Chanel Lumiere eclat compact poeder
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chanel Lumiere eclat compact poeder
Ik zag dat Punk'd hierbij zweert! Meer meiden met ervaring? Waarom is deze bijvoorbeeld beter dan een 'almost powder' van Clinque? Bedekt hij bijvoorbeeld de porien? Krijg je er geen glimmende t-zonde van?
Is dit 'm?
Is dit 'm?
Gast- Gast
Re: Chanel Lumiere eclat compact poeder
Ja dat is em!
Ik ken het product wat je opnoemt van clinique verder niet goed. (ik heb het getest door te voelen met mijn vinger, that's all) maar over chanel kan ik je wel wat vertellen.
Ik vind het altijd mooi als mensen een bepaalde glow over zich heen hebben. En dan niet qua bruining o.i.d. maar een gezonde look. Hij voelt echt heel lekker zacht en glijd zeg maar over je gezicht haha.. Het is niet zo'n harde substantie zeg maar.. Verder matteerd hij mooi zonder in porieen of rimpeltjes te gaan zitten. Hij blijft echt op je huid zweven zeg maar. Je voelt het ook al als je met je vinger de tester in de ici paris ofzo stiekem voelt
Ik heb wel voor en na foto's (wel met helemaal make up, maar het gaat even puur om de huid)
Niet Quoten aub haha, ik vind dit wel heel erg publiekelijk
*
Ik ken het product wat je opnoemt van clinique verder niet goed. (ik heb het getest door te voelen met mijn vinger, that's all) maar over chanel kan ik je wel wat vertellen.
Ik vind het altijd mooi als mensen een bepaalde glow over zich heen hebben. En dan niet qua bruining o.i.d. maar een gezonde look. Hij voelt echt heel lekker zacht en glijd zeg maar over je gezicht haha.. Het is niet zo'n harde substantie zeg maar.. Verder matteerd hij mooi zonder in porieen of rimpeltjes te gaan zitten. Hij blijft echt op je huid zweven zeg maar. Je voelt het ook al als je met je vinger de tester in de ici paris ofzo stiekem voelt
Ik heb wel voor en na foto's (wel met helemaal make up, maar het gaat even puur om de huid)
Niet Quoten aub haha, ik vind dit wel heel erg publiekelijk
*
Laatst aangepast door Punk'd op di 19 apr 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie het verschil eerlijkgezegd niet. Ik vind je ogen wel heel mooi, natural beauty.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Dank voor de voor- en na! Ik zie geloof ik op de na foto iets minder roodtinten in je huid. Kan dat kloppen? En je omschrijft het heel mooi, het product! Ik hou ook van een 'glow' bij mensen. Geen glimneus!
En je bent een hele mooie meid!
En je bent een hele mooie meid!
Gast- Gast
haha dank U
Het is inderdaad het rode en (ja ik zie ze zelf echt wel haha) mini rimpels die hij goed wegwerkt.. Het egaliseren! Dat woord zocht ik net! haha. Verder heb ik niet echt verwijde/opvallende porieen maar de kleine die er zitten worden wel goed verdoezeld. Wat ik een echt pluspunt vind is dat hij ook rond de ogen zijn werk goed doet en dat aan het einde van een dag werken/shoppen/leuke dingen doen etc. het product nog netjes op zijn plaats zit en zijn werk doet
Ik vind het product met name fijn voor de glow en het lekker zachte rijke gevoel wat het mij geeft. Me huid wordt gewoon lekker zacht
Nadeel is alleen de prijs .. Bij ici paris is er nu wel 25% korting op het totaal bedrag bij 2 make up producten dat scheelt nogal.
Als je de hele doos, kwastje, sponsje en hoesje wilt dan kost hij 49 euro. En de navulling in een plastic bakje kost 37 euro (volgens mij)
Het is inderdaad het rode en (ja ik zie ze zelf echt wel haha) mini rimpels die hij goed wegwerkt.. Het egaliseren! Dat woord zocht ik net! haha. Verder heb ik niet echt verwijde/opvallende porieen maar de kleine die er zitten worden wel goed verdoezeld. Wat ik een echt pluspunt vind is dat hij ook rond de ogen zijn werk goed doet en dat aan het einde van een dag werken/shoppen/leuke dingen doen etc. het product nog netjes op zijn plaats zit en zijn werk doet
Ik vind het product met name fijn voor de glow en het lekker zachte rijke gevoel wat het mij geeft. Me huid wordt gewoon lekker zacht
Nadeel is alleen de prijs .. Bij ici paris is er nu wel 25% korting op het totaal bedrag bij 2 make up producten dat scheelt nogal.
Als je de hele doos, kwastje, sponsje en hoesje wilt dan kost hij 49 euro. En de navulling in een plastic bakje kost 37 euro (volgens mij)
Gast- Gast
Punk'd schreef:haha dank U
Ja het is wel echt duur! Ik ben opzoek naar dé perfecte poeder, en deze klinkt wel zo Ik heb jaren 'almost powder' van Clinique maar die begin ik een beetje zat te raken. En heel fijn dat hij onder de ogen ook zijn werk doet, want heb helaas donkere kringen onder mijn ogen.
Gast- Gast
Kan ik wel meteen de Rouge Coco shine erbij kopen! (Met die 2 producten 25% korting) heb er een proefje van gekregen, en hij is zo fijn.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Kan ik wel meteen de Rouge Coco shine erbij kopen! (Met die 2 producten 25% korting) heb er een proefje van gekregen, en hij is zo fijn.
Ik heb er ook proefjes van! die zijn inderdaad ook al heel prettig.
Ik ben echt gek op chanel producten. Ook de nagellak blijft goed en dekkend zitten. Heb met Sinterklaas afgelopen jaar de liplaque gekregen (oh die had ik trouwens op op de foto) en die is ook al zo prettig. (ik had alleen verwacht dat hij wel iets langer bleef zitten).
Ach ja, als ik eens in het half jaar wat van chanel koop mag dat wel van mijzelf
Gast- Gast
Jen_ schreef:Kan ik wel meteen de Rouge Coco shine erbij kopen! (Met die 2 producten 25% korting) heb er een proefje van gekregen, en hij is zo fijn.
Oh ik van deze lippenstift. Had van de Douglas een mini exemplaar gekregen, in de kleur Mademoiselle. Prachtig
Maar ik heb al de Rouge Coco kleur Mademoiselle (dus niet de Shine variant), dus ik mag hem niet kopen van mezelf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat kosten ze eigenlijk? haha nee ik mag echt niet, maar dan kan ik me vast verheugen op iets leuks over 3 maanden ofzo
Gast- Gast
Punk'd schreef:Wat kosten ze eigenlijk? haha nee ik mag echt niet, maar dan kan ik me vast verheugen op iets leuks over 3 maanden ofzo
30 euro! Daarom heb ik er ook even mee gewacht
Gast- Gast
Jen_ schreef:Punk'd schreef:Wat kosten ze eigenlijk? haha nee ik mag echt niet, maar dan kan ik me vast verheugen op iets leuks over 3 maanden ofzo
Ik heb voor Rouge Coco volgens mij 28 euro betaald. Maar dat was -10% korting vanwege de Douglas Card. Wat een geld hé voor een lippenstift..
Blond- Lady Post-a-lot
Ik hou van Chanelproducten en merk wel degelijk verschil in vergelijking met goedkopere tot huismerken. Ik vind het de investering waard, want waarom zou ik make-up dragen, als het me juist niet mooier/fijner laat voelen.
Als je het jezelf kan permitteren, zou ik het zeker kopen! :-D
Als je het jezelf kan permitteren, zou ik het zeker kopen! :-D
Gast- Gast
_Chance schreef:Jen_ schreef:Punk'd schreef:Wat kosten ze eigenlijk? haha nee ik mag echt niet, maar dan kan ik me vast verheugen op iets leuks over 3 maanden ofzo
Ik heb voor Rouge Coco volgens mij 28 euro betaald. Maar dat was -10% korting vanwege de Douglas Card. Wat een geld hé voor een lippenstift..
Nou inderdaad zeg! Maar hij is wel echt mooi en fijn. En nu kan ik die poeder + lipstick kopen samen voor 60 euro, als de aanbieding nog geldt waar Punk'd het over had. Dus dat zou leuk zijn! Anders koop ik die lipstick niet. (nog niet)
Gast- Gast
Aanbieding is geldig tot 8 mei, zie ik net in de Ici Paris XL folder die naast me ligt!
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Aanbieding is geldig tot 8 mei, zie ik net in de Ici Paris XL folder die naast me ligt!
Ik zweer ook bij de chanel.
Daar voor gebruikte ik clinique maar die dekte mn roodheid niet naar mijn zin. En de chanel wel Hij is gewoon super mooi en fijn.
Ik doe trouwens zo'n 10 maanden met een doos, die van clinique was altijd veel sneller op. Maar moet wel zeggen dat 2-3 dagen met alleen mascare door het leven ga
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Gebruiken jullie die powder over de foundation? Of is dit niet nodig hiermee. Want ik gebruik altijd foundation om te egaliseren van mijn huid. En dan beetje powder om het wat matter te maken en een kleine glans... Hij klinkt erg mooi die powder heb de foto helaas niet gezien. Doe je er lang mee?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 'm hoor! En de lipstick ook. 63 euro bij elkaar, katjing! Maar door de aanbieding scheelt het toch een hoop! In de winkel deed ze hem bij me op, en het zag er heel mooi uit. Het zit ook in een heel mooie verpakking, met zo'n klein tasje er om heen. Er zit zowel een kwast als een sponsje bij, erg handig. Kan niet wachten 'm morgen op mijn hele gezicht te smeren
@ Loura, het gaat hier om een poeder, geen foundation. Deze poeder dekt bijna net zo goed als een foundation. Nathalie schrijft dat ze er 10 maanden mee doet, en een navulling kost dus rond de 35 euro.
@ Nathalie, met die Clinique deed ik ook nooit zo heel lang, hooguit 3 maanden, dus deze Chanel is in verhouding een stuk voordeliger als je er echt zo lang mee doet
Haha hoe blij kan je zijn met een nieuwe make-up
@ Loura, het gaat hier om een poeder, geen foundation. Deze poeder dekt bijna net zo goed als een foundation. Nathalie schrijft dat ze er 10 maanden mee doet, en een navulling kost dus rond de 35 euro.
@ Nathalie, met die Clinique deed ik ook nooit zo heel lang, hooguit 3 maanden, dus deze Chanel is in verhouding een stuk voordeliger als je er echt zo lang mee doet
Haha hoe blij kan je zijn met een nieuwe make-up
Gast- Gast
Toen ik zag dat Punk'D er over had geschreven had ik ook al gekeken en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat je er van vindt Jen! Ik vind het zo duur :O Maar als het zo lang mee gaat..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik heb ‘m op en vind hem erg mooi! Hij was trouwens (keek net op het bonnetje) 55 euro. En de lipstick 29.
Maar mijn huid ziet er mooi uit, ga expres mijn make-up niet bijwerken, kijken hoe ik er het einde van de dag uit zie
Mijn neus glimt nog niet (heb een vrij vette t-zone)
Maar mijn huid ziet er mooi uit, ga expres mijn make-up niet bijwerken, kijken hoe ik er het einde van de dag uit zie
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik heb ‘m op en vind hem erg mooi! Hij was trouwens (keek net op het bonnetje) 55 euro. En de lipstick 29.
Super leuk Jen! Mijn vriend vond hem bij ook erg mooi Ben benieuwd hoe hij je de rest van de dag bevalt!
Mijne was echt 49 dat is wel raar. Zou het per ici paris verschillen ofzo. Ik heb hem bij de ICI paris in de V&D gehaald.. al kan ik me dat bijna niet voorstellen.. weirdd.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jen_ schreef:Ik heb ‘m op en vind hem erg mooi! Hij was trouwens (keek net op het bonnetje) 55 euro. En de lipstick 29.
Super leuk Jen! Mijn vriend vond hem bij ook erg mooi Ben benieuwd hoe hij je de rest van de dag bevalt!
Mijne was echt 49 dat is wel raar. Zou het per ici paris verschillen ofzo. Ik heb hem bij de ICI paris in de V&D gehaald.. al kan ik me dat bijna niet voorstellen.. weirdd.
Ja gek he? Misschien zijn ze omhoog gegaan qua prijs? Oh nee wacht! Ik heb een andere dan jij denk ik! Want die van jou konden we niet vinden. Alleen een matte en een andere.
*pakt doosje erbij*
ik heb de 'Vitalumiere Eclat compact (en helemaal voluit: teint compact poudre confort sublimateur d’eclat comfort radiance compact makeup SPF 10 beige-sable)
Zo hele mond vol! Die van jou qua precieze benaming hadden ze niet. In deze zit ook een lichte glans.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Punk'd schreef:Jen_ schreef:Ik heb ‘m op en vind hem erg mooi! Hij was trouwens (keek net op het bonnetje) 55 euro. En de lipstick 29.
Ja gek he? Misschien zijn ze omhoog gegaan qua prijs? Oh nee wacht! Ik heb een andere dan jij denk ik! Want die van jou konden we niet vinden. Alleen een matte en een andere.
*pakt doosje erbij*
ik heb de 'Vitalumiere Eclat compact (en helemaal voluit: teint compact poudre confort sublimateur d’eclat comfort radiance compact makeup SPF 10 beige-sable)
Zo hele mond vol! Die van jou qua precieze benaming hadden ze niet. In deze zit ook een lichte glans.
Nee ik heb die ook precies haha.. Ik heb het doosje hier nog liggen. Alleen een andere kleur Beige Ambre.. Ik denk dat het wel aan de plaats kan liggen waar je het koopt. Ik heb zo'n vermoeden dat producten in de randstad soms echt duurder zijn. (al weet ik niet waar je woont haha maar goed)
Gast- Gast
Punk'd schreef:Jen_ schreef:Punk'd schreef:Jen_ schreef:Ik heb ‘m op en vind hem erg mooi! Hij was trouwens (keek net op het bonnetje) 55 euro. En de lipstick 29.
*pakt doosje erbij*
Nee ik heb die ook precies haha.. Ik heb het doosje hier nog liggen. Alleen een andere kleur Beige Ambre.. Ik denk dat het wel aan de plaats kan liggen waar je het koopt. Ik heb zo'n vermoeden dat producten in de randstad soms echt duurder zijn. (al weet ik niet waar je woont haha maar goed)
Oh het is dezelfde haha! Ja ik woon in de Randstad, zou kunnen dat het daar aan ligt, maar wel vreemd hoor!
Gast- Gast
Bij de V&D krijg je standaard 10 of 15% korting, dus denk dat het daar aan ligt.
Jen, die van clinique deed ik 5 max 6 maanden mee. Ik gebruik hem niet dagelijks dus doe er iets langer mee. Maar denk dat je er zeker dan 2x zo lang mee doet, dus in verhouding is hij zo duur nog niet
Jen, die van clinique deed ik 5 max 6 maanden mee. Ik gebruik hem niet dagelijks dus doe er iets langer mee. Maar denk dat je er zeker dan 2x zo lang mee doet, dus in verhouding is hij zo duur nog niet
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Soortgelijke onderwerpen
» Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere
» Touche eclat.
» Chanel make-up
» Wat kost Chanel no5?
» heeft er iemadn een Princess Compact Home Steamer ?
» Touche eclat.
» Chanel make-up
» Wat kost Chanel no5?
» heeft er iemadn een Princess Compact Home Steamer ?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: