Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Trieskoe vr 4 feb 2011 - 22:14

Goedemorgen allemaal...
Ik "MOET" het even van me afschrijven.. Sinds een jaar werk ik op een laboratorium/kwaliteitsdienst van een wasserij... Ben hier begonnen via het uitzendbureau, en na 9 maanden een jaarcontract via het bedrijf, natuurlijk helemaal blij... Sinds oktober is helaas het werk nogal veranderd,doe nu al 4 maanden, 4 dagen in de week ontzettend eentonig werk, waarin ik helemaal geen uitdaging zie.. Daarbij werkte ik daarvoor vooral alleen op de afdeling, maar sinds oktober is mijn super chagrijnige collega, die daar ooit is neergezet omdat ze dan niet met anderen hoefde samen te werken.. En daarbij is de CAO prut, veel verantwoordelijkheid voor het minimumloon... Kortom, 8 van de 10x zit ik er met tegenzin, of kom ik met een pokkehumeur thuis..
Nu heb ik een baan aangeboden gekregen via een uitzendbureau, op een laboratorium van een zuivelconcern... Kan hier met 4 dagen werken meer verdienen dan bij mijn huidige werkgever in 5.. Dus heb ik ontslag genomen.. Maar ik ben hartstikke bang, want jaa stel je voor.. HELLUP!! Is m'n twijfel overbodig? Plezier in je werk is ook belangrijk toch?? Rolling Eyes
Moest 't ff van me af schrijven...Wink

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:29

Waar ben je nou precies bang voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Trieskoe vr 4 feb 2011 - 22:31

Stel je voor dat ik binnenkort weer zonder werk kom, ga weer via het uitzendbureau aan de slag, terwijl ik een jaarcontract had.. Wink

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:42

Tsja, soms moet je dat soort risico's durven nemen. Ik denk niet dat je op je oude werk nog veel langer met pelzier had gezeten, je zát er al niet meer met plezier. Plus, als je nu ineens terug zou krabbelen en je bij nader inzien toch geen ontslag neemt, zullen zij toch anders naar jou gaan kijken en jij misschien ook nog anders naar hun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Trieskoe vr 4 feb 2011 - 22:45

Ben ook nog niet zover dat ik terug wil gaan krabbelen, maar eerst zag ik heel erg op tegen het moment van ontslag nemen.. en nu dat eenmaal meeviel, heb ik opeens helemaal de kriebels, en twijfelend of ik er goed aan heb gedaan..Sad maar diep van binnen weet ik ook wel dat het de juiste beslissing was, in mijn huidige functie zit geen groei, zowel voor mijn ontwikkeling niet, en qua salaris al helemaal niet..Sad En het komt vast allemaal goed, maar die onzekerheid he!:O maar goed, moet nog even wennen aan het idee geloof ik;)
Bedankt voor je reactie:)

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:18

Trieskoe schreef:Stel je voor dat ik binnenkort weer zonder werk kom, ga weer via het uitzendbureau aan de slag, terwijl ik een jaarcontract had.. Wink
Tja als, als.. Je kunt het ook zo bekijken: misschien is die baan wel zo leuk dat ze je binnen no time een contract aanbieden. Was je bij die ander gebleven, had je saai werk gedaan en had je het nooit geweten. Als de baan tegenvalt of je komt zonder werk is daar ook wel weer een oplossing voor. Niet te bang zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Trieskoe vr 4 feb 2011 - 23:19

Thanks... ben gewoon een scheiterd, haha..:P
Komt vast allemaal goed:D

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!! Empty Re: Keuze gemaakt, maar NOG twijfelend!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum