abc poeder jullie ervaring?
+2
Darius
mauwmauw
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
abc poeder jullie ervaring?
graag zal ik jullie ervaring met het abc poeder willen lezen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: abc poeder jullie ervaring?
Ik heb er nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Een vriendin van mij gebruikt het:
Solgar's ABC Dophilus is een wetenschappelijk verantwoord samengesteld mengsel van 'vriendelijke' bacteriën die van nature in de darm voorkomen, speciaal voor zuigelingen. Dit product draagt bij aan het herstel en de opbouw van de natuurlijke darmflora en draagt daarmee bij aan het functioneren van het immuunsysteem en de spijsvertering. Darmkrampjes en huiduitslag zijn de meest voorkomende symptomen waarbij ABC Dophilus wordt ingezet. Kan meerdere keren per dag worden ingenomen. ABC Dophilus poeder kan gecombineerd worden met borstvoeding of worden opgelost in babyvoeding, melk, vruchtensap en water. Solgar's probiotica preparaten bevatten uitsluitend zeer stabiele, maagzuurresistente, zuivelvrije bacteriestammen, die optimale levensvatbaarheid garanderen
Het helpt bij haar kindje wel iets, maar doet geen 'wonderen'.
Solgar's ABC Dophilus is een wetenschappelijk verantwoord samengesteld mengsel van 'vriendelijke' bacteriën die van nature in de darm voorkomen, speciaal voor zuigelingen. Dit product draagt bij aan het herstel en de opbouw van de natuurlijke darmflora en draagt daarmee bij aan het functioneren van het immuunsysteem en de spijsvertering. Darmkrampjes en huiduitslag zijn de meest voorkomende symptomen waarbij ABC Dophilus wordt ingezet. Kan meerdere keren per dag worden ingenomen. ABC Dophilus poeder kan gecombineerd worden met borstvoeding of worden opgelost in babyvoeding, melk, vruchtensap en water. Solgar's probiotica preparaten bevatten uitsluitend zeer stabiele, maagzuurresistente, zuivelvrije bacteriestammen, die optimale levensvatbaarheid garanderen
Het helpt bij haar kindje wel iets, maar doet geen 'wonderen'.
Gast- Gast
Hier heb ik er goede ervaring mee.
Ik deed het door de fles en had het idee dat het wel hielp.
Mijn schoonzusje heeft het ook voor mijn neefje gebruikt en daar was het het zelfde effect.
Het is alleen een duur potje...
Ik deed het door de fles en had het idee dat het wel hielp.
Mijn schoonzusje heeft het ook voor mijn neefje gebruikt en daar was het het zelfde effect.
Het is alleen een duur potje...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
prijs maakt me niet uit,als het maar iets werkt.ik weet dat ik de nieuwe voeding de kans moet geven,maar ik word er zo moedeloos van,heb namelijk het idee dat het door de nieuwe voeding erger is geworden.ga straks ff bij de apotheek kijken,of kan je het ook bij de etos of iets kopen?
mauwmauw- Kletskop
Ik heb het bij de da vandaan....
meisjesmama- Kletskop
ik heb het net gehaald.dus gaan er straks aan beginnen.
mauwmauw- Kletskop
Hoop dat het werkt! Zo ja dan hoor ik het graag trouwens, want ik zit er ook aan te denken om het voor mijn dochtertje te halen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier heeft het goed geholpen tegen de krampjes van m'n zoontje.
Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 19
@mauw mauw: Misschien heb je het al geprobeerd maar misschien is het een idee om met V. naar een osteopaat te gaan. Mijn zoontje had ook heel veel problemen met zijn ontlasting en heeft veel baat gehad bij de behandelingen. Hij had op de behandelbank al gelijk een broek vol en is een stuk vrolijker.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Die broek vol op de behandeltafel van de osteopaat herken ik Vorige week voor de eerste keer geweest en meteen een broek vol tijdens de behandeling. Verder thuis nog niet echt duidelijk verbetering gemerkt in de klachten, maar ik ben ook pas 1x geweest dus het komt hopelijk nog. Volgende week weer! Dus wie weet kan je dat inderdaad ook nog proberen mauwmauw, baat het niet dan schaadt het niet.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Die broek vol op de behandeltafel van de osteopaat herken ik Vorige week voor de eerste keer geweest en meteen een broek vol tijdens de behandeling. Verder thuis nog niet echt duidelijk verbetering gemerkt in de klachten, maar ik ben ook pas 1x geweest dus het komt hopelijk nog. Volgende week weer! Dus wie weet kan je dat inderdaad ook nog proberen mauwmauw, baat het niet dan schaadt het niet.
Werkt goed he. Hier duurt het meestal een paar dagen voordat het beter gaat. Na een behandeling heeft ie ff een paar dagen nodig om bij te komen haha
ekjir@M- Prater
ekjir@m:dat zal inderdaad nog een oplossing zijn,ik ga nu eerst dit even afwachten.ben nu bijna een week bezig met de omneo en dan net begonnen met de abc poeder dus dit ga ik nu even afwachten,hij had vrijdag ontlasting gehad,en toen maandag dus 2 dagen er tussen,en nu had hij vandaag weer ontlasting dus maar 1 dag ertussen.
ik zal me bevindingen hier nog wel neer zetten.
@papilonerose: het schijnt zoiezo goed te zijn voor het imuumsysteem.het is wel duur maar je hebt er niet veel van nodig op een dag,een theelepeltje.
@papilonerose: het schijnt zoiezo goed te zijn voor het imuumsysteem.het is wel duur maar je hebt er niet veel van nodig op een dag,een theelepeltje.
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:ekjir@m:dat zal inderdaad nog een oplossing zijn,ik ga nu eerst dit even afwachten.ben nu bijna een week bezig met de omneo en dan net begonnen met de abc poeder dus dit ga ik nu even afwachten,hij had vrijdag ontlasting gehad,en toen maandag dus 2 dagen er tussen,en nu had hij vandaag weer ontlasting dus maar 1 dag ertussen.
2 dagen ertussen is opzich niet zo gek hoor. Mijn zoontje heeft dat rond die leeftijd wel eens gehad dat het zomaar 5 dagen duurde maar hij kreeg borstvoeding. Daarna ging het al snel naar 1x per 2 dagen. Hij is nu 14 weken en krijgt nu flesvoeding en sinds een week is het nu 1x per dag.
ekjir@M- Prater
In de nek lopen zenuwen die het maag/darmstelsel aansturen. Deze komen vaak bekneld te zitten door de druk en kracht die op het hoofdje en nekje komt te staan door de bevalling. De eerste weken merk je hier niet zoveel van omdat ze nog wat verdoofd en duf zijn van de bevalling maar daarna beginnen meestal de krampjes en ellende. Door deze zenuwen weer 'beweeglijk' te maken worden krampjes, moeite met ontlasting en reflux een stuk beter.
ekjir@M- Prater
nee ik weet dat het niet zo gek is,maar is zie dat hij er last van heeft.
mauwmauw- Kletskop
* Mauwmauw ik hoop dat je mannetje zich gauw beter gaat voelen want niets is zo vervelend als zien dat je kindje pijn/last heeft
En over de osteopaat ik kwam daar met de jongste toen ze 4 weken was hij gaf aan dat ze echt geen reflux had maar wel kma. Nou zit ze aan de pepti maar ook aan de refluxmedicijnen want ze heeft wel degelijk reflux. En moet zeggen dat ik me niet zo goed kan inbeelden wat een osteopaat kan doen aan de reflux in de mate dat mijn dochter het heeft. .
En over de osteopaat ik kwam daar met de jongste toen ze 4 weken was hij gaf aan dat ze echt geen reflux had maar wel kma. Nou zit ze aan de pepti maar ook aan de refluxmedicijnen want ze heeft wel degelijk reflux. En moet zeggen dat ik me niet zo goed kan inbeelden wat een osteopaat kan doen aan de reflux in de mate dat mijn dochter het heeft. .
meisjesmama- Kletskop
Ik heb het poeder net besteld en ga er toch ook maar mee beginnen. Volgens de huisarts kun je beter niet teveel tegelijk ondernemen omdat je dan niet meer goed kan achterhalen wat er zou werken als er verbetering optreedt, maar dat kan me dan eigenlijk niet zoveel schelen. Als er maar iets werkt toch?
Zeker omdat ik geen rare dingen uitprobeer en niks ervan kan echt schade aanrichten. Ik probeer nu al 2 weken Friso Comfort zonder duidelijke verbetering (behalve dat ze er beter van drinkt), Infacol heb ik al eerder een paar weken geprobeerd en was niks, ben bij de osteopaat nog bezig, doe babymassage (is sowieso goed, ook als er geen krampjes zijn), draag haar veel in de draagdoek als ze last heeft en dan ga ik nu dus beginnen met abc poeder en met cinababy (poeder voor echte verbetering van de darmflora en cinababy voor symptoombestrijding).
Hopelijk gaat er iets werken, want ik vind het echt rot dat mijn meisje zo´n last van krampjes heeft. Overdag slaapt ze daardoor nauwelijks (wel regelmatig in de draagdoek gelukkig) en ze krijst alles bijelkaar. Echt zo zielig!
Zeker omdat ik geen rare dingen uitprobeer en niks ervan kan echt schade aanrichten. Ik probeer nu al 2 weken Friso Comfort zonder duidelijke verbetering (behalve dat ze er beter van drinkt), Infacol heb ik al eerder een paar weken geprobeerd en was niks, ben bij de osteopaat nog bezig, doe babymassage (is sowieso goed, ook als er geen krampjes zijn), draag haar veel in de draagdoek als ze last heeft en dan ga ik nu dus beginnen met abc poeder en met cinababy (poeder voor echte verbetering van de darmflora en cinababy voor symptoombestrijding).
Hopelijk gaat er iets werken, want ik vind het echt rot dat mijn meisje zo´n last van krampjes heeft. Overdag slaapt ze daardoor nauwelijks (wel regelmatig in de draagdoek gelukkig) en ze krijst alles bijelkaar. Echt zo zielig!
PapillonRose- Ratel
tot nu toe ben ik tevreden zover het kan natuurlijk,V heeft nu 3 flessen op met het poeder en hij had dus gister al gepoept(voordat hij het poeder kreeg)en nu net na de 3e fles met poeder weer.in hoeverre het te maken heeft met het poede of toeval is ik ben er blij mee,en hij ook.hij heeft gister na de 1e fles nog wel even kramp gehad,maar niet lang.en vandaag nog helemaal niet.
mauwmauw- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» abc dophilus poeder
» jullie ervaring met bekkenbodemtherapie en inbakeren
» welke bbq hebben jullie? iemand ervaring met de skottelbraai
» abc poeder..
» Heel vaak verkouden--> abc poeder??
» jullie ervaring met bekkenbodemtherapie en inbakeren
» welke bbq hebben jullie? iemand ervaring met de skottelbraai