Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo lief!

+23
Zora
Lot
SoGood
Zininzon
MiKa
Dolphinne
Mizz_S
Guus
Aziraphale
Tania
kajaka88
Cimic
Pseudoniem
Marin
Mermaid
Lady4
Snirp
M-G
_Femme
Atelier Madame
Gympie
Rumble
Bisq
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zo lief! Empty Zo lief!

Bericht  Bisq di 8 jan 2013 - 10:27

Ik wil even kwijt dat ik het beste en liefste vriendje heb! Hij zit nog met vrienden beneden en komt me even drie warme kruiken brengen zodat ik lekker warm kan gaan slapen <3 Wie heeft nog meer de liefste en beste vriend en waarom?
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo lief! Empty Re: Zo lief!

Bericht  Rumble di 8 jan 2013 - 11:38

Dat is idd lief, Bisq! (ik moet steeds denken aan biscuit bij jou Zo lief! 394967)

Ik heb helaas geen vriend dus kan geen antwoord geven op je vraag haha.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gympie di 8 jan 2013 - 11:42

Ah, wat lief van jouw vriend!

Mijn vriend is lief omdat ie me laatst ontzettend heeft laten schrikken 's nachts (dat was niet lief, ik moest zelfs huilen van de schrik), maar toen kwam hij daarna uit zijn werk en had een cadeautje voor me omdat hij zich zo schuldig voelde, haha. Lief!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Atelier Madame di 8 jan 2013 - 11:42

Super lief bisq!

Ik heb ook een lieverd. Mijn vriend heeft afgelopen weekend speciaal voor mij een kast in elkaar geknutseld. We hadden in de hal een hoekje over en veel rotzooi die in de weg lag (vooral waar ik me aan ergerde :p). Dus hij heeft hout gehaald en is gaan timmeren. Resultaat een vet handige kast voor mij rotzooi!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  _Femme di 8 jan 2013 - 11:44

Wat lief van hem Bisq!

Het laatste wat mijn vriend heeft gedaan is dat hij gisteren nog een nachtje langer bij mij is gebleven. Hij zei dat hij liever tegen mij aankruipt en heel vroeg opstaat om te werken, dan 's avonds naar huis gaat en een goede nachtrust heeft met langer slaap smile Had het totaal niet verwacht dus een extra nachtje is dan heel fijn! (wij wonen niet samen)

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gympie di 8 jan 2013 - 11:49

Femme, dat is echt leuk he. Toen wij nog niet samenwoonden, kwam dat ook wel eens voor. Ook zelf dat ik dacht: vanavond ga ik gewoon naar huis, maar je wilt niet en besluit dan toch maar wat uurtjes nachtrust in te leveren om bij elkaar te zijn. Zo fijn, ik kan me dat gevoel weer helemaal voor me halen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  M-G di 8 jan 2013 - 13:14

Dat is lief van hem! smile

Mijn vriend laat mij vaak uitslapen sinds de kleine er is. Ik hou van uitslapen maar dacht dat dat er niet meer bij was met een kleine maar schijnbaar wel! Dankzij mijn vriend mag ik vaak lekker uitslapen want hij doet vaak de voedingen in de ochtend. Verder is hij tijdens mijn zwangerschap (ook na mijn zwangerschap en er voor hoor! smile ) ontzettend lief en meelevend geweest en haalde hij kussens voor mij op om lekker op de bank te kunnen liggen, stuurde hij mij naar bed als het nodig was (ik nam veel te weinig rust), is hij mee geweest naar ieder bezoek aan de VK en zorgde hij ervoor dat ik lekker in mijn vel zat door precies de dingen te doen die ik nodig had en zo kan ik nog veel meer dingen opnoemen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snirp di 8 jan 2013 - 19:09

Meiden, wat een lieve vriendjes hebben we toch smile
Mijn vriendje had gisteravond al helemaal het eten klaar toen ik uit mijn werk kwam.
Een unicum, aangezien ik normaal altijd eerder thuis ben en dus kook en hij absoluut niet van koken houdt :P

Vanavond hoeft er niemand te koken, we hebben vandaag 3 jaar dus gaan lekker uit eten!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Lady4 di 8 jan 2013 - 20:07

Wat een lieve verhalen. smile Snirp, gefeliciteerd!

Mijn vriend is ook echt de liefste en fijnste man die ik me kan wensen. Degene bij wie ik mezelf mag zijn, al is mijn bui nog zo slecht. Degene die net zo graag knuffelt als dat ik doe. Degene die me een spiegel voor houdt op de momenten dat het nodig is. Degene met wie ik 's avond hand in hand of lepeltje lepeltje in slaap val en degene voor wie ik elke dag dankbaar ben dat ik met hem oud mag worden.

Hij is echt mijn droomman en ik hou zielsveel van hem. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid wo 9 jan 2013 - 5:39

wat een lieve vriendjes allemaal.

Die van mij heeft me ook echt verbaasd vandaag. We hadden weer een aanvraag gestuurd voor mij om met hem mee te varen. Ik zat lang in twijfel of dat financieel wel handig was, ook omdat het ticket wel een beetje duur is enzo, Nou hebben we vandaag de goedkeuring van de aanvraag binnen gekregen en heeft hij mijn ticket voor me geboekt, cadeautje.. Dat had ik zo niet verwacht.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin wo 9 jan 2013 - 5:43

Wow dat is fijn Mermaid, echt super lief en dan zie je 'm gewoon weer! :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pseudoniem wo 9 jan 2013 - 5:45

overal briefjes in huis verstoppen omdat hij een weekendje weg is
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Mermaid wo 9 jan 2013 - 5:48

Marin schreef:Wow dat is fijn Mermaid, echt super lief en dan zie je 'm gewoon weer! Zo lief! 281626781

Dan hoef ik m helemaal niet te missen zelfs. Nouja we vliegen apart, dat is het enige. Hij is nu nog thuis, we stappen samen op in Abu Dhabi.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Cimic wo 9 jan 2013 - 6:25

Ahhhhh wat een lieverd zeg. Ik vind de kleine dingen altijd zo speciaal, echt geven om...

Ik heb ook een lief vriendje. Na 5,5 jaar nog steeds happy mee! I love you
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  kajaka88 wo 9 jan 2013 - 6:51

Mijn vriendje is ook lief Laughing !
Met kerst heeft ie een hele zaterdagmiddag in de stad gelopen op zoek naar een cadeautje voor mij voor onder de kerstboom. Terwijl we niet eens aan cadeautjes deden. Was dus echt een verassing toen ik na een ontzettende drukke dag werken(supermarkt) thuis kwam en er een cadeautje onder de kerstboom lag...
Voelde me wel erg schuldig dag ik niks voor hem had :nopompom: ...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Bisq wo 9 jan 2013 - 7:58

Wat een lieve verhalen, word er vrolijk van!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Tania wo 9 jan 2013 - 8:05

Mijn man is lief omdat hij gister toen ik heel verdrietig was omdat ik zoveel pijn had voor me heeft gekookt en ik kreeg een groot chocolade hart omdat we ook precies 8 jaar samen waren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale wo 9 jan 2013 - 8:14

Wat leuk om te lezen Wink

Mijn vriend is echt een dikke lieverd. Hij zorgt altijd heel goed voor mij en vertroetelt me als ik ziek ben. Hij neemt soms ineens m'n lievelingschips voor me mee terwijl hij pauze heeft op z'n werk en 's avonds krijg ik die dan ineens.
Van de week moest ik na dik 2 weken vakantie weer werken en dan zet hij 's ochtends m'n fiets alvast klaar en hoorde ik hem de banden oppompen. Mijn fiets fietst erg zwaar en de banden lopen snel leeg, hij wilde kijken of ik zo lekkerder kon fietsen.
Vorige week werd ik 's nachts wakker met knallende hoofdpijn. Dan masseert hij m'n nek en probeert me zo weer in slaap te krijgen I love you

Laatst aangepast door Aziraphale op wo 9 jan 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus wo 9 jan 2013 - 8:30

Ik was vannacht weer vreemd aan het dromen... Ik droomde dat ik niet mocht slapen en mijn ogen dicht mocht doen voordat ik het wachtwoord had gezegd tegen hem (we lagen in mijn droom gewoon in bed) dus toen werd ik vannacht een beetje boos wakker, niet meer wetende of ik nou had geslapen of niet en riep tegen hem 'wat is dat wachtwoord dan? Ik wil zo graag slapen!'
Hij draait zich om en pakt me vast en zegt 'het wachtwoord is weltruste liefde, ga maar slapen' en geeft me een kus zodat ik weer rustig verder ga slapen I love you

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  SoGood wo 9 jan 2013 - 8:33

Haha Guus, wat lief.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Mizz_S wo 9 jan 2013 - 8:44

Mijn man is nu nog even naar de winkel om een tijdschrift en snoepjes voor me te halen omdat ik ziek ben... I love you
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Dolphinne wo 9 jan 2013 - 10:33

Sinds mijn vriend hier woont (een paar maand nu) heb ik geen enkele keer de afwas mogen doen of mogen helpen. Dat was een klusje dat ik altijd uitstelde omdat ik er een hekel aan heb. Nu doet hij het dus altijd voor ons.

En 's avonds als ik mijn zoon naar bed breng maakt hij alvast een lekker kopje koffie zodat ik daarna lekker op de bank kan ploffen <3

Als hij 's avonds aan het gamen is komt hij me na elk potje ongeveer even een kusje brengen of even knuffelen.

Hij kookt ook geregeld als ik gewerkt heb of weer eens veel last van mijn rug.

Hij is dus gewoon ontzettend lief en zorgzaam voor ons!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  MiKa vr 11 jan 2013 - 12:22

Mijn man ook! Ik kreeg vorige week, lag toen met enorme ongesteldheidspijn op de bank, zomaar een enorme bos bloemen omdatvik alrtijd ongesteld ben en hij niet.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Zininzon ma 14 jan 2013 - 8:22

Mijn vriend voelde laatst toen we in bed lagen aan het litteken op mijn buik (van een operatie, en ik ben er niet blij mee) en zei toen heel lief: 'even voelen of jij het was'
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  SoGood ma 14 jan 2013 - 8:34

Mijn vriend vertelt me weleens verhalen die nergens over gaan als we op bed liggen. Meestal gaan ze over een papieren mannetje, in een papieren huisje met een papieren hondje. Gisteren ging ik al naar bed maar hij nog niet dus hij kwam me nog even een kus geven. Ik vroeg hem of hij me een verhaaltje wilde vertellen maar dat wilde hij niet. Toen ik bijna lag te slapen kwam hij me iets brengen: Een uit keukenrol geknipt papieren mannetje. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud