Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lief

+2
Burn
Bisq
6 plaatsers

Ga naar beneden

Lief Empty Lief

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 1:00

Afgelopen dagen was ik flink ziek (griep, koorts, benauwd), maar vandaag ging ik toch maar voor mijn werk naar de klant waar ik gedetacheerd ben. Toen mijn baas dat ter ore kwam heeft hij me direct opgebeld om te vragen of ik niet beter naar huis kon gaan. Ik gaf aan dat ik me nog niet helemaal goed voelde, maar dat ik het te belangrijk vond om niet te gaan vandaag.

Een kwartier later belde hij weer. Nu met de mededeling dat ik tot maandag niet mocht werken én dat hij een collega op pad had gestuurd om me op te halen en thuis te brengen.

Dus nu lig ik thuis, blijk ik inderdaad nog steeds koorts te hebben en ben ik zó blij dat ik onder een deken lig. Ik heb echt de beste baas ooit I love you

Zo, lijkt mee een leuke start voor een positief topic: wie heeft er iets aardigs voor jou gedaan? Of voor wie heb jij juist liefs gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Bisq do 17 jan 2013 - 1:06

Fijn is dat als mensen voor je zorgen. Beterschap!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Burn do 17 jan 2013 - 1:12

Wat een top baas!

Ik heb gisteren gemerkt dat veel mensen aan me denken, door even te vragen hoe het bij GGZ was..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 1:33

Wat lief van je baas inderdaad, en veel beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Isis do 17 jan 2013 - 1:55

Oh, dat is inderdaad erg lief! Beterschap!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Viva do 17 jan 2013 - 2:17

Ah wat lief van je baas! Beterschap!

Vandaag zouden hier 3 rollen ondervloer opgehaald worden en 4 weer gebracht, en ik keek net in mijn man zijn email of hij al een bevestiging gehad heeft van de 3 rollen die opgehaald worden. Zie ik een email over een mobiel die ik geeist heb voor mijn verjaardag ( Lief 394967 ). Nu durf ik dus alleen niet te zeggen dat ik die email gezien heb...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  SoGood do 17 jan 2013 - 2:19

Wat lief!

Ik zelf ben lief al zeg ik het zelf. Wink Ik heb ons hele huis schoongemaakt vandaag en straks ga ik eten bij mijn moeder thuis (met zijn vijven) en nu heb ik net alle boodschappen hiervoor gedaan en zorg ik dat we vanavond een lekkere uitgebreide maaltijd hebben die alleen nog in de oven hoeft.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 6:32

Hier was Zazou heel lief voor mij I love you maar ik krijg de foto niet online Cry

Voor de wa mensen met tijd over: graag die foto van de achterkant in dit topic angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  studiebol do 17 jan 2013 - 6:59

Ik ben zelf lief geweest vandaag. Mijn collega had het super druk en een crisis en ze moest nog veel doen voor ze weg kon, ik heb een kopje soep voor haar gemaakt zodat ze een beetje energie binnen kreeg Lief 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 8:17

Mijn leidinggevende heeft me vandaag vol gegoten met complimenten, terwijl ze normaal zelden tot nooit complimenten geeft. Ik kwam via Luce op een artikel over positief communiceren, en daar ben ik op mijn werk mee aan de slag gegaan. Toen mijn leidinggevende dat las werd ze helemaal lyrisch, het wordt voorgedragen als 'het idee van de week' en alle collega's krijgen hetzelfde artikel in hun postvak. Wist niet wat me overkwam, ben gelijk twee meter langer van trots Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief Empty Re: Lief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum