Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lief!

+15
Arwyn
Printje
Paper Crown
SparklingEyes
Caroow
Marin
_Cyn_
Shy
Joli86
Bliss
Lady4
Sugarfall
Rebecca
Feline
Rush
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lief! Empty Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:46

Mijn vriend is net de deur uit omdat ik zin had in een McKroket, haha!

Goed, ik heb hem wel vanmiddag toen hij uit zijn werk kwam, verrast in een leuk setje incl. jarretels en kousen, maar hij doet heel vaak van dit soort lieve en gekke dingen. Zo leuk! Andersom vind ik het ook leuk om dat soort dingen voor hem te doen.

Doen jullie ook wel eens lieve dingen voor je vriend(in) en je vriend(in) voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 7:53

Wij doen eigenlijk best vaak lieve kleine dingetjes voor elkaar.

Ik ga soms speciaal naar de bakker om fricadelbroodjes voor hem te halen en zo nu en dan als ik in m`n auto stap hangt er weer een nieuwe geurverfrisser.

En hij gaat ook wel eens als verrassing langs de Mac haha. En ik stop wel eens wat extra lekkers in z`n broodbak.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Feline di 24 apr 2012 - 7:57

Volgens mij zou een toekomstig vriendje gek van me worden aangezien ik dit soort dingen al voor collega's doe hahaha.. Embarassed
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:00

Haha, ja precies. Het zijn van die kleine dingetjes maar ik vind het altijd heel lief.
Maak jij elke ochtend broodjes voor je vriend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:01

Feline schreef:Volgens mij zou een toekomstig vriendje gek van me worden aangezien ik dit soort dingen al voor collega's doe hahaha.. Embarassed
Haha nee man dat is juist leuk! Waar moet je gek van worden? Jeetje Feline heb je nou weer mijn favoriete ijs meegenomen? Hou daar nou eens mee op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 8:03

Powerbabe schreef:Haha, ja precies. Het zijn van die kleine dingetjes maar ik vind het altijd heel lief.
Maak jij elke ochtend broodjes voor je vriend?
Ja, meestal wel. Nou de avond van te voren dan, want ik ga er `s ochtends niet eerder uit.

Ik vind het niet erg om te doen en het wordt heel erg gewaardeerd, dus waarom ook niet dan. smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:04

Nee ik bedoel ook niet dat het gek is, lief juist smile. Broodbak vind ik wel een gek woord haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Rebecca di 24 apr 2012 - 8:05

Wat lief!

Zo zat ik laatst bij de kapper en was mijn vriend nog even de stad in gelopen. Even later kwam hij terug met een zakje en begon de kapper tegen mij 'zal hij een cadeautje voor je gekocht hebben?'. Ik heel hard zeggen nee hoor, dat denk ik niet. Zitten we in de auto onderweg naar huis, ik met het zakje op schoot, dus ik erin kijken wat hij gekocht had, zat er naast de dingen die hij voor zichzelf gekocht had een cadeautje voor mij in Very Happy
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 8:07

Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat het gek is, lief juist smile. Broodbak vind ik wel een gek woord haha.
Hahaha, de meeste zullen het wel stom vinden, maar boeiend.

Ja broodbak, is denk dat het een soort van half friesisme is. Zeggen jullie broodtrommel? Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Feline di 24 apr 2012 - 8:12

Powerbabe schreef:
Feline schreef:Volgens mij zou een toekomstig vriendje gek van me worden aangezien ik dit soort dingen al voor collega's doe hahaha.. Embarassed
Haha nee man dat is juist leuk! Waar moet je gek van worden? Jeetje Feline heb je nou weer mijn favoriete ijs meegenomen? Hou daar nou eens mee op!

Hahaha.. Very Happy Naja, tis wel stom dat ik 't al voor collega's doe. Maak ik fruithapjes, koop hun favoriete snoep, breng ze cappucino's, krentenbollen of kaasstengels..

Maar kreeg daardoor gister wel een goddelijk vers chocolate chip cookie van een collega.. (die die net gekregen had van een zakelijke relatie hahaha)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Sugarfall di 24 apr 2012 - 8:13

Haha dat is inderdaad lief! En ik heb nu ook zin in een McKroket. Lief! 394967

Mijn vriend kan heel goed tekenen en een paar dagen geleden had ik voor de grap gezegd ''Teken eens iets voor mij!'' verder helemaal niet meer aan gedacht, maar gisteren kreeg ik een hele mooie tekening van een bruiloft, inclusief mijn droomjurk nagetekend met de tekst erbij ''Ik wil dat onze bruiloft er zo uit gaat zien!'' Dat vond ik echt super lief ook Very Happy

Ik kook verder vaak zijn lievelingsgerecht, maak ook weleens zijn ontbijt als hij niet veel tijd heeft en ik ben bij hem, en ik stuur hem heel vaak liedjes van zijn favoriete genre/artiest door, als ik denk dat hij ze nog niet heeft gehoord.


Laatst aangepast door Sugarfall op di 24 apr 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 8:14

Ik ben ook erg begaan met m`n collega`s hoor, dat vind ik alleen maar leuk om te doen. En je krijgt er ook wat voor terug! Ik hoef `s middags m`n eigen thee al niet meer te halen, er is altijd wel iemand die me komt brengen. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Feline di 24 apr 2012 - 8:21

Haha Rush, bij ons is 't alleen maar nemen Wink Maar ik doe 't omdat ik weet hoe gigadruk ze 't momenteel hebben.

PB, hij is er zelf ook van onder de indruk of niet Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Lady4 di 24 apr 2012 - 10:13

Vorige week had mijn vriend net de verkeerde soort zuurkool gekocht, die ik echt niet lekker vind. Is hij speciaal terug naar de supermarkt gereden om andere te halen. Dat hoefde hij van mij echt niet te doen, maar hij stond erop. Dat vind ik dan toch wel heel lief.

Voor de rest is het ook echt een schatje. Stuurt me vaak even een whatsappje met hoe gek hij op me is, hoe mooi hij me vindt, hoe trots hij op me is, etc. I love you


Andersom ben ik ook graag lief voor hem. Stuur hem ook vaak zulke berichtjes, kook graag voor hem, schrijf een lief kaartje, etc.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 10:23

Lief Lady, sugarfall en rebecca! Ben benieuwd naar de tekening sf. Wat was het voor cadeautje Rebecca? En heb je meerdere soorten zuurkool dan lady? Haha!

Feline, ik denk dat hij het inderdaad ook wel een goeie van zichZelf vond haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Bliss di 24 apr 2012 - 10:35

Wat schattig smile Toen ik voor t eerst bij mn vriend sliep had ie een cadeautje voor me: het was een ingepakte Labello, omdat ik daaraan verslaafd ben (nu verafschuwt hij mijn overmatige labellogebruik trouwens volgens mij Laughing). Ook had ie kaartjes voor de 3FM Awards gekocht voor ons. Andersom stuur ik hem vaak lieve berichtjes en heb ik een tijdje geleden bakjes voer voor zijn kat meegenomen (terwijl ik niet van katten hou). Toch leuk om af en toe iets liefs te doen, ik ga weer eens iets leuks verzinnen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Joli86 di 24 apr 2012 - 11:00

Ik stop ook af en toe wat lekkers bij em in zijn broodtrommel. Doe ik dan wel altijd stiekem.. Hij mag wel zelf zijn boterhammen smeren hoor Wink krijg ik dan vaak in zijn ochtendpauze wel een lief whatsappje voor terug!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Lady4 di 24 apr 2012 - 18:00

Jazeket PB, haha. Je hebt naturel zuurkool, maar ook wijn, kruiden en kerrie. En laat ik die laatste twee nou echt niet wegkrijgen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 19:05

Ah dat is ook leuk bliss!

Haha dat wist ik niet eens van die zuurkool. Echt nog nooit gezien! Maar het klinkt ook enorm smerig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 19:35

Ja wij doen dat ook wel hier Very Happy

Nu hebben we alleen afgesproken dat we het niet meer in de vorm van eten doen haha. Elke week spreken we af dat we gezond gaan doen en als we dan elkaar stiekem verrassen met chocolaatjes komt daar niets meer van.

Mijn vriend plant (planned? hahaha hoe zeg je dat nou?) wel altijd leuke dates. Volgende week gaan we naar de cabaretshow van Jandino.

Ik moet eigenlijk ook weer eens wat verzinnen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 19:36

Ik deed het wel, maar ik kreeg er eigenlijk nooit iets terug voor. Niet dat dat persé moet, maar een leuke reactie is dan wel gewaardeerd en dat was er ook nooit bij. Toen ben ik er maar mee gestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 19:53

Van de week kwam mijn man met een bloemetje thuis, met een kaartje eraan met een hele lieve tekst Embarassed

Ik probeer regelmatig om hem te verrassen met een klein lief dingetje Lief! 561177
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  _Cyn_ di 24 apr 2012 - 19:58

Vriendlief stond gisteren op het station te wachten op me, met een rode roos. Keilief!!!!!I love you
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:02

Oh leuk punk'd! Ben benieuwd!

Wat jammer dat je er geen reactie op kreeg Jip.. Deed hij nooit iets leuks voor je?

Soms zijn die mannen toch wel heel lief he Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 22:06

Zo super lief allemaal smile

Gisteren hadden we het over het feestje wat we gaan houden voor zijn verjaardag en ons samenwonen, en toen hadden we het over z'n zus die misschien niet kon en zei ik van 'nou dan komt ze toch later naar jou' ofzoiets. En toen zei hij: 'Je zei het fout. Het is dan niet ze komt naar mij, maar naar ons' Very Happy

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief! Empty Re: Lief!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum