Zo lief!
+23
Zora
Lot
SoGood
Zininzon
MiKa
Dolphinne
Mizz_S
Guus
Aziraphale
Tania
kajaka88
Cimic
Pseudoniem
Marin
Mermaid
Lady4
Snirp
M-G
_Femme
Atelier Madame
Gympie
Rumble
Bisq
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zo lief!
Mijn vriendje heeft een surprise party georganiseerd voor mijn verjaardag. Ik kon moeilijk iets plannen met mijn vriendinnen dus liet het maar even zitten. Toen nam hij me mee uit eten daarna lokte hij me met een smoesje nog mee de kroeg is: en daar zaten al mijn vriendinnen! Dat was zo lief!
Verder bakt hij cakes voor me, kookt heel lekker, brengt me weg in de sneeuw, kalmeert me als ik boos ben etc.
Verder bakt hij cakes voor me, kookt heel lekker, brengt me weg in de sneeuw, kalmeert me als ik boos ben etc.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Guus schreef:Ik was vannacht weer vreemd aan het dromen... Ik droomde dat ik niet mocht slapen en mijn ogen dicht mocht doen voordat ik het wachtwoord had gezegd tegen hem (we lagen in mijn droom gewoon in bed) dus toen werd ik vannacht een beetje boos wakker, niet meer wetende of ik nou had geslapen of niet en riep tegen hem 'wat is dat wachtwoord dan? Ik wil zo graag slapen!'
Hij draait zich om en pakt me vast en zegt 'het wachtwoord is weltruste liefde, ga maar slapen' en geeft me een kus zodat ik weer rustig verder ga slapen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
SoGood schreef:Mijn vriend vertelt me weleens verhalen die nergens over gaan als we op bed liggen. Meestal gaan ze over een papieren mannetje, in een papieren huisje met een papieren hondje. Gisteren ging ik al naar bed maar hij nog niet dus hij kwam me nog even een kus geven. Ik vroeg hem of hij me een verhaaltje wilde vertellen maar dat wilde hij niet. Toen ik bijna lag te slapen kwam hij me iets brengen: Een uit keukenrol geknipt papieren mannetje.
Aaahww ook al:
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Guus en SoGood: ik smelt!! Wat een lieve verhalen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ahw wat lief!!
Mijn is ook lief (op zijn tijd dan hahaha), zo neemt hij soms de chocoladereep mee die ik zo lekker vind, als hij boodschappen gaat doen.
En vandeweek heeft hij me mee uit eten genomen (ik wist echt van niets), omdat hij vond dat ik het verdiend had, omdat we het het afgelopen jaar niet even makkelijk gehad hebben, en om te vieren dat het nu wel goed gaat (of nou ja ging dan... het weekend erna kreeg mijn stiefpa een hersenbloeding..)
Mijn is ook lief (op zijn tijd dan hahaha), zo neemt hij soms de chocoladereep mee die ik zo lekker vind, als hij boodschappen gaat doen.
En vandeweek heeft hij me mee uit eten genomen (ik wist echt van niets), omdat hij vond dat ik het verdiend had, omdat we het het afgelopen jaar niet even makkelijk gehad hebben, en om te vieren dat het nu wel goed gaat (of nou ja ging dan... het weekend erna kreeg mijn stiefpa een hersenbloeding..)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zininzon schreef:Mijn vriend voelde laatst toen we in bed lagen aan het litteken op mijn buik (van een operatie, en ik ben er niet blij mee) en zei toen heel lief: 'even voelen of jij het was'
Dit vind ik echt ZOOOOOO lief! Kreeg er kippenvel van!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
SoGood schreef:Mijn vriend vertelt me weleens verhalen die nergens over gaan als we op bed liggen. Meestal gaan ze over een papieren mannetje, in een papieren huisje met een papieren hondje. Gisteren ging ik al naar bed maar hij nog niet dus hij kwam me nog even een kus geven. Ik vroeg hem of hij me een verhaaltje wilde vertellen maar dat wilde hij niet. Toen ik bijna lag te slapen kwam hij me iets brengen: Een uit keukenrol geknipt papieren mannetje.
Dit vind ik ook echt TE schattig.
Ik heb een topper, een goedzak, de allerbeste vader voor mijn kids, en hij streelt ELKE avond mijn rug.
Maar nee, romantisch....dat is hij niet.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat hij vandaag kaartjes heeft geregeld voor een optreden waar ik heen wilde.
Pollewop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: