Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevoel verkeerde keuze te hebben gemaakt...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Gevoel verkeerde keuze te hebben gemaakt... Empty Gevoel verkeerde keuze te hebben gemaakt...

Bericht  SleepingBeauty di 8 jan 2013 - 7:46

En dan heb ik het over mijn werk...
Begin februari zal ik beginnen met mijn nieuwe baan als wijk-verpleegkundige.
Ik werk nu op een afdeling als verpleegkundige, met hele gezellige collega's en leuk werk.
Werk er nu bijna 2 jaar en zit er nu zo lekker in, zo gezellig met collega's.

Het is allemaal erg snel gegaan... en nu kan ik per 1 februari al weg bij mijn huidige baan.
Mijn leidinggevende heeft dat maandag laten weten..
Nu heb ik er de hele tijd al zo'n naar gevoel er over.Ik ben niet blij, niet enthousiast...

* het voordeel wat ik erin zie ik heb een contract voor 32 uur wat ik graag wil. Voor 1 jaar.
* Ik heb nu een contract van 20 uur (tijdelijk 28) nu tot juli. Daarna weer afwachten, niet echt goed vooruitzicht, maar er zitten een hele hoop veranderingen aan te komen.
* Ik krijg 4 vaste dagen. (Nu werk ik wisseldiensten, maar vind het heerlijk eigenlijk!)
* Ik hoef er geen oproep werk meer naast te doen.
* Mijn salaris is een stuk hoger. (daar en tegen mis ik grotendeels ORT)

Nu kom ik morgen op het werk en zal iedereen het weten of te weten komen...
Ben bang dat ik gewoon ga huilen, dat ik alles zo zal gaan missen. Dat iedereen het stom vind dat ik het nu pas ga vertellen, omdat ik gewoon zo heb getwijfeld en mijn leidinggevende was op vakantie. En ik vond dat ik het eerst mijn leidinggevende moet vertellen.
Vandaag werd ik al gebeld door werk zag ik, maar ik ben naar de sauna geweest. (waar ik heerlijk van heb genoten, maar nu val ik weer kei hard in de werkelijkheid)

Het liefst zal ik het nu allemaal terug draaien en gewoon laten hoe het nu was.