Pijn aan voeten.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pijn aan voeten.
Tijdens mijn zwangerschap hield ik wekenlang extreem veel vocht vast, wat erg pijn deed. Direct na de bevalling verloor ik het meeste vocht en werd de pijn snel minder. Maar is nooit helemaal weggeweest, vooral als ik 's ochtends op gang moet komen. Sinds een week of 2 lijkt het wel of de pijn erger wordt, het begint echt heel vervelend te worden. Vooral mijn voorvoet doet pijn. Handen ook. Herkenbaar voor iemand?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Pijn aan voeten.
Klinkt een beetje als carpaal tunnelsyndroom. Kan inderdaad tijdens de zwangerschap voorkomen en verdwijnt meestal daarna, maar niet altijd. Je kunt het overigens ook buiten een zwangerschap om krijgen. Je kunt eraan geopereerd worden, heeft mijn vader laten doen, toen hij het aan zijn handen had.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen slapende handen ofzo, en qua vochtgehalte zien ze er weer normaal uit...het zijn echt 'mijn botten' die pijn doen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Heel herkenbaar. Mijn voeten gaan tegenwoordig goed, weinig last meer van . Maar mijn onderarmen en handen doen elke ochtend veel pijn. Ik word ook wakker van de pijn en heb heel vaak dan dat dooie gevoel. Krachtverlies heb ik geen last van. Ik had het CTS in de laatste zwangerschap. En schijnbaar behoor ik tot de gelukkigen bij wie het niet vanzelf weggaat.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar bijna 2 jaar last van gehad. Vooral s morgens bij het op staan deed het enorm pijn. Ik heb ontstekingsremmers gehad van de huisarts. Daarmee gaat het dan voor een tijdje over.
Ik heb nu trouwens enorme moeite om schoenen te vinden. Mijn ene voet past nu niet meer in maat 38 terwijl dat voor de andere voet te groot is.
Ik heb nu trouwens enorme moeite om schoenen te vinden. Mijn ene voet past nu niet meer in maat 38 terwijl dat voor de andere voet te groot is.
Gast- Gast
Ik heb daar ook lang last van gehad, ik denk dat het na een maand of 9 wel helemaal weg was. (ik was deze after-pregnancy klacht alweer vergeten maar jemig wat was het irritant..). Ik heb nog wel steeds koude voeten snachts, dat is nooit meer weggegaan.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» stand van de voeten bij peuter
» na zwangerschap grotere voeten???
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» Groeicurve voor voeten
» Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?
» na zwangerschap grotere voeten???
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» Groeicurve voor voeten
» Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: