Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mzcharlotte do 10 jan 2013 - 1:01

Bedankt allemaal!!! Misschien had ik een eigen topic moeten openen, maar ik vind het goed zo.

Ik wens overigens iedereen snel een goede en gezonde zwangerschap toe. Ik weet nu hoe het is, psychisch heb ik het best moeilijk (gehad). Ik duim voor jullie allemaal. voor een kindje 2012 - Pagina 4 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 10 jan 2013 - 2:22

@ mzcharlotte, super gefeliciteerd. Mijn duimen draaien dat het nu helemaal goed gaat komen.

@ SB, een nieuwe baan is ook spannend en dat maatk ook onzeker. gelukkig kun je er met vriend goed over praten.

@ Linnie, jammer, maar je bent ook nog wel heel vroeg met testen. Hopelijk is die volgende week positief.

@ Shally, wat balen dit kun je er ook nog wel bijgebruiken. voor een kindje 2012 - Pagina 4 699888Hopelijk zet het griepje door, dat kwakkelen is toch ook niets.

@ all, nou hier weer een ontzettende Mad dienst gehad. Vanaf dat ik binnenkwam tot vannacht alleen maar agressie gehad. Zo balen dat je dan niet weet of je zwanger bent, want nu moet ik er gewoon boven op om te fixeren en anders laat ik dat wel. Gelukkig geen trappen in mijn buik gehad ben alleen nu weer bont en blauw. hoop toch volgende week een positieve test dan heb ik elke maand niet meer die spanning op het werk. Maar gelukkig schieten de dagen weer op nog 6 dagen tot nod. mijn ticker klopt niet die gaat uit van 30 dagen, maar mijn ei was al eerder deze keer.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 10 jan 2013 - 2:25

[tr][/tr]
NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Filoria25/34Juni 20112eMiskraam
Clomid
Schildklier med
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/31November 20111eMiskraam
SleepingBeauty25/27Januari 20121e
Aardbei26/26Januari 20121eClomid
Miskraam
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
MzcharlotteMaart 20121eZwanger!
Sabje27/30Mei 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
just me only me28/31Oktober 20121e
x-justme-x26/29November 20121ePCO
love27/27November 20121e
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 10 jan 2013 - 2:49

@ nillis, ik ben gewoon veel te ongeduldig Embarassed.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 10 jan 2013 - 2:52

Jaaaah!! :cheering: Gefeliciteerd Mzcharlotte! Snap wel dat je nu heel erg bang bent, maar ik hoop dat het toch lukt om ook nog een beetje te genieten. Nogmaals gefeliciteerd, en ik hoop dat wij je allemaal heel erg snel mogen volgen!

All, de trend is nu gezet, dus kom op, allemaal zwanger worden, en zorgen dat we dit topic snel op kunnen heffen!

Sleeping beauty, gelukkig reageerden je collega's goed. ik heb dat ook altijd wel hoor, dat ik er tegenop ziet om aan een nieuwe baan te beginnen, gelukkig valt het tot nu toe altijd heel erg mee, en ben ik altijd blij de stap gemaakt te hebben. Hopelijk krijg je snel er een goed gevoel bij! hug
Je menstruatie komt trouwens idd niet persee na 14 dagen, maar er kan bijv ook 18 dagen, of 12 dagen tussen zitten. Dat is bij iedereen weer anders, dus kan best zijn dat er bij jou wat langer tussenzit!

Aardbei, kreeg gisteren de opmerking: Als vriend ervoor wil gaan, ben jij ook binnen de kortste keren moeder, gewoon even geduld hebben. Toen wilde ik ze wel even met haar hoofd tegen de muur slaan laughcry Sommige mensen denken ook echt niet na volgens mij. Wij krijgen gewoon allemaal supermooie/lieve/makkelijke en leuke kindjes, wij moeten er zolang op wachten, dus dat kan gewoon niet anders Wink
Dat gevoel dat het vast niet 2 keer achter elkaar raak kan zijn heb ik precies zo! Hopelijk zitten we er allebei naast!

Just me only me, ik zou als ik jou was denk ik nog niet gaan temperaturen, zo lang zijn jullie nog niet bezig, en ik merkte dat het me eigenlijk nog meer bezig bleef houden. Dus om het leuk te houden, zou ik er als ik jou was nog even mee wachten! Maar dat is natuurlijk voor iedereen ook weer anders!

Linnie, jammer van de negatieve test, maar je was ook nog wel wat te vroeg met testen toch? Hopelijk over een paar dagen net zo'n mooie test als mzcharlotte!
Jij hebt trouwen wel geluk dat je nooit voor half 8 op hoeft te staan, en dus je wekker pas om half 8 hoeft te zetten steeds, ik moet de mijne komende maand elke dag om 5 uur gaan zetten, heb er nu al zin in laughcry

Sabje, goed je best doen dus de komende dagen!

Weegschaal, ben nog steeds voor je aan het duimen, dus het moet gewoon goed blijven gaan nu! Hoor je later wel of jij de medicijnen of de placebo hebt gekregen?

Shally, wat klote zeg! hug Hopelijk vind je snel iets anders, of mag je idd na die 3 maanden weer terug komen! Heb je dat zwart op wit gekregen?

Nillis, hug wat naar dat je weer zo'n rotdienst gehad hebt! Kan je dat niet eens aankaarten bij je leidinggevende? Ik duim voor je dat je volgende week ook een mooie positieve test hebt, en niet alleen omdat dat handig is voor op je werk Wink

All, maak mezelf helemaal gek merk ik. Heb een aantal 'kwaaltjes' die ik vorige maand voor mijn positieve test ook had, maar waarschijnlijk wil ik dat allemaal gewoon te graag. Ik ruik sinds 2 dagen steeds rare luchtjes (ondanks verkoudheid), en heb weer steenkoude voeten die niet warm zijn te krijgen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, en ik probeer niet teveel hoop te hebben, maar kan er gewoon echt niets aan doen. En dan ook nog eens van die domme opmerkingen van mensen om ons heen (zie mijn reactie naar aardbei) dat ik echt denk; wacht maar! Want als ik weer zwnager ben, en iedereen mag het weten, zal ik ze eens haarfijn uitleggen hoe dat soort opmerkingen voelen! Heb er nu al zin in! Twisted Evil

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 10 jan 2013 - 5:55

Linnie: Het kan heel goed dat je negatief getest hebt omdat het te vroeg is natuurlijk! Ik hoop het!

Sleepingbeauty: Ik heb eigenlijk geen idee, ik merk eigenlijk nooit echt veranderingen rondom mijn eisprong.

Nillis: Zware baan heb jij zeg! Kan me voorstellen dat je altijd in je achterhoofd houdt dat je misschien wel zwanger bent.

Stitch: Wat vervelend al die opmerkingen he! Wij hadden laatst pas een erge... Op de dag dat het streepje van mijn test bijna weg was en we dus wisten dat het fout zat, was mijn vriend 's avonds even bij wat bekenden. Een gast zei toen ook: en, is Aardbei al zwanger? Wordt wel eens tijd he... En toen mijn vriend later weg ging zei hij: Nou, een kus op Aardbei haar zwangere buik he!
Een dag daarna had ik een miskraam. Mensen denk echt niet na voor ze iets zeggen.
Ik hoop maar dat het bij ons allebei toch twee keer achter elkaar raak mag zijn en dat het goed blijft gaan!
Ik word ook helemaal gek van de dingen die ik 'voel' hoor. Zo ben ik al een paar dagen ontzettend moe (volgens mij had ik dat de vorige keer ook) en ben ik ontzettend snel opgefokt, wat ik normaal eigenlijk niet ben. Probeer er maar niet aan te denken en nergens op te hopen, anders is het een nog grotere teleurstelling als het niet zo is.


Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 6:22

Jeee! Gefeliciteerd MZ charlotte! Super leuk!
Ik reageer straks even uitgebreid, we krijgen zo viaite!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 10 jan 2013 - 7:20

Je bedoelt vast visite? Very Happy

Mzcharlotte: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!! Het is jou zo gegund!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 10 jan 2013 - 7:57

Filoria, hoe is je operatie gegaan?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes do 10 jan 2013 - 9:03

Stitch schreef:Filoria, hoe is je operatie gegaan?
Ben ik ook benieuwd naar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 10 jan 2013 - 9:09

Ik ook!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 10 jan 2013 - 20:11

Me 2 filoria.


Pff tot nu toe lijkt wel of mijn temperatuur stijgt. Hij is van 37,0 naar 37,1 gegaan, en vandaag was het zelfs 37,3. Ben benieuwd of hij hoog blijft!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 10 jan 2013 - 20:18

Spannend Linnie! Ik duim voor je smile

Net hard gevallen met de fiets omdat het gladder was dan ik dacht. Volgens mij nu een paars blauwe plek op mijn heup en elleboog, en ook mn pols vond het niet grappig pale
Hopelijk gaat de tijd een beetje snel tot half 7, heb gelukkig genoeg paracetamol bij me.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 20:22

Gisteren is het er niet meer van gekomen dus dan nu maar even!

Filoria, idd visite! Was even snel aan het reageren via mijn telefoon maar dan sluipt er vaak zo'n spelfout in.. Hoe is je operatie gegaan?

SB, had het laatst toevallig met een gynaecoloog over je eisprong en daarna je menstruactie. Volgens hem is het vaak wel ongeveer zo. Zelf had ik de laatste keer 18 dagen na mijn eisprong (positieve ovutest) dat mijn menstruatie begon. Het lijkt me dat ieder lichaam anders reageert dus het zal niet altijd juist zijn lijkt me.

Linnie, hopelijk heb je te vroeg getest, ik duim voor je!

x-justme-x, hoe was het bij de gyn?

Sabje, succes deze dagen!

Shally, balen van je baan zeg, hopelijk vind je snel iets nieuws!

Aardbei, succes met wachten! waarom zou het niet twee keer achter elkaar raak kunnen zijn? het kan gewoon en zolang het tegendeel niet is bewezen... smile

All, Wie moesten er ook alweer nog meer testen vandaag of morgen? Waren er behoorlijk wat, toch? Ik had gisteren een ovutest met een heeel licht streepje, straks nog maar eens proberen dus en lekker aan de slag met manlief! Zit nu op dag 22, vorige cyclus had ik dag 23 een positieve ovutest. Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik inmiddels tante ben geworden van een jongetje J.esper. Gisteren geboren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 10 jan 2013 - 20:55

Ik ben gisterochtend om 9uur geopereerd. Tot nu toe alles goed: infuus ging goed, narcose viel mee, en ik heb amper pijn. Heb vannacht alweer lekker thuis geslapen. En nu ga ik ijsjes eten!!!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 10 jan 2013 - 21:49

Fijn Fliloria

@ Linnie spannend, mijn duimen draaien

@ aardbei, erg is dat he al die symptomen. Zo heb ik ineens de heel dag honger en lig 's nachts wakker en heb honger en 's morgens een wat raar gevoel bij opstaan.

@ Stitch, au succes

@ all, ik heb hele goede gesprekken met leidinggevende en we hebben ook echt wel plannen om de agressie tegen te gaan, maar soms wil het gewoon echt niet en dat was woensdag zo'n dag. Ben nu ook echt een oud omaatje. mijn hele lichaam doet zeer en kan T amper tillen. Gister ook nog een taartworkshop gehad. Was erg leuk maar wel heel leuk was om 00.15 uur thuis en dat na een nacht van 3 uur slaap. Nu zo even met moeders naar ikea en dan nieuwjaarslunch op het werk. Zo gaan de dagen wel lekker snel.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 23:49

Goed te horen dat de operatie goed is gegaan Filoria! Veel beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 0:20

Fijn dat de operatie goed gegaan is! Enne ijsjes met deze kou Laughing.

Ik ben alweer thuis. Ik moest vandaag tot 5 uur. Maar aangezien de vracht pas maandag weer komt, en ik niks meer te doen had, mocht ik naar huis van mijn baas. De uren haal ik in maart weer in, als we de extra winkel hebben.

Onderweg nog ff 2 hamburgers bij de mac gehaald, had ik zooooo'n trek in Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 0:37

Fijn dat de operatie goed is gegaan !!

Ik ben zo blij, heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 goed begin van het weekend !

Hier steeds vaker dromen echt heel apart, had bijvoorbeeld maandagnacht gedroomd dat onze kapotte videocamera het weer zou doen en ja hoor ik zet dinsdag de camera aan en hij doet het gewoon weer :O terwijl vriendlief vorige week geprobeerd had en hij gaf geen kick. ( mijn vriend is er van t zomer mee van een waterglijbaan afgegaan en hop hij was verdronken). Vond dit echt heel apart Embarassed misschien komt het omdat ik de laatste tijd weer wat beter in mijn vel zit.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 0:41

love schreef:Fijn dat de operatie goed is gegaan !!

Ik ben zo blij, heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 goed begin van het weekend !

Hier steeds vaker dromen echt heel apart, had bijvoorbeeld maandagnacht gedroomd dat onze kapotte videocamera het weer zou doen en ja hoor ik zet dinsdag de camera aan en hij doet het gewoon weer :O terwijl vriendlief vorige week geprobeerd had en hij gaf geen kick. ( mijn vriend is er van t zomer mee van een waterglijbaan afgegaan en hop hij was verdronken). Vond dit echt heel apart Embarassed misschien komt het omdat ik de laatste tijd weer wat beter in mijn vel zit.

Las het net in het andere topic, succes!
Ik heb de laatste dagen juist last van slapeloosheid, ik kan echt niet slapen Cry. Daarom ben ik ook wel blij dat ik naar huis mocht, kan ik een beetje rusten en straks misschien ff een dutje doen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 0:43

Linnie1985 schreef:
love schreef:Fijn dat de operatie goed is gegaan !!

Ik ben zo blij, heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 goed begin van het weekend !

Hier steeds vaker dromen echt heel apart, had bijvoorbeeld maandagnacht gedroomd dat onze kapotte videocamera het weer zou doen en ja hoor ik zet dinsdag de camera aan en hij doet het gewoon weer :O terwijl vriendlief vorige week geprobeerd had en hij gaf geen kick. ( mijn vriend is er van t zomer mee van een waterglijbaan afgegaan en hop hij was verdronken). Vond dit echt heel apart Embarassed misschien komt het omdat ik de laatste tijd weer wat beter in mijn vel zit.

Las het net in het andere topic, succes!
Ik heb de laatste dagen juist last van slapeloosheid, ik kan echt niet slapen Cry. Daarom ben ik ook wel blij dat ik naar huis mocht, kan ik een beetje rusten en straks misschien ff een dutje doen Laughing.

Dankjewel voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177
Ooh dat is wel vervelend zeg, hopelijk kun je vandaag beetje rusten en een middagdutje doen!
Wel fijn dat je dan naar huis kan , begint je weekend lekker op tijd voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 0:46

love schreef:
Linnie1985 schreef:
love schreef:Fijn dat de operatie goed is gegaan !!

Ik ben zo blij, heb vandaag twee uitnodigingen gehad voor sollicitatiegesprekken volgende week voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 goed begin van het weekend !

Hier steeds vaker dromen echt heel apart, had bijvoorbeeld maandagnacht gedroomd dat onze kapotte videocamera het weer zou doen en ja hoor ik zet dinsdag de camera aan en hij doet het gewoon weer :O terwijl vriendlief vorige week geprobeerd had en hij gaf geen kick. ( mijn vriend is er van t zomer mee van een waterglijbaan afgegaan en hop hij was verdronken). Vond dit echt heel apart Embarassed misschien komt het omdat ik de laatste tijd weer wat beter in mijn vel zit.

Las het net in het andere topic, succes!
Ik heb de laatste dagen juist last van slapeloosheid, ik kan echt niet slapen Cry. Daarom ben ik ook wel blij dat ik naar huis mocht, kan ik een beetje rusten en straks misschien ff een dutje doen Laughing.

Dankjewel voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177
Ooh dat is wel vervelend zeg, hopelijk kun je vandaag beetje rusten en een middagdutje doen!
Wel fijn dat je dan naar huis kan , begint je weekend lekker op tijd voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781

Helaas niet, morgen moet ik nog een dagje werken van 12 tot 6 :nopompom:.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 11 jan 2013 - 0:50

Ooh dat is wel een domper voor een kindje 2012 - Pagina 4 1270000679.
Maar genoeg reden om te genieten van je extra vrije middag voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 (positief bekijken hihi).

Hoe lang zijn jullie al bezig ? voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 11 jan 2013 - 0:53

love schreef:Ooh dat is wel een domper voor een kindje 2012 - Pagina 4 1270000679.
Maar genoeg reden om te genieten van je extra vrije middag voor een kindje 2012 - Pagina 4 281626781 (positief bekijken hihi).

Hoe lang zijn jullie al bezig ? voor een kindje 2012 - Pagina 4 561177

Wij zijn het langste bezig dan iedereen hier! 30 december was het alweer 2 jaar dat we bezig zijn. Ben in mei zwanger geweest, maar dat is helaas een miskraam geworden met 7+4 weken. Ik was 6 februari uitgerekend, komt ook steeds dichterbij.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 1:05

hug Linnie. Voor mij was het 7 februari, ik moet er veel aan denken nu. Komt inderdaad steeds dichterbij...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 4 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum