Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mzcharlotte vr 11 jan 2013 - 1:09

voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888Ik herken het; 24 januari.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 1:09

Filoria schreef: hug Linnie. Voor mij was het 7 februari, ik moet er veel aan denken nu. Komt inderdaad steeds dichterbij...

We gaan er gewoon weer voor! Ik ga nu eerst ff een lekkere douche nemen. Ben ik wel aan toe zo na het werk!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 1:13

Linnie1985 schreef:Fijn dat de operatie goed gegaan is! Enne ijsjes met deze kou Laughing.

Ik ben alweer thuis. Ik moest vandaag tot 5 uur. Maar aangezien de vracht pas maandag weer komt, en ik niks meer te doen had, mocht ik naar huis van mijn baas. De uren haal ik in maart weer in, als we de extra winkel hebben.

Onderweg nog ff 2 hamburgers bij de mac gehaald, had ik zooooo'n trek in Laughing.

En bedankt hè, nu heb ik ook trek in hamburgers van de Mac. :nopompom:

Gelukkig moeten we halverwege de middag nog op pad, dus dan smeek ik mijn man wel even om een rondje drive te doen :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 1:17

Haha je gedraagt je al echt als een zwangere, Jasmine! Heel goed Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 1:25

Linnie1985 schreef:
love schreef:Ooh dat is wel een domper voor een kindje 2012 - Pagina 5 1270000679.
Maar genoeg reden om te genieten van je extra vrije middag voor een kindje 2012 - Pagina 5 281626781 (positief bekijken hihi).

Hoe lang zijn jullie al bezig ? voor een kindje 2012 - Pagina 5 561177

Wij zijn het langste bezig dan iedereen hier! 30 december was het alweer 2 jaar dat we bezig zijn. Ben in mei zwanger geweest, maar dat is helaas een miskraam geworden met 7+4 weken. Ik was 6 februari uitgerekend, komt ook steeds dichterbij.

Achjee Sad voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 wat vervelend zeg !
En nu indd die datum zo dichtbij komt, kan me voorstellen dat je daar dan veel aan denkt voor een kindje 2012 - Pagina 5 1371890812.
Hoop dat 2013 dan je jaar word !

@Filoria en mzcharlotte he bah vervelend hoor ! Voor jullie ook een dikke voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 1:26

voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 voor Linnie, Filoria en MZCharlotte!

Gelukkig heeft MZCharlotte het begin alweer gemaakt en voor de rest: 2013 wordt gewoon ons jaar meiden, ik voel het! voor een kindje 2012 - Pagina 5 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 1:34

Ik hoop ook dat 2013 voor iedereen een mooi (zwanger) jaar mag worden ! I love you
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 1:35

Dankjullie en: daar sluit ik me bij aan! voor een kindje 2012 - Pagina 5 281626781Mzcharlotte heeft de toon vast gezet inderdaad Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 1:41

Filoria: heb genoeg geoefend, dus weet inmiddels hoe ik me als zwangere moet gedragen Wink

Verder hoop ik dat iedereen hier heel snel (blijvend) zwanger is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 11 jan 2013 - 1:44

Ik zou jullie nog een update geven van mijn afspraak bij de gyn.

Ze snapte heel erg goed ons gevoel. Bang waren dat we aan het wachten zijn om iets wat waarschijnlijk niet uit zichzelf gaat komen. Ze was erg begripvol en wilde ons graag helpen. Daarom heb ik een een recept voor provera mee gekregen en clomid 50mg. Vanochtend bij de apotheek geweest en start vanavond met mijn 1ste pilletje.
Ben erg benieuwd hoe alles gaat verlopen. Heb het wel een paar dagen moeten laten bezinken, wat staat ons allemaal te wachten en hoe reageer ik op de medicijnen.
En ik denk stiekem ook wel het feit dat het nu steeds serieuzer wordt.
Mijn man is echt ontzettend lief voor me, zegt steeds dat alles zeker goed gaat komen. We hadden het bijvoorbeeld over de zomervakantie zegt hij ineens, wie weet zijn we dan al zwanger schatje. Zou wel heel mooi zijn!

Nu weet nog niemand er van en we willen dit eigenlijk zo lang mogelijk zo houden. Wel denk ik er over om het komende week aan mijn coach te gaan vertellen ivm ziekenhuisafspraken. Ik kom er denk ik niet onder uit als dat ik straks op de 2 tot 3 dagen naar het ziekenhuis moet voor een echo.
Is hier misschien iemand die in dezelfde situatie heeft gezeten? Wanneer heb jij het je leidinggevende verteld? Deed hij/zij er moeilijk over? Omdat ik namelijk op mijn werk bij afwezigheid vervangen moet worden zie ik er wel tegenop hoe alles dalijk zal verlopen.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 1:47

Nou jasmine, tijdens het douchen had ik even het gevoel dat mijn quarter pounder en hamburger er weer uit kwamen Laughing.

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal vr 11 jan 2013 - 2:19

Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 2:24

Weegschaal schreef:
Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!

Mijne is l.inda r.apmund, maar dan zonder de puntjes.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal vr 11 jan 2013 - 2:28

@ Nillis; Ik ben al zo voor je aan het duimen! Echt vervelend die agressie, helemaal nu je niet zeker weet of het nog meer kwaad kan.

@ Stitch; Als de studie is afgerond hoop ik te horen wat ik heb gekregen. Kan dan natuurlijk wel belangrijk zijn voor een volgende zwangerschap! Vervelend die opmerkingen, bij mij weten mensen wel van mijn miskramen en geven soms nog misplaatste opmerkingen, niet te begrijpen. En beterschap na je val! Ga je trouwens over 4 dagen ook testen??

@ Aardbei; Wanneer wil jij gaan testen? Vind het zo spannend voor jullie.

@ just me only me; Gefeliciteerd met je neefje! En succes de komende dagen.

@ Filoria; Fijn dat het zo goed is gegaan. Succes met herstellen nu!

@ Linnie; Geniet van je vrije middag!

@ Love; Heel apart die droom, als je nu ook gaat dromen dat je zwanger bent komt dat hopelijk ook uit! En succes met de voorbereidingen op je sollicitatiegesprekken, spannend!

@ x-justme-x; Wat fijn dat de gyn zo begripvol is! En spannend nu het voor jullie echt gaat beginnen, hoop dat de medicatie snel aan mag slaan!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal vr 11 jan 2013 - 2:30

Linnie1985 schreef:
Weegschaal schreef:
Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!

Mijne is l.inda r.apmund, maar dan zonder de puntjes.

Ik ga je aanmelden. Als andere mij uberhaupt als vriendje willen voor een kindje 2012 - Pagina 5 1578173417, ik geef mijn naam liever via pm!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 11 jan 2013 - 2:31

Weegschaal schreef:
Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!

Sorry, ik probeer nog wat anonimiteit te behouden.. Laughing
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 2:46

x-justme-x schreef:
Weegschaal schreef:
Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!

Sorry, ik probeer nog wat anonimiteit te behouden.. Laughing

Moet je natuurlijk zelf weten, ik vroeg het me gewoon af of de rest het ook gezellig vind Wink.

Pfff ik heb een heerlijk vest met bobbeltjes aan, dat vind mijn kat van een half jaar dus ook, ze zit al de bolletjes af te sabbelen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 2:49

Hoe is het met jou Weegschaal? Ik las dat de bloedinkjes niet hebben doorgezet? Je zal wel opgelucht zijn! Al blijft het spannend natuurlijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 11 jan 2013 - 3:27

Linnie: Ik blijf gewoon voor je duimen hoor, niet ongesteld = kans op zwangerschap! En gezellig, Facebook, ik zal je zo even toevoegen, mijn naam begint met een K Wink

Stitch: Ai, dat is vervelend! Hoop dat je de dag een beetje doorkomt! Hier hadden ze gelukkig goed gestrooid dus ben geen gladde stukken tegen gekomen.

Just me only me: Gefeliciteerd! Leukd at je tante bent geworden! En heel veel succes natuurlijk dan maar de komende dagen... de positieve ovutest zal dan wel eerdaags komen. Ik ga dinsdag testen... ook al bijna dus smile En inderdaad, 2013 wordt ons jaar!! smile

Filoria: Fijn dat alles goed is gegaan. Voel je je nog steeds goed?

Nillis: Heftig hoor, dat je nog zo'n last van je lichaam hebt... En inderdaad, door al die leuke dingen zullen je dagen wel lekker snel gaan!

Love: Fijn, je sollicitatiegesprekken, hoop dat ze goed gaan!

xjustmex: Ik ben natuurlijk ook ooit begonnen met provera en Clomid 50mg (zit nu op 150 mg, wat aanslaat) Ik had het geluk dat het ziekenhuis op een kwartiertje van mijn werk af zit en dat ik redelijk 'vrij' ben in mijn werktijden. Ook heb ik vaak afspraken waardoor ik niet op mijn plek zit, dus eigenlijk had niemand het door dat ik wel eens naar het ziekenhuis fietste. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan! En als je vragen hebt kun je ze altijd stellen natuurlijk hier, zat meiden die het traject doorlopen hebben smile

Weegschaal: dinsdag wil ik testen, eigenlijk kan het maandag al, maar dat voelt op een of andere manier niet goed smile Misschien omdat ik vorige keer ook twee dagen te vroeg had getest en we een paar dagen in onzekerheid hebben gezeten en dat het toen toch niet goed ging... En ik zal je mijn naam zo even pm-en, dan kun je mij ook toevoegen op FB als je wilt smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 3:31

Aardbei, wat handig dat je dat zo kunt regelen met je werk. En spannend dat je al bijna kunt testen! Zou wel super zijn zeg...

Justme: oeh het gaat dus echt beginnen voor jou nu. Is je leidinggevende een man of een vrouw en heeft hij/zij zelf kinderen? Mijn eigen ervaring is dat andere moeders vaak wel begrip hebben voor dit soort dingen, maar kinderlozen er iets anders tegenaan kijken. Al heb je altijd uitzonderingen natuurlijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 4:01

Linnie1985 schreef:
Weegschaal schreef:
Linnie1985 schreef:

Hebben jullie misschien Facebook? Misschien wel gezellig, of niet?

Ja, misschien wordt het na een heel jaar 2012 samen gezellig kletsen wel tijd om elkaar toe te voegen op facebook. Ik doe wel mee!

Mijne is l.inda r.apmund, maar dan zonder de puntjes.

Gezellig !
Ik zal je zo toevoegen, mijn naam begint met een M, in mijn prive omgeving weet niemand dat wij bezig zijn dus graag niks op mijn prikbord aub . voor een kindje 2012 - Pagina 5 2474380249
Mochten meer mensen dat willen wil ik via PM wel mijn linkje geven voor een kindje 2012 - Pagina 5 561177.

All, Bedankt voor het succes wensen voor de sollicitaties ! Hoop dat er wat bij zit, zo niet dan zal het vast niet voor mij bestemd zijn voor een kindje 2012 - Pagina 5 561177
Ik kan de 16de eigenlijk al testen, maar ik wacht tot de 18de dit omdat de 17de sterfdag van mijn vader is en ik dit niet echt prettig vind om dan te testen.
Wie konden er ook alweer morgen testen?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 vr 11 jan 2013 - 4:27

Just me, spannend dat het nu allemaal echt gaat beginnen.

Ik heb een mannelijke baas en ik was enorm bang voor zijn reactie. Je kunt het namelijk echt niet verborgen houden aangezien je vaak weg moet (tenzij je een baan hebt als die van aardbei maar ik gok dat het bij de meeste werknemers wel opvalt als ze een half uur of langer weg zijn:lol:). Ik heb dus na ronde 1 met clomid al moeten vertellen wat er aan de hand is. Tot mijn verbazing reageerde hij heel begripvol. Zelfs nu ik al meer dan een half jaar bij de kliniek loop en dus elke maand met name twee weken weken lang vaak later kom, of tussendoor een uur weg moet, doet hij nog steeds niet moeilijk. Ik hoef er ook geen vrij voor te nemen. Hij verwacht alleen wel dat als mijn collega een keertje ziek is, wat nu twee keer is voorgekomen, dat ik dan mijn vrije middag daarvoor opoffer. Logisch en geen enkel probleem.

Dus probeer je niet te druk te maken. Elke werkgever met vrouwelijke werknemers kan verwachten dat die werkneemster misschien wel zwanger wordt of ermee bezig is. Gewoon aanbieden dat je de uren wel wilt inhalen en volgens mij kunnen ze dan echt niet moeilijk doen.

Filoria fijn dat alles goed is gegaan meid. Van je ijsjes genoten?Very Happy

Aardbei spannend zeg! Nog een paar dagen geduld hebben. Ik hoop toch zo voor je dat het deze maand weer raak is en het deze keer ook goed blijft gaan!

Weegschaal hoe is het met jou nu? Wanneer heb je de eerste echo?

Linnie oeh wat slecht, twee hamburgersvoor een kindje 2012 - Pagina 5 1578173417 Maar toch zo lekker af en toe! Nog steeds geen ongesteldheid? Je hebt gewoon te vroeg getest, ik voel het gewoonvoor een kindje 2012 - Pagina 5 281626781

Ik had trouwens vanmorgen de eerste echo weer, dag 11. Een klein eitje van 10 mm maar het begin is er. Vorige keer was er op dag 11 zelfs nog niks te zien en had ik op dag 17 een eisprong dus ik heb er een goed gevoel over.

Nou ik ga afronden hier op het werk. Ik ga vanavond lekker bankhangen met m'n vriend en the voice kids kijken en de rest van het weekend verjaardagen verjaardagen en nog eens verjaardagen! Een heel fijn weekend iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 4:39

Jij ook een fijn weekend Boekenwurm! Fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze ronde. En jeetje wat een lieve baas heb jij.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 11 jan 2013 - 5:29

Hoi meiden,

Ik zou eigenlijk gisteren reageren maar ik was zo beroerd dat het er niet van gekomen is. Vandaag ziek gemeld, ben sinds gisteren zo duizelig, hoofdpijn en af en toe vlagen van misselijkheid. Waarschijnlijk weer evenwichtsstoornissen dus weet wel wat het is.

Het viel me trouwens net pas op dat er een nieuw topic 'voor een kindje 2012' geopend is. Haha!!
Vinden jullie het toch wel goed dat ik ook nog mee schrijf? Al post ik niet zo heel vaak?! Aan de ene kant vind ik het fijn om hier te posten maar eigenlijk vind ik dat ik niet thuis hoor aan gezien ik nog niet eens ongesteld ben dus ik ook nog niet eens voor een kindje kan gaan *alhoewel dit niet helemaal klopt..ken er een paar die ook zwanger zijn geworden zonder ongesteld te zijn geweest, dus een kleine kans is er altijd Wink )

@ MzCharlotte: Gefeliciteerd!! Echt super hoor!

@ Filoria: wat leuk dat je weer mee komt schrijven! Fijn dat de operatie goed is gegaan en dat het nu achter de rug is. Hopelijk ben je snel zwanger!

@ Boekenwurm: Dat is schrikken van je neefje. Gelukkig is het goed afgelopen! Vandaag de meting gehad?...Ik lees net dat je een eitje hebt. Fijn dat je een goed gevoel hebt!

@ SB: hoe gaat het met je?! Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt wbt je werk hoor. Zo ben ik ook.
Ik ga het wel op papier laten zetten maar heb er wel vertrouwen in dat ik terug mag. En anders krijgt ze mijn collega's op haar dak vrees ik Laughing


@ Aardbei: Zoals het er nu naar uitziet mag ik over 3 maanden terug komen, graag zelfs! Maar mijn bazin durfde geen garantie te geven omdat het ook in eens slecht kan gaan. Maar ik ga er vanuit van wel hoor!
Wanneer kan je testen?

@ Nillis: wat rot dat je zo veel agressie hebt op je werk.

@ Linnie: hopelijk heb je te vroeg getest!!

@ Stitch: wie weet..misschien is het wel gewoon weer raak!! En gaat het een beetje na je val?

@ Jmom: Gefeliciteerd met je neefje!!

@ Love: fijn dat je 2 uitnodigingen heb gehad voor sollicitatiegesprekken. Succes! Wat een bijzondere droom heb je gehad. Haha!

@: Justme: wat fijn dat de gyn jullie begreep en dat je nu met clomid mag beginnen.
Toen ik voor onderzoek bij de gyn was geweest, dacht hij eerst dat ik pcos had en dat ik dus ook clomid moest gaan slikken. Ik ben later die week,toen ik weer moest gaan werken, naar mijn bazin gegaan en heb ik alles verteld ivm de ziekenhuis bezoeken. Ze toonde alle begrip en het was ook geen probleem. (Achteraf is het niet doorgegaan...tot nu toe dan).

@ Weegschaal: hoe gaat het met je?





ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mzcharlotte vr 11 jan 2013 - 6:45

Jullie zijn lekker aan de klets zeg smile

@just me only me: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Ik hoop het echt van die toon zetten dit jaar. Fingers crossed!

@ Filoria: Wat fijn dat het allemaal is meegevallen.

@ nillis: Die symptomen zijn erg verwarrend ja. Ik hoop het zo voor je!

@ Linnie: Jij ook trouwens. Ik hoop echt dat je gewoon te vroeg hebt getest. Ik heb nog geen lekkere trek ofzo gelukkig.

@ love: wat goed! Sollicitatiegesprekken in deze tijd scoren, is ontzettend goed!

@ Jasmine: Heb je je burgers nog gescoord?

@ xjustmex: Wat lief dat je man zo goed steunt. Dat scheelt echt zo!

@ Aardbei: Heb je geen neigingen om eerder te testen? Ik raad het overigens niet aan, ik was al teleurgesteld terwijl het hartstikke raak is. Spannend hoor!

@ boekenwurm: Fijn dat je een goed gevoel hebt en dat je flink de ruimte krijgt om te doen wat je moet doen. Fijn weekend.

@ ShallY: Het maakt niet toch niet uit als je een incidentele schijfster bent? Het moet geen verplichting zijn.

voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 Allemaal!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum