf iets voor zijn hobby, dat krijgt hij dan van mij. Maar moet hij zelf kopen en uitzoeken. Luchtje is dan omdat ik zelf ook wat wil doen Wink
Spannend voor jou!

@xjustmex: Fijn dat je zo'n goed gesprek had!

@Linnie; wat balen van je gesprek! Vind je het zelf niet vervelend? Balen van je ongi!

@Love; spannend! Hoop dat je snel wat hoort en dat het positief is! Laat je het weten?

@all; vandaag heerlijk gewerkt! Was druk dus de dag vloog om!
Zal het werk wel gaan missen Wink hihi
Verder nog weinig nieuws.
Alle buikpijntjes en borstpijntjes zijn weer zo goed als weg. Ik weet het niet wacht gewoon af.
Ik heb gewoon nog steeds het idee dat ik niet veel kans heb deze maand, maar toch hoop ik stiekem van wel Wink

Ga ff marathon schaatsen kijken zo. En ff wat op de computeren rommelen.
Is er bij jullie veel sneeuw gevallen? Hier wel! Heerlijk!
Moest wel werken, maar ik hou er wel van:)




SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love di 15 jan 2013 - 7:32

Jeeeuuuh !
Ben tegen 17:30 gebeld en mag voor de tweede gespreksronde die volgende week dinsdag plaats vinden voor een kindje 2012 - Pagina 8 281626781 voor een kindje 2012 - Pagina 8 281626781
Ben echt blij voor een kindje 2012 - Pagina 8 561177, was een leuk gesprek. Was met 2 begeleiders (misschien toekomstige collega`s) en leken me erg aardig. Word deze week nog gebeld voor verder informatie dus ben erg benieuwd.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 15 jan 2013 - 8:55

Goed bezig Love!!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum